Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4880)

Vierailija
4641/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler:

 

Finaalissa ovat Jenni ja Ilmari, Pärnian ja Sharp, Sofia ja Henri ja Sanna ja Eetu. 

 

Omasta mielestä tän viikon jaksot nähneenä Jenni ja Ilmari tulevat ottamaan ylivoimaisen voiton.

Toivottavasti, ellei ^ ole provokaatio saada äänestämään muita heitä vastaan, sitä taktista äänestämistä.

Vierailija
4642/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.

Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.

Eihän tätä ole pakko katsoa, jos niin ärsyttää 😁

Tämä! Kyllä ihmiset on outoja että katselee vapaaehtoisesti näitä kauheita ohjelmia.... :DDDD

Mitä muuta MTV:llä on tarjota maksuttomasti joka arkiyö kello 00.01 lukien.

ööö.. katsomosta löytyy kyllä paljon sellaista mukavaa, viihdyttävää katsottavaa, joka ei ärsytä edes sinua. Ehkä. 

0/5

Niin mutta joka arkiyö, 00.01 lukien jonkun sarjan osa, maksuttomasti. Daydreamerin tapaan (nähty, niin kauniita ihmisiä lukuun ottamattaq mies- ja naispäähenkilö ja upeita vaatteita).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua Ilmari, "käy kortti kirkonmiehellekin"...mikä persoona oikeassa elämässä oletkaan!

Vierailija
4644/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannasta huomasi kuinka ei sietänyt , kun Eetu hieroi sviitissä. Eetu oli ihan hauska " vauvan " hoidossa. 

Vierailija
4645/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Eetu ja Sanna finaaliin?!! Ammad ja Säde sinne olisi kuuluneet! 

Vierailija
4646/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharp otti omistajan elkein Pärniänin takamuksesta, hyi kamalaa, ei pitäisi toisten läsnäollessa, iljettävää kourimista vai eksyikö käsi vahingossa toisen vakoa kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4647/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää MTV:ltä, kun viime viikon jakson lopussa Seuraavassa jaksossa -osiosta jo näki ketkä saivat sydän kortin. MTV spoilaa itse tavalla, jolla ei pitäisi paljastaa ainakin osan kohtalo ennen tämän päivän jaksoa.

Vierailija
4648/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri jaksaa jankuttaa joka välissä, sanoin mä rakastan sua. Euron kuvat silmissä on kyllä niin päälleliimattua. Taktiikkansa kusee pahasti. 
Jenni ja Ilmari voittoon. Nelikosta muita ei jaksa edes kuunnella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4649/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Ilmari voittoon. Sopiva pari. Ilmari kulki tukka pystyssä vauva sylissä. Vähän niin kuin oikeassa elämässä

Vierailija
4650/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vauvajuttu on niin typerä. Jos ikinä ihmiset saavat vauvan, se ei ilmesty vain vaunuissa oven taakse. Tuo on niin naivia leikkimistä. Samoin ainaiset kirjeet, puhelut ovat niin vastenmielistä katsottavaa.

Peppiinasta oli juttu iltalehdessä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4651/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vauvajuttu on niin typerä. Jos ikinä ihmiset saavat vauvan, se ei ilmesty vain vaunuissa oven taakse. Tuo on niin naivia leikkimistä. Samoin ainaiset kirjeet, puhelut ovat niin vastenmielistä katsottavaa.

Peppiinasta oli juttu iltalehdessä.  

Minusta taas vauvan itku näyttää uusia puolia ihmisistä. Kuinka nopeasti hermot prakaa vai prakaako. Miettiikö vain itseään vai pariaan myös ym.

Vierailija
4652/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla otti kovimmalle vauvan "hoito" ja hän sen myönsikin että ei ollut hänen juttu. Peppiina ja Eetu olis ollu hyvä pari, harmi kun Eetu päätyi tähän vedättäjään. Sannasta huokuu kyllä ettei Eetu kiinnosta pätkääkään. Kauheesti käytetty aikaa perusteluun miksei voi pussailla liian aikaisin vaikka oikea syy oli että ei ollut kiinnostusta eikä kemiaa. Sympatiat Eetulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4653/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo vauvajuttu on niin typerä. Jos ikinä ihmiset saavat vauvan, se ei ilmesty vain vaunuissa oven taakse. Tuo on niin naivia leikkimistä. Samoin ainaiset kirjeet, puhelut ovat niin vastenmielistä katsottavaa.

Peppiinasta oli juttu iltalehdessä.  

Minusta taas vauvan itku näyttää uusia puolia ihmisistä. Kuinka nopeasti hermot prakaa vai prakaako. Miettiikö vain itseään vai pariaan myös ym.

Todellisuus on aivan toista kuin leikkivauva, josta tietää, ettei se ole totta ja sen kanssa elettävä loppuikä. Vauva sentään on vielä helppo, perustarpeiden tyydyttämistä, saa nukkua ja syödä ja puhdistetaan kakka pois, vaikka nykyteippivaipat niin hyviä ovatkin.

Vierailija
4654/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sympatiat Eetulle. Silti emme voi tietää olisiko Eetulla Ja Peppiinalla mennyt kaikki hyvin. Sanna ei tosiaan lähesty itse Eetua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4655/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vauvajuttu on niin typerä. Jos ikinä ihmiset saavat vauvan, se ei ilmesty vain vaunuissa oven taakse. Tuo on niin naivia leikkimistä. Samoin ainaiset kirjeet, puhelut ovat niin vastenmielistä katsottavaa.

Peppiinasta oli juttu iltalehdessä.  

Valitettavasti (on myynyt sielunsa keltaiselle medialle/kin). Muuta ehkei voinut tytöltä odottaakaan.

Vierailija
4656/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo vauvajuttu on niin typerä. Jos ikinä ihmiset saavat vauvan, se ei ilmesty vain vaunuissa oven taakse. Tuo on niin naivia leikkimistä. Samoin ainaiset kirjeet, puhelut ovat niin vastenmielistä katsottavaa.

Peppiinasta oli juttu iltalehdessä.  

Minusta taas vauvan itku näyttää uusia puolia ihmisistä. Kuinka nopeasti hermot prakaa vai prakaako. Miettiikö vain itseään vai pariaan myös ym.

Todellisuus on aivan toista kuin leikkivauva, josta tietää, ettei se ole totta ja sen kanssa elettävä loppuikä. Vauva sentään on vielä helppo, perustarpeiden tyydyttämistä, saa nukkua ja syödä ja puhdistetaan kakka pois, vaikka nykyteippivaipat niin hyviä ovatkin.

No shit Sherlock!

Vierailija
4657/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on tosi tyly kommentoidessaan Henrin puheita. Kipakoita kommentteja kuten "ei täällä tarvikaan kenenkään feikata". No, hän itse feikkaa Henristä tykkäämistään.  Ilmeet, eleet ja puhetapa kertovat enemmän kuin sanansa. Voittopotti tähtäimessä, ei Henri, joka on mielestäni tosi symppis ja ansaitsee parempaa kuin Sofian.

 

Oma ääneni lähtee Jennille ja Ilmarille aitoudesta

Vierailija
4658/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo vauvajuttu on niin typerä. Jos ikinä ihmiset saavat vauvan, se ei ilmesty vain vaunuissa oven taakse. Tuo on niin naivia leikkimistä. Samoin ainaiset kirjeet, puhelut ovat niin vastenmielistä katsottavaa.

Peppiinasta oli juttu iltalehdessä.  

Minusta taas vauvan itku näyttää uusia puolia ihmisistä. Kuinka nopeasti hermot prakaa vai prakaako. Miettiikö vain itseään vai pariaan myös ym.

Todellisuus on aivan toista kuin leikkivauva, josta tietää, ettei se ole totta ja sen kanssa elettävä loppuikä. Vauva sentään on vielä helppo, perustarpeiden tyydyttämistä, saa nukkua ja syödä ja puhdistetaan kakka pois, vaikka nykyteippivaipat niin hyviä ovatkin.

Vauvat on sinusta helppoja? Hienoa, nyt ei kun mukaan kantamaan oma korsi vauvatalkoisiin =)

neljän onnellinen äiti, en silti sanoisi että oli helppoa koko ajan 

Vierailija
4659/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on tosi tyly kommentoidessaan Henrin puheita. Kipakoita kommentteja kuten "ei täällä tarvikaan kenenkään feikata". No, hän itse feikkaa Henristä tykkäämistään.  Ilmeet, eleet ja puhetapa kertovat enemmän kuin sanansa. Voittopotti tähtäimessä, ei Henri, joka on mielestäni tosi symppis ja ansaitsee parempaa kuin Sofian.

 

Oma ääneni lähtee Jennille ja Ilmarille aitoudesta

Yhteispäivällisen jälkeen Sofia ja Henri isruivat vierekkäin koskettamatta kun taas Ilmari piti Jenniä kainalossaan ja Jenni hiplasi Ilmaria, Sharp ja Pädi olivat myös lähekkäin ja Eetu piti Sannaa kainalossaan, Sanna ei tosin kovin innostuneelta näyttänyt. Ei nuo S ja H kovin rakastuneilta näyttäneet.

Vierailija
4660/4880 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yuomaa, että alkaa itseäkin jo kyrsiä näiden touhu.. 

 

Alkuun Henrin ja Sofian juttu vaikutti ihan söpöltä, mutta kaikki tuo "mä rakastan sua" tuntuu niin feikiltä, hyi olkoon. En jaksa uskoa, että kukaan noin lyhyessä ajassa ja tuolla "rakkauskuplassa" (kirjaimellisesti) voi rakastua. Joko Henri ja Sofia ovat rakastuneet vaan siihen rakkauden tunteeseen tai sit se on osa voittopottiin tähtäävää pelitaktiikkaa. Kun tuolta saarelta kotiin palaavat, niin voipi todellisuus iskeä päin naamaa. Sofiaa on edelleen vaikea tulkita: hymyilee ja lässyttää Henrille, mut samalla vaikuttaa feikiltä ja siltä, että oli onnellinen "rakkausentunnustuksesta" vähän muista syistä kuin aidosti - eli että voittopotti kiilteli jo silmissä.

 

Alkuun tykkäsin Sannasta, mut en oikein enää... Tiuskii ja kiukuttelevaan sävyyn puhuu Eetulle, eikä oikein pistä tikkuakaan ristiin esim. aamupalan teossa. Odottaa Eetulta jtn prinsessakohtelua, mutta eleistä, ilmeistä ja puhesävystä huomaa, että hän on ihan kypsä - joko Eetuun tai koko ohjelmaan. Kun Eetu sanoo esim. että "oon onnellinen, että oon finaalissa just sun kanssa", niin Sanna vaan mairea omahyväinen virne naamallaan tokaisee, että "tottakai". En enää edes erota, onko hän tosissaan (eli onko tuo jtn hänen sarkastista huumoriaan) vai alkaako vaan tosiaan olla mitta niin täynnä, ettei pysty enää sitä peittelemään.

 

 

Toivon, että Ilmari ja Jenni voittaa.