Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4895)

Vierailija
4881/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin väittää, että Henri ottaa hyvin nopeasti etäisyyttä Sofiasta skaban jälkeen. Ottaen huomioon, että perheen kanssa jo lipsautti "ei mennä asioiden edelle...". Sofia on hyvin hyvin raskas ja ylimielinen. Mutta jos nyt ovatkin yhdessä, niin onnea heille ja tsemppiä... Täältä ei ääntä irronnut heille 

Vierailija
4882/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pettynyt tähän vauvapäivään! Olisin toivonut, että kaikki parit eivät olisi saanneet valkoisen vauvan. C'mon. Nykypäivää. Rakenteellista rasismia paraimmillaan. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abdi on paras.

Vierailija
4884/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Sanna vastahakoinen Eetun kosketukselle sviitissä. Vetäytyi, tuli kärkästä kommenttia öljystä ja Eetu yök miten aamulla meni halailemaan Sannaa, tuossahan on jo ahdistelun makua. Eikö Eetu todella huomaa ettei Sanna halua läheisyyttä vai eikö välitä.

Vierailija
4885/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Eetu voinut olla lääppimättä Sannan reisiä edes videopuheluiden aikana, kun äiditkin on paikalla. Siis käsittämättömän tomppeli äijä, hyi.

Vierailija
4886/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Sanna vastahakoinen Eetun kosketukselle sviitissä. Vetäytyi, tuli kärkästä kommenttia öljystä ja Eetu yök miten aamulla meni halailemaan Sannaa, tuossahan on jo ahdistelun makua. Eikö Eetu todella huomaa ettei Sanna halua läheisyyttä vai eikö välitä.

Sanna yrittää vääntää ratapalkkia että häivy siitä, mutta Eetu ei vaan tajua, ei ihme että Sannaa kiristää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4887/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äänestääkö joku Eetua ja Sannaa?? Ei voisi kylmempää suhtautumista enää olla kuin Sannalta Eetun suuntaan. Voi Eetua,  olisi kannattanut valita Peppiina, iloinen, hauska ja keskusteleva nainen! Teki ison virheen valitessaan Sannan. 

Vierailija
4888/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä! Fitness-Eetu tunneälyineen ajattelee olevansa joku suuri lahja naisille ja marisee, että vika on Sannassa. Sympatiat Sannalle mutta ei ääntäkään.


Jos ei noista pareista suhteita synny, voisi kai sitten pitää huolta maineestaan ja mahdollisuuksistaan jatkossa ulkomaailmassa. 


Ilmariin ja Jenniiin uskon. Jonkin verran myös Päniin ja Sharpiin. Peli taitaa olla taputeltu, kunhan vain jotkut ihmiset äänestää eivätkä pidä voittajaa varmana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4889/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä! Fitness-Eetu tunneälyineen ajattelee olevansa joku suuri lahja naisille ja marisee, että vika on Sannassa. Sympatiat Sannalle mutta ei ääntäkään.


Jos ei noista pareista suhteita synny, voisi kai sitten pitää huolta maineestaan ja mahdollisuuksistaan jatkossa ulkomaailmassa. 


Ilmariin ja Jenniiin uskon. Jonkin verran myös Päniin ja Sharpiin. Peli taitaa olla taputeltu, kunhan vain jotkut ihmiset äänestää eivätkä pidä voittajaa varmana.

Ja tämä kommentti maineesta ulkomaailmassa liittyy enemmän yliyrittämiseen ja roikkumiseen jossain tilanteissa liian pitkään. Kyllä kaikilla on oikeus torjua lähentely, jos ei nappaa. 

Vierailija
4890/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauskaa kuunnella jos TIS juontajaSani Kuronen keskustelisi Ilmarin kanssa äänet samanlaiset :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4891/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauskaa kuunnella jos TIS juontajaSani Kuronen keskustelisi Ilmarin kanssa äänet samanlaiset :) 

* Sami

Vierailija
4892/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä väheksy mummoja, heitä on yllättävän paljon, suuret ikäluokat ja silleen. Eihän poliitikotkaan uskalla eläkeläisten etuihin puuttua. Iso aktiivinen ryhmä. Kaikki mummot ei varmaan katso tätä ohjelmaa, mutta en silti väheksyisi... Mummot voi yllättää

Ei ole enää. Suurimmat ikäluokat on syntyneet 1990-luvulla.

Suomen suurimmaksi yksittäiseksi ikäluokaksi (syntymävuoden mukaan) on noussut vuonna 1990 syntyneet, joita on maahanmuuton myötä eniten. Toiseksi suurin ikäluokka ovat vuonna 1992 syntyneet ja kolmanneksi suurin vuonna 1983 syntyneet. [1]

Kun tarkastellaan ainoastaan Suomessa syntyneitä, suurimmat ikäluokat ovat vuosina 1963 ja 1964 syntyneet suuret ikäluokat. Historiallisesti suurin yksittäinen vuosittainen ikäluokka oli vuonna 1947 syntyneet (n. 108 000 lasta). [1]

[1] = ? Onko joku suora lainaus, josta puuttuu nyt lähde.

Jep, googleen pistin ja lähde tilastokeskus. Jostain syystä näyttää sen tässä vain noin ykkösenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4893/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharpin ulkomainen korostus puheessa savonmurteen twistillä on kyllä valloittava yhdistelmä.

Vierailija
4894/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivannäköinen tuo Eetun bestis <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4895/4895 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olen helpottunut kun justiinsa katselin Ilmarin ja Jennin sushitreffit. Kauden alussa olin ihan kiukkuinen kuinka tuo Ilmari VOI olla noin lötkö ilmeetön ameeba ja Jenni ansaitsee parempaa. Mutta nyt oli erittäin mukavaa ja lämmintä yhdessäoloa heillä. Tämän perusteella on helppo laittaa heille ääni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi