Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ja kavereistani hän on heittämällä villan komein. Ps. Kyllä kaikki naisia olemme
Kuka? Osa kommentoi eikä muilla ole mitään käsitystä, kenestä puhutaan :D
Hups unohin painaa ”lainaa” ja tää helkutin sivusto anna muokkaa/poistaa viestejä. Mutta Henristä puhuin.
Henri on nätti, mut että komea? Tarkoitetaan sanoilla varmasti aivan eri asioita.
Sofia ja Eetu ovat niin läpinäkyvästi tietoisia kameroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?
Hän on ollut pulla-aikaan kotona.
Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.
Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin.
Miksi sinusta syöminen ja kilot on niin kamala asia? Jotain ongelmaa sinulla on sen kanssa.
Itsellä haasteita sovittaa ihannetta todellisuuteen, tai syömishäiriötä? Tai muuten ongelmia itsetunnon kanssa ja peilaat negaatiot muihin, vai vain ilkeä luonne, ja saat iloa muiden haukkumisesta?
Mikä sai sinut triggeröitymään ja tarttumaan aiheeseen?
Toisten ulkonäön kommentoiminen triggeröi, koska minusta se vaan ei ole hyvää käytöstä, ja ihmetyttää miksi joku viitsii olla ikävä.
Omissa piireissä ihmiset ovat ystävällisiä toisilleen, vaikea hyväksyä ikävää käytöstä täälläkään. Haluaisin jokaisen ihmisen olevan mukava, ja ehkä olen naiivi kun toivon että kommentoimiseni saisi edes yhden ihmisen miettivän ja muuttavan käytöstään =)
Joskus toisten kommentit voi saadakin muutosta aikaan. Itsekin jauhoin ennen toisten ulkonäöstä pas*aa, mut sitten muutama tuttu ojensi nätisti, että mitäpä jos et haukkuisi. Mietin asiaa, nolottikin ja tajusin, että se oli typerää ja ajattelemattomuutta.
Nyt olen päättänyt, että jos ei ole hyvää sanottavaa, niin olen hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmari on niin läppä, luulee olevansa joku komee fakboi, mut oikeesti on ihan pullanpehmeä babykasvoinen vauvapoika :DD
Hyvä, että joku muukin on huomannut tämän.
Makuja on monia, mutta toki on myös silmät päässä. Kaikki eivät vain halua kommentoida negatiivista.
Miksi sanovat että Eetu on niin tunne älykäs.
Minusta vain ärsyttävä ja feikki
Olipa todella mauttomat kengät tuolla uudella naisella, joka pääsi tuplatreffeille.😲
Vierailija kirjoitti:
Olipa todella mauttomat kengät tuolla uudella naisella, joka pääsi tuplatreffeille.😲
Mua ärsytti vain se, että hän on niin kaunis. Ei pitäisi katsoa tätä ohjelmaa ollenkaan, kun vtuttaa vaan oma rumuus ja ikisinkkuus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sharpillahan on tosi mageet suklaatissit🤤.
Ja Henrillä on todennäköisesti herkät tissit/nännit ja toivoo, että niillä leikittäsiin ja niitä nuoltaisiin, varmaan siksi laittoi itse niihin hilloa?
Hyi.
Inhottaa muutenkin tuollainen kermavaahdolla ja suklaalla tms. sotkeminen. Epähygieenistä ja ällöä.Koskahan joku sairastuu, kun nuollaan toisten iholta hikeä ja paskaa. Napashotteja odotellessa - not.
Kyllä ne jotkut nuolee paljon paljon pahempiakin paikkoja👎
Ihanaa että Pärnian ja Sharp ovat vihdoin lähentyneet. Ovat symppiksiä molemmat.
Jennihän on upea ja varmaan aidoin tuolla. Sopii hyvin Ilmarille.
Sharp ja Pärnian ovat ainoa pari, joiden kemiaan uskon.
Jenni ansaitsee parempaa. Onneksi heti ensi viikon aluksi tulee kaksi uutta miestä.
Henri ja Samuel ovat saarella vain julkisuuden vuoksi.
Sofia on BOSS,mulle ei kundit ryttyile
Harmi, että Ella tippui. Oli mun suosikki. Jäi sellainen kuva, että olisi halunnut vielä yrittää Henrin kanssa.
Severi ja Milja sopivat toisilleen, toivottavasti kestää.
Jenni on mahtava nainen, sopivan kurvikas ja sensuelli, tulee mieleen Leevi and the leavingsin "sopivasti lihava"kappale.
Sharp ja Kolmiodraama-Joonatan näyttää ihan samalta kasvoista!
Vierailija kirjoitti:
Severi ja Milja sopivat toisilleen, toivottavasti kestää.
Niin sopivat, mutta heistä tuskin tulee yleisön suosikkiparia.
Mikäs tatuoitu lauta tuolla nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se yksi blondi on kamalan lihava?
Hän on ollut pulla-aikaan kotona.
Ootko tosissas? Laita sinäkin sun kuva jakoon niin arvostellaan samalla myös sinut.
Olen tosissani. Läski ei tule itsestään, sen eteen pitää jotain tehdä ja ladata tavaraa nenän alta systeemiin.
Myös sulla on mahdollisuus tehdä itsestäsi urheilullinen ja vahva. Yleensä omissa nahoissaan viihtyvät ei kommentoi tällaista shaibaa kenestäkään. Kerro vain miltä itse näytät mutta älä puhu tollasta p*skaa.
Minua arvostelevat läskit tyyliin"kuinka sä pysyt noin laihana", "mä en pystyis olla syömättä". Kukaan normaalipainoinen ei ole näin tehnyt.
En usko tässäkään, että itseensä tyytyväinen kommentoisi tällaista. Mutta jos linja on tämä, oletko sinä hikoillut itsellesi pissan päähän ja siksi kommentoit? Vai mistä kiikastaa, kun tekee mieli kommentoida freshejä ja urheilullisia ihmisiä näin? Sääli.