Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5404)

Vierailija
5341/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mahtavan vapauttava tunne, kun kausi päättyy jo mukavaan aikaan eli klo 20.00 ja sitten kaikki on ohi, ku 41 minaa mainoksineen katottu. Enkä todellakaan aio katsoa ratkaisua vain lopun selaten eli kyllä alusta asti viimeinen jakso ja sen sitten näkee  alkaako missään vaiheessa jännittää voittajaparin kuuluttaminen. En saa oikein yhdestäkään parista mitään kosketuspintaa. Ihan ok Suomi -kausi, ei hyvä eikä huono, mutta ne kaikki muutkin 5 LIS - kautta olleet tasapaksuja!

Aivan liian pitkä kausi. Ei pitäisi sijoittaa kauniiseen kesään, touko- tai kesäkuulle lainkaan. Tosi vapauttavaa, kun loppuu.

Vierailija
5342/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.

Säde oli ällö ellei tykkää feikistä

Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.

Ja  harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä

-m38

Saarten miesten mieleen oli kovasti.

Eikä silti saanut paria :D

Älä väliä joutavia. Saihan se ja seurustelevat edelleen. :)

Älä hölise joutavia.*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade on allo

oikeesti ilman niitä feikihiuksia

Vierailija
5344/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on luonnonkaunis. Huulista täytteet pois ja luonnollisempi meikki niin avot! 

Plus tatskat pois, olisi todella kaunotar. Tai on nytkin tietty kaunis, mutta omaan silmään käy se täysin mustattu käsi.

Upeat poskipäät, kuten Sannallakin.

Vierailija
5345/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

Niin no Miljakin olis ollu superupee ja naisellinen mutta jotenkin ne tatskat vaan vei sitä fiilistä. Ei tarvitse suuttua ihmisten eri mielipiteistä, monet tykkää tatskoista ja toiset ei, parasta on jos viihtyy ite kropassaan

Jos se oli se tamperelais-Milja, niin ihan kamalan näköinen, jos nappasi sen porilas-herkun, Severin.

Vierailija
5346/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5347/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan pilkata ja nauraa jonkun ammatile . Vip host / hostess on ammatti siinä missä muutkin , paitsi hostin tehtäviä ei kuka vaan osaa . Vaatii ihmistuntemusta , avoimuutta, pitkää pinnaa , kielitaitoa, organisointikykyä , kykyä reagoida muuttuviin tilanteisiin , ratkoa ongelmia , olla asiakaslähtöinen , kunto hyvä pitkien päivien vuoksi , hymy ei saa hyytyä vaikeissakaan paikoissa, joustavuutta .  Esimerkiksi nuo . 

Sofian piipitysääni ei sovi siihen, puheääni ei ole kaunis. Ylimielinen ilme. Hänestä noita ominaisuuksia kuin ei välity.

Vierailija
5348/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on luonnonkaunis. Huulista täytteet pois ja luonnollisempi meikki niin avot! 

Plus tatskat pois, olisi todella kaunotar. Tai on nytkin tietty kaunis, mutta omaan silmään käy se täysin mustattu käsi.

Upeat poskipäät, kuten Sannallakin.

Sannalla on iso pitkänmallinen naama, melkein maskuliininen look.  Eetun pieni pää korostuu kun ovat vierekkäin. Sannaan vetosi ulkoisesti Ammad. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5349/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sikahyvä", jatkaa Sanna jaksossa 40, niin köyhää kieltä.

Vierailija
5350/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on luonnonkaunis. Huulista täytteet pois ja luonnollisempi meikki niin avot! 

Plus tatskat pois, olisi todella kaunotar. Tai on nytkin tietty kaunis, mutta omaan silmään käy se täysin mustattu käsi.

Upeat poskipäät, kuten Sannallakin.

Sannalla on iso pitkänmallinen naama, melkein maskuliininen look.  Eetun pieni pää korostuu kun ovat vierekkäin. Sannaan vetosi ulkoisesti Ammad. 

Aivan, tuon päiden kokoero tosiaan on kiinnittänyt huomiota. Kun kävelivät viimeisiltä treffeiltä, siinä varmaan aivan erityisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5351/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu yrittää saada miehet kertomaan, kerjää oikein, että alkaisivat heti harrastaa seksiä, kun kysyy, että mitä alatte heti tehdä hotellihuoneessa. Rasvaiset jutut.

Vierailija
5352/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ohjaus, tytöt laitettu taas hyppimään ja kiljumaan, aikuisia naisia osa, eivät ikinä noin käyttäytyisi luonnostaan, turhaa finaalin ohjelma-aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5353/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heteronaisenakin näen, että onhan tuo Jenni aivan UPEA. Kasvot ja kroppa, uulalaa! 

Vierailija
5354/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasenkätiset: ***** (Henri), on vain ja ainoastaan plussaa ihmiselle. Rakkauskirjeitä silti ei jaksaisi alkaa kuunnella. Kaikki mahtavia tyyppejä -jorinat ovat myös tylsiä, kuten toisista nauttiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5355/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärniän ja Sharp on niin söpöjä. :)

Vierailija
5356/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi miten kamala sana kippistely, aikaisemmin toistettuna viikolla.

Nyt sitten taas dinneriä eikä suomenkieltä, voi ei.

Vierailija
5357/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sikahyvä", jatkaa Sanna jaksossa 40, niin köyhää kieltä.

Miksi täällä ihmetellään niin kovasti sika- etuliitettä? Minulle ollut aivan normaalia puhekieltä aina. Lähipiirilleni myös. Akateemisia ollaan kaikki. 

Vierailija
5358/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Sanna kirjoittaa Eetulle...? 

Vierailija
5359/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Sharpin "lempimuisto". Eikö se ole suomeksi paras muisto.

Vierailija
5360/5404 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi dinnerpöydässä saavat ottaa valokuvia, taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi