Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5599)

Vierailija
5561/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään kerrottu, ketkä veivät 2. ja 3. sijat?

Vierailija
5562/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaland on niin symppis!

Nyt taisi mennä ketjut sekaisin, mutta saattoi olla vaikeaa seurata fudista ja Love Islandia yhtä aikaa 😄🏖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Haaland ei ollut eilen edes kentällä😎

Vierailija
5564/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli paljon kertovaa, kun Henri ja Sofia sanoivat, etteivät ole juurikaan yhteydessä eli eivät käytännössä ole kaivanneet toisiaan edes kavereiksi, joten ei se ero siten ollut takuulla aivan läpihuutojuttu. Kun Sofia jätti Henrin, niin hyvä ratkaisu pitää hakurakoa.

Yhdessä he sopi eron, Sofia otti tilanteen puheeksi mutta molemmat oli samaa mieltä. Eivät sopineetkaan ulkomaailmassa toisilleen. 

Vierailija
5565/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut P & S:lla paljonkaan sanottavaa finaalihaastattelussa, jossa taustalla pyöri muita osallistjujia Nikoineen, ehkä tuotantoineen, pari naista ainakin tuntui saapuvan Nikon vanavedessä.

Vierailija
5566/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiin muuttosuunnitelma on jäätävä virhe Eetulta ja Sannalta, repiä nyt Sanna pohjoiskarjalaisympäristöstään. Eetu muuttakoon Joensuuhun, etätyötä voi tehdä sieltä. Ei mitään järjen häivää, vaikks kuvittelisivat että olisi enemmän työmahdollisuuksia Helsingissä, elämää on muuallakin ja laadukaampaa, alkaen asuntojen saamisesta ja hinnoista.

Saisko he kuitenkin itse valita mitä haluavat tehdä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5567/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiin muuttosuunnitelma on jäätävä virhe Eetulta ja Sannalta, repiä nyt Sanna pohjoiskarjalaisympäristöstään. Eetu muuttakoon Joensuuhun, etätyötä voi tehdä sieltä. Ei mitään järjen häivää, vaikks kuvittelisivat että olisi enemmän työmahdollisuuksia Helsingissä, elämää on muuallakin ja laadukaampaa, alkaen asuntojen saamisesta ja hinnoista.

Saisko he kuitenkin itse valita mitä haluavat tehdä 😂

Joskus kannattaa kuunnella niitä, joilla on elämänkokemusta, vaikka se koville voi ottaa, eikä hakata päätään seinään. Etelään muutto olisi suunnaton virhe, kummallekin, erikseen tai yhdessä.

Vierailija
5568/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli syynä , että Henri ja Sofia erosivat ?

Ulkomaailma olikin ihan erilainen kuulemma eivätkä olleetkaan hyvä pari ja Sofia oli tehnyt eroaloitteen

Voisi sanoa aivan suoraan, että Sofia jätti ja päätti vaihtaa parempaan. Kyllä Henri sen aika suoraan sanoikin, vaikka yritti vesittää sanomalla perään, että yhteinen päätös. Tietysti, ellei hän ala roikkua toisessa epätoivoisesti, niin luovuttaa, kun näkee, ettei mitään mahdollisuuksia enää. Järkevästi tehty Henriltä, luovuttaa suosiolla.

Tyhmää silti, etteivät maininneet seurustelevansa jo, kuten media kertoo heistä, ettei kukaan turhaan ala yrittää mitään heidän suuntaansa. Ei se lisää, Sofia, kiinnostusta kohtaasi yhtään, vaikka yrität esittää mystistä, oletko vapaa vai et parhaillaan, finaalipäivänä.

Itseasiassa satun tietämään että Henri vaihtoi paljon parempaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5569/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiin muuttosuunnitelma on jäätävä virhe Eetulta ja Sannalta, repiä nyt Sanna pohjoiskarjalaisympäristöstään. Eetu muuttakoon Joensuuhun, etätyötä voi tehdä sieltä. Ei mitään järjen häivää, vaikks kuvittelisivat että olisi enemmän työmahdollisuuksia Helsingissä, elämää on muuallakin ja laadukaampaa, alkaen asuntojen saamisesta ja hinnoista.

Saisko he kuitenkin itse valita mitä haluavat tehdä 😂

Joskus kannattaa kuunnella niitä, joilla on elämänkokemusta, vaikka se koville voi ottaa, eikä hakata päätään seinään. Etelään muutto olisi suunnaton virhe, kummallekin, erikseen tai yhdessä.

No kuuntele nyt sit minua jos kerran joskus kannattaa kuunnella kokeneempaa. Pariskunnan suhde pysyy parhaana kun tekevät itse mikä heistä tuntuu parhaalta eivätkä sitä mitä joku palsta- määrääjä käskee. 

Vierailija
5570/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo voittoäänestys oikein meni, kun ohjelma kuvattu aikoja sitten eikä ollut suora lähetys nyt tämä, missä voittajapari julkaistiin, häh??!!

Voi pyhä yksinkertaisuus,monestikohan tämäkin on jo täällä ja muualla selitetty, jopa googlesta löytyy jos viitsii hakea. Kaikista finaalipareista on kuvattu pätkä, jossa juhlivat voittoa. Nyt sitten äänestyksen jälkeen lopulliseen ohjelmaan on vain liitetty voittajien pätkä, itse saarelaisetkin saivat vasta eilen tietää kuka on voittanut ohjelman.

Niin, seurasivat finaalia yhdessä!

On kerrotu, on, muttei siten näytetty katsojille. Eihän tv:ssä näytetty, että olisivat istuneet jossain katsomossa, mukaan lukien aikaisemmin tiputetut, katsomassa voittajan lyhyttä videopätkää, jossa ilotulitus kertoi voittajan, samaan tapaan kuin valonheitin jossain (?VoF) laulukisoissa (jatkoon pääsijän).

Viihdeuutisten haastattelut oli kuvattu kaikki samalla paikalla, ehkä lentokenttähotellissa. Joten jonkinlainen kisakatsomo oli siellä ollut koolla. 

Niinpä, mutta Espanjassa vai Suomessa, kun Jenni sanoi, että olivat siellä vain yhden yön ja sitten hän aamulla jatkoi autolla Lappiin. Mutta olivatko kaikki rahdattu ensin Suomeen, kun osa sanoi jääneensä Espanjaan viikoksi. Baarityöntekijä näytti kyllä aivan suomalaiselta. Ai niin, nuo haastattelut olikin tehty eilen kai, ei kuvauksien päätyttyä, jolloin oli tehty vain ne viimeisen jakson lyhyet voittoheipat jokaiselta neljältä: niin nolo lyhyt voittoseremonia jaksossa 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5571/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli syynä , että Henri ja Sofia erosivat ?

Ulkomaailma olikin ihan erilainen kuulemma eivätkä olleetkaan hyvä pari ja Sofia oli tehnyt eroaloitteen

Voisi sanoa aivan suoraan, että Sofia jätti ja päätti vaihtaa parempaan. Kyllä Henri sen aika suoraan sanoikin, vaikka yritti vesittää sanomalla perään, että yhteinen päätös. Tietysti, ellei hän ala roikkua toisessa epätoivoisesti, niin luovuttaa, kun näkee, ettei mitään mahdollisuuksia enää. Järkevästi tehty Henriltä, luovuttaa suosiolla.

Tyhmää silti, etteivät maininneet seurustelevansa jo, kuten media kertoo heistä, ettei kukaan turhaan ala yrittää mitään heidän suuntaansa. Ei se lisää, Sofia, kiinnostusta kohtaasi yhtään, vaikka yrität esittää mystistä, oletko vapaa vai et parhaillaan, finaalipäivänä.

Itseasiassa satun tietämään että Henri vaihtoi paljon parempaan 

Onneksi. Olisi voinut kertoa sen itsekin finaalihaastattelussa eilen. Mitä sitä salailemaan. Vaikka tyytyväinen hymy ehkä kieli siitä jotain.

Vierailija
5572/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli paljon kertovaa, kun Henri ja Sofia sanoivat, etteivät ole juurikaan yhteydessä eli eivät käytännössä ole kaivanneet toisiaan edes kavereiksi, joten ei se ero siten ollut takuulla aivan läpihuutojuttu. Kun Sofia jätti Henrin, niin hyvä ratkaisu pitää hakurakoa.

Yhdessä he sopi eron, Sofia otti tilanteen puheeksi mutta molemmat oli samaa mieltä. Eivät sopineetkaan ulkomaailmassa toisilleen. 

Tai kierroksessa oli jo joku toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5573/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sofia ja henri eros jo, no tää ei kyllä yllättäny ollenkaan

Mä taas olin koska näin heistä kyllä että tykkäsivät oikeasti paljon toisistaan 

Vierailija
5574/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näyttää rintansa lähes kokonaan ruokaillessa,ällöä.

No, ei nyt ällöä, mutta on totta, että jos on isot daisarit, niin kannattaa vähän enemmän kiinnittää huomiota siihen yläosaan/kaula-aukkoon. Rinnat voi oikeasti luiskahtaa kurottaessa ulos eikä se myöskään ole hyvännäköistä kun 3/4 rinnoista on näkyvillä. Itselläni on isot rinnat, jo nuorena tyttönä D-kuppi ja minulle on käynyt niin, että juostessa rinnat pomppasi pois tuubitopista (eikä ollut rintsikoita!) Sen riskin siis jokainen rintava ottaa, jos ei kiinnitä tarpeeksi huomiota siihen dekolteehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5575/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on kyllä varsinainen tapaus. Ihme kitisijä, kuka huolii suhteeseen, ei auta ulkonäkö pidemmän päälle. Jopa Eetu ansaitsee parempaa. Se paljon puhuttu tunneäly täysin kadoksissa kun roikkuu tuon kanssa.

Varmasti ihan mukava nainen parisuhteessa kun löytää mieleisen.

Tuolla saarella esim Sannan ja Eetun juttu oli niin pakotettu, että pahaa teki.

Sama on Ilmarin ja Jennin suhteessa. Ilmaria ei kiinnostanut pätkääkään ja Jenni väänsi itkua. Sitten kaikki muka ratkesi keskustelussa, jossa kumpikaan ei oikeastaan sanonut mitään.

Sofia ja Henri ovat kuin robotteja, jotka sanovat sanoja, mitä pitää sanoa.

Jännä tää Sanna juttu kun ite en näe häntä mitenkään erityisen kauniina. Ihan tavallinen ohuthiuksinen blondi? Siis ihan nätti juu mut ei mikää wau. Pärniän on upea ja oo alkanu pitää Sofian ulkonäöstä kans tosi paljon

t. bi nainen

Minusta Sannalla on kauniit piirteet ja upea vartalo, mutta kasvot kaipaisivat vähän enemmän ehostusta. Koska hän on niin vaalea, niin hän näyttää aika värittömältä. Kasvot kaipaisivat vähän enemmän ehostusta, mutta ei siis mitään sotamaalausta. Mutta sehän voi olla, että hän ei meikkaa oikeastikaan - ei kaikki nuoret naiset meikkaa. Harva on kuitenkaan niin luonnonkaunis, että ripsiväri ja huulikiilto riittäisivät ainakaan TV-kameran läpi

Vierailija
5576/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.

Täytyy sanoa, et tää on kyllä kauden isoin ylläri :O

Jep, vaikea vieläkin uskoa. Sannasta ei saanut sellaista kuvaa, että olisi aidosti Eetusta kiinnostunut. Eetu tietty oli aivan hullaantunut.

Juuri päinvastaisen kuvan sai. Eetusta: huonoa näyttelemistä koko ajan. Hänen kiinnostukseensa ei voinut mitenkään uskoa, että välittäisi Sannasta pätkääkään, vaan voittorahat vaan kiikarissa.

Eetusta tuli tosi gay-vibat. Tai bi. Limainen ja muka hyvät keskustelutaidot. Joo osasi juoruilla kaikista, mutta ei saanut Sannalle edes sanottua, että haluaisi tältäkin vastapalveluksia. En tykännyt tästä parista yhtään. Eetusta tuli hyvä kuva silloin, kun oli Peppiina kanssan. Ja Sannasta tuli alussa hyvä vibe, ennen kun alkoi olla Eetun kanssa. 

Molemmista tuli itsensä huonopia versioita.

Ahaa eli jos mies puhuu paljon, hänen täytyy olla vähintään bi?

En tykkää näistä ahtaista lokeroinneista. Miksi mies ei saisi olla puhelias ja nainen hiljainen. Pitääkö tällaisten lähteä transprosessiin, kerran eivät saa olla sellaisia kuin ovat omassa sukupuolessaan? Hirvittävän suvaitsematonta. 

Teit lokeroinnin ihan itse, minulle Eetun epämielyttävyys ei liity siihen, että hän puhuu paljon. Voi myös olla, että formaattiin etsitään nyt tarkoituksella homo-fiboja. Se ei herätä minussa mmitään tunteita, ihan ok juttu.

 

Mutta kyllä minulle Eetun teennäisyys välittyy kameroiden kautta oikein selvästi. Hänen puheensakin muuttuu rasittavan kuuloiseksi kurkkuääneksi ja puhelahjatjäävät junnaamaan saman toistamisena ja muista juoruamisena.  Minun mielestäni kaikilla muilla miehillä on sarjan lopussa huomattavasti paremmat keskustelutaidot. Siinä missä Eetu aloitti vahvasti, lässähti hänen vetovoimansa noeasti. Sama Sannalla. Alussa hän oli iloinen ja sosiaalinen bombshell. Eetun seurassa hänestä sulkeutui kivinaamainen ja valittava tosikko. Joko alku oli molemmilta feikkiä tai sitten tämä parisuhde vaan tekee molemmista itsensä heikoimman version. 

TV:n kautta näemme vain sen totuuden, jonka tuotano meille haluaa näyttää. 

Vierailija
5577/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelija olisi voinut kysyä Sharpilta mitä tämä tekee kesän Suomessa, onko kesätöissä vai lomaileeko vain. Asuvatko tämän vanhemmat siis Ruotsissa, jonne palaa kesän jälkeen. Missä oli kuvausten jälkeen ja mitä tekemäsä, viime talven siis.

Vierailija
5578/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, Niko on  niin mahtava. Sopii tähän formaattiin aivan täydellisesti. Niko tekee tästä sarjasta aidon ja suomalaisen ja pajon kiinnostavamman, kun ulkomaalaiset show't.

Vierailija
5579/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuikohan villalla jotain pahempaa, kuin Ammadin parveke-gate? Putosivatko he ehkä siksi, ettei heitä räjähdysvaaran takia uskallettu pitää villassa? 
Tosi-tv:tä ajatellen oli tosi outo päätös, että erittäin kiinnostavat ja räväkät Ammad ja Säde tippuivat, kun taas ei-kenenkään-suosikit, mitäänsanomattomin pari Eetu ja Sanna jäivät.
Vaikka itsekin olin pettynyt Ammadin käytökseen sen jäkeen, kun Säde oikeasti tuli takaisin, niin olis ollut mielenkiintoista nähdä, kuinka he etenevät.
Outoa että heidät pudotettiin. En usko hetkeäkään superfanien autonomiaan tässä.

Vierailija
5580/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Sanna ja Eetu eivät olleet omia suosikkejani ohjelmassa enkä tykännyt kummankaan käytöksestä, niin en silti ymmärrä miksi on edelleen tarpeen arvostella heidän suhdettaan. On mielestäni kiva, että toisenkin finaaliparin matka on jatkunut ohjelman jälkeen, eikä vain voittajaparin. Jos Sanna ei oikeasti välittäisi Eetusta ollenkaan, niin eihän heidän juttu olisi jatkunut enää ulkomaailmassa. Oli todella iso yllätys, että pari on vieläkin yhdessä sen perusteella mitä ohjelmassa näkyi. 

 

Tällä kertaa ei ilmeisesti kerrottu muiden finaaliparien sijoituksia eli 2,3 ja 4?