Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4880)

Vierailija
4661/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis, se vauvanhoito-tehtävä... Ei kyl oo sama asia kuin oikeassa elämässä. Eihän leluvauva edes tunnu käsiteltäessä samalta kuin oikea vauva. Ja jos nyt ajatellaan, että lapsia hankitaan suunnitellusti ja koska niitä halutaan (mikä toki ei läheskään aina ole tilanne), niin ei niitä voi vaan työntää jonnekin pois heti, kun ei vauvanhoito enää maistukaan tai tulee vaikea hetki.

Vierailija
4662/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on tosi tyly kommentoidessaan Henrin puheita. Kipakoita kommentteja kuten "ei täällä tarvikaan kenenkään feikata". No, hän itse feikkaa Henristä tykkäämistään.  Ilmeet, eleet ja puhetapa kertovat enemmän kuin sanansa. Voittopotti tähtäimessä, ei Henri, joka on mielestäni tosi symppis ja ansaitsee parempaa kuin Sofian.

 

Oma ääneni lähtee Jennille ja Ilmarille aitoudesta

Puhelun yhteydessä Sofia esitteli äitinsä, Olgan. Olga on venäläisperäinen nimi. Onkohan Sofialla sukua sielläpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4663/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää on äänestämisen vaikeus. Jenni & Ilmari vai Pärnian & Sharp 🤔

Vierailija
4664/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä oikein luota enää mihinkään, mitä nää selittää...

 

"Tosi kiva oli herätä vauvan itkuun". Henri puhuu kyllä niin paskaa, ettei oo tosikaan. Pelitaktiikka näkyy kilometrin päähän. Tuskin kenestäkään, edes niistä kaikkein lapsirakkaimmista ihmisistä, on KIVA herätä vauvan/vauvojen itkuun.

 

Sannasta nyt heti näkee, että hän ei todellakaa tästä tehtävästä perusta. Tai ehkä vauvoistakaan.

Vierailija
4665/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää on äänestämisen vaikeus. Jenni & Ilmari vai Pärnian & Sharp 🤔

Eikait tuossa mitään vaikeutta ole. Miksi äänestät paria, joka vain feikkaa ja eivät ole enää yhdessä. On tosi pinnallista muutenkin Pänin ja Sharpin touhu.

Vierailija
4666/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei kiinnostanut huutavat nuket muutamaa , niin voi heittäytyä vähän edes siihen itkevään nukkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4667/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä oikein luota enää mihinkään, mitä nää selittää...

 

"Tosi kiva oli herätä vauvan itkuun". Henri puhuu kyllä niin paskaa, ettei oo tosikaan. Pelitaktiikka näkyy kilometrin päähän. Tuskin kenestäkään, edes niistä kaikkein lapsirakkaimmista ihmisistä, on KIVA herätä vauvan/vauvojen itkuun.

 

Sannasta nyt heti näkee, että hän ei todellakaa tästä tehtävästä perusta. Tai ehkä vauvoistakaan.

Ihanko tosissaan puhui? No eihän Henri kovin huumorintajuiselta vaikuta jotta? Itse halusin jo nuorena äidiksi ja rakastin vauva-aikaa mutta siitä huolimatta ollut kiva herätä yöllä tai aamulla vauvan itkuun.

Vierailija
4668/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää on äänestämisen vaikeus. Jenni & Ilmari vai Pärnian & Sharp 🤔

Eikait tuossa mitään vaikeutta ole. Miksi äänestät paria, joka vain feikkaa ja eivät ole enää yhdessä. On tosi pinnallista muutenkin Pänin ja Sharpin touhu.

Sharpin ja Pänin välit ovat kuitenkin luontevat vaikkakin enemmän kaverilliset kuin romanttiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4669/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SANNA JA EETU EI SAATNA MÄ SANON

Minä ennakoin Eetun finaalipaikkaa jo silloin, kun hän puntaroi vielä Peppiinan ja Sannan välillä :D

Eetu piti pitää loppuun asti mukana, koska hän herättää niin paljon tunteita. No, ei hän sentään voita tätä. Toistan toisenkin ennustukseni: Eetua nähdään vielä jossakin muussa realityssa tai kuullaan podcasteissa.

Vierailija
4670/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Eetu ja Sanna finaaliin?!! Ammad ja Säde sinne olisi kuuluneet! 

Jakso 36. Eetun ja Sannan aamupalahetki ulkona. Keskustelusta ilmenee hyvin Sannan asenne Eetua kohtaan ja Eetun 'sokeus'..

 

Eetu: Oot sä järkännyt meille aamupalatreffit

Sanna: En todellakaan ole

****

Eetu päiväkirjahuoneessa:  Mun ei tarvii aina olla se, joka tekee aamupalat, vaan nyt me tehdään ne yhdessä. Molemmat nauttii siitä tosi paljon.

****

Eetu Sannalle: Tää on varmaan merkki siitä, että kaikki on tosi hyvin

Sanna: Varmaan, joo

Eetu: Se on pitkälti sun ansiota

Sanna: yyy

Eetu: yyy

Sanna: No mitä tollaseen pitää vastata

Eetu: Kiitos. Kiva kuulla

Sanna: Okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4671/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixissä Oasis-sarja, missä Jana yhdessä pääosassa.

Vierailija
4672/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää enää VOI olla totta! Tuotanto (salanimeltään Superfanit) on tuutannut väkisin Eetun finaaliin ja uskokaa vaan niin ”äänestys” tulos sataa Eetun laariin, kuka tarkistaa että äänet tulevat oikeasti katsojilta? Niinpä.. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4673/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari ja Jenni voittaa isolla äänivyöryllä, Sharp ja Päni hyviä kakkosia. Näin veikkaan, katsojilla sentään enemmän järkeä päässä kuin "superfaneilla".

Vierailija
4674/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ella(kokoajan tykkäsin) ois saanut parin ja ois finaalissa -ei kuitenkaan Henkka-niin sitä oisin ehkä äänestänyt, jos Meri ja Daniel itkuinen/ tunteikas pariskunta ois finaalissa niin ehkäpä niitä, jos Milja ja Severi taasen ois niin jollekkin nuista muista antaisin ääneni. Nyt jätän äänestämättä! Finalisteista kun yksikään ei sytytä.  Ehkä Ella jäi hiukan mysteeriksi. Tenhulla /Tenellä= puonneella Eetulla(kokoajan tykkäsin)  jos ois ollut pari ja finaalissa, niin sille olisin voinut antaa ääneni. Mun mielestä etenki Ammadin ihastuminen lentokoneeseen kuskatessa Sädettä kohtaan on kokonaan ohi   Peppiina ja "nyky-Sannan Eetu" , kun ois niistä tullut pari niin niitäpä ois tullut myös ehkä äänestettyä. Eli valinnan varaa yhdelle äänelleni ois riittänyt. Katon kuinka monta ylänuolta voin näillä MP lläni saada. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4675/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää on äänestämisen vaikeus. Jenni & Ilmari vai Pärnian & Sharp 🤔

Eikait tuossa mitään vaikeutta ole. Miksi äänestät paria, joka vain feikkaa ja eivät ole enää yhdessä. On tosi pinnallista muutenkin Pänin ja Sharpin touhu.

Tämä oli sen verran hyökkäävä kommentti, että äänestin Pärniania ja Sharpia kaikilla kolmella Katsomo+-äänelläni. Kiitos avusta ;)

Vierailija
4676/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relevantteja pointteja mutta jostain olin jäänyt sellaiseen käsitykseen että ilmeisesti tuotannosta ohjataan tai kannustetaan juuri näihin keskusteluihin? Mutta mikäli tämä on totta niin sitä olis kyllä hyvä rajoittaa. Olis katsojanakin paljon mielenkiintoisempaa seurata sellaista orgaanisempaa tutustumista. 

Vierailija
4677/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sannan nyrpeys on hyvin epäviehättävää.

Vierailija
4678/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tosi paljon, että Säde ja Ammad tippuivat. Olisin halunnut nähdä, mitten heidän juttu nyt etenee.

Vierailija
4679/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jep. Toimii kyllä aivan päinvastoin kuin niin, että hänen haluaisi voittavan. Ymmärrän, jos alkaa jo reissu väsyttämään ja haluais vaan kotiin omaan rauhaan ja sänkyyn. Mut SILTI. Vois edes tsempata vähän. Mulla menis itselläkin (vaikka oon heteronainen, enkä oo sinkku) hermot, jos joutuisin tuota valittamista ja nyrpistelyä katselemaan.

Vierailija
4680/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo, mut miusta meni ihan just hyvin, etteivät päässeet finaaliin. En oikein usko, että heidän suhteensa on mikään menestys, ainakaan pitkäaikainen sellainen. Ammadissa on kehityskelpoista potentiaalia, mutta hän on tosi nuori ja vaikuttaa hieman yksi kertaiselta sekä kontrolloivalta. Vähän punaliput liehuu. Ja Säde on myös tosi nuori ja vaikuttaa myös kokemattomalta, ärsytti se jatkuva tälläytyminen ja hiusten heiluttelu ja keikistely. Toain kyllähän se ripsien räpsyttely varmasti miehiin iskee. Heidän juttunsa ei vaikuttanut aidolta, eikä he myöskään ihmisinä antanut aitoa vaikutelmaa. Ammadilla vaikutti olevan joku ihme machomies-kuori ja -rooli päällä, sellanen "joujou määän, tiäksä, hyvännäkönen mimmi you know, pakko myöntää". Yh.