Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (550)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharp on maininnut olevansa jo ainakin Lontoosta, Jyväskylästä, Kuopiosta ja Uppsalasta. Vähän outoa...
Mistä se Uppsala repäistiin?
Onkohan hän Uppsalan ekonomi...?
Asuuko / opiskeleeko Sharp Ruotsissa nykyisin?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmari on niin läppä, luulee olevansa joku komee fakboi, mut oikeesti on ihan pullanpehmeä babykasvoinen vauvapoika :DD
Hyvä, että joku muukin on huomannut tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?
Hän on ollut pulla-aikaan kotona.
Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.
Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin.
Lihaksia saa hiellä mutta läskiä saa vain rahalla! Onhan tuolla Jennillä valitettavasti sitä jälkimmäistä.
En usko tässäkään, että itseensä tyytyväinen kommentoisi tällaista. Mutta jos linja on tämä, oletko sinä hikoillut itsellesi pissan päähän ja siksi kommentoit? Vai mistä kiikastaa, kun tekee mieli kommentoida freshejä ja urheilullisia ihmisiä näin? Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ja kavereistani hän on heittämällä villan komein. Ps. Kyllä kaikki naisia olemme
Kuka? Osa kommentoi eikä muilla ole mitään käsitystä, kenestä puhutaan :D
Hups unohin painaa ”lainaa” ja tää helkutin sivusto anna muokkaa/poistaa viestejä. Mutta Henristä puhuin.
Henri on nätti, mut että komea? Tarkoitetaan sanoilla varmasti aivan eri asioita.
Sofia ja Eetu ovat niin läpinäkyvästi tietoisia kameroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?
Hän on ollut pulla-aikaan kotona.
Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.
Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin.
Miksi sinusta syöminen ja kilot on niin kamala asia? Jotain ongelmaa sinulla on sen kanssa.
Itsellä haasteita sovittaa ihannetta todellisuuteen, tai syömishäiriötä? Tai muuten ongelmia itsetunnon kanssa ja peilaat negaatiot muihin, vai vain ilkeä luonne, ja saat iloa muiden haukkumisesta?
Mikä sai sinut triggeröitymään ja tarttumaan aiheeseen?
Toisten ulkonäön kommentoiminen triggeröi, koska minusta se vaan ei ole hyvää käytöstä, ja ihmetyttää miksi joku viitsii olla ikävä.
Omissa piireissä ihmiset ovat ystävällisiä toisilleen, vaikea hyväksyä ikävää käytöstä täälläkään. Haluaisin jokaisen ihmisen olevan mukava, ja ehkä olen naiivi kun toivon että kommentoimiseni saisi edes yhden ihmisen miettivän ja muuttavan käytöstään =)
Joskus toisten kommentit voi saadakin muutosta aikaan. Itsekin jauhoin ennen toisten ulkonäöstä pas*aa, mut sitten muutama tuttu ojensi nätisti, että mitäpä jos et haukkuisi. Mietin asiaa, nolottikin ja tajusin, että se oli typerää ja ajattelemattomuutta.
Nyt olen päättänyt, että jos ei ole hyvää sanottavaa, niin olen hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmari on niin läppä, luulee olevansa joku komee fakboi, mut oikeesti on ihan pullanpehmeä babykasvoinen vauvapoika :DD
Hyvä, että joku muukin on huomannut tämän.
Makuja on monia, mutta toki on myös silmät päässä. Kaikki eivät vain halua kommentoida negatiivista.
Miksi sanovat että Eetu on niin tunne älykäs.
Minusta vain ärsyttävä ja feikki
Ääni on hyvä, mutta siihen se jää.