Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4880)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna teki kyllä tavallaan jonkun ennätyksen. Olisko ”tavallaan” toistunut n. 8x minuutin sisällä äskeisessä keskustelussa Pänin ja Jennin kanssa.
Pän? Onko siellä joku Pän.
Ei ole. Siellä on Päni. Päni-Pänin-Pänille....
Hae etunimeä Pän Tyhjennä Hae: "Väestötietojärjestelmässä ei ole hakemaasi etunimeä." (Dvv:n mukaan). Joten ei ole sellaista nimeä olemassakaan, ainakaan kenelläkään Suomessa eikä koskaan ollutkaan niin kauan kuin nimiä on tilastoitu.
Etkö seuraa ohjelmaa? Kirjoittelet vaan tänne, niinkö?
Mikä hiton PÄN, sellaista ei ole ohjelmassa. Päni on lempinimenä!
Joopa. Aika ^ outo hellittelynimi. Inarinsaamen sana hammas (pääni, pä/ä/n/n/i). Pänijävri Hammasjärvi. Päniordo Hammastunturi.
Ihan samahan se on, mikä lempinimi jollakulla on, vaikka olisi kuinka outo. Miksi kaivaisi sinun tai minun napaani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne Jenni on kadonnut? Häntä ei näy enää ollenkaan, eikä ollut jäätelöbileissä.
Miten toi Säde voi olla kenenkään mieleen? Tyyppi on niin avuton että aamupalan tekeminen on ponnistus.
Sannakin ilmoitti, että aamupalan valmistaminen on hankalaa. En tiedä mikä näitä vaivaa. Omat parikymppiset lapset on ainakin osanneet tehdä ruokaa jo monta vuotta.
Omituisia naisia, onko ne ajatelleet että iskä ja äiti tekee niille aamiaisleivät jos kumppania eivät saa
Kai he nytkin tekevät aamupalansa kotonaan? Ehkä syövät vain tyyliin jogurtin, helppoa. Jos tarkoittivat, että hienon aamupalan valmistaminen on hankalaa.
En minäkään osaisi tehdä hienoja avocadoleipiä tai täydellisesti paistettua pekonia, mutta en syökään sellaisia aamupalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Katson ekaa kertaa ikinä tätä sarjaa. Pakko sanoa että harvinaisen tylsä sarja. Kukaan ei uskalla sanoa suoraan mitään, pojat pyytelee jatkuvasti anteeksi jos tytöt eivät tykkää jostain mitä mieltä pojat olivat, kaikki muka tykkää toisistansa ja plaah plaah. Ymmärrän toki senkin että tuotanto on selkeästi päättänyt ettei tässä ohjelmassa ole ideana mikään draama mutta kun oikeassa elämässäkin on draamaa, niin miksi se on kokonaan poistettu ohjelmasta? Se toisi siihen myös katsojan näkökulmasta lisää mielenkiintoa.
Kyllähän nuo näyttävät pienetkin draamanpoikaset. Koittivat Jennin ja Ilmarinkin keskustelusta saada draamaa....
Niitä ei nyt vain näytä pahemmin olevan, kukaan ei halua pilata julkisuuskuvaansa, ja koittavat käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisen kokenut arvio.
Sofia ja Henri ovat ainoita oikeasti rakastuneita tuolla talossa. Muista näkee kilometrin päähän ettei suhteet tule kestämään.
Kehon kieli, ilmeet ja eleet kertovat aivan muuta. Suhteesta puuttuu pienet kosketukset, keskinäiset katseet ja vaivattomuus. Väkinäisesti keskustellaan, väistetään kosketusta ja totisin ilmein puhutaan toisille omasta parista. Täysin feikki tunnustus rahankiilto silmissä.
Eikö kukaan tuolla pystynyt sanomaan Sannalle, nyt percele loppu se tavallaan tavallaan tavallaan tavallaan jankkaaminen.
Miten monta hakijaa (heteromiehet ja -naiset erikseen) kaudelle 6 oli. Aikooko MTV kertoa sitä koskaan. Kun suhteuttaa keitä on valittu ja miksi.
Missä kuvauksiin kesken kaiken paiskatut odottelevat omaa vuoroaan, jossain siellä vai Suomessa. Ei kai ennalta ole päätetty kuka milloinkin heitetään sisään, vaan sen mukaan kuka pudotetaan (oletuksena, ettei kaikki ole käsikirjoitettua). Jos sisäänheitetään sen mukaan että voisi olla mahdollinen kiinnostuksen kohde jollekin parittomaksi jääneelle tai riittävä houkutus jonkun pariutuneen vaihtaa häneen(: sehän tosin epäonnistui tällä kaudella täysin).
Missä pudotetut oleskelevat, siellä vai Suomessa, siltä varalta, jos heidän heitetään takaisin sisään.
Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin.
Mistä tämä omituinen Jenni fanitus täällä sivustolla johtuu?
Jenni on just sellainen perus tyttö jolla kulkee aina fanit perässä ja tykkää kaikesta mitä hän tekee tai sanoo. Hän on sitä todennäköisesti ulkomaailmassa mutta miten hän onnistui siinä myös kameran välityksellä?
Mä oon aina ihmetellyt tyttöjen/naisten tapaa valita yksi suosittu tyttö jota sitten kimpassa fanitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä omituinen Jenni fanitus täällä sivustolla johtuu?
Jenni on just sellainen perus tyttö jolla kulkee aina fanit perässä ja tykkää kaikesta mitä hän tekee tai sanoo. Hän on sitä todennäköisesti ulkomaailmassa mutta miten hän onnistui siinä myös kameran välityksellä?
Mä oon aina ihmetellyt tyttöjen/naisten tapaa valita yksi suosittu tyttö jota sitten kimpassa fanitetaan.
Luulen, että se johtuu siitä, mitä vaihtoehtoja on. Tuolla muut ovat joko hiljaisia tai jollain tapaa etäisiä tai liian päällepäsmäröiviä. Heidän joukossaan reipas ja mukavan oloinen Jenni erottuu positiivisesti. Sitten vielä sekin, ettei hän ole langanlaiha, kuten ei suurin osa suomalaisista ole. Samaistumispintaa on siis riittävästi ja siihen kunnon ripaus haaveilua, että olispa mullakin noin nätit kasvot jne.
Vierailija kirjoitti:
Missä kuvauksiin kesken kaiken paiskatut odottelevat omaa vuoroaan, jossain siellä vai Suomessa. Ei kai ennalta ole päätetty kuka milloinkin heitetään sisään, vaan sen mukaan kuka pudotetaan (oletuksena, ettei kaikki ole käsikirjoitettua). Jos sisäänheitetään sen mukaan että voisi olla mahdollinen kiinnostuksen kohde jollekin parittomaksi jääneelle tai riittävä houkutus jonkun pariutuneen vaihtaa häneen(: sehän tosin epäonnistui tällä kaudella täysin).
Luulen että jossain lähellä olevassa hotellissa, en usko hetkeäkään että Peppiina tai Säde lensi Suomesta asti takaisin villalle. Noi kaikki tulijat odottaneet hotelleissa. Väinön tulo tuntui siltä ku ois ehtinyt nähä kaikkia just vaikka siellä minne kaikk saarelaiset ekana tulleet eli taas veikkaan hotellia. Väinö tuntui tietävän tuntevan tai ainakin nähneet kaikki ku astui villaan.
En oo nyt vielä uusimpia jaksoja katsonut, mutta kommentoinpa silti.
Jenni vaikuttaa muuten kivalta, mut häiritsee, kun ei osaa oikein puhua muuten kuin "niinku sillee tollee ja tällee". Toki eipä tuolla kukaan kovin noheva keskusteluja ole, kun puhe kn vaan "niinku, tällee, tolleen, tavallaan, tiätsä".
Ilmari on jotenkin vähän väsähtäneen iloinen, mut miehistä ehkä lemppari. Eetu Ykkösestä tykkäsin aluksi, mutta nyt on jotenkin sellanen vähän ällön limaisen oloinen.
Henri ja Sofia on tylsiä ja nyhjäävät aan keskenään. Sofian puhetyylk on ärsyttävä, jotenkin se "lässyttää" ja häntä on vähän vaikea lukea välillä.
Peppiina on ihan hauska, ei suuremmin mitään muuta mielipidettä hänestä. Säde on tosi muovinen ja nuori ja sen kyllä huomaa...
Ammad on melkoinen red flag, mutta ei aivan niin paha kuin juuri saarelle tullessaan. Hänet kiertäisin kyllä kaukaa. Näkee myös hyvin selvästi, kun häntä ei kiinnosta (ja on jotenkin tosi obsessoitunut Säteeseen, ainakin sen jälkeen, kun Säde tippui). Ja kun esim. se uus sinkku Sara tuli, niin Ammad hädintuskin katsoi häntä edes silmiin - ei häntä vaan kiinnosta. Jotenkin kans sellanen laiskanletkeä, ei jatkoon.
Sharp on ihan hauska. Pänin puheesta ei saa välillä oikein selvää, mut hän on ihan hauska. Sannan "tavallaantavallaantavallaan" käy hermoon niin paljon. Melkein vaikea uskoa, että hän on yksi vanhimmista tuolla. Onhan hän nätti ja luonnonkauniimpi kuin muut naiset.
Eetu Kakkonen on ihan symppis, mut kans tosi nuori. Huvittaa kans, kun joku naisista (en nyt muista kuka) sanoi Eetu Kakkosen olevan aika nuori, mut tää nainen itse ei ole Eetua kuin max pari vuotta vanhempi :D
Meri on ihan kiva, mut en oikein näe hänen ja Danielin välillä kemiaa. Aika väkinäistä on heidän kahden välinen vuorovaikutus.
Maksetaanko jokaiselle yhtä paljon, varalla olosta, kunnes pääsee mukaan jostain jaksosta lukien ja missä vaiheessa ikinä heivataan ulos. Jonkun saman ajanjakson mukaan, johon tulee sitoutua, kun lähtee leikkiin mukaan tietämättä missä vaiheessa pääsee täysihoitolaan. Vai kerrotaanko viikon päivästä 1 mukana oleville jo palkkaamisvaiheessa, että he pääsevät täysihoitolaan heti alusta lukien. (Kerrotaanko hakuohjeissa palkasta ja muista eduista.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kuvauksiin kesken kaiken paiskatut odottelevat omaa vuoroaan, jossain siellä vai Suomessa. Ei kai ennalta ole päätetty kuka milloinkin heitetään sisään, vaan sen mukaan kuka pudotetaan (oletuksena, ettei kaikki ole käsikirjoitettua). Jos sisäänheitetään sen mukaan että voisi olla mahdollinen kiinnostuksen kohde jollekin parittomaksi jääneelle tai riittävä houkutus jonkun pariutuneen vaihtaa häneen(: sehän tosin epäonnistui tällä kaudella täysin).
Luulen että jossain lähellä olevassa hotellissa, en usko hetkeäkään että Peppiina tai Säde lensi Suomesta asti takaisin villalle. Noi kaikki tulijat odottaneet hotelleissa. Väinön tulo tuntui siltä ku ois ehtinyt nähä kaikkia just vaikka siellä minne kaikk saarelaiset ekana tulleet eli taas veikkaan hotellia. Väinö tuntui tietävän tuntevan tai ainakin nähneet kaikki ku astui villaan.
Aivan, Väinön puheesta kuulsi niin häiritsevän selvästi, että olisi nähnyt ainakin joitain toisia, muutakin kuin esittelyjaksot vai mahdettiinko ne salata osallistujilta kuvauksien loppuun asti. Jos pudotetut ja vuoroaan odottavat olisivat samassa majapaikassa, sehän olisi aivan epäreilua, että voisivat siten selän takana tavata toisiaan ja enemmän tai vähemmän onnistuneesti juonia.
En ymmärrä, kun jatkuvasti tässä keskustelussa sanotaan, että saarelaiset toistelevat sanaa "tiätsä". En ole kuullut tuotaa sanaa sanottavan kertaakaan tuolla. Sen sijaan jatkuvasti toistuva sana on "tiäkkö".
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin.
Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tuolla pystynyt sanomaan Sannalle, nyt percele loppu se tavallaan tavallaan tavallaan tavallaan jankkaaminen.
Henkilöohjaus on siten/kin epäonnistunut. Käskyineen hyppiä ja kiljua, joka käsky kohdistuu vain tyttöihin.
Joopa. Aika ^ outo hellittelynimi. Inarinsaamen sana hammas (pääni, pä/ä/n/n/i). Pänijävri Hammasjärvi. Päniordo Hammastunturi.