Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4880)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.
Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.
Eihän tätä ole pakko katsoa, jos niin ärsyttää 😁
Tämä! Kyllä ihmiset on outoja että katselee vapaaehtoisesti näitä kauheita ohjelmia.... :DDDD
Mitä muuta MTV:llä on tarjota maksuttomasti joka arkiyö kello 00.01 lukien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.
Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.
Eihän tätä ole pakko katsoa, jos niin ärsyttää 😁
Tämä! Kyllä ihmiset on outoja että katselee vapaaehtoisesti näitä kauheita ohjelmia.... :DDDD
Mitä muuta MTV:llä on tarjota maksuttomasti joka arkiyö kello 00.01 lukien.
Onko pakko katsoa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin.
Iisalmen superfanien poispotkima (Saran kanssa) Eetu Kakkonen "Occupation Athlete" (ammatti atleetti, urheilija, jopas). Liian nuori Eetu Tenhunen (22 v.), se toinen Roosa/Peppiina/Sanna-Eetu on Pitkänen "edupitt" (eetu.pitkanen97@gmail.com).
Eetu T opiskelee kauppakorkeassa Turussa.
Tosiaan, niinhän kertoi (kai jossain jaksossa) asuvansa Turussa. Sitähän sitä ihmettelikin, että miten se Iisalmen poika nyt sinne. Tai jotain tuon tyyppistä, että opiskelemassa tai töiden perässä. Hyvä kaupunkivalinta kyllä, siitä pisteet hänelle. Varmaan Iisalmi ottaisi hänet mielellään takaisin. Ovat ne savolaiset niin erilaisia ja mukavia, että siellä viihtyisi mahdollinen kumppaninsakin, vaikka etelän tuliaisina. < Sitten ei aivan voi ymmärtää, että eikö omasta oppilaitoksesta olisi tyrkyllä tyttöystävää. >
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.
Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.
Eihän tätä ole pakko katsoa, jos niin ärsyttää 😁
Tämä! Kyllä ihmiset on outoja että katselee vapaaehtoisesti näitä kauheita ohjelmia.... :DDDD
Mitä muuta MTV:llä on tarjota maksuttomasti joka arkiyö kello 00.01 lukien.
Onko pakko katsoa mitään?
Unilääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.
Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.
Eihän tätä ole pakko katsoa, jos niin ärsyttää 😁
Tämä! Kyllä ihmiset on outoja että katselee vapaaehtoisesti näitä kauheita ohjelmia.... :DDDD
Mitä muuta MTV:llä on tarjota maksuttomasti joka arkiyö kello 00.01 lukien.
ööö.. katsomosta löytyy kyllä paljon sellaista mukavaa, viihdyttävää katsottavaa, joka ei ärsytä edes sinua. Ehkä.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus.
Sannakin ilmoitti, että aamupalan valmistaminen on hankalaa. En tiedä mikä näitä vaivaa. Omat parikymppiset lapset on ainakin osanneet tehdä ruokaa jo monta vuotta.
Omituisia naisia, onko ne ajatelleet että iskä ja äiti tekee niille aamiaisleivät jos kumppania eivät saa
Kai he nytkin tekevät aamupalansa kotonaan? Ehkä syövät vain tyyliin jogurtin, helppoa. Jos tarkoittivat, että hienon aamupalan valmistaminen on hankalaa.
En minäkään osaisi tehdä hienoja avocadoleipiä tai täydellisesti paistettua pekonia, mutta en syökään sellaisia aamupalaksi.
No jos ei avocadoleipää osaa tehdä tai paistaa pekonia, niin sitten ei kyllä osaa kokata ruokaakaan. Syötkö sinä lounaaksi ja illalliseksi myös pelkästään jogurttia? Vai miten me tarjoilut eteesi tippuu?
Luepa tarkemmin. Kirjoitin "En osaisi tehdä hienoja avocadoleipiä tai täydellisesti paistettua pekonia." Rumia leipiä ja epätäydellistä pekonia osaan kyllä tehdä.
Mehän ei tiedetä mitä Sanna sanoillaan tarkoitti. Tulkitsit, että oli paineita, eli pelkää tehdä aamupalaa, joka ei ainakaan ulkoisesti vedä vertoja Eetun nätisti laitetuille tarjoamuksille.
Tutkailin tarkalla silmällä finaalinelikon dynamiikkaa. Jäi tunne, että muut ovat oikeasti hyviä ystäviä, paitsi Sofia ja Henri jäivät vähän ulkopuolelle.
Spoiler:
Finaalissa ovat Jenni ja Ilmari, Pärnian ja Sharp, Sofia ja Henri ja Sanna ja Eetu.
Omasta mielestä tän viikon jaksot nähneenä Jenni ja Ilmari tulevat ottamaan ylivoimaisen voiton.
Peppiina ois saanu jäädä. Harmi, kun tippui :(( Jenni on ärsyttävä eikä sovi oikein yhteen Ilmarin kanssa, joka olisi sopinut paremmin Sannan kanssa, ulkonäöllisesti.
SANNA JA EETU EI SAATNA MÄ SANON
Vierailija kirjoitti:
Peppiina ois saanu jäädä. Harmi, kun tippui :(( Jenni on ärsyttävä eikä sovi oikein yhteen Ilmarin kanssa, joka olisi sopinut paremmin Sannan kanssa, ulkonäöllisesti.
Niin, sinusta ihmisten pitäisi olla yhdessä ulkonäöllisistä syistä. Monet taas kokevat, että yhteensopivuus on paljon, paljon muuta,. Ulkonäkö jopa unohtuu, mutta jos yhdessä on kiva olla, jos vetovoimaa on, jos keskusteluyhteys on, arvot ja huumorintaju kohtaavat, sovitaan hyvin yhteen.
1. Ilmari ja Jenni
2. Sharp ja Pärnian
3. Henri ja Sofia
4. Eetu ja Sanna
Näin veikkaan käyvän.
Yhdessä edelleen: Ilmari ja Jenni. Yhdessä olivat hetken: 2. ja 3.
Yhdessä eivät olleet ollenkaan: 4.
Vierailija kirjoitti:
Peppiina ois saanu jäädä. Harmi, kun tippui :(( Jenni on ärsyttävä eikä sovi oikein yhteen Ilmarin kanssa, joka olisi sopinut paremmin Sannan kanssa, ulkonäöllisesti.
Miksi Peppiina olisi saanut sinusta jäädä? Niin upea juttu menossa Väinön kanssa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus.
Sannakin ilmoitti, että aamupalan valmistaminen on hankalaa. En tiedä mikä näitä vaivaa. Omat parikymppiset lapset on ainakin osanneet tehdä ruokaa jo monta vuotta.
Omituisia naisia, onko ne ajatelleet että iskä ja äiti tekee niille aamiaisleivät jos kumppania eivät saa
Kai he nytkin tekevät aamupalansa kotonaan? Ehkä syövät vain tyyliin jogurtin, helppoa. Jos tarkoittivat, että hienon aamupalan valmistaminen on hankalaa.
En minäkään osaisi tehdä hienoja avocadoleipiä tai täydellisesti paistettua pekonia, mutta en syökään sellaisia aamupalaksi.
No jos ei avocadoleipää osaa tehdä tai paistaa pekonia, niin sitten ei kyllä osaa kokata ruokaakaan. Syötkö sinä lounaaksi ja illalliseksi myös pelkästään jogurttia? Vai miten me tarjoilut eteesi tippuu?
Luepa tarkemmin. Kirjoitin "En osaisi tehdä hienoja avocadoleipiä tai täydellisesti paistettua pekonia." Rumia leipiä ja epätäydellistä pekonia osaan kyllä tehdä.
Mehän ei tiedetä mitä Sanna sanoillaan tarkoitti. Tulkitsit, että oli paineita, eli pelkää tehdä aamupalaa, joka ei ainakaan ulkoisesti vedä vertoja Eetun nätisti laitetuille tarjoamuksille.
Ehkä tuntuisi nololta suhertaa rumia leipiä, ja kaikki näkyy telkkarissa? Nälkään ei kuole vaikka leipä olisi ruma, mutta ehkä jotkut miettivät julkisuuskuvaansa tällaisissa.
Peppiina toi mielenkiintoa ohjelmaan. Oisko lähentynyt Väinön kanssa. Nyt on tylsää, kun vaan kiehnääjäpareja. Sannasta kyllä näki, että on tykkäävinään Eetusta ohjelman takia. Kyllä ulkonäkökin on tärkeä, vähän niinkuin samaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Peppiina toi mielenkiintoa ohjelmaan. Oisko lähentynyt Väinön kanssa. Nyt on tylsää, kun vaan kiehnääjäpareja. Sannasta kyllä näki, että on tykkäävinään Eetusta ohjelman takia. Kyllä ulkonäkökin on tärkeä, vähän niinkuin samaa sarjaa.
Ulkonäkö merkitsee tietenkin, mutta tärkeintä on ihmisten oma mielipide, ei meidän katsojien näkemys yhteensopivuudesta.
Samaa sarjaa voi olla monella tavalla. Mielestäni Ilmari ja Jenni ovat sopivia ulkoisesti siinäkin mielessä, että kumpikaan ei kuulu höyhensarjaan.
Eetu ois pärjäänyt varmasti paremmin loppupeleissä Peppiinan kanssa. Mutta valitsi väärin ja varmasti tuotanto ajatteli, että saatais kunnon kolmiodraama tuomalla Peppiina takas. No, Eetu ei tarttunut tilaisuuteen, vaan laput silmillä Sannan kanssa loppuun asti..
Sanna vedättää Eetua ihan satanolla, aika julmuri. Ei taatusti tykkää oikeasti yhtään, koko ajan sellanen inhon ilme
Neljä uutta jaksoa katsottu ja minun ääneni menee Jennille ja Ilmarille. Mielestäni aidoin pari ja ilahduttavaa jos ovat tosiaan edelleen yhdessä. Sen sijaan Sanna ja Eetu, mikäli eivät ole missään vaiheessa olleetkaan yhdessä, ei yllätä. Minkäänlaista kemiaa tai aitoa kiinnostusta ei näy Sannan puolelta, valitettavasti. Eetu yrittää, mutta eihän noita asioita voi pakottaa... Se vauvajakso näytti kyllä mielenkiintoisia puolia näistä, Sannan ei-niin-mairittelevat puolet tulivat kyllä hyvin esiin siinäkin.
Aika platku kausi toisaalta, olis ollu mukava kun olis ollu Casa Amorit ja elokuvaillat ym mutta onneksi nyt alkoi LI UK, niin voi alkaa katselemaan sitä. Eiköhän siellä tule Casaa ja houkutuksia yllin kyllin.
Eristyksissä syntyy keinotekoisia tunteita, kuten vaikkapa kenttäasemilla. Jokin käsittämätön tarve ihastua (kuvitella rakastuneensa).