Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4876)
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä poikkeuksellisen mitäänsanomaton kausi.
Ammad ja Säde sentään ihastuivat toisiinsa. Sharp ja Pärnian ovat ainoat hauskat ihmiset. Ilmari ja Jenni ovat kuin vuosia naimisissa ollut pari. Sofia ja Henri ovat tylsyyden multihuipentuma. Eetulla ja Sannalla ei riitä kipinää. Hohhoijaa.
Finaaliin meni siis neljä paria. Kaikissa mies on alkuperäinen. Kaksi naista (Jenni ja Pärni) ovat alkuperäisiä ja Sofiakin melkein. Osoittaa, miten tässä suomalaisessa versiossa on uusien vaikea päästä mukaan loppukahinoihin; ensiksi tulleet ovat superfanien suosikkeja ja he lukitsevat pian suhteensa.
Mikä toi Pärniän "new week, new years"-lausahdus oli? :D Uus viikko, uudet vuodet?? Miks pitää puhua englantia, jos puhuu ihan mitä sattuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vauvajuttu on niin typerä. Jos ikinä ihmiset saavat vauvan, se ei ilmesty vain vaunuissa oven taakse. Tuo on niin naivia leikkimistä. Samoin ainaiset kirjeet, puhelut ovat niin vastenmielistä katsottavaa.
Peppiinasta oli juttu iltalehdessä.
Minusta taas vauvan itku näyttää uusia puolia ihmisistä. Kuinka nopeasti hermot prakaa vai prakaako. Miettiikö vain itseään vai pariaan myös ym.
Todellisuus on aivan toista kuin leikkivauva, josta tietää, ettei se ole totta ja sen kanssa elettävä loppuikä. Vauva sentään on vielä helppo, perustarpeiden tyydyttämistä, saa nukkua ja syödä ja puhdistetaan kakka pois, vaikka nykyteippivaipat niin hyviä ovatkin.
Vauvat on sinusta helppoja? Hienoa, nyt ei kun mukaan kantamaan oma korsi vauvatalkoisiin =)
neljän onnellinen äiti, en silti sanoisi että oli helppoa koko ajan
Helppo tarkoittaa arjen ja kasvatuksellisia haasteita. Pienen lapsen aiheuttamat murheet ovat aivan toista luokkaa kuin isompien, vanhempien lapsien vanhemmilleen aiheuttamat murheet, joista huoli seuraa vanhempia hautaan asti, jos vanhempi yhtään lapsistaan välittää.
Tuotanto voi seuraavaksi sijoittaa murjottavan tai räsikähtelevän, vanhempiensa kanssa eri kieltä olevan esiteini-ikäisen tai murrosikäisen kommunikoimaan (teoreettisten) vanhempiensa kanssa. Vauva on siihen verrattuna tosi, tosi helppo.
Been there. Mutta eihän tuo vauvakaan ole noille helppo, miten selviäisivät murkusta? Hauska idea sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Pärniän "new week, new years"-lausahdus oli? :D Uus viikko, uudet vuodet?? Miks pitää puhua englantia, jos puhuu ihan mitä sattuu
Miten niin mitä sattuu, tuohan on sarjassa elämä on laiffii =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Pärniän "new week, new years"-lausahdus oli? :D Uus viikko, uudet vuodet?? Miks pitää puhua englantia, jos puhuu ihan mitä sattuu
Miten niin mitä sattuu, tuohan on sarjassa elämä on laiffii =)
MTV:n olisi pitänyt käännöstekstittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vauvajuttu on niin typerä. Jos ikinä ihmiset saavat vauvan, se ei ilmesty vain vaunuissa oven taakse. Tuo on niin naivia leikkimistä. Samoin ainaiset kirjeet, puhelut ovat niin vastenmielistä katsottavaa.
Peppiinasta oli juttu iltalehdessä.
Minusta taas vauvan itku näyttää uusia puolia ihmisistä. Kuinka nopeasti hermot prakaa vai prakaako. Miettiikö vain itseään vai pariaan myös ym.
Todellisuus on aivan toista kuin leikkivauva, josta tietää, ettei se ole totta ja sen kanssa elettävä loppuikä. Vauva sentään on vielä helppo, perustarpeiden tyydyttämistä, saa nukkua ja syödä ja puhdistetaan kakka pois, vaikka nykyteippivaipat niin hyviä ovatkin.
Vauvat on sinusta helppoja? Hienoa, nyt ei kun mukaan kantamaan oma korsi vauvatalkoisiin =)
neljän onnellinen äiti, en silti sanoisi että oli helppoa koko ajan
Helppo tarkoittaa arjen ja kasvatuksellisia haasteita. Pienen lapsen aiheuttamat murheet ovat aivan toista luokkaa kuin isompien, vanhempien lapsien vanhemmilleen aiheuttamat murheet, joista huoli seuraa vanhempia hautaan asti, jos vanhempi yhtään lapsistaan välittää.
Tuotanto voi seuraavaksi sijoittaa murjottavan tai räsikähtelevän, vanhempiensa kanssa eri kieltä olevan esiteini-ikäisen tai murrosikäisen kommunikoimaan (teoreettisten) vanhempiensa kanssa. Vauva on siihen verrattuna tosi, tosi helppo.Been there. Mutta eihän tuo vauvakaan ole noille helppo, miten selviäisivät murkusta? Hauska idea sinänsä.
Eri mieltä olevan esiteinin, mikä ettei eri kielisenkin, kun jokaisen vanhemman tulee puhua johdonmukaisesti lapselleen aina äidinkieltään. Riitele siinä sitten erikielisen kanssa, joka tarkoittaa myös seurustelukumppania. Jos kumpikin mesoaa omalla kielellään, onko se kunnon keskustelua edes.
Joo ei näistä yhdestäkään tule paria, koska 8 viikkoa mennyt ilman, että ne panee kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä poikkeuksellisen mitäänsanomaton kausi.
Ammad ja Säde sentään ihastuivat toisiinsa. Sharp ja Pärnian ovat ainoat hauskat ihmiset. Ilmari ja Jenni ovat kuin vuosia naimisissa ollut pari. Sofia ja Henri ovat tylsyyden multihuipentuma. Eetulla ja Sannalla ei riitä kipinää. Hohhoijaa.
Finaaliin meni siis neljä paria. Kaikissa mies on alkuperäinen. Kaksi naista (Jenni ja Pärni) ovat alkuperäisiä ja Sofiakin melkein. Osoittaa, miten tässä suomalaisessa versiossa on uusien vaikea päästä mukaan loppukahinoihin; ensiksi tulleet ovat superfanien suosikkeja ja he lukitsevat pian suhteensa.
Rapparit suosivat rapparin alkua, ulkomaalaistaustaiset suosivat ominaan, urheilua harrastavat urheilua harrastavia, Suomen virolaiset Virossa asuvaa, niin raadollista se kerta kaikkiaan on. Itä-Suomessa on niin vähän ihmisiä, etteivät äänet sieltä riitä Eetun parille.
Miksei tässä ohjelmassa puhuta seksistä ollenkaan? Ihan kuin seksi olisi jokin tabu, vaikka sehän juuri erottaa onko suhde parisuhde vai ystävyyssuhde. Miehet peittelevät erektioitaan tyynyllä ja käyvät runkulla. Ja sitten taas vatvotaan tunteista, jotka on käyty jo sataan kertaan läpi. Hassu ohjelma.
On kieltämättä aika näky, kun Henri puhuu porukassa tai kahden kesken Sofialle, niin Sofialla on aina sellainen "ankaran vanhemman" ilme kasvoillaan ja hän katsoo, varmaan tajuamatta itse, Henriä tosi arvostelevasti ja viileästi. Ei ikinä kannustavasti hymyillen, rakastuneesti, lempeästi tms.
Vierailija kirjoitti:
Kolme ääntä annettu P S
Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu, vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme ääntä annettu P S
Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu, vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...
"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."
Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.
Väkisin olemista näillä pareilla. Ei mitään todellista kipinää. Sofia niin väritön ja tylsä. Henri vaikuttaa maseentuneelta. Ei jatkoa. Miehet yleensäkin vaikuttavat kyllästyneiltä, paitsi Eetu joka jaksaa filosofoida loputtomiin. Tämä on ollut tylisin kausi.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei näistä yhdestäkään tule paria, koska 8 viikkoa mennyt ilman, että ne panee kunnolla.
Mitä ihmettä, eikö sinusta voi tulla pariskuntaa, ellei ole heti seksiä? Oletpa väärässä.
Sharp: Mun vauva on valkoinen!
Päni: Se on sun, mä lupaan sen!
Ihanat =)
Mikälainen Tinder-karenssi kuuluu osallistujien työsopimukseen. Siihen astiko kun kausi on televisioesitetty. Muutenhan deittailu paljastaisi kaiken, ainkin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme ääntä annettu P S
Tietääkö kukaan, asuuko Pärnian Helsingissä, kuten on esittelyssä mainittu, vaikka on töissä Tallinnassa? Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan. Eikö ollut tarpeeksi ohjelmaan osallistujia, kun piti haalia Pärnian Tallinnasta...
"Luulisi, että striimausta voi tehdä Helsingissä, ettei tarvitse mennä Tallinnaan."
Ei voi asua Helsingissä, kun mainostaa kasinoja.
Tosi epäeettistä MTV:ltä valita tuollainen, monestakin näkökulmasta, ei vain hoonosoomen takia.
Voi että Sanna, on niin lapsellinen ja itsekäs... Bileisiin viivana menossa, ei edes yritä esittää kohteliasta ja tarjota Eetulle mahdollisuutta.
Mulla on plussa.