Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4880)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei taida enää uskoa, että superfaneja olisi oikeasti olemassa.
Voisiko tuotanto tunnustaa, että ovat itse superfani tai sitten todistaa, että on olemassa kertomalla kuinka superfaniksi pääsee.
Näkyy olevan katsomon sivuilla hakemus, jolla voi hakea superfaniksi syksylle 2026.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on tosi tyly kommentoidessaan Henrin puheita. Kipakoita kommentteja kuten "ei täällä tarvikaan kenenkään feikata". No, hän itse feikkaa Henristä tykkäämistään. Ilmeet, eleet ja puhetapa kertovat enemmän kuin sanansa. Voittopotti tähtäimessä, ei Henri, joka on mielestäni tosi symppis ja ansaitsee parempaa kuin Sofian.
Oma ääneni lähtee Jennille ja Ilmarille aitoudesta
Puhelun yhteydessä Sofia esitteli äitinsä, Olgan. Olga on venäläisperäinen nimi. Onkohan Sofialla sukua sielläpäin...
Selittää kyllä itä-blokki tuon tympeän olemuksen.
Kuinka niin Olga on välttämättä itäblokin nimi? Onhan Suomessa paljonkin umpisuomalaisia Olgia. Mummoni supisuomalainen serkku esim. Ja monia muita, julkisuudessakin on.
Monet muutkin Suomessa suositut nimet ovat myöskin venäläisperäisiä, kuten Katja, Vilma, Veera, Niina.
Ihme vääntöä taas asiasta, jonka löytää netistä helposti.
Sofian sukunimi on Smirnov.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei taida enää uskoa, että superfaneja olisi oikeasti olemassa.
Voisiko tuotanto tunnustaa, että ovat itse superfani tai sitten todistaa, että on olemassa kertomalla kuinka superfaniksi pääsee.
Näkyy olevan katsomon sivuilla hakemus, jolla voi hakea superfaniksi syksylle 2026.
Tiedä tämän kauden superfaneista, mutta on kyllä mainostettu miten seuraavalle kaudelle voi superfaniksi hakea. MTV voisi kertoa miten monta superfania on ollut tällä kaudella asioista päättämässä, ikä-, kansalaisuus- tai muu vastaava-, koulutustaso-, maakunta- ja sukupuolijakauma vähintään.
Annetaanko etua superfaniksi pääsemiselle, jos maksaa MTV:lle Katsomo+:sta. Vai valitaanko superfaneja täysin huolimatta siitä katsooko maksutonta palvelua vai maksaako maksullisesta palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis, se vauvanhoito-tehtävä... Ei kyl oo sama asia kuin oikeassa elämässä. Eihän leluvauva edes tunnu käsiteltäessä samalta kuin oikea vauva. Ja jos nyt ajatellaan, että lapsia hankitaan suunnitellusti ja koska niitä halutaan (mikä toki ei läheskään aina ole tilanne), niin ei niitä voi vaan työntää jonnekin pois heti, kun ei vauvanhoito enää maistukaan tai tulee vaikea hetki.
Ei tietenkään ole sama. Mutta kauankos nuo hoitaa, pari vuorokauttako? Jo on kumma jos ei sen aikaa pysty tsemppaamaan ja nukkumaan vuorotellen.
Joo totta sekin, että on vähän kumma, jos ei voi paria vuorokautta tsempata vauvaa hoitaen. Mutta taitaa olla tärkeämpää vaan halia ja pusutella ja nukkua itse päikkäreitä.
Tämä oli kyllä poikkeuksellisen mitäänsanomaton kausi.
Ammad ja Säde sentään ihastuivat toisiinsa. Sharp ja Pärnian ovat ainoat hauskat ihmiset. Ilmari ja Jenni ovat kuin vuosia naimisissa ollut pari. Sofia ja Henri ovat tylsyyden multihuipentuma. Eetulla ja Sannalla ei riitä kipinää. Hohhoijaa.
Jotenkin olen nyt vasta havahtunut kuinka upea Jenni on. Upean muodokas s*ksipommi ja kasvoiltaan tosi kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on tosi tyly kommentoidessaan Henrin puheita. Kipakoita kommentteja kuten "ei täällä tarvikaan kenenkään feikata". No, hän itse feikkaa Henristä tykkäämistään. Ilmeet, eleet ja puhetapa kertovat enemmän kuin sanansa. Voittopotti tähtäimessä, ei Henri, joka on mielestäni tosi symppis ja ansaitsee parempaa kuin Sofian.
Oma ääneni lähtee Jennille ja Ilmarille aitoudesta
Puhelun yhteydessä Sofia esitteli äitinsä, Olgan. Olga on venäläisperäinen nimi. Onkohan Sofialla sukua sielläpäin...
Selittää kyllä itä-blokki tuon tympeän olemuksen.
Kuinka niin Olga on välttämättä itäblokin nimi? Onhan Suomessa paljonkin umpisuomalaisia Olgia. Mummoni supisuomalainen serkku esim. Ja monia muita, julkisuudessakin on.
Monet muutkin Suomessa suositut nimet ovat myöskin venäläisperäisiä, kuten Katja, Vilma, Veera, Niina.
Ihme vääntöä taas asiasta, jonka löytää netistä helposti.
Sofian sukunimi on Smirnov.
"Suomessa naisen solmiessa avioliiton miehen kanssa, jolla on venäläisperäinen sukunimi, ei naisen sukunimeksi tule automaattisesti venäläisen käytännön mukaista sukunimen feminiinimuotoa, jossa päätteenä on yleensä -a." (Dvv). Selittänee miksi Sofia ei ole Smirnova. Kertaus. Smirnov onkin Suomessa enimmäkseen ulkomaalaisten sukunimi ja enemmistö Suomessa on miehiä. Nykyisenä nimenä Suomessa 32 naisella.
"Vuoden 1918 tapahtumissa kuoli Suomessa neljä Smirnovia. Kuolleista 2 kuului punaisiin ja 2 tuntemattomaan osapuoleen. ... Suomen sotavankileireillä kuoli 176 Smirnov-nimistä miestä 1939–1945 kansallisuuksien mukaan: kalmukki, karjalainen, tšuvassi, ukrainalainen, valkovenäläinen, venäläinen ja tuntematon.". Se Suomen Smirnoveista.
Eetustakin aluksi pidin, mutta nyt hän on vaan jotenkin tosi limainen. Liekkö sitten jo niin seksinhimossaan, että sitä on vaikea peittää. Ei muut villan miehet ehkä aivan yhtä limaisia kähmijöitä ole, vaikka toki selkeästi se fyysisyys on lisääntynyt kaikilla koko ajan. Mut hävetti Sannan puolesta jotenkin (vaikka en Sanna-fanikaan ole), kun siinä puhelussa Sannan ja Eetun läheisille Eetu oli tosi lähekkäin Sannan kanssa, piti kättä reidellä yms. Ja aamulla Sannan herätessäkin heti Eetu tavoitteli naisen pyllyä ja jossain vaiheessa ensimmäinen kommentti Sannan parhaista puolistakin oli "hyvä pylly".
Vierailija kirjoitti:
Maailman typerin, lapsellisin ja ärsyttävin ohjelma. Juuri siis siitä tyhmimmästä päästä oleville narsisti ihmisille suunnattu. Ohjelmassa joku kuvasi itseään käsi pitkänä ja muut juoksee mukaan kuvaan idioottimaisesti hymyillen. Sellaisen kohdan näin vahingossa tänään.
Miten osallistujilla on lupa ottaa älylaitteella valokuvia itsestään ja osallistujista, aika outoa. Ettei yksinoikeus olisi tuotannolla. Saako jokainen jopa pitää kilahtelevan älylaitteensa.
Vierailija kirjoitti:
Eetustakin aluksi pidin, mutta nyt hän on vaan jotenkin tosi limainen. Liekkö sitten jo niin seksinhimossaan, että sitä on vaikea peittää. Ei muut villan miehet ehkä aivan yhtä limaisia kähmijöitä ole, vaikka toki selkeästi se fyysisyys on lisääntynyt kaikilla koko ajan. Mut hävetti Sannan puolesta jotenkin (vaikka en Sanna-fanikaan ole), kun siinä puhelussa Sannan ja Eetun läheisille Eetu oli tosi lähekkäin Sannan kanssa, piti kättä reidellä yms. Ja aamulla Sannan herätessäkin heti Eetu tavoitteli naisen pyllyä ja jossain vaiheessa ensimmäinen kommentti Sannan parhaista puolistakin oli "hyvä pylly".
Miltäköhän Sannasta tuntuu, kähmintäyritykset mieheltä jota kohtaan ei tunne mitään vetoa. Hyh!
Aina kauden jälkeen tullut yllätyspari ilmi. Ketkä löytää toisensa vasta kotimaassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on tosi tyly kommentoidessaan Henrin puheita. Kipakoita kommentteja kuten "ei täällä tarvikaan kenenkään feikata". No, hän itse feikkaa Henristä tykkäämistään. Ilmeet, eleet ja puhetapa kertovat enemmän kuin sanansa. Voittopotti tähtäimessä, ei Henri, joka on mielestäni tosi symppis ja ansaitsee parempaa kuin Sofian.
Oma ääneni lähtee Jennille ja Ilmarille aitoudesta
Puhelun yhteydessä Sofia esitteli äitinsä, Olgan. Olga on venäläisperäinen nimi. Onkohan Sofialla sukua sielläpäin...
Selittää kyllä itä-blokki tuon tympeän olemuksen.
Kuinka niin Olga on välttämättä itäblokin nimi? Onhan Suomessa paljonkin umpisuomalaisia Olgia. Mummoni supisuomalainen serkku esim. Ja monia muita, julkisuudessakin on.
Monet muutkin Suomessa suositut nimet ovat myöskin venäläisperäisiä, kuten Katja, Vilma, Veera, Niina.
^ Korjaus. Vilma kyllä on Vilhelmiinan lyhennys, muinaissaksan Wilhelmin sisarinimi (Vilhelmille kuuluva, mahtava suojelija).
Muu ~ pitää paikkansa. Emme voi sille mitään, jos joku antaa Suomessa lapselleen nimen Olga, kertonee kyllä jostain. Hyvä olisi tietää mitä etunimi tarkoittaa, joka jonkun lapselleen valitsee. Pohjoismainen nimi Helga muuntui venäjällä Olgaksi (pyhä), jonka suomalainen muunnos on Oili (hellyttelymuoto Oilikki) ja venäläisperäinen muunnos Oila.
Totta, Katja on Katariinan venäläinen muunnos. Niina on suomalainen muunnos nimestä Nina, Annan ja Anniinan (armahtava) venäläinen hellittelymuoto (Espanjassa tarkoittaa tytärtä) ja joissain maissa Antoninan lyhennys, joka puolestaaan on esimerkiksi Venäjällä Antonian muunnos. Aivan, Veerakin (usko) on slaavilainen nimi, joskin saattaa olla myös muunnos saksan Verenasta tai Veronikasta.
Vierailija kirjoitti:
Maailman typerin, lapsellisin ja ärsyttävin ohjelma. Juuri siis siitä tyhmimmästä päästä oleville narsisti ihmisille suunnattu. Ohjelmassa joku kuvasi itseään käsi pitkänä ja muut juoksee mukaan kuvaan idioottimaisesti hymyillen. Sellaisen kohdan näin vahingossa tänään.
Eikö sulla ole kännyä jolla voi valokuvata vai eikö sulla ole ystäviä? Noinhan sitä tehdään ystävien kanssa silloin tällöin (nuokin näyttää kuvaavan erittin harvoin), ihan vaikka ei oltaiskaan narskuja. Viimeksi juhannuksena ystävien kanssa tehtiin noin =)
tavis mamma 58v
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa tosi paljon, että Säde ja Ammad tippuivat. Olisin halunnut nähdä, mitten heidän juttu nyt etenee.
Kyllä he pitävät huolen siitä että kertovat sen, myyvät juttunsa medioille. Jos seurustelu edellyttää rahapotin voittamista ja muuten kariutuu, niin heikoilla kantimilla olisikin.
Jos Sanna ei pidä Eetusta miksi antaa väärän kuvan. Nuotiopaikalla miksi valitsi Eetun ? Raha houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetustakin aluksi pidin, mutta nyt hän on vaan jotenkin tosi limainen. Liekkö sitten jo niin seksinhimossaan, että sitä on vaikea peittää. Ei muut villan miehet ehkä aivan yhtä limaisia kähmijöitä ole, vaikka toki selkeästi se fyysisyys on lisääntynyt kaikilla koko ajan. Mut hävetti Sannan puolesta jotenkin (vaikka en Sanna-fanikaan ole), kun siinä puhelussa Sannan ja Eetun läheisille Eetu oli tosi lähekkäin Sannan kanssa, piti kättä reidellä yms. Ja aamulla Sannan herätessäkin heti Eetu tavoitteli naisen pyllyä ja jossain vaiheessa ensimmäinen kommentti Sannan parhaista puolistakin oli "hyvä pylly".
Miltäköhän Sannasta tuntuu, kähmintäyritykset mieheltä jota kohtaan ei tunne mitään vetoa. Hyh!
En tiiä, varmaan epämukavalta. Toki Sannakin selkeästi "pelaa" tuolla eli kai se 25 000 voittopotti kuumottelee ja houkuttelee sen verran, että sietää ne kähmimiset. En oikeastaan edes halua tietää, onko Eetu miten hanakasti sviitissäkin Sannaa yrittänyt. Voihan myös olla, että Eetun "love language" on fyysinen kosketus. Mut silti, jotain tilannetajua - vaikka sitä kuuluisaa tunneälyä - edes ois hyvä olla, kun tapaa "miniän" läheisiä ekaa kertaa videolla kasvokkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa tosi paljon, että Säde ja Ammad tippuivat. Olisin halunnut nähdä, mitten heidän juttu nyt etenee.
Kyllä he pitävät huolen siitä että kertovat sen, myyvät juttunsa medioille. Jos seurustelu edellyttää rahapotin voittamista ja muuten kariutuu, niin heikoilla kantimilla olisikin.
Säteen ig-tiliä selattuani luulen kans, että heistä kuullaan vielä. Varmasti julkisuus ja mediahuomio kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vauvajuttu on niin typerä. Jos ikinä ihmiset saavat vauvan, se ei ilmesty vain vaunuissa oven taakse. Tuo on niin naivia leikkimistä. Samoin ainaiset kirjeet, puhelut ovat niin vastenmielistä katsottavaa.
Peppiinasta oli juttu iltalehdessä.
Minusta taas vauvan itku näyttää uusia puolia ihmisistä. Kuinka nopeasti hermot prakaa vai prakaako. Miettiikö vain itseään vai pariaan myös ym.
Todellisuus on aivan toista kuin leikkivauva, josta tietää, ettei se ole totta ja sen kanssa elettävä loppuikä. Vauva sentään on vielä helppo, perustarpeiden tyydyttämistä, saa nukkua ja syödä ja puhdistetaan kakka pois, vaikka nykyteippivaipat niin hyviä ovatkin.
Vauvat on sinusta helppoja? Hienoa, nyt ei kun mukaan kantamaan oma korsi vauvatalkoisiin =)
neljän onnellinen äiti, en silti sanoisi että oli helppoa koko ajan
Helppo tarkoittaa arjen ja kasvatuksellisia haasteita. Pienen lapsen aiheuttamat murheet ovat aivan toista luokkaa kuin isompien, vanhempien lapsien vanhemmilleen aiheuttamat murheet, joista huoli seuraa vanhempia hautaan asti, jos vanhempi yhtään lapsistaan välittää.
Tuotanto voi seuraavaksi sijoittaa murjottavan tai räsikähtelevän, vanhempiensa kanssa eri kieltä olevan esiteini-ikäisen tai murrosikäisen kommunikoimaan (teoreettisten) vanhempiensa kanssa. Vauva on siihen verrattuna tosi, tosi helppo.
Vierailija kirjoitti:
Eetustakin aluksi pidin, mutta nyt hän on vaan jotenkin tosi limainen. Liekkö sitten jo niin seksinhimossaan, että sitä on vaikea peittää. Ei muut villan miehet ehkä aivan yhtä limaisia kähmijöitä ole, vaikka toki selkeästi se fyysisyys on lisääntynyt kaikilla koko ajan. Mut hävetti Sannan puolesta jotenkin (vaikka en Sanna-fanikaan ole), kun siinä puhelussa Sannan ja Eetun läheisille Eetu oli tosi lähekkäin Sannan kanssa, piti kättä reidellä yms. Ja aamulla Sannan herätessäkin heti Eetu tavoitteli naisen pyllyä ja jossain vaiheessa ensimmäinen kommentti Sannan parhaista puolistakin oli "hyvä pylly".
Sharp kouri Pärniänin takapuolta. Toivottavasti käsi vain vahingossa harhautui sinne, toisten läsnäollessa. Turha havitella siten ääniä.
Maailman typerin, lapsellisin ja ärsyttävin ohjelma. Juuri siis siitä tyhmimmästä päästä oleville narsisti ihmisille suunnattu. Ohjelmassa joku kuvasi itseään käsi pitkänä ja muut juoksee mukaan kuvaan idioottimaisesti hymyillen. Sellaisen kohdan näin vahingossa tänään.