Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5270)
Vierailija kirjoitti:
Minkä hiton takia nuo muijat sutivat kilon pakkelia naamaansa ja kekkuloivat biksuissa?
Samaa mietin. Ei kai tuolla tarvitsisi meikata lainkaan.
Mistä tämän näkee? Pitääkö ottaa maksullinen Katsomopalvelu vai tuleeko telkkarista?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämän näkee? Pitääkö ottaa maksullinen Katsomopalvelu vai tuleeko telkkarista?
Tulee telkkarista Avalta ja myös maksutta Katsomossa, tosin maksullisessa jaksot aiemmin.
Hirveetä shaibaa, naisten taso on alhaalla kun lehmän häntä
Onko aiemminkin ollut näin vaikeaa puhuminen..
Tuntuu tosi oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä shaibaa, naisten taso on alhaalla kun lehmän häntä
? Luulitko että tämä on joku Miss tai Mister-kisa? Ihan jokaisella on oikeus etsiä rakkautta, ei tarvitse miettiä mitään "tasoja".
Tai jos miettii, niin nämä kaikki ovat minimitason yli, ei mitään hampaattomia moniongelmaisia. Vaikka heilläKIN on oikeus etsiä puolisoa.
Kuka se tumma hiuksinen nainen oli, tutun näköinen, Roosa. JOssain muussakin tv-ohjelmassa ollut, mutta en saa mielene missä.
Tuli vähän paha mieli, kun se yksi nainen jäi ilman paria eilisessa jaksossa.
Onneksi on jotain hömppää jota katsoa, kun huono päivä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä shaibaa, naisten taso on alhaalla kun lehmän häntä
Kaikin puolin melko tavisnuoria tuolla tuntuu olevan sukupuoleen katsomatta ja sehän on ihan hyvä juttu loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä hiton takia nuo muijat sutivat kilon pakkelia naamaansa ja kekkuloivat biksuissa?
Kuuluu ohjelman formaattiin ja yhteistyökumppaneiden vaatimuksiin. Ne sponssaa meikit, biksut sun muut systeemit, niin pitäähän niitä mainostaa.
Eetu tuntuu ainakin näin aluksi vähän raskaalta....
Mikä se Ilmarin suhde kuvio oli? Siis kenen sisaruksia ja kuka tapasi??
Vierailija kirjoitti:
Siellä on yksi tosi iso blondi. Ei kannattaisi käyttää narubikineitä. Vähän nyt itsekritiikkiä kiitos.
Ketä varten?
Vierailija kirjoitti:
Minkä hiton takia nuo muijat sutivat kilon pakkelia naamaansa ja kekkuloivat biksuissa?
Pakko, kun kuuluu formaattiin.
Parit ensimmäisen viikon päätteeksi:
Severi ja Sofia
Ella ja Sharp
Eetu ja Peppiina
Jenni ja Ilmari
Roosa ja Samuel
Pärnian ja Henri
Suhteet solmussa, sillä Sofia on kiinnostunut Henristä ja Sharp Pärnianista - ja myös toisinpäin. Muut naiset ovat varoitelleet Roosaa playeri Samuelista.
Jere passitettiin kotiin.
Ilmari olis Jennille näin ekan viikon perusteella kyllä hyvä match.
Mullekin tuli heti Samuelista redflagit!!!
Harmi että Jere lähti :/ Eetu on ihan Timo Harakka, nyt sitä ei voi enää olla näkemättä :'D
Jenni on upea, hehkuva, itsevarma nainen. Kaunis meikillä ja ilman<3
Pari kundia listasi kriteereissään, että haluavat, että nainen on lyhyt. Aika outo kriteeri.
Samuel on mun mielestä symppis
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kakaroita koko porukka. Päässä ei näytä liikkuvan mitään järkevää. Äijät yrittää olla niin miestä vaikka juuri on päästy vaipoista. Naiset eivät taas tiedä mitä haluavat. Tummempi kaveri kiinnostaa, mutta ei osata sanoa miksi.
Minusta taas keskustelevat ällistyttävän syvällisesti. Ei miehet osanneet 80-luvulla puhua tunneälystä mitään, paljon paremmaltahan noiden analyysit kuullostavat.
Pärnia on kuin hjalliksen Jasmin!