Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5464)
Miksi tarjoilija puhuu suomea, kuka sinne on rahdattu vai onko joku, joka asuu siellä suunnalla vai joku kameramies vain puettu tarjoilijaksiko. Ei varmaan, jos pitää osata kantaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärniän ja Sharp on niin söpöjä. :)
Ihan paras pari. :)
Ihan tosi ärsyttävät koko ajan. Ei vähiten suomenkielensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi miten kamala sana kippistely, aikaisemmin toistettuna viikolla.
Nyt sitten taas dinneriä eikä suomenkieltä, voi ei.
Kautta aikojen on sanottu että kippistellään. Ihan puhdasta suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"sikahyvä", jatkaa Sanna jaksossa 40, niin köyhää kieltä.
Miksi täällä ihmetellään niin kovasti sika- etuliitettä? Minulle ollut aivan normaalia puhekieltä aina. Lähipiirilleni myös. Akateemisia ollaan kaikki.
Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Jenni näyttää lähes kokonaan rintansa tän illan jaksossa,ällöä.
Nuo on jo utareet.
Niin, no harvoin ne isot tissit on selaset ihanat pyöreet silarimaiset (luomuna), toki harvinaisuuksia on niinku muisaki piirteissä. Toki ne saa näyttää hyvältä niillä pushupeilla mut yleensä todellisuus on ihan muuta valitettavasti
t. kokemusta on, siks ei enää innosta jättihinkit
Kauniit on Jennin tis"""". Onko pientä kateutta kenties ilmassa.
Miehenä en koe olevani kateellinen mutta kai noinkin voi olla, mutta ei riippiksiiin
Eli sun mielestä ihannerinnat on silikonipallot? Luomurinnat eivät sellaiset ole. Kato vähemmän sitä p0rmoa
Jenniä itkettää Ilmarin puhe. Ihan varmaan aitoja kyyneleitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi dinnerpöydässä saavat ottaa valokuvia, taas.
Miksi ei? Näitä kuviahan julkaistaan tuotannon IG tilillä.
"Jumalauta", pe*kele, Pärniän kiroilee edelleen, niin alkeellista. Onko pakko, köyhää kieltä.
Voi hyvänen aika tuo Henri on jäykkä ja ahdistunut. Relais nyt vähän. Nuori mies ja niin vakava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi dinnerpöydässä saavat ottaa valokuvia, taas.
Miksi ei? Näitä kuviahan julkaistaan tuotannon IG tilillä.
MTV:n ei pitäisi kohdentaa työvoimaansa sellaiseen sosiaaliseen mediaan, jonka katsominen edellyttää rekisteröitymistä ja kirjautumista, ei ihme, kun MTV:ltä rahat ovat vähissä. Ne pitäisi olla MTV:n omalla verkkosivulla, ei missään sosiaalisen median kanavalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika tuo Henri on jäykkä ja ahdistunut. Relais nyt vähän. Nuori mies ja niin vakava.
Ei kai Sharp ulise nyt sängyllä, että rakastaa Pärniänia. Miesparka, takuulla et rakasta.
Ihan oikeasti ei, nyt tulivat jo ne työkengätkin käsikirjoituksessa. Miksi tuotanto keksi sellaisen typerän hokeman.
Voi ei, nyt kerrataan tulipaikalla "rakkaus"kirjeitä. Ei toistoa sentään, ohjelma-ajan väärinkäyttöä.
No niin nyt laitetaan isoa vaihdetta päälle. Rakkaudentunnustuksia....
Eetu ja Sanna tietää kyllä, etteivät voita.
Ovat laimein pari.
Ihanaa Jenni ja Ilmari voittoon ;) Niin paras ja aidoin pari ja ilmeisesti vieläkin yhdessä!!!
Ilmari on ihanan rehellinen "voi voi" ja ei ole aivan varma haluaako nähdä kertaustiivistelmää. Kauhulla varmaan odottaa.
Mitä soffen hiuksille on tapahtunut? En millään pahalla, yhä on kaunis mutta näyttää et hiusraja olis vetääntynyt ja hiukset välillä näyttää olemattomilta liruilta verrattuna alkuun. Kauniit kasvot silti ei siinä, onkohan ollu stressiä? varmaan tuolla on
Aivan oikealle parille meni voitto! Ihanaa!
Ihan paras pari. :)