Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.
Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita.
Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin.
Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.
Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.
En ole pitänyt Sannasta koko aikana, on jotenkin ylimielinen. Säteestä pudin kyllä.
Säde oli ällö ellei tykkää feikistä
Hyväkäytöksinen ja kiltti nainen.
Ja harvinaisen ugly ainaki näin miehen mielestä
-m38
Saarten miesten mieleen oli kovasti.
Eikä silti saanut paria :D
Älä väliä joutavia. Saihan se ja seurustelevat edelleen. :)
Älä hölise joutavia.*
Sade on allo
oikeesti ilman niitä feikihiuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on luonnonkaunis. Huulista täytteet pois ja luonnollisempi meikki niin avot!
Plus tatskat pois, olisi todella kaunotar. Tai on nytkin tietty kaunis, mutta omaan silmään käy se täysin mustattu käsi.
Upeat poskipäät, kuten Sannallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.
Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.
Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.
Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!
Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.
Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.
En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.
Surullista.
On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla.
Niin no Miljakin olis ollu superupee ja naisellinen mutta jotenkin ne tatskat vaan vei sitä fiilistä. Ei tarvitse suuttua ihmisten eri mielipiteistä, monet tykkää tatskoista ja toiset ei, parasta on jos viihtyy ite kropassaan
Jos se oli se tamperelais-Milja, niin ihan kamalan näköinen, jos nappasi sen porilas-herkun, Severin.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan pilkata ja nauraa jonkun ammatile . Vip host / hostess on ammatti siinä missä muutkin , paitsi hostin tehtäviä ei kuka vaan osaa . Vaatii ihmistuntemusta , avoimuutta, pitkää pinnaa , kielitaitoa, organisointikykyä , kykyä reagoida muuttuviin tilanteisiin , ratkoa ongelmia , olla asiakaslähtöinen , kunto hyvä pitkien päivien vuoksi , hymy ei saa hyytyä vaikeissakaan paikoissa, joustavuutta . Esimerkiksi nuo .
Sofian piipitysääni ei sovi siihen, puheääni ei ole kaunis. Ylimielinen ilme. Hänestä noita ominaisuuksia kuin ei välity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on luonnonkaunis. Huulista täytteet pois ja luonnollisempi meikki niin avot!
Plus tatskat pois, olisi todella kaunotar. Tai on nytkin tietty kaunis, mutta omaan silmään käy se täysin mustattu käsi.
Upeat poskipäät, kuten Sannallakin.
Sannalla on iso pitkänmallinen naama, melkein maskuliininen look. Eetun pieni pää korostuu kun ovat vierekkäin. Sannaan vetosi ulkoisesti Ammad.
"sikahyvä", jatkaa Sanna jaksossa 40, niin köyhää kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on luonnonkaunis. Huulista täytteet pois ja luonnollisempi meikki niin avot!
Plus tatskat pois, olisi todella kaunotar. Tai on nytkin tietty kaunis, mutta omaan silmään käy se täysin mustattu käsi.
Upeat poskipäät, kuten Sannallakin.
Sannalla on iso pitkänmallinen naama, melkein maskuliininen look. Eetun pieni pää korostuu kun ovat vierekkäin. Sannaan vetosi ulkoisesti Ammad.
Aivan, tuon päiden kokoero tosiaan on kiinnittänyt huomiota. Kun kävelivät viimeisiltä treffeiltä, siinä varmaan aivan erityisesti.
Eetu yrittää saada miehet kertomaan, kerjää oikein, että alkaisivat heti harrastaa seksiä, kun kysyy, että mitä alatte heti tehdä hotellihuoneessa. Rasvaiset jutut.
Typerä ohjaus, tytöt laitettu taas hyppimään ja kiljumaan, aikuisia naisia osa, eivät ikinä noin käyttäytyisi luonnostaan, turhaa finaalin ohjelma-aikaa.
Näin heteronaisenakin näen, että onhan tuo Jenni aivan UPEA. Kasvot ja kroppa, uulalaa!
Vasenkätiset: ***** (Henri), on vain ja ainoastaan plussaa ihmiselle. Rakkauskirjeitä silti ei jaksaisi alkaa kuunnella. Kaikki mahtavia tyyppejä -jorinat ovat myös tylsiä, kuten toisista nauttiminen.
Pärniän ja Sharp on niin söpöjä. :)
Vitsi miten kamala sana kippistely, aikaisemmin toistettuna viikolla.
Nyt sitten taas dinneriä eikä suomenkieltä, voi ei.
Vierailija kirjoitti:
"sikahyvä", jatkaa Sanna jaksossa 40, niin köyhää kieltä.
Miksi täällä ihmetellään niin kovasti sika- etuliitettä? Minulle ollut aivan normaalia puhekieltä aina. Lähipiirilleni myös. Akateemisia ollaan kaikki.
Mitähän Sanna kirjoittaa Eetulle...?
Mikä on Sharpin "lempimuisto". Eikö se ole suomeksi paras muisto.
Miksi dinnerpöydässä saavat ottaa valokuvia, taas.
Aivan liian pitkä kausi. Ei pitäisi sijoittaa kauniiseen kesään, touko- tai kesäkuulle lainkaan. Tosi vapauttavaa, kun loppuu.