Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5599)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa!
Typerää Eetulta ja Sannalta sanoa, että käyttäisivät rahat matkusteluun, aivan kuin mitään todellista rahan tarvetta ei olisi.
Mutta entä jos ei ole? Eetulla menestyvä firma, Sanna on vakiduunissa. Miksi voittorahojen pitäisi mennä johonkin velkojen maksuun, jos talous on kunnossa? Miksei voittorahoilla voisi tehdä jotain kivaa ylimääräistä?
@Sharpin tulisi lakata käyttämästä vauvasanaa "sikahauska"kin, kuten finaalihaastattelussa, antaa ihmisestä tosi tyhmän kuvan. Köyhää kieltä toistella sikaa virkkeestä toiseen, kun sitä jouduttiin kuulemaan jo jaksosta toiseen. Hiukan pitäisi nähdä vaivaa ja kyetä valitsemaan muitakin sanoja, jos pääsee suomenkieliseen tv-ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa!
Typerää Eetulta ja Sannalta sanoa, että käyttäisivät rahat matkusteluun, aivan kuin mitään todellista rahan tarvetta ei olisi.
Mutta entä jos ei ole? Eetulla menestyvä firma, Sanna on vakiduunissa. Miksi voittorahojen pitäisi mennä johonkin velkojen maksuun, jos talous on kunnossa? Miksei voittorahoilla voisi tehdä jotain kivaa ylimääräistä?
Onko se Eetun yritys. Ainakaan yhdessä ei ole toimitusjohtaja, vaan muussa roolissa. Yritystoiminnassa voi mennä hetkellä n hyvin ja hetkellä n + 1 sitten taas ei enää. Ei ainakaan mikään suuri yritys. No, eivät liene ainakaan asuntosäästäjiä. Mistä näkee heidän verotettavat vuositulonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa!
Typerää Eetulta ja Sannalta sanoa, että käyttäisivät rahat matkusteluun, aivan kuin mitään todellista rahan tarvetta ei olisi.
Mutta entä jos ei ole? Eetulla menestyvä firma, Sanna on vakiduunissa. Miksi voittorahojen pitäisi mennä johonkin velkojen maksuun, jos talous on kunnossa? Miksei voittorahoilla voisi tehdä jotain kivaa ylimääräistä?
Mistä tiedetään, että Sannalla on vakituinen virka tai toistaiseksi työsopimus.
P jatkoi hiuksiensa sukimista jopa finaalihaastattelussa. Siis kehityskyvytön tai ohjaus pielessä, ellei saa osallistujia pitämään käsiään kurissa.
Oli paljon kertovaa, kun Henri ja Sofia sanoivat, etteivät ole juurikaan yhteydessä eli eivät käytännössä ole kaivanneet toisiaan edes kavereiksi, joten ei se ero siten ollut takuulla aivan läpihuutojuttu. Kun Sofia jätti Henrin, niin hyvä ratkaisu pitää hakurakoa.
Vierailija kirjoitti:
Oli paljon kertovaa, kun Henri ja Sofia sanoivat, etteivät ole juurikaan yhteydessä eli eivät käytännössä ole kaivanneet toisiaan edes kavereiksi, joten ei se ero siten ollut takuulla aivan läpihuutojuttu. Kun Sofia jätti Henrin, niin hyvä ratkaisu pitää hakurakoa.
Ei kiinnosta toisen kuulumiset, kumpaakaan, enää. Asia selvä. Ja miksi kiinnostaisikaan, katkera loppu, ei onnistunut näytteleminen, vaan pieleen meni.
Ihan oikeasti, ei, ei Turkkiin hiustensiirtoon, toivottavasti se oli P:ltä vitsi. Loukkaavaa veljestään, vaikka tämä kokisi harmilliseksi nuorena geeniperimän mukaisen hiusten menetyksen. Siksi sen kulttuurin miehet yleensä yrittävät mennä naimisiin ja saada naisen ennen kuin päälaki kaljuuntuu. Kurjaa, että naisten pitää korjauttaa nenänsä ja miesten hävetä nuorena kaljuuntumistaan, jonka takia ei kaikkia hiuksia kannattaisi leikata pois, vaan kantaa ylväästi ne, joita on, joissa kiharat ja väri näkyy.
On/ko kumma mikä Eetussa koko ajan vain ärsyttää. Ihan kiva Sannalle, jon on ollut 9 kk umpirakastanut ja näkee Eetussa lapsilleen isän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa!
Typerää Eetulta ja Sannalta sanoa, että käyttäisivät rahat matkusteluun, aivan kuin mitään todellista rahan tarvetta ei olisi.
Mutta entä jos ei ole? Eetulla menestyvä firma, Sanna on vakiduunissa. Miksi voittorahojen pitäisi mennä johonkin velkojen maksuun, jos talous on kunnossa? Miksei voittorahoilla voisi tehdä jotain kivaa ylimääräistä?
Mistä tiedetään, että Sannalla on vakituinen virka tai toistaiseksi työsopimus.
Virasta en sanonut mitään. Mistä yhtäkkiä sen virkasuhteen tähän tempaisit?
Eetusta jäi sellainen kuva, että en haluaisi kaveerata hänen kanssaan. No, onneksi mun ei tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun oma lempparipari voitti, ja positiivinen yllätys oli Sannan ja Eetun nykyinen yhdessäolo. Sitä en olisi uskonut se täytyy myöntää. Olkoon pari mikä on mutta kyllähän ilman Eetua koko kausi olisi ollut entistä ankeampi ainakin omasta mielestäni. Myös Sharp ja Pärnilla toivat kivaa leikkisyyttä kauteen. Ensi kautta odotellessa!
Typerää Eetulta ja Sannalta sanoa, että käyttäisivät rahat matkusteluun, aivan kuin mitään todellista rahan tarvetta ei olisi.
Mutta entä jos ei ole? Eetulla menestyvä firma, Sanna on vakiduunissa. Miksi voittorahojen pitäisi mennä johonkin velkojen maksuun, jos talous on kunnossa? Miksei voittorahoilla voisi tehdä jotain kivaa ylimääräistä?
Mistä tiedetään, että Sannalla on vakituinen virka tai toistaiseksi työsopimus.
Virasta en sanonut mitään. Mistä yhtäkkiä sen virkasuhteen tähän tempaisit?
Niin tai näin, ei kuitenkaan määräaikaisessa työssä, "Sanna on vakiduunissa", onpa sitten virka tai työsopimussuhteinen työsopimus.
Vierailija kirjoitti:
Oli paljon kertovaa, kun Henri ja Sofia sanoivat, etteivät ole juurikaan yhteydessä eli eivät käytännössä ole kaivanneet toisiaan edes kavereiksi, joten ei se ero siten ollut takuulla aivan läpihuutojuttu. Kun Sofia jätti Henrin, niin hyvä ratkaisu pitää hakurakoa.
Sofia jätti, kun ei tullut rahoja ja muu ei motivoinut. Henrillä ei varmaan mikään rahakas ammatti. Musiikki on vähintään epävarmaa, vaikka Teostosta tipahtelisi euroja. Ei ole tainnut mitään musiikkia tehdä suuremmin, edes. Kyllä niitä haihattelijoita riittää, jotka kuvittelevat itseään muusikoiksi, ellei lavatanssiorkesterin rivisoittajaksi.
Olipas kiva, että Eetu ja Sanna ovat edelleen yhdessä. Eli suuren osan av:n ilkeistä "sohvapsykologeista" tulkinnat menivät päin hel.ettiä. 😅👍 Tosi hyvä ihmistuntemus teillä hei..🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Olipas kiva, että Eetu ja Sanna ovat edelleen yhdessä. Eli suuren osan av:n ilkeistä "sohvapsykologeista" tulkinnat menivät päin hel.ettiä. 😅👍 Tosi hyvä ihmistuntemus teillä hei..🤭🤭
Ehkä Eetulta saa jonkinlaista seksiä riittävän usein.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä rakkaudentunnustusta pitää alkaa viljellä? Onhan se nyt päivänselvää, ettei tuolla rakasteta toista.
Rakkaus = hyväksyn sinut sellaisena kuin olet, hyvine ja huonoine puolinesi.
Tuolla ei todellakaan ole nähty toisesta kaikkia puolia. Noh, ne kaksi paria, jotka kertoivat rakastavansa, eivät ole yhdessä enää. Ja ne kaksi muuta paria ovat.
Ihmettelin suuresti, kun Sharp kertoi rakastavansa. Luuliko katsojien näkevän sen ennen äänestyksen päättymistä ja rakkaudentunnustuksella olevan tie voittoon.
Tulee sellainen kuva Sharpista, että näytteli koko ohjelman läpi tarkoituksena hankkia vähän opiskelurahaa, opiskelija kun on. Sanoi mielestäni eilisessä MTV:n haastattelussa, että pysyy Ruotsissa jatkossa, vaikka nyt viettääkin kesää Suomessa. Mietin osaako Päni ruotsinkieltä.
Miksi vasta viimeisessä jaksossa näytettiin kuinka paljon Päni oikeasti kiroilee...haluttiinko heistä voittajia keinoja kaihtamatta.
Täysin feikki pari mielestäni. Onneksi eivät voittaneet.
Onko Sharp se "kyllä se pysyy" -mies?
Vierailija kirjoitti:
Olipas kiva, että Eetu ja Sanna ovat edelleen yhdessä. Eli suuren osan av:n ilkeistä "sohvapsykologeista" tulkinnat menivät päin hel.ettiä. 😅👍 Tosi hyvä ihmistuntemus teillä hei..🤭🤭
Ööö, luuletko että jotain oikeasti harmittaa että tuo pari on edelleen yhdessä? Lähinnä voisi kuvailla hämmästykseksi limaisen setä-äijän ja ilkeän jääprinsessan suhde. Sen verran hyvä ihmistuntemus on, etten tykkää kummastakaan kameroiden palvojista. Sopivat siis erinomaisen hyvin toisilleen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo voittoäänestys oikein meni, kun ohjelma kuvattu aikoja sitten eikä ollut suora lähetys nyt tämä, missä voittajapari julkaistiin, häh??!!
Voi pyhä yksinkertaisuus,monestikohan tämäkin on jo täällä ja muualla selitetty, jopa googlesta löytyy jos viitsii hakea. Kaikista finaalipareista on kuvattu pätkä, jossa juhlivat voittoa. Nyt sitten äänestyksen jälkeen lopulliseen ohjelmaan on vain liitetty voittajien pätkä, itse saarelaisetkin saivat vasta eilen tietää kuka on voittanut ohjelman.
Niin, seurasivat finaalia yhdessä!
On kerrotu, on, muttei siten näytetty katsojille. Eihän tv:ssä näytetty, että olisivat istuneet jossain katsomossa, mukaan lukien aikaisemmin tiputetut, katsomassa voittajan lyhyttä videopätkää, jossa ilotulitus kertoi voittajan, samaan tapaan kuin valonheitin jossain (?VoF) laulukisoissa (jatkoon pääsijän).
Viihdeuutisten haastattelut oli kuvattu kaikki samalla paikalla, ehkä lentokenttähotellissa. Joten jonkinlainen kisakatsomo oli siellä ollut koolla.
Itsestään oppimisen hokeminen ei ole mitään viihdyttävää, ennalta opeteltua, tylsää.