Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4895)
Tosi pettynyt tähän vauvapäivään! Olisin toivonut, että kaikki parit eivät olisi saanneet valkoisen vauvan. C'mon. Nykypäivää. Rakenteellista rasismia paraimmillaan. Huoh.
Olipa Sanna vastahakoinen Eetun kosketukselle sviitissä. Vetäytyi, tuli kärkästä kommenttia öljystä ja Eetu yök miten aamulla meni halailemaan Sannaa, tuossahan on jo ahdistelun makua. Eikö Eetu todella huomaa ettei Sanna halua läheisyyttä vai eikö välitä.
Oisko Eetu voinut olla lääppimättä Sannan reisiä edes videopuheluiden aikana, kun äiditkin on paikalla. Siis käsittämättömän tomppeli äijä, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Olipa Sanna vastahakoinen Eetun kosketukselle sviitissä. Vetäytyi, tuli kärkästä kommenttia öljystä ja Eetu yök miten aamulla meni halailemaan Sannaa, tuossahan on jo ahdistelun makua. Eikö Eetu todella huomaa ettei Sanna halua läheisyyttä vai eikö välitä.
Sanna yrittää vääntää ratapalkkia että häivy siitä, mutta Eetu ei vaan tajua, ei ihme että Sannaa kiristää..
Siis äänestääkö joku Eetua ja Sannaa?? Ei voisi kylmempää suhtautumista enää olla kuin Sannalta Eetun suuntaan. Voi Eetua, olisi kannattanut valita Peppiina, iloinen, hauska ja keskusteleva nainen! Teki ison virheen valitessaan Sannan.
No tämä! Fitness-Eetu tunneälyineen ajattelee olevansa joku suuri lahja naisille ja marisee, että vika on Sannassa. Sympatiat Sannalle mutta ei ääntäkään.
Jos ei noista pareista suhteita synny, voisi kai sitten pitää huolta maineestaan ja mahdollisuuksistaan jatkossa ulkomaailmassa.
Ilmariin ja Jenniiin uskon. Jonkin verran myös Päniin ja Sharpiin. Peli taitaa olla taputeltu, kunhan vain jotkut ihmiset äänestää eivätkä pidä voittajaa varmana.
Vierailija kirjoitti:
No tämä! Fitness-Eetu tunneälyineen ajattelee olevansa joku suuri lahja naisille ja marisee, että vika on Sannassa. Sympatiat Sannalle mutta ei ääntäkään.
Jos ei noista pareista suhteita synny, voisi kai sitten pitää huolta maineestaan ja mahdollisuuksistaan jatkossa ulkomaailmassa.
Ilmariin ja Jenniiin uskon. Jonkin verran myös Päniin ja Sharpiin. Peli taitaa olla taputeltu, kunhan vain jotkut ihmiset äänestää eivätkä pidä voittajaa varmana.
Ja tämä kommentti maineesta ulkomaailmassa liittyy enemmän yliyrittämiseen ja roikkumiseen jossain tilanteissa liian pitkään. Kyllä kaikilla on oikeus torjua lähentely, jos ei nappaa.
Olisi hauskaa kuunnella jos TIS juontajaSani Kuronen keskustelisi Ilmarin kanssa äänet samanlaiset :)
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauskaa kuunnella jos TIS juontajaSani Kuronen keskustelisi Ilmarin kanssa äänet samanlaiset :)
* Sami
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä väheksy mummoja, heitä on yllättävän paljon, suuret ikäluokat ja silleen. Eihän poliitikotkaan uskalla eläkeläisten etuihin puuttua. Iso aktiivinen ryhmä. Kaikki mummot ei varmaan katso tätä ohjelmaa, mutta en silti väheksyisi... Mummot voi yllättää
Ei ole enää. Suurimmat ikäluokat on syntyneet 1990-luvulla.
Suomen suurimmaksi yksittäiseksi ikäluokaksi (syntymävuoden mukaan) on noussut vuonna 1990 syntyneet, joita on maahanmuuton myötä eniten. Toiseksi suurin ikäluokka ovat vuonna 1992 syntyneet ja kolmanneksi suurin vuonna 1983 syntyneet. [1]
Kun tarkastellaan ainoastaan Suomessa syntyneitä, suurimmat ikäluokat ovat vuosina 1963 ja 1964 syntyneet suuret ikäluokat. Historiallisesti suurin yksittäinen vuosittainen ikäluokka oli vuonna 1947 syntyneet (n. 108 000 lasta). [1]
[1] = ? Onko joku suora lainaus, josta puuttuu nyt lähde.
Jep, googleen pistin ja lähde tilastokeskus. Jostain syystä näyttää sen tässä vain noin ykkösenä.
Sharpin ulkomainen korostus puheessa savonmurteen twistillä on kyllä valloittava yhdistelmä.
Kivannäköinen tuo Eetun bestis <3
Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni.
Uskaltaisin väittää, että Henri ottaa hyvin nopeasti etäisyyttä Sofiasta skaban jälkeen. Ottaen huomioon, että perheen kanssa jo lipsautti "ei mennä asioiden edelle...". Sofia on hyvin hyvin raskas ja ylimielinen. Mutta jos nyt ovatkin yhdessä, niin onnea heille ja tsemppiä... Täältä ei ääntä irronnut heille