Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5618)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi olla (ollut) ainakaan työttömänä aktiivisena työnhakijana jopa kahden kuukauden ajan, varautua sellaiseen. Karenssia olisi tullut ja roimasti, ellei hakisi töitä tai olisi valmis työtä lennosta ottamaan vastaan. Joten ei ole vaihtoehto ainakaan työttömille työnhakijoille.
Miksi ihmeessä olisivat olleetkaan aktiivisia työnhakijoita aurinkolomansa aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi olla (ollut) ainakaan työttömänä aktiivisena työnhakijana jopa kahden kuukauden ajan, varautua sellaiseen. Karenssia olisi tullut ja roimasti, ellei hakisi töitä tai olisi valmis työtä lennosta ottamaan vastaan. Joten ei ole vaihtoehto ainakaan työttömille työnhakijoille.
Miksi ihmeessä olisivat olleetkaan aktiivisia työnhakijoita aurinkolomansa aikana?
Jotta varmistaa sen, että on palkkatyötä 1. päivänä, kun saavutaan Suomeen, elleivät opiskelijoita ja pitä vapaata opinnoistakin. Osahan ei saapunutkaan, vaan kertoi jäävänsä viikoksi Espanjaan (P & S). Kyllähän kuvauspalkkiolla kevyesti maksetaan tyhjillään oleva opiskelija-/asuntokin kuvausten ajan ja pidetään sitä omaa lomaa miten paljon palkatonta vapaata kukin työnantaja antaneekaan Suomessa tuollakin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä suurimmasta osasta miehiä välittyy gay-vibat. Siis maataan kasassa ja hipsutellaan ja halaillaan toisia.
Tuleeko lesbo-vibat, jos naiset makaa kasassa ja hipsutellaan ja halaillaan toisia?
Se miesten päällekkäin makoilu ei näytä kovin tyypilliseltä alle 30-vuotiaiden hikisten suomalaismiesten touhulta kaikesta huolimatta, vaan oudolta. Kenties joku yllättävä läheisyyden kaipuu, ellei sitä tytöltään saa ja ole isoisää ja -äitiäkään paikalla halattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa!
Typerää Eetulta ja Sannalta sanoa, että käyttäisivät rahat matkusteluun, aivan kuin mitään todellista rahan tarvetta ei olisi.
Mutta entä jos ei ole? Eetulla menestyvä firma, Sanna on vakiduunissa. Miksi voittorahojen pitäisi mennä johonkin velkojen maksuun, jos talous on kunnossa? Miksei voittorahoilla voisi tehdä jotain kivaa ylimääräistä?
Mistä tiedetään, että Sannalla on vakituinen virka tai toistaiseksi työsopimus.
Ehkä siitä, että sanoo käyttävänsä mahdollista voittorahaansa matkusteluun? Jos olis tosi tiukilla, tuskin sanoisi noin.
Kaikki eivät käytä rahojaan vastuullisesti ja kanna huolta huomisesta, onpa käyttö/rahaa riittävästi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopussa ei näytetty sitä, kun pari pitää palloja käsissään ja halutessaan pudottaa sen? Toinen voi siis ryöstää isomman osan voittopotista!
Tuo on Paratiisihotellissa. Love Islandissa on joskus ollut kirjekuoret joissa toisessa oli rahat ja toinen tyhjä ja rahojen saaja päätti että jakaako summan vai pitääkö yksin.
Tai ulkomaan Love Islandeissa.
Käyttäjä6621 kirjoitti:
Miksi joku syöttää tätä tänne toistuvasti eikä sitä poisteta. Mihin se liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopussa ei näytetty sitä, kun pari pitää palloja käsissään ja halutessaan pudottaa sen? Toinen voi siis ryöstää isomman osan voittopotista!
Tuo on Paratiisihotellissa. Love Islandissa on joskus ollut kirjekuoret joissa toisessa oli rahat ja toinen tyhjä ja rahojen saaja päätti että jakaako summan vai pitääkö yksin.
Minkähän takia sitä ei ollut nyt? (Oliko viime vuonna?) Tuo loppu oli jotenkin tynkä ja turhan nopea.
Loppu kuin kanan lento, loppui kuin seinään, aivan töksähti. Olisihan sitä voittoa pitänyt enemmän hehkuttaa ja kysyä tunnelmia tavalliseen tapaan ja näyttää toisten myrtyneitä ilmeitä ja pakkohymyä, kun pitäisi onnitella voittajia.
P & S:n finaalihaastattelu oli lyhyt verrattuna toisiin. Eikö heistä saanut mitään muuta irti, miksi heiltä ei haluttu kysyä mitään muuta. Vähän sentään olisi voinut roustata erosta.
Kas, että P & S kumpikin sinkkuja parhaillaan. Heiltä olisi voinut kysyä ovatko he olleet sitä koko ajan kuvauksien päätyttyäkin.
Mitä Sharp tekee kesän Suomessa, sitäkään ei haastattelija tentannut, jos on ollut talven Ruotsissa ja palaakin sinne (opiskelemaan). Miksi hän haluaa olla kesän Suomessa.
Pidettiinkö Nikoa siellä 2 kk täysihoidossa, keikka- tai kuukausipalkalla. Ehkä avusti siellä jotain muutenkin kuin vain juonsi mitättömän vähän minuutteja, vaikka ne olisi jouduttukin harrastajaosallistujien takia kuvaamaan monen monta kertaa.
Lennätettiinkö osallistujat sinne jokainen eri lennolla, etteivät vaan vahingossakaan saaneet toisistaan vilaustakaan ennen ensimmäistä tulipaikkaa.
Näittekö Eetun haastiksen, Keskisuomalainen-lehdessä? Diginä luin. Mennyt lujaa muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopussa ei näytetty sitä, kun pari pitää palloja käsissään ja halutessaan pudottaa sen? Toinen voi siis ryöstää isomman osan voittopotista!
Tuo on Paratiisihotellissa. Love Islandissa on joskus ollut kirjekuoret joissa toisessa oli rahat ja toinen tyhjä ja rahojen saaja päätti että jakaako summan vai pitääkö yksin.
Tai ulkomaan Love Islandeissa.
Ei niissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Näittekö Eetun haastiksen, Keskisuomalainen-lehdessä? Diginä luin. Mennyt lujaa muutama vuosi sitten.
Hyi kamala, jotenkin ei yllätä, " ... haimatulehdus ... kovasta alkoholinkäytöstä ...", tosi sosiaalipornoa Keskisuomalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä suurimmasta osasta miehiä välittyy gay-vibat. Siis maataan kasassa ja hipsutellaan ja halaillaan toisia.
Tuleeko lesbo-vibat, jos naiset makaa kasassa ja hipsutellaan ja halaillaan toisia?
Se miesten päällekkäin makoilu ei näytä kovin tyypilliseltä alle 30-vuotiaiden hikisten suomalaismiesten touhulta kaikesta huolimatta, vaan oudolta. Kenties joku yllättävä läheisyyden kaipuu, ellei sitä tytöltään saa ja ole isoisää ja -äitiäkään paikalla halattavaksi.
Minkälainen toiminta sitten on tyypillistä nykyisillä alle 30v miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6621 kirjoitti:
Miksi joku syöttää tätä tänne toistuvasti eikä sitä poisteta. Mihin se liittyy.
Joku haluaa seuraajia itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopussa ei näytetty sitä, kun pari pitää palloja käsissään ja halutessaan pudottaa sen? Toinen voi siis ryöstää isomman osan voittopotista!
Tuo on Paratiisihotellissa. Love Islandissa on joskus ollut kirjekuoret joissa toisessa oli rahat ja toinen tyhjä ja rahojen saaja päätti että jakaako summan vai pitääkö yksin.
Minkähän takia sitä ei ollut nyt? (Oliko viime vuonna?) Tuo loppu oli jotenkin tynkä ja turhan nopea.
Loppu kuin kanan lento, loppui kuin seinään, aivan töksähti. Olisihan sitä voittoa pitänyt enemmän hehkuttaa ja kysyä tunnelmia tavalliseen tapaan ja näyttää toisten myrtyneitä ilmeitä ja pakkohymyä, kun pitäisi onnitella voittajia.
Ehdottomasti tähän olisi pitänyt liittää reaaliaikaisuutta, vähintään osallistujien näyttäminen ja loppuhaastattelu.
Tuleeko lesbo-vibat, jos naiset makaa kasassa ja hipsutellaan ja halaillaan toisia?