Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5280)
Katoin ensimmäistä jaksoa puoli tuntia... Eikö noille tarjoilla tuolla ollenkaan keittoa? Ihan saatanan tylsä formaatti kuka tätä jaksaa katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin heti kun näin osallistujat, että tiedossa on samaa paskamyrskyä kuin viime kauden Peppiinalle. Ja sekä hän että Jenni ovat omasta mielestäni upeita naisia.
Jep, juuri tuollaiset itsevarmat ja oman arvon tuntevat saa kuraa. Pitäisi olla joku koko ajan anteeksipyytelevä ja heikko, että kelpaa. Pointsit Jennille, että vaatii mieheltä maalaisjärkeä ja Peppiinalle, että erottaa playerit.
Itsevarma ei jyrää toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuonne miehiset miehet mene.
Jos tarkoitat iniseviä inceleitä, niin ei kyllä mene. Ei pääse castingista jatkoon. Lentäisivät kuitenkin ekana ulos.
Miehiä, jotka eivät huokaile ihastuksesta saadessaan toilettilaukun.😂
Samuli ei ole saanut ollenkaan huomiota mutta ei tunnu häntä haittaavan. Alkujaksossa kukaan ei osoittanut mitään mielenkiinota häntä kohtaan ja sitten nainenkin vietiin (Sharp). Miten se jaksaa olla noin positiivinen silti? Minusta hän on sitä paitsi kiinnostavin.
Vierailija kirjoitti:
Katoin ensimmäistä jaksoa puoli tuntia... Eikö noille tarjoilla tuolla ollenkaan keittoa? Ihan saatanan tylsä formaatti kuka tätä jaksaa katsoa?
Tarjoillaan vähän, harvoin ja mietoja. Tämä ei ole mikään tempparit, missä örvelletään joka päivä.
Onko toi Sharp ollu jossain ohjelmassa ennen tätä, vaikuttaa jotenkin tutulta?
Oon selvästi ihan liian vanha seuraamaan tätä ohjelmaa 😊 "sillee, niinku, tiiät sä"
Joko jotkut meni panemaan? Tärkeä tieto!
Satulanhaistelija Pänin bandwagonissa
Vierailija kirjoitti:
Samuli ei ole saanut ollenkaan huomiota mutta ei tunnu häntä haittaavan. Alkujaksossa kukaan ei osoittanut mitään mielenkiinota häntä kohtaan ja sitten nainenkin vietiin (Sharp). Miten se jaksaa olla noin positiivinen silti? Minusta hän on sitä paitsi kiinnostavin.
Samuel
Roosaa varoitellaan Samuelista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuonne miehiset miehet mene.
Jos tarkoitat iniseviä inceleitä, niin ei kyllä mene. Ei pääse castingista jatkoon. Lentäisivät kuitenkin ekana ulos.
Miehiä, jotka eivät huokaile ihastuksesta saadessaan toilettilaukun.😂
Innosta kiljuminen, onnesta pyörtyminen ja itkuntuhruosin silmin huokaileminen kuuluvat ohjelman formaattiin. Castingissa nämä testataan ja parhaat roolisuoritukset palkitaan pääsyllä mukaan tähän fantsuun reslity-ohjelmaan 🎭 🎬
Rasittaa kattoa kun ohjaaja laittaa nää leikin varjolla nuoleskelemaan toisiaan joka välissä. Tosin eipä tunnu ketään vaivaavan. Kaikki tunkee kielen kenen tahansa naamaan ilman mitään ongelmia. Useimmille suutelu on aika intiimi asia, mutta ei tälle porukalle. Taidan olla liian vanha katsomaan näitä teinitasoisten leikkiohjelmia..
Jos kellään on mitään juoruja tämän kauden kilpailijoista tai mahdollisesti syntyneistä pariskunnista niin ois kiva kuulla juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Sharp ollu jossain ohjelmassa ennen tätä, vaikuttaa jotenkin tutulta?
Hei, nyt keksin sen ehkä itse: onko siinä K-kaupan mainoksessa, missä ripustaa mainosta kattoon ja pikkutyttö kysyy, että pysyykö se? Johon mies vastaa, että pysyy se.
En tykkää katsoa lapsellisia leikkejä, mitä tässä formaatissa tulee vastaan. Milloin heitetään vettä toisten päälle, milloin pyöritään vaahdossa. Toki on myönnettävä, että jotenkinhan tuolla pitää saada aika kulumaan, ei koko hereilläoloaikaa voi maata auringossakaan tai olla uimassa. Onneksi voi kuitenkin katsoa Katsomosta ja kelata 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Sharp ollu jossain ohjelmassa ennen tätä, vaikuttaa jotenkin tutulta?
Hei, nyt keksin sen ehkä itse: onko siinä K-kaupan mainoksessa, missä ripustaa mainosta kattoon ja pikkutyttö kysyy, että pysyykö se? Johon mies vastaa, että pysyy se.
Taitaapa olla juuri hän 😊
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja.
Miten saat mainokset pois..? Osaatko selittää tähän sen asetus jätkän?
Mistä noi tietää että kenen puhelin klingahtaa? Tuleeko äänimerkki johonkin omaan vastaanottimeen?
Jos tarkoitat iniseviä inceleitä, niin ei kyllä mene. Ei pääse castingista jatkoon. Lentäisivät kuitenkin ekana ulos.