Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika tuo Henri on jäykkä ja ahdistunut. Relais nyt vähän. Nuori mies ja niin vakava.
Ei kai Sharp ulise nyt sängyllä, että rakastaa Pärniänia. Miesparka, takuulla et rakasta.
Pärniäniin on helppo rakastua. Kaunis ja hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikealle parille meni voitto! Ihanaa!
Hah. Ei mitään paria ole vielä julkistettu voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.
Nuo on jo utareet.
Niin, no harvoin ne isot tissit on selaset ihanat pyöreet silarimaiset (luomuna), toki harvinaisuuksia on niinku muisaki piirteissä. Toki ne saa näyttää hyvältä niillä pushupeilla mut yleensä todellisuus on ihan muuta valitettavasti
t. kokemusta on, siks ei enää innosta jättihinkit
Kauniit on Jennin tis"""". Onko pientä kateutta kenties ilmassa.
Miehenä en koe olevani kateellinen mutta kai noinkin voi olla, mutta ei riippiksiiin
Eli sun mielestä ihannerinnat on silikonipallot? Luomurinnat eivät sellaiset ole. Kato vähemmän sitä p0rmoa
Ei jättiriippikset ookkaan :) p0rnossa on paljon myös kiinteärintaisia luomuja mutta yleensä ne on pienempiä
Miten yleistä on, että nuoret miehet ajavat pois kainalokarvansa. Kuka ne tuolla on pois repinyt.
Kyllä itsekin tiedän voittajan,kelasin katsomosta jakson loppuun niin sieltä näkyy. ei jaksa katsoa muuten tylsää jaksoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikealle parille meni voitto! Ihanaa!
Hah. Ei mitään paria ole vielä julkistettu voittajaksi.
Hah. Siellähän se näkyy kun kelaa loppuun asti. Oikea pari voitti, onnea ihanat!!! <3
Ihmemusiikki valittu tähän kun parit saapuvat tulipaikalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika tuo Henri on jäykkä ja ahdistunut. Relais nyt vähän. Nuori mies ja niin vakava.
Ei kai Sharp ulise nyt sängyllä, että rakastaa Pärniänia. Miesparka, takuulla et rakasta.
Pärniäniin on helppo rakastua. Kaunis ja hyvä tyyppi.
"Helvetin"-sanan toistelijaan tosiaankaan ei.
Sanna kiertelee ja kaartelee aika taitavasti. Ei tarvitse puhua tunteista, kun voi sanailla yhteisestä matkasta ja hienosta kokemuksesta ;)
Ai jaa! Tosiaan, joskus aikaisemminkin oli niin, Katsomossa voi kelata jakson loppuun asti, pikkuinen moka MTV:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna kiertelee ja kaartelee aika taitavasti. Ei tarvitse puhua tunteista, kun voi sanailla yhteisestä matkasta ja hienosta kokemuksesta ;)
Samalla sivulla olemistakan ei enää kestäisi "melkoinen matka". "Rakastuneena miehenä", tätä nyt ei usko kukaan, vaikka juontaja yrittäisi sitä vakuuttaa.
Miten tää nyt on päätetty nää voittajat?
Kun ovat tuolla saarella niin eikö yleisön äänillä ratkaistukaan?
Eetu näkyi mielestäni Jennin festarikuvan taustalla. Roikkuu siis mukana porukoissa tai Sannassa?
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa! Tosiaan, joskus aikaisemminkin oli niin, Katsomossa voi kelata jakson loppuun asti, pikkuinen moka MTV:ltä.
Oi oi oi, sitten täällä pitääkin olla tosi varovainen, ettei vaan kuule sitä ennen kello 21, tai Katsomon kautta voi loppua hiukan aikaisemmin, kuten yleensä, kun on mainoksia vähemmän kuin televisio-televisioesityksessä, Katsomossa vain noin 40 minuuttia, onneksi. Olipa kamalan tylsä finaalilähetys. Olisi saanut sisältää jotain mojovaa.
Kamala sarja, on tullut jo uniinkin. Jee, onneksi se pari voitti, josta ei tarvitse harmistua!
Kaikista finaalipareista on saarella ollessa kuvattu voittopätkä ja nyt telkkarissa näytetään sen parin tuuletukset kuka voittaa eli parit tietävät itsekin vasta tänään kuka voittaa. Yleisö sai tämän viikon katsomossa äänestää.
Miksi ihmeessä voittajaa ei olisi voinut kertoa dramaattisemmin, ensin 4., sitten 3., no, sitten suoraan voittaja. Kyllä MTV:n tulisi kertoa äänestys-%:tkin ja annettu äänimäärä, ellei ole suurikin liikesalaisuus.
Mitätön jakso 40. Voittajapari noin vain töksäytettiin ja lähetys katkaistaan siihen, ei mitään voittotuuletuksia tai tanssia. Olisi saanut olla jokin hidas tanssi heidän tanssittavakseen, joku hidas A thoudans years -tyyppinen, jossa olisivat voineet tuijotella toisiaan, <
>. Pääsisiköhän sitä seuraavaan suunnittelutyöryhmään.Vierailija kirjoitti:
Kaikista finaalipareista on saarella ollessa kuvattu voittopätkä ja nyt telkkarissa näytetään sen parin tuuletukset kuka voittaa eli parit tietävät itsekin vasta tänään kuka voittaa. Yleisö sai tämän viikon katsomossa äänestää.
Ei siinä mitään tuuletuksia näytetty, ehkä tulee jokin jakso 41. Parin edessä rävähdi jotain ilotulitetta ja siinä kaikki. Että mitä nyt, että oletteko edelleen yhdessä. Ei mitään toisten onnitteluja, ei toisten pettyneitä ilmeitä, ei mitään. Ei kukitettu ei mitään.
He eivät voi sitä mistään tietää. Ihmisellä on käsittämätön eloonjäämisvietti eli usko omaan voittoonsakin.