Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5279)

Vierailija
61/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan ja fiksun oloisia kaikki tällä kaudella. Toivottavasti kenestäkään ei kuoriudu kiljuvaa simpanssitanssijaa niinkuin Peppiina viime kaudella 😀.

Vierailija
62/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumin nainen jäi valitsematta.

Mutta kiva että itsetunto kuitenkin kunnossa. 

Vai niinkö se pitäisi mennä, että jos et ole missinkaunis, niin näytät masentunutta naamaa, pyytelet kaikilta anteeksi naamaasi ja elämäsi on täysin pilalla?

ruma jolla mielestään kuitenkin oikeus elää jopa onnellisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu näyttää minusta Timo Harakalta :) 

Vierailija
64/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärnia vamppi leikannu nenänsä Virossa.  Iranilaisilla muuten karseet kotkaklyyvarit.

Pänillä oli pari vuotta sitten nenä paketissa, joten hyvinkin on voinut leikkauttaa.

Vierailija
65/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiset olivat kaikki saapuneet ja kokoontuneet skumppalasien kanssa yhteen, äänimaailma toi mieleen puluparven torilla. Loppujaksosta hoettiin "ou mai gaada" ja "apuaa" kuin vähämieliset konsanaan. Ei istu omaan naismakuun kukaan heistä, toki ei onneksi tarviikkaan .

 

T. Homonainen

Vierailija
66/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumin nainen jäi valitsematta.

Mutta kiva että itsetunto kuitenkin kunnossa. 

Vai niinkö se pitäisi mennä, että jos et ole missinkaunis, niin näytät masentunutta naamaa, pyytelet kaikilta anteeksi naamaasi ja elämäsi on täysin pilalla?

ruma jolla mielestään kuitenkin oikeus elää jopa onnellisena

Hänessä ei muuta rumaa kuin soutuveneen kokoinen leuka.

Pointti ei ollut se, et mikä on tai ei ole rumaa. Vaan se, että hyvä kun hänellä on itsetunto kohdillaan.

ruma jolla mielestään kuitenkin oikeus elää jopa onnellisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi puhua suomea Suomessa, järkkyä tuo joidenkin enkun sotkeminen joka toiseen sanaan.... "pitää olla connectionia"  Naurettavan kuuloista. 

Vierailija
68/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin sentään [vibat]  nyt [vaibit]. Eikö vibat kelvanneet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kakaroita koko porukka. Päässä ei näytä liikkuvan mitään järkevää. Äijät yrittää olla niin miestä vaikka juuri on päästy vaipoista. Naiset eivät taas tiedä mitä haluavat. Tummempi kaveri kiinnostaa, mutta ei osata sanoa miksi.

Vierailija
70/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on yksi tosi iso blondi. Ei kannattaisi käyttää narubikineitä. Vähän nyt itsekritiikkiä kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavan ja fiksun oloisia kaikki tällä kaudella. Toivottavasti kenestäkään ei kuoriudu kiljuvaa simpanssitanssijaa niinkuin Peppiina viime kaudella 😀.

Mä taas kaipaan juuri viime kauden Peppiinaa. Ei kiinnosta ollenkaan nää nykyiset saarelaiset. 

Vierailija
72/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella jätkällä permikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taloon saapuu joku tumma mies.

Vierailija
74/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Timo Harakkahan se, mietin ketä Eetu muistuttaa, mutta itse en keksinyt. Jenni on upea ilmestys, saa pitää ihan mitä bikineitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kakaroita koko porukka. Päässä ei näytä liikkuvan mitään järkevää. Äijät yrittää olla niin miestä vaikka juuri on päästy vaipoista. Naiset eivät taas tiedä mitä haluavat. Tummempi kaveri kiinnostaa, mutta ei osata sanoa miksi.

Eetu on 28v. Meillä oli mieheni kanssa tuon ikäisenä jo kaksi lasta. Ei siellä ketään ihan teiniä ollut, kuten esimerkiksi Temppareissa viime kaudella oli kaksi 18-vuotiasta.

Vierailija
76/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeressä oli paljon samaa näköä kuin Elastisessa. Mahtavatkohan olla sukulaisia?

Juuri olin tulossa kommentoimaan että Jere näyttää siltä että on Elastisen pikkuveli 

Vierailija
77/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks satulanhaistelija Pänikin mukana?

Vierailija
78/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on yksi tosi iso blondi. Ei kannattaisi käyttää narubikineitä. Vähän nyt itsekritiikkiä kiitos.

Päinvastoin, maailmassa on ulkonäön osalta liikaa itsekritiikkiä. Luulenpa että sinäkin olisit onnellisempi, jos et vaatisi itseltäsi täydellisyyttä.

Vierailija
79/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia nuo muijat sutivat kilon pakkelia naamaansa ja kekkuloivat biksuissa?

Vierailija
80/5279 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme