Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5599)
Helsinkiin muuttosuunnitelma on jäätävä virhe Eetulta ja Sannalta, repiä nyt Sanna pohjoiskarjalaisympäristöstään. Eetu muuttakoon Joensuuhun, etätyötä voi tehdä sieltä. Ei mitään järjen häivää, vaikks kuvittelisivat että olisi enemmän työmahdollisuuksia Helsingissä, elämää on muuallakin ja laadukaampaa, alkaen asuntojen saamisesta ja hinnoista.
Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa!
Siis miten tuo voittoäänestys oikein meni, kun ohjelma kuvattu aikoja sitten eikä ollut suora lähetys nyt tämä, missä voittajapari julkaistiin, häh??!!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo voittoäänestys oikein meni, kun ohjelma kuvattu aikoja sitten eikä ollut suora lähetys nyt tämä, missä voittajapari julkaistiin, häh??!!
Voi pyhä yksinkertaisuus,monestikohan tämäkin on jo täällä ja muualla selitetty, jopa googlesta löytyy jos viitsii hakea. Kaikista finaalipareista on kuvattu pätkä, jossa juhlivat voittoa. Nyt sitten äänestyksen jälkeen lopulliseen ohjelmaan on vain liitetty voittajien pätkä, itse saarelaisetkin saivat vasta eilen tietää kuka on voittanut ohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo voittoäänestys oikein meni, kun ohjelma kuvattu aikoja sitten eikä ollut suora lähetys nyt tämä, missä voittajapari julkaistiin, häh??!!
Voi pyhä yksinkertaisuus,monestikohan tämäkin on jo täällä ja muualla selitetty, jopa googlesta löytyy jos viitsii hakea. Kaikista finaalipareista on kuvattu pätkä, jossa juhlivat voittoa. Nyt sitten äänestyksen jälkeen lopulliseen ohjelmaan on vain liitetty voittajien pätkä, itse saarelaisetkin saivat vasta eilen tietää kuka on voittanut ohjelman.
Niin, seurasivat finaalia yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa!
Ei, kyllä puheripuli-Eetulle oli annettu aivan liikaa ruutuaikaa, oman yrityksensä markkinointia. Aina samanlainen, ei mitään viihdearvoa. Iljettävä imuttelija, päällekäyvä hymypoika.
Vierailija kirjoitti:
Sharpin ja Pärnianin ero pieni yllätys, Ilmarin ja Jennin suhteen jatkuminen ei mitään yllätystä, Sofian ja Henrin ero ei mitään yllätystä ja Eetun ja Sannan suhteen jatkuminen erittäin iso yllätys.
Onneksi S tajuaa kiertää P:n kaltaiset naiset toivottavasti jatkossa kaukaa. Ei mitään selkärankaa lähteä Viroon haalimaan rahaa ja tekemään työtä, joka olisi Suomessa kiellettyä. Täysin mautonta. Ei Suomen tule kouluttaa ihmisiä lähtetämään asumaan Viroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo voittoäänestys oikein meni, kun ohjelma kuvattu aikoja sitten eikä ollut suora lähetys nyt tämä, missä voittajapari julkaistiin, häh??!!
Voi pyhä yksinkertaisuus,monestikohan tämäkin on jo täällä ja muualla selitetty, jopa googlesta löytyy jos viitsii hakea. Kaikista finaalipareista on kuvattu pätkä, jossa juhlivat voittoa. Nyt sitten äänestyksen jälkeen lopulliseen ohjelmaan on vain liitetty voittajien pätkä, itse saarelaisetkin saivat vasta eilen tietää kuka on voittanut ohjelman.
Niin, seurasivat finaalia yhdessä!
On kerrotu, on, muttei siten näytetty katsojille. Eihän tv:ssä näytetty, että olisivat istuneet jossain katsomossa, mukaan lukien aikaisemmin tiputetut, katsomassa voittajan lyhyttä videopätkää, jossa ilotulitus kertoi voittajan, samaan tapaan kuin valonheitin jossain (?VoF) laulukisoissa (jatkoon pääsijän).
Sanna antaa just sen verran takas Eetulle, että kunhan Eetu siinä pysyy. Sanna on queen ja Eetu pikkupuudeli, joka toteuttaa Sannan toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Täytyy sanoa, et tää on kyllä kauden isoin ylläri :O
Jep, vaikea vieläkin uskoa. Sannasta ei saanut sellaista kuvaa, että olisi aidosti Eetusta kiinnostunut. Eetu tietty oli aivan hullaantunut.
Juuri päinvastaisen kuvan sai. Eetusta: huonoa näyttelemistä koko ajan. Hänen kiinnostukseensa ei voinut mitenkään uskoa, että välittäisi Sannasta pätkääkään, vaan voittorahat vaan kiikarissa.
Eetusta tuli tosi gay-vibat. Tai bi. Limainen ja muka hyvät keskustelutaidot. Joo osasi juoruilla kaikista, mutta ei saanut Sannalle edes sanottua, että haluaisi tältäkin vastapalveluksia. En tykännyt tästä parista yhtään. Eetusta tuli hyvä kuva silloin, kun oli Peppiina kanssan. Ja Sannasta tuli alussa hyvä vibe, ennen kun alkoi olla Eetun kanssa.
Molemmista tuli itsensä huonopia versioita.
Ai että hyvä fiba Eetusta, kun mielisteli Peppiinaa, joka oli hänelle kylmä kuin kala ja kertoi sen päin kasvoja. Käsikirjoitettua kaikki sekin. Ei Eetu P:stä ollut pätkääkään kiinnostunut, edes seksuaalisesti, persoonasta tai ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli syynä , että Henri ja Sofia erosivat ?
Ulkomaailma olikin ihan erilainen kuulemma eivätkä olleetkaan hyvä pari ja Sofia oli tehnyt eroaloitteen
Voisi sanoa aivan suoraan, että Sofia jätti ja päätti vaihtaa parempaan. Kyllä Henri sen aika suoraan sanoikin, vaikka yritti vesittää sanomalla perään, että yhteinen päätös. Tietysti, ellei hän ala roikkua toisessa epätoivoisesti, niin luovuttaa, kun näkee, ettei mitään mahdollisuuksia enää. Järkevästi tehty Henriltä, luovuttaa suosiolla.
Tyhmää silti, etteivät maininneet seurustelevansa jo, kuten media kertoo heistä, ettei kukaan turhaan ala yrittää mitään heidän suuntaansa. Ei se lisää, Sofia, kiinnostusta kohtaasi yhtään, vaikka yrität esittää mystistä, oletko vapaa vai et parhaillaan, finaalipäivänä.
Miksi sitä rakkaudentunnustusta pitää alkaa viljellä? Onhan se nyt päivänselvää, ettei tuolla rakasteta toista.
Rakkaus = hyväksyn sinut sellaisena kuin olet, hyvine ja huonoine puolinesi.
Tuolla ei todellakaan ole nähty toisesta kaikkia puolia. Noh, ne kaksi paria, jotka kertoivat rakastavansa, eivät ole yhdessä enää. Ja ne kaksi muuta paria ovat.
Jennin musta roiskeläppäasu ei kyllä ollut kovinkaan tyylikäs finaalihaastattelussa. Vaikka itsevarmasti siinä liikkuikin.
Eetu ja Sanna ovat nyt onnellisia ja ovat olleet jo ainakin 9 kk kimpassa. Kaikkea hyvää heille!
Vierailija kirjoitti:
Sanna antaa just sen verran takas Eetulle, että kunhan Eetu siinä pysyy. Sanna on queen ja Eetu pikkupuudeli, joka toteuttaa Sannan toiveet.
Ehkei Eetun ole ollutkaan niin helppoa saada naista ja kun saa, mielistelee mielin kielin roikkuakseen tässä. Kyllähän yrittäjän julkisuuskuvaan kuuluu koriste vierelle. Joten vain ei pysty kuvittelemaan heitä yhteen. Finaalihaastattelussa Sanna vain näytti niin rakastuneelta: Syynä varmaan, että on saanut riittävästi seksiä, ellei paremmastakaan tiedä tuohon ikään mennessä, tai tajuaa, että paras valita mies, joka sentään tekee työtä ja on niin sanottu kunnollinen, lopettaa haihattelu ja etsiminen siellä Joensuussa.
On täysin käsittämätöntä, ettei Joensuussa kukaan mies ole onnistunut nappaamaan Sannaa, että oli käytettävissä tähän kauteen. Tai sitten on ollut niin raastava ero hiljattain, että etsi nyt jotain aivan erilaista. Maakunnallisesti jyväskyläläinen ei sovi pohjoiskarjalaiselle, ei tule sopimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa!
Typerää Eetulta ja Sannalta sanoa, että käyttäisivät rahat matkusteluun, aivan kuin mitään todellista rahan tarvetta ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
P & S olivat pari kk yhdessä, mutta suhde kariutui välimatkaan ym.
Kielimuuri. Kulttuurien yhteentörmäys pidemmän päälle. Aivan erilaiset arvot. Pärniänin rivopuheisuus, tosi alkeellista, kuten striimaaminen ammattina.
Ei tule kestämään Eetun ja Sannan liitto. Jos muuttavat yhteen, niin kuinka kauan Eetu jaksaa passata Sannaa. Sanna on kuningatar ja vaatii arvoisensa kohtelun.