Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4880)

Vierailija
4681/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Päniä ja Sharpia <3

Vierailija
4682/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää on äänestämisen vaikeus. Jenni & Ilmari vai Pärnian & Sharp 🤔

Eikait tuossa mitään vaikeutta ole. Miksi äänestät paria, joka vain feikkaa ja eivät ole enää yhdessä. On tosi pinnallista muutenkin Pänin ja Sharpin touhu.

Tämä oli sen verran hyökkäävä kommentti, että äänestin Pärniania ja Sharpia kaikilla kolmella Katsomo+-äänelläni. Kiitos avusta ;)

Miksi mulla lukee, että äänestys alkaa klo 21?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on tosi tyly kommentoidessaan Henrin puheita. Kipakoita kommentteja kuten "ei täällä tarvikaan kenenkään feikata". No, hän itse feikkaa Henristä tykkäämistään.  Ilmeet, eleet ja puhetapa kertovat enemmän kuin sanansa. Voittopotti tähtäimessä, ei Henri, joka on mielestäni tosi symppis ja ansaitsee parempaa kuin Sofian.

 

Oma ääneni lähtee Jennille ja Ilmarille aitoudesta

Puhelun yhteydessä Sofia esitteli äitinsä, Olgan. Olga on venäläisperäinen nimi. Onkohan Sofialla sukua sielläpäin...

Selittää kyllä itä-blokki tuon tympeän olemuksen. 

Vierailija
4684/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olis ollut parasta, jos Sara ja Peppiina olisivat uskaltaneet huomata ja kokeilla keskinäistä, aitoa kemiaansa..! 😉🤗

Vierailija
4685/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis, se vauvanhoito-tehtävä... Ei kyl oo sama asia kuin oikeassa elämässä. Eihän leluvauva edes tunnu käsiteltäessä samalta kuin oikea vauva. Ja jos nyt ajatellaan, että lapsia hankitaan suunnitellusti ja koska niitä halutaan (mikä toki ei läheskään aina ole tilanne), niin ei niitä voi vaan työntää jonnekin pois heti, kun ei vauvanhoito enää maistukaan tai tulee vaikea hetki.

Ei tietenkään ole sama. Mutta kauankos nuo hoitaa, pari vuorokauttako? Jo on kumma jos ei sen aikaa pysty tsemppaamaan ja nukkumaan vuorotellen.

Vierailija
4686/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää on äänestämisen vaikeus. Jenni & Ilmari vai Pärnian & Sharp 🤔

Eikait tuossa mitään vaikeutta ole. Miksi äänestät paria, joka vain feikkaa ja eivät ole enää yhdessä. On tosi pinnallista muutenkin Pänin ja Sharpin touhu.

Tämä oli sen verran hyökkäävä kommentti, että äänestin Pärniania ja Sharpia kaikilla kolmella Katsomo+-äänelläni. Kiitos avusta ;)

Miksi mulla lukee, että äänestys alkaa klo 21?

Katsomo plussassa auennut aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4687/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli somessa vastaan Sannan bombshell video. Aloitti sen sanomalla, että on elämäniloinen ja aina oma itsensä.

 

On varmaan villalkakin nuo kertonut itsestään, kun olivat juuri ne (ainoat) asiat mitkä Eetu Sannasta sanoi läheisten puhelussa.

 

Hyvin nää kaikki feikkaa.

 

Sekä Eetu että Sanna olivat lapsihakson todella ärsyttäviä. Se Eetun hihittely ja kuvien otto kun toista ottaa päähän muutenkin... En olisi kyllä naamaa kestänyt katsella Sannana. Mutta näkeehän siitä ettei Eetua oikein meinaa sietääkään. Mutta voihan sitä ohjelman takia esittää.

 

Eetu on kyllä limanen. En sietäisi itsekään.

Vierailija
4688/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää on äänestämisen vaikeus. Jenni & Ilmari vai Pärnian & Sharp 🤔

Eikait tuossa mitään vaikeutta ole. Miksi äänestät paria, joka vain feikkaa ja eivät ole enää yhdessä. On tosi pinnallista muutenkin Pänin ja Sharpin touhu.

Tämä oli sen verran hyökkäävä kommentti, että äänestin Pärniania ja Sharpia kaikilla kolmella Katsomo+-äänelläni. Kiitos avusta ;)

Miksi mulla lukee, että äänestys alkaa klo 21?

Katsomo plussassa auennut aiemmin?

Ei auennut äänestys plussassa aiemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4689/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää on äänestämisen vaikeus. Jenni & Ilmari vai Pärnian & Sharp 🤔

Eikait tuossa mitään vaikeutta ole. Miksi äänestät paria, joka vain feikkaa ja eivät ole enää yhdessä. On tosi pinnallista muutenkin Pänin ja Sharpin touhu.

Tämä oli sen verran hyökkäävä kommentti, että äänestin Pärniania ja Sharpia kaikilla kolmella Katsomo+-äänelläni. Kiitos avusta ;)

Miksi mulla lukee, että äänestys alkaa klo 21?

Näppisvirhe. Piti lukea äänestän. Nyt voin jo sanoa, että äänestin.

Pärnian Sharp

Vierailija
4690/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää on äänestämisen vaikeus. Jenni & Ilmari vai Pärnian & Sharp 🤔

Kyllä, nämä ovat parhaat ja aidoimmat parit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4691/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se äänestys löytyy?? En löydä katsomo+ enkä mistään. 

Vierailija
4692/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan joo, mut miusta meni ihan just hyvin, etteivät päässeet finaaliin. En oikein usko, että heidän suhteensa on mikään menestys, ainakaan pitkäaikainen sellainen. Ammadissa on kehityskelpoista potentiaalia, mutta hän on tosi nuori ja vaikuttaa hieman yksi kertaiselta sekä kontrolloivalta. Vähän punaliput liehuu. Ja Säde on myös tosi nuori ja vaikuttaa myös kokemattomalta, ärsytti se jatkuva tälläytyminen ja hiusten heiluttelu ja keikistely. Toain kyllähän se ripsien räpsyttely varmasti miehiin iskee. Heidän juttunsa ei vaikuttanut aidolta, eikä he myöskään ihmisinä antanut aitoa vaikutelmaa. Ammadilla vaikutti olevan joku ihme machomies-kuori ja -rooli päällä, sellanen "joujou määän, tiäksä, hyvännäkönen mimmi you know, pakko myöntää". Yh.

Olen tästä ihan samaa mieltä, ei he mun suosikkipari ole. Mutta olivat pari, joiden suhde oli vielä vaiheessa. Molemmat todella intohimoisia, tuossa olisi voinut vielä käydä ihan mitä vaan. Olen samaa mieltä, että Ammadin asenne 'tuu kun mä nyt sanon niin' on red flag. Mutta toisaalta olivat palavasti rakastuneita. Olisi ollut kiva nähdä tämän räiskyvän ja näyttävä parin loppuaika villalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4693/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaria täällä arvosteltiin, itsekin arvostelin, mutta hänestä onkin kasvanut ja kehittynyt villan hienoin tyyppi. Varsinainen kasvutarina. Vau. Ilmari ja Jenni voittoon! 

Vierailija
4694/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee ei käynnissä olevia äänestyksiä katsomo+

Mikä homma??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4695/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Jenniä ja Ilmaria :) 

Vierailija
4696/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomossa, ohjelman sivuilla valikko: jaksot, ÄÄNESTÄ, klipit, tarkemmat tiedot. 

Vierailija
4697/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei taida enää uskoa, että superfaneja olisi oikeasti olemassa. 

 

Voisiko tuotanto tunnustaa, että ovat itse superfani tai sitten todistaa, että on olemassa kertomalla kuinka superfaniksi pääsee.

Vierailija
4698/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli somessa vastaan Sannan bombshell video. Aloitti sen sanomalla, että on elämäniloinen ja aina oma itsensä.

 

On varmaan villalkakin nuo kertonut itsestään, kun olivat juuri ne (ainoat) asiat mitkä Eetu Sannasta sanoi läheisten puhelussa.

 

Hyvin nää kaikki feikkaa.

 

Sekä Eetu että Sanna olivat lapsihakson todella ärsyttäviä. Se Eetun hihittely ja kuvien otto kun toista ottaa päähän muutenkin... En olisi kyllä naamaa kestänyt katsella Sannana. Mutta näkeehän siitä ettei Eetua oikein meinaa sietääkään. Mutta voihan sitä ohjelman takia esittää.

 

Eetu on kyllä limanen. En sietäisi itsekään.

Olen täysin samaa mieltä, kyllä oksettaa tuo ihme ukkeli.

Vierailija
4699/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa tosi paljon, että Säde ja Ammad tippuivat. Olisin halunnut nähdä, mitten heidän juttu nyt etenee.

Heillä sentään oli jotain meneillään päinvastoin kuin Eetulla ja Sannalla, joilla ei ole kerrassaan mitään. Nyt kun pääsivät finaaliin kylläpä on Sannan silmät kirkastuneet ja hymy leveämpi, silmissä kiiltää euron setelit.

Vierailija
4700/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on tosi tyly kommentoidessaan Henrin puheita. Kipakoita kommentteja kuten "ei täällä tarvikaan kenenkään feikata". No, hän itse feikkaa Henristä tykkäämistään.  Ilmeet, eleet ja puhetapa kertovat enemmän kuin sanansa. Voittopotti tähtäimessä, ei Henri, joka on mielestäni tosi symppis ja ansaitsee parempaa kuin Sofian.

 

Oma ääneni lähtee Jennille ja Ilmarille aitoudesta

Puhelun yhteydessä Sofia esitteli äitinsä, Olgan. Olga on venäläisperäinen nimi. Onkohan Sofialla sukua sielläpäin...

Selittää kyllä itä-blokki tuon tympeän olemuksen. 

Kuinka niin Olga on välttämättä itäblokin nimi? Onhan Suomessa paljonkin umpisuomalaisia Olgia. Mummoni supisuomalainen serkku esim. Ja monia muita, julkisuudessakin on.

Monet muutkin Suomessa suositut nimet ovat myöskin venäläisperäisiä, kuten Katja, Vilma, Veera, Niina.