Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5464)

Vierailija
5381/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu ja Sanna tietää kyllä, etteivät voita.

 Ovat laimein pari. 

He eivät voi sitä mistään tietää. Ihmisellä on käsittämätön eloonjäämisvietti eli usko omaan voittoonsakin.

Vierailija
5382/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika tuo Henri on jäykkä ja ahdistunut. Relais nyt vähän. Nuori mies ja niin vakava.

Ei kai Sharp ulise nyt sängyllä, että rakastaa Pärniänia. Miesparka, takuulla et rakasta.

Pärniäniin on helppo rakastua. Kaunis ja hyvä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikealle parille meni voitto! Ihanaa!

Hah. Ei mitään paria ole vielä julkistettu voittajaksi.

Vierailija
5384/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.

Nuo on jo utareet.

Niin, no harvoin ne isot tissit on selaset ihanat pyöreet silarimaiset (luomuna), toki harvinaisuuksia on niinku muisaki piirteissä. Toki ne saa näyttää hyvältä niillä pushupeilla mut yleensä todellisuus on ihan muuta valitettavasti 

t. kokemusta on, siks ei enää innosta jättihinkit

Kauniit on Jennin tis"""". Onko pientä kateutta kenties ilmassa.

Miehenä en koe olevani kateellinen mutta kai noinkin voi olla, mutta ei riippiksiiin

Eli sun mielestä ihannerinnat on silikonipallot? Luomurinnat eivät sellaiset ole. Kato vähemmän sitä p0rmoa

Ei jättiriippikset ookkaan :) p0rnossa on paljon myös kiinteärintaisia luomuja mutta yleensä ne on pienempiä

Vierailija
5385/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleistä on, että nuoret miehet ajavat pois kainalokarvansa. Kuka ne tuolla on pois repinyt.

Vierailija
5386/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin tiedän voittajan,kelasin katsomosta jakson loppuun niin sieltä näkyy. ei jaksa katsoa muuten tylsää jaksoa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5387/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikealle parille meni voitto! Ihanaa!

Hah. Ei mitään paria ole vielä julkistettu voittajaksi.

Hah. Siellähän se näkyy kun kelaa loppuun asti. Oikea pari voitti, onnea ihanat!!! <3

Vierailija
5388/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmemusiikki valittu tähän kun parit saapuvat tulipaikalle. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5389/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika tuo Henri on jäykkä ja ahdistunut. Relais nyt vähän. Nuori mies ja niin vakava.

Ei kai Sharp ulise nyt sängyllä, että rakastaa Pärniänia. Miesparka, takuulla et rakasta.

Pärniäniin on helppo rakastua. Kaunis ja hyvä tyyppi.

"Helvetin"-sanan toistelijaan tosiaankaan ei.

Vierailija
5390/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna kiertelee ja kaartelee aika taitavasti. Ei tarvitse puhua tunteista, kun voi sanailla yhteisestä matkasta ja hienosta kokemuksesta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5391/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa! Tosiaan, joskus aikaisemminkin oli niin, Katsomossa voi kelata jakson loppuun asti, pikkuinen moka MTV:ltä.

Vierailija
5392/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna kiertelee ja kaartelee aika taitavasti. Ei tarvitse puhua tunteista, kun voi sanailla yhteisestä matkasta ja hienosta kokemuksesta ;)

Samalla sivulla olemistakan ei enää kestäisi "melkoinen matka". "Rakastuneena miehenä", tätä nyt ei usko kukaan, vaikka juontaja yrittäisi sitä vakuuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5393/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää nyt on päätetty nää voittajat? 

Kun ovat tuolla saarella niin eikö yleisön äänillä ratkaistukaan?

Vierailija
5394/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu näkyi mielestäni Jennin festarikuvan taustalla. Roikkuu siis mukana porukoissa tai Sannassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5395/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa! Tosiaan, joskus aikaisemminkin oli niin, Katsomossa voi kelata jakson loppuun asti, pikkuinen moka MTV:ltä.

Oi oi oi, sitten täällä pitääkin olla tosi varovainen, ettei vaan kuule sitä ennen kello 21, tai Katsomon kautta voi loppua hiukan aikaisemmin, kuten yleensä, kun on mainoksia vähemmän kuin televisio-televisioesityksessä, Katsomossa vain noin 40 minuuttia, onneksi. Olipa kamalan tylsä finaalilähetys. Olisi saanut sisältää jotain mojovaa.

Vierailija
5396/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala sarja, on tullut jo uniinkin. Jee, onneksi se pari voitti, josta ei tarvitse harmistua!

Vierailija
5397/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista finaalipareista on saarella ollessa kuvattu voittopätkä ja nyt telkkarissa näytetään sen parin tuuletukset kuka voittaa eli parit tietävät itsekin vasta tänään kuka voittaa. Yleisö sai tämän viikon katsomossa äänestää.

Vierailija
5398/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä voittajaa ei olisi voinut kertoa dramaattisemmin, ensin 4., sitten 3., no, sitten suoraan voittaja. Kyllä MTV:n tulisi kertoa äänestys-%:tkin ja annettu äänimäärä, ellei ole suurikin liikesalaisuus.

Vierailija
5399/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätön jakso 40. Voittajapari noin vain töksäytettiin ja lähetys katkaistaan siihen, ei mitään voittotuuletuksia tai tanssia. Olisi saanut olla jokin hidas tanssi heidän tanssittavakseen, joku hidas A thoudans years -tyyppinen, jossa olisivat voineet tuijotella toisiaan, <

>. Pääsisiköhän sitä seuraavaan suunnittelutyöryhmään.

Vierailija
5400/5464 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista finaalipareista on saarella ollessa kuvattu voittopätkä ja nyt telkkarissa näytetään sen parin tuuletukset kuka voittaa eli parit tietävät itsekin vasta tänään kuka voittaa. Yleisö sai tämän viikon katsomossa äänestää.

Ei siinä  mitään tuuletuksia näytetty, ehkä tulee jokin jakso 41. Parin edessä rävähdi jotain ilotulitetta ja siinä kaikki. Että mitä nyt, että oletteko edelleen yhdessä. Ei mitään toisten onnitteluja, ei toisten pettyneitä ilmeitä, ei mitään. Ei kukitettu ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän