Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5599)

Vierailija
5581/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pareista:

1. J ja I: Oikea pari voitti. Äänestin heitä. Loppua kohden he oikeasti löysivät toisensa ja se näkyi. Hienoa, että ovat vieläkin yhdessä. Välimatka ei ole este, vaan hidaste. Jos tahtoa löytyy riittävästi olla yhdessä, keinot kyllä löytyy.

2. S ja E: Ihmetyttää, että ovat edelleen yhdessä, mutta toki suon sen heille. S ei vain näyttänyt hirveän kiinnostuneelta saarella, vaan enimmäkseen vain tympääntyneeltä ja väsähtäneeltä. Eetua kävi lähinnä sääliksi. Jospa formaatti kävi S:lle raskaaksi, helle ärsytti ja koti-ikävä vaivasi. Who knows?

3. P ja S: Hämmästyin, että ovat eronneet. Välimatka oli siis heille liikaa. Heillä oli hyvä huumori ja kemia välillään. Onhan se mahdollista, että homma käynnistyy uudelleen, jos asuvat joskus samassa maassa.

4. S ja H: En uskonut heihin koskaan, koska oli liian totista touhua eikä aito välittäminen välittynyt. Robottimaista touhua, kuten joku täällä totesi.

5. S ja A: Ihme, että ovat edelleen yhdessä. A aiheutti huonoja viboja saarella eikä herättänyt kyllä minkään sortin luottamusta missään vaiheessa.

Vierailija
5582/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kaudella pitäisi lopettaa uusien tuominen saarelle. Kahdeksan naista ja kahdeksan miestä heti yhtä aikaa saarelle, niin olisi kaikilma tasavertaiset mahkut löytää kumppani. Nyt tottakait ensimmäiset saarella on etulyöntiasemissa. Vaikea siihen on suomalaisen mentaliteetilla mennä enää valmiin parin väliin.

Eihän niin voi tehdä, koska tämä on formaatti, jossa mennään tiettyjen sääntöjen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5583/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henrin olis kannattanut valita Ella, ja Sofian joku muu. Tää nuori jyrä ei sovi taiteelliselle Henrille sitten ollenkaan. Luulee olevansa pinsessa. Säde sentään toi huumorilla esiin prinsessamaisuutensa.

Ei voi valita sellaista, josta ei ole kiinnostunut.

Kyllähän hän ensin oli Ellan kanssa ja suutelikin kiihkeästi, joten jonkinasteista kiinnostusta on jossain vaiheessa ollut 👄

Vierailija
5584/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suurimmasta osasta miehiä välittyy gay-vibat. Siis maataan kasassa ja hipsutellaan ja halaillaan toisia. 

Vierailija
5585/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Sanna ja Eetu eivät olleet omia suosikkejani ohjelmassa enkä tykännyt kummankaan käytöksestä, niin en silti ymmärrä miksi on edelleen tarpeen arvostella heidän suhdettaan. On mielestäni kiva, että toisenkin finaaliparin matka on jatkunut ohjelman jälkeen, eikä vain voittajaparin. Jos Sanna ei oikeasti välittäisi Eetusta ollenkaan, niin eihän heidän juttu olisi jatkunut enää ulkomaailmassa. Oli todella iso yllätys, että pari on vieläkin yhdessä sen perusteella mitä ohjelmassa näkyi. 

 

Tällä kertaa ei ilmeisesti kerrottu muiden finaaliparien sijoituksia eli 2,3 ja 4?

Äänimäärä @MTV, heterohakijoiden määrä @MTV (miehet ja naiset erikseen)? Ei saisi olla salassapidettävää.

Vierailija
5586/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos tehtykin niin, että voittajaparin on oltava yhdessä kunnes voittajat julkistetaan. muista ei niin väliä ja voidaan kertoa tilanne. Ja sitten hetken päästä voittajatkin ilmoittaa erosta...voisiko olla näin ? Olisi nimittäin ollut noloa jos voittajat olisikin jo eronneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5587/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@Sharpin tulisi lakata käyttämästä vauvasanaa "sikahauska"kin, kuten finaalihaastattelussa, antaa ihmisestä tosi tyhmän kuvan. Köyhää kieltä toistella sikaa virkkeestä toiseen, kun sitä jouduttiin kuulemaan jo jaksosta toiseen. Hiukan pitäisi nähdä vaivaa ja kyetä valitsemaan muitakin sanoja, jos pääsee suomenkieliseen tv-ohjelmaan.

Tämä sinun jankkaamisesi antaa sinusta ei-niin-viisaan kuvan.

Vierailija
5588/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa! 

Typerää Eetulta ja Sannalta sanoa, että käyttäisivät rahat matkusteluun, aivan kuin mitään todellista rahan tarvetta ei olisi.

Mutta entä jos ei ole? Eetulla menestyvä firma, Sanna on vakiduunissa. Miksi voittorahojen pitäisi mennä johonkin velkojen maksuun, jos talous on kunnossa? Miksei voittorahoilla voisi tehdä jotain kivaa ylimääräistä? 

Mistä tiedetään, että Sannalla on vakituinen virka tai toistaiseksi työsopimus.

Ehkä siitä, että sanoo käyttävänsä mahdollista voittorahaansa matkusteluun? Jos olis tosi tiukilla, tuskin sanoisi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5589/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Haaland ei ollut eilen edes kentällä😎

😂

Vierailija
5590/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

@Sharpin tulisi lakata käyttämästä vauvasanaa "sikahauska"kin, kuten finaalihaastattelussa, antaa ihmisestä tosi tyhmän kuvan. Köyhää kieltä toistella sikaa virkkeestä toiseen, kun sitä jouduttiin kuulemaan jo jaksosta toiseen. Hiukan pitäisi nähdä vaivaa ja kyetä valitsemaan muitakin sanoja, jos pääsee suomenkieliseen tv-ohjelmaan.

Tämä sinun jankkaamisesi antaa sinusta ei-niin-viisaan kuvan.

Millaisen kuvan sitten Sharpista sanavalintoineen saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5591/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä jos tehtykin niin, että voittajaparin on oltava yhdessä kunnes voittajat julkistetaan. muista ei niin väliä ja voidaan kertoa tilanne. Ja sitten hetken päästä voittajatkin ilmoittaa erosta...voisiko olla näin ? Olisi nimittäin ollut noloa jos voittajat olisikin jo eronneet.

Ei kuulosta uskottavalta vaatimukselta. Tietysti monta kuukautta kulkea kenen kanssa vain takaovista kuulostaa hurjalta vaatimukselta sekin vaikka osallistuminen pitäisi salata televisioesityksiin asti ja käytännössä salata seurustelujaan vain tuon televisioesityksen kahden kuukauden ajan. On siinä tekemistä, että kuukausien ajan silti salailee läheisiltäänkin tai etteivät nämä vuoda tietoja.

Vierailija
5592/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä jos tehtykin niin, että voittajaparin on oltava yhdessä kunnes voittajat julkistetaan. muista ei niin väliä ja voidaan kertoa tilanne. Ja sitten hetken päästä voittajatkin ilmoittaa erosta...voisiko olla näin ? Olisi nimittäin ollut noloa jos voittajat olisikin jo eronneet.

Miten esimerkiksi Eetu ja Sanna ovat voineet salata seurustelunsa, sen että Sanna on käytännössä kämpännyt Eetun luona ilman, että se vuotaisi minnekään, vaikka kukaan ei olisi tiennyt mihin he olisivat kadonneet kuvausten 2 kuukauden ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5593/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja olisi voinut kysyä finalisteilta, että millaisen valkoisen valheen jokainen loi selittääkseen 2 kuukauden poissaoloaan Suomesta, kun antaa koiransa jonkun toisen hoidettavaksi, jos joku toinen käy kastelemassa kukkia ja katsomassa kirjepostia ja hoitamassa mahdolliset yllättävät laskut.

Vierailija
5594/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi olla (ollut) ainakaan työttömänä aktiivisena työnhakijana jopa kahden kuukauden ajan, varautua sellaiseen. Karenssia olisi tullut ja roimasti, ellei hakisi töitä tai olisi valmis työtä lennosta ottamaan vastaan. Joten ei ole vaihtoehto ainakaan työttömille työnhakijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5595/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopussa ei näytetty sitä, kun pari pitää palloja käsissään ja halutessaan pudottaa sen? Toinen voi siis ryöstää isomman osan voittopotista!

Vierailija
5596/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopussa ei näytetty sitä, kun pari pitää palloja käsissään ja halutessaan pudottaa sen? Toinen voi siis ryöstää isomman osan voittopotista!

Tähän kauteen ei se selvästi sisälly, vaan saavat suoraan tuon voittopotin. Ei valita rahaa tai rakkautta. Tietysti olisi pitänyt saada valita, vaikka koskaan ei yksikään pari maailmallakaan ole valinnut rahoja lukuun ottamatta yhtä tyyppiä, joka siten lahjottiin poistumaan kesken ja hänen siten voittamansa rahat vähennettiin voittajaparin rahoista. Kiva yllätyskäänne, sellaisia soisi suomalaisiinkin versioihin.

Vierailija
5597/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopussa ei näytetty sitä, kun pari pitää palloja käsissään ja halutessaan pudottaa sen? Toinen voi siis ryöstää isomman osan voittopotista!

Tuo on Paratiisihotellissa. Love Islandissa on joskus ollut kirjekuoret joissa toisessa oli rahat ja toinen tyhjä ja rahojen saaja päätti että jakaako summan vai pitääkö yksin. 

Vierailija
5598/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopussa ei näytetty sitä, kun pari pitää palloja käsissään ja halutessaan pudottaa sen? Toinen voi siis ryöstää isomman osan voittopotista!

Tuo on Paratiisihotellissa. Love Islandissa on joskus ollut kirjekuoret joissa toisessa oli rahat ja toinen tyhjä ja rahojen saaja päätti että jakaako summan vai pitääkö yksin. 

Minkähän takia sitä ei ollut nyt? (Oliko viime vuonna?) Tuo loppu oli jotenkin tynkä ja turhan nopea.

Vierailija
5599/5598 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ KAUSI OLI TÄYSIN FARSSI KAIKKINEENSA!

Ei tuu, mutta toivottavasti tulis oikeasti livenä takaisin eikä näin jälkikäteen. Mitään järkeä äänestää pareja voittajaksi jotka jo eronneet, eikä katsojat sitä tiiä... Aivan p*skaa! Onneksi äänestys ei sentään maksa 😂 Toisekseen koittakaa tehdä kaudesta mielenkiintoisempi ja lisätkää eri käänteitä! En oo IKINÄ kattonut näin tylsää kautta, ja osa tutuista jätti jopa kesken katsomisen.