Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5510)

Vierailija
541/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?

Hän on ollut pulla-aikaan kotona.

Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.

Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin. 

Lihaksia saa hiellä mutta läskiä saa vain rahalla! Onhan tuolla Jennillä valitettavasti sitä jälkimmäistä.

En usko tässäkään, että itseensä tyytyväinen kommentoisi tällaista. Mutta jos linja on tämä, oletko sinä hikoillut itsellesi pissan päähän ja siksi kommentoit? Vai mistä kiikastaa, kun tekee mieli kommentoida freshejä ja urheilullisia ihmisiä näin? Sääli.

Vierailija
542/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ja kavereistani hän on heittämällä villan komein. Ps. Kyllä kaikki naisia olemme

Kuka? Osa kommentoi eikä muilla ole mitään käsitystä, kenestä puhutaan :D

Hups unohin painaa ”lainaa” ja tää helkutin sivusto anna muokkaa/poistaa viestejä. Mutta Henristä puhuin. 

Henri on nätti, mut että komea? Tarkoitetaan sanoilla varmasti aivan eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ja Eetu ovat niin läpinäkyvästi tietoisia kameroista. 

Vierailija
544/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?

Hän on ollut pulla-aikaan kotona.

Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.

Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin. 

Miksi sinusta syöminen ja kilot on niin kamala asia? Jotain ongelmaa sinulla on sen kanssa.

 Itsellä haasteita sovittaa ihannetta todellisuuteen, tai syömishäiriötä? Tai muuten ongelmia itsetunnon kanssa ja peilaat negaatiot muihin, vai vain ilkeä luonne, ja saat iloa muiden haukkumisesta? 

Mikä sai sinut triggeröitymään ja tarttumaan aiheeseen?

Toisten ulkonäön kommentoiminen triggeröi, koska minusta se vaan ei ole hyvää käytöstä, ja ihmetyttää miksi joku viitsii olla ikävä. 

 Omissa piireissä ihmiset ovat ystävällisiä toisilleen, vaikea hyväksyä ikävää käytöstä täälläkään. Haluaisin jokaisen ihmisen olevan mukava, ja ehkä olen naiivi kun toivon että kommentoimiseni saisi edes yhden ihmisen miettivän ja muuttavan käytöstään =)

Joskus toisten kommentit voi saadakin muutosta aikaan. Itsekin jauhoin ennen toisten ulkonäöstä pas*aa, mut sitten muutama tuttu ojensi nätisti, että mitäpä jos et haukkuisi. Mietin asiaa, nolottikin ja tajusin, että se oli typerää ja ajattelemattomuutta. 

Nyt olen päättänyt, että jos ei ole hyvää sanottavaa, niin olen hiljaa.

Vierailija
545/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ilmari on niin läppä, luulee olevansa joku komee fakboi, mut oikeesti on ihan pullanpehmeä babykasvoinen vauvapoika :DD

Hyvä, että joku muukin on huomannut tämän.

Makuja on monia, mutta toki on myös silmät päässä. Kaikki eivät vain halua kommentoida negatiivista.

Vierailija
546/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanovat että Eetu on niin tunne älykäs.

Minusta vain ärsyttävä ja feikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
547/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa todella mauttomat kengät tuolla uudella naisella, joka pääsi tuplatreffeille.😲

Vierailija
548/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa todella mauttomat kengät tuolla uudella naisella, joka pääsi tuplatreffeille.😲

Mua ärsytti vain se, että hän on niin kaunis. Ei pitäisi katsoa tätä ohjelmaa ollenkaan, kun vtuttaa vaan oma rumuus ja ikisinkkuus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
549/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sharpillahan on tosi mageet suklaatissit🤤.

Ja Henrillä on todennäköisesti herkät tissit/nännit ja toivoo, että niillä leikittäsiin ja niitä nuoltaisiin, varmaan siksi laittoi itse niihin hilloa?

Hyi.

Inhottaa muutenkin tuollainen kermavaahdolla ja suklaalla tms. sotkeminen. Epähygieenistä ja ällöä. 

Koskahan joku sairastuu, kun nuollaan toisten iholta hikeä ja paskaa. Napashotteja odotellessa - not.

Kyllä ne jotkut nuolee paljon paljon pahempiakin paikkoja👎

Vierailija
550/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että Pärnian ja Sharp ovat vihdoin lähentyneet. Ovat symppiksiä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
551/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennihän on upea ja varmaan aidoin tuolla. Sopii hyvin Ilmarille.

Vierailija
552/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharp ja Pärnian ovat ainoa pari, joiden kemiaan uskon.

Jenni ansaitsee parempaa. Onneksi heti ensi viikon aluksi tulee kaksi uutta miestä.

Henri ja Samuel ovat saarella vain julkisuuden vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
553/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on BOSS,mulle ei kundit ryttyile

Vierailija
554/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Ella tippui. Oli mun suosikki. Jäi sellainen kuva, että olisi halunnut vielä yrittää Henrin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
555/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severi ja Milja sopivat toisilleen, toivottavasti kestää.

Vierailija
556/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on mahtava nainen, sopivan kurvikas ja sensuelli, tulee mieleen Leevi and the leavingsin "sopivasti lihava"kappale.

Vierailija
557/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharp ja Kolmiodraama-Joonatan näyttää ihan samalta kasvoista!

Vierailija
558/5510 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Severi ja Milja sopivat toisilleen, toivottavasti kestää.

Niin sopivat, mutta heistä tuskin tulee yleisön suosikkiparia.

Vierailija
559/5510 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tatuoitu lauta tuolla nyt on?

Vierailija
560/5510 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?

Hän on ollut pulla-aikaan kotona.

Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.

Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin. 

Myös sulla on mahdollisuus tehdä itsestäsi urheilullinen ja vahva. Yleensä omissa nahoissaan viihtyvät ei kommentoi tällaista shaibaa kenestäkään. Kerro vain miltä itse näytät mutta älä puhu tollasta p*skaa.

Minua arvostelevat läskit tyyliin"kuinka sä pysyt noin laihana", "mä en pystyis olla syömättä".   Kukaan normaalipainoinen ei ole näin tehnyt.