Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4876)

Vierailija
4741/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ääntä annettu P S

Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu,  vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...

"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."

Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.

Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.

Olen täysin samaa mieltä. Epäeettinen valinta MtV:ltä.

Vierailija
4742/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei taida enää uskoa, että superfaneja olisi oikeasti olemassa. 

 

Voisiko tuotanto tunnustaa, että ovat itse superfani tai sitten todistaa, että on olemassa kertomalla kuinka superfaniksi pääsee.

Näkyy olevan katsomon sivuilla hakemus, jolla voi hakea superfaniksi syksylle 2026.

Ei kai tätä kotimaista ohjelmaa aiota enää tehdä, jäk. Suomalaiset on niin kankeita, uuvuttavia, epäkauniita ja tylsiä love islandiin. 

Puuttuu kaikki leikki, viettelys, viehätys, ilo ja halu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Sharp: Mun vauva on valkoinen! 

Päni: Se on sun, mä lupaan sen!

Ihanat =)

Nää on ihan parhaat :D

Vierailija
4744/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Sanna pääsi pälkähästä sviittiin. Olis ollut ihan oikein, et olis joutunut valvomaan yön, kun valitsi bileet. Olis ollut hyvä nähdä, olisiko oikeasti hoitanut vauvaa, luulen että olisi kuitenkin valittanut niin että Eetun olisi pitänyt hoitaa vauva yölläkin.

Pidin Sannasta alussa, nyt mennyt vain huonompaan.

Vierailija
4745/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ääntä annettu P S

Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu,  vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...

"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."

Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.

Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.

Olen täysin samaa mieltä. Epäeettinen valinta MtV:ltä.

Millä tavalla epäeettinen?

Vierailija
4746/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Sanna pääsi pälkähästä sviittiin. Olis ollut ihan oikein, et olis joutunut valvomaan yön, kun valitsi bileet. Olis ollut hyvä nähdä, olisiko oikeasti hoitanut vauvaa, luulen että olisi kuitenkin valittanut niin että Eetun olisi pitänyt hoitaa vauva yölläkin.

Pidin Sannasta alussa, nyt mennyt vain huonompaan.

Joo samaa mieltä. Oisin halunnut nähdä sen, kun hän valvoo yöllä. Ja että Eetu ei ois antanut periksi, vaan ns. pakottanut Sannan hoitamaan vauvaa. Aluks miekin tykkäsin Sannasta - ja noh, onhan hän ehkä ulkonäöllisesti kaikkein luonnollisin tuolla - mut koko ajan menee vaan pahemmaksi. Naama lähes koko ajan sitruunana ja puhuu Eetulle välinpitämättömästi ja käyttäytyy lapsellisesti ja itsekkäästi, kiukuttelee vaan. Jännä, ettei Eetu tunnu vaan tajuavan, ettei Sannaa oikein kiinnosta, silti Eetu vaan jatkaa Sannan lähmimistä. Toivottavasti eivät todellakaan Eetun kanssa voita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4747/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa muutkin parit (tai ainakin Sharp ja Päni) puhua rakastumisesta. Joko heillä nyt menee pahasti sekaisin rakastuminen vs. mielikuva rakastumisesta tai sitten se on vaan osa pelitaktiikkaa. Tulee vähän kyllä semmonen fiilis, että puhuvat siitä, koska niin "kuuluu" tehdä, vaikkeivät välttis edes tiedä, mitä on olla rakastunut. En jaksa oikeasti uskoa, että kukaan tuossa ajassa ja tuolla eristetyssä ympäristössä voisi oikeasti rakastua. Ei tuossa ajassa vielä edes tunne toista kovin hyvin ja ulkomaailmassa ihan varmasti ilmenee uusia (ei niin kivojakin) puolia toisesta.

Vierailija
4748/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin on kyllä aika noloa, että moni noista puhuu enkkua/finglishiä, vaikka eivät taida oikeasti olla kovin hyviä enkussa. Esim. Sädekin kirjoitti siinä yhdessä pelissä siihen tauluun "princes treatment", mikä ei kyllä tarkoita "prinsessakohtelua". On se vaan cool puhua enkkua, vaikkei osaa kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4749/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä valetta siis, että pudonneet olisi viety suoraan lentoasemalle. Kenties vietiin, muttei ainakaan lennolle Suomeen; sisältyyhän se varmasti työsopimukseenkin, että jokainen sitoutuu olemaan poissa Suomesta koko kuvausten ajan, ettei mikään paljasta, ketkä on poispotkittu ennen kuvausten päättymistä:

"He jäivät aluksi viikoksi Espanjaan lomailemaan, jonka jälkeen vasta lensivät takaisin Suomeen. ".

Vierailija
4750/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa muutkin parit (tai ainakin Sharp ja Päni) puhua rakastumisesta. Joko heillä nyt menee pahasti sekaisin rakastuminen vs. mielikuva rakastumisesta tai sitten se on vaan osa pelitaktiikkaa. Tulee vähän kyllä semmonen fiilis, että puhuvat siitä, koska niin "kuuluu" tehdä, vaikkeivät välttis edes tiedä, mitä on olla rakastunut. En jaksa oikeasti uskoa, että kukaan tuossa ajassa ja tuolla eristetyssä ympäristössä voisi oikeasti rakastua. Ei tuossa ajassa vielä edes tunne toista kovin hyvin ja ulkomaailmassa ihan varmasti ilmenee uusia (ei niin kivojakin) puolia toisesta.

Rikkoisi kaikkia todennäköisyyksiä, että sarjaan hakijoista MTV:n parittamat ihmiset sopisivat toisilleen. Ei ole juurikaan onnistunut Ensitreffeissäkään,  eikä loppujen lopuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4751/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Sanna pääsi pälkähästä sviittiin. Olis ollut ihan oikein, et olis joutunut valvomaan yön, kun valitsi bileet. Olis ollut hyvä nähdä, olisiko oikeasti hoitanut vauvaa, luulen että olisi kuitenkin valittanut niin että Eetun olisi pitänyt hoitaa vauva yölläkin.

Pidin Sannasta alussa, nyt mennyt vain huonompaan.

Joo samaa mieltä. Oisin halunnut nähdä sen, kun hän valvoo yöllä. Ja että Eetu ei ois antanut periksi, vaan ns. pakottanut Sannan hoitamaan vauvaa. Aluks miekin tykkäsin Sannasta - ja noh, onhan hän ehkä ulkonäöllisesti kaikkein luonnollisin tuolla - mut koko ajan menee vaan pahemmaksi. Naama lähes koko ajan sitruunana ja puhuu Eetulle välinpitämättömästi ja käyttäytyy lapsellisesti ja itsekkäästi, kiukuttelee vaan. Jännä, ettei Eetu tunnu vaan tajuavan, ettei Sannaa oikein kiinnosta, silti Eetu vaan jatkaa Sannan lähmimistä. Toivottavasti eivät todellakaan Eetun kanssa voita.

Varmasti eivät voita. Vaikka Eetu onkin ällö rasvainen, niin ketjun Sanna-viha on silti käsittämätöntä. Pitäisikö heidän luovuttaa. Niin kyllä Unelmien poikamiestytössäkin osa miehistä, luovuttaa, koska myöntää, ettei ole mitään kiinnostusta. Ellei sitä ole heti, ei sitä myös synny, aivan turha kuvitellakaan.

Vierailija
4752/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ääntä annettu P S

Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu,  vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...

"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."

Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.

Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.

Olen täysin samaa mieltä. Epäeettinen valinta MtV:ltä.

Millä tavalla epäeettinen?

Uhkapeliongelmien lisäämistä, tuomalla sanallakaan esiin nettikasinot, joiden peliriippuvaisten sairauden avulla Pärniän elää Virossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4753/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme ääntä annettu P S

Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu,  vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...

"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."

Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.

Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.

Olen täysin samaa mieltä. Epäeettinen valinta MtV:ltä.

Millä tavalla epäeettinen?

Mietipä itse.

Vierailija
4754/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kausi kuvattiinkaan, miten monta viikkoa, jonka jokainen oli kesälomallaan tai palkattomalla vapaallaan töistä pois tai kesätöistä/päätoimisesta opiskelustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4755/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Kela rokottaa kuvauspalkkiosta ja muista etuuksista päätoimisen opiskelija etuuksia Suomessa, millä viiveellä. Mitäpä siinä, jos kuvauksien perusteella alkavat ruhtinaalliset haastattelupalkkiot tipahdella pankkitilille.

Vierailija
4756/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sanna on ollut hyvin itsekeskeinen koko ajan: näki, että Peppiinalla ja Eetulla synkkasi ja änkeytyi väliin. Sitten tirkisteli itkua itsesäälissä, kun Peppiina palasi ja herätti Eetun huomion. Ihan oikein, sitä saa mitä tilaa. 

Kauden edetessä toimii hyvin laskelmoivasti: kuluttaa aikaa ohjelman idean mukaisesti muka Eetusta, oikeasti välittäen. Näen kuitenkin hänen lävitseen. 

Vauvan hoitamisvastuu viimeistään näytti naisen itsekkyyden ja, laskelmoinnin. 

Vierailija
4757/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä lapsellista ja tylsää porukkaa tuolla rakkaudensaarella.

Vierailija
4758/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä lapsellista ja tylsää porukkaa tuolla rakkaudensaarella.

Lisäksi osallistujissa ei taida olla montakaan, jotka ovat kouluttautumalla hankkineet itselleen tutkinnon ja ammatin.

Vierailija
4759/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna vedättää Eetua ihan satanolla, aika julmuri. Ei taatusti tykkää oikeasti yhtään, koko ajan sellanen inhon ilme

Tavallaan tiiätkö silleen tuo Kotka on Pohjanmaalla -Sanna on kyllä aika tollukka. Todella itsekäs ihminen. Ihan sopiva tuolle limaiselle Eetulle. 

Vierailija
4760/4876 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin. 

Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.

Varmaan formaattiin kuuluu ettei ammatista opiskelusta yms saa puhua. Onhan se kieltämättä aika olennainen tieto ihmisestä, vai onko noilla kaikilla opiskelut jääneet peruskouluun niin ei viitsi puhua edes asiasta. 

Sharp nyt ainakin opiskelee tällä hetkellä Karlstadin yliopistossa kauppatieteitä. Ja kyllähän sen hänestä huomaa, että muutakin on tullut selattua kuin tiktokkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän