Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5310)

Vierailija
261/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika iso emäntä tuo jenni. Tuossa kun istu sohvalla narubikinit päällä, niin katoin mikä siltä tursuaa sieltä, onko sen p*llu niin läski vai alamaha vai mikä sieltä tulee :DD laihduttas.

😂 takapuoli löysä ja lättä.

Hänellä on villan kauneimmat kasvot. Sääli, että kaikkea ei saa samassa paketissa. 

Vierailija
262/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere oli ihan lukossa koko ajan, ehkä hyvä, että lähti. Kumma ettei cheerleading piireistä ole daamia löytynyt. 

Keneenköhän Peppiina viittasi, että pitää olla varpaillaan? Pärniaan? 

Musta Peppiina, Eetu, Roosa, Jenni ja Ella vaikuttaa kivan aidoilta ihmisiltä. Muut ei niinkään. 

Jere taitaa haluta tyttöystävä sijaan poikaystävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ku silleen... Et nii ku sillee. Mut nii ku silleen. Mitä ihmettä nuo puhuu? Ei yhtään mitään. 

Vierailija
264/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäyttäytyviä, fiksuja ihania nuoria talo täynnä, ollaan ylpeitä meidän nuorisosta  =) 

Vierailija
265/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku kanssani samaa mieltä siitä, että ne Peppiinan lyhyet, jotenkin mitään sanomattomat hiukset pilaavat hänen mahdollisuuksiaan tuolla? Kun tää ulkonäkökeskeistä kuitenkin on. Jos olisi pitkät nätit hiukset, hän näyttäisi paljon viehättävämmltä. 

Ei auta hiusten kasvatus hänellä, valitettavasti. 

Jos voisi yhdistää Peppiinan kropan ja Jennin kasvot, niin alkaisi olla vientiä.

Vierailija
266/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virossa asuvalla on iranilaiset juuret.

Mietin, että kauankohan hän on hengissä kauden televisioinnin jälkeen, kun kunnia on tahriintunut julkisen bikinikekkaloinnin myötä. 

Höpö höpö. Päni on ollut avoliitossa, striimaa uhkapelejä, hengaa kasinojuippien kanssa ja juo alkoholia julkisesti striimeissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi jaksoa katsottu. Kaikki on tosi kohteliaita. Onko realityssa menty jo osin julkisuuskuvan puolelle. Mutta ei ne koko aikaa jaksa käyttäytyä.


Ja mikä oli se alkoholiton kuohuviini alussa. Farmillakaan ei anneta enää kun mummonmehua.

Ulkomaan versioissa juontaja ei ole paikalla, kun saarelaiset saapuvat villaan ja tapaavat ensin toisensa. Miksi NIko oli heti paikalla vahtimassa kuoharisaavia? 

Villa on mielestäni puitteiltaan myös aika vaatimaton verrattuna esim. jenkki- ja brittiversioiden vastaaviin. 

Britti ja jenkki tuotannoilla on ihan eri budjetit millä ne tekee näitä ohjelmia. Esim. kilpailuissa kuten Amazing Race on voittopotti miljoona kun se meidän versiossa on 30.000. Täysin eri planeetalla ollaan rahan suhteen. Haluttaisi aitoa skumppaa, vaan budjetti on keskikaljalle.

Tuotanto vuokraa halvimman villan mitä saavat ja sponssikamoillahan tuo muutenkin pyöritetään. Puolet ajasta kamera kiertää näyttämässä tuotteiden etikettejä.

Vierailija
268/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi monilla tuolla on silmälasit. Miten pärjäävät ilman, kun vain silloin tällöin käyttävät? 

Käyttävät todennäköisesti linssejä välillä.

Linssit ne on silmälaseissakin. Tarkoitat varmaan piilareita?

Juuri niin, mutta toisaalta en ole kuullut kenenkään sanovan, että laitan linssit päähäni, jos puhuu silmälaseista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tunneälykkyys, jota tuolla hoetaan jatkuvasti, saa mulla karvat pystyyn. Ihan kuin tämä sukupolvi olisi keksinyt uuden sanan ja sitä sitten työnnetään joka lauseeseen. Ei ne nyt niiiin tunneälykkäitä ole nuo poikaset tuolla. 

Vierailija
270/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIetin miksi Eetu on tuolla? Siis vailla tyttöystävää. Vaikuttaa äkkiseltään mukavalta, rauhalliselta ja kroppakin on kunnossa. Ehkä hän on jotenkin neuroottinen tai pihi tai jotain?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIetin miksi Eetu on tuolla? Siis vailla tyttöystävää. Vaikuttaa äkkiseltään mukavalta, rauhalliselta ja kroppakin on kunnossa. Ehkä hän on jotenkin neuroottinen tai pihi tai jotain?!?

Joo, jotain vikaa pakko olla kun ei nykynaisille kelpaa. Tai sitten voi olla niinkin, ettei hänelle kelpaa mikään tyhjäpää, millaisia nykynaiset tuppaa aika enemmistöltään olemaan.

Vierailija
272/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkäyttäytyviä, fiksuja ihania nuoria talo täynnä, ollaan ylpeitä meidän nuorisosta  =) 

En nyt tiedä voiko erityisen ylpeä olla ihmisistä, jotka viettää aikaansa jossain Love Island -formaatissa sen sijaan, että esimerkiksi opiskelivat tai kävisivät töissä.

 

Enemmän olen ylpeä nuorista, jotka opiskelee ja/tai tekee töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIetin miksi Eetu on tuolla? Siis vailla tyttöystävää. Vaikuttaa äkkiseltään mukavalta, rauhalliselta ja kroppakin on kunnossa. Ehkä hän on jotenkin neuroottinen tai pihi tai jotain?!?

Mutta minun on vaikea nähdä hänessä mitään yhdennäköisyytä Timo Harakan kanssa kuten joku tässä ketjussa aiemmin sanoi?

Vierailija
274/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkäyttäytyviä, fiksuja ihania nuoria talo täynnä, ollaan ylpeitä meidän nuorisosta  =) 

En nyt tiedä voiko erityisen ylpeä olla ihmisistä, jotka viettää aikaansa jossain Love Island -formaatissa sen sijaan, että esimerkiksi opiskelivat tai kävisivät töissä.

 

Enemmän olen ylpeä nuorista, jotka opiskelee ja/tai tekee töitä.

Eiköhän tuo ole monelle once in a lifetime-kokemus, jollaisen ehkä itsekin olisin halunnut nuorena kokea. Heillä on aikaa sekä opiskella että tehdä töitä; lieneekö mitään eläkejärjestelmää enää edes olla, kun ovat seitsemänkymppisiä. Antaa nuorten olla nuoria, jos ahdistaa, ei ole pakko katsoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaisesta tulee enemmän temppari-vibat. Kaikki naiset tosi kauniita!

Samoin ennen ei ollut LI:ssa tatuoituja. Nyt ei taida enää löytyä tatuoimattomia osallistujia riittävästi tai kohta ollenkaan... :/

Aina ollut tatskoja jopa naamassa sillä Jeffreyn naisella jonka nimeä en muista 

Vierailija
276/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Henrin ja Ellan välillä meni pieleen? 

Vierailija
277/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan viikon jälkeen vähän ärsyttää Henry, jota ei vaikuta kiinnostavan, vaikka tytöt vuorotellen kiehnää kainalossa. Ja naisista taas Sofia, joka vaikuttaa kiltiltä pikkutytöltä, mutta todellisuudessa on kiero selkäänpuukottaja. 

Vierailija
278/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppiinassa vaivaa, että hän keskeyttää  keskustelukumppaninsa, puhuu päälle tosi paljon, päättää toisen lauseet. 

Portugalissa ihan normi puhua niin.  Samoin Espanjassa ja Italiassa.  Porukassa kaikki huutaa toistensa päälle, ei kukaan jaksa kuunnella toisia loppuun.  Suomalainen keskustelutyyli käy hermoilleni.

Seurustelin italiaden kanssa aikoinaan eikä hänen perheessä puhuttu päälle. Tosi epäkohteliasta puhua päälle. 

Niinpä. Milano on tuttu paikka ja kyllä siellä katsottaisiin pahalla, jos joku keskeyttää ja mekastaa.

Vierailija
279/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan viikon jälkeen vähän ärsyttää Henry, jota ei vaikuta kiinnostavan, vaikka tytöt vuorotellen kiehnää kainalossa. Ja naisista taas Sofia, joka vaikuttaa kiltiltä pikkutytöltä, mutta todellisuudessa on kiero selkäänpuukottaja. 

Sofia matkii välillä Veronica Verhon puhetapaa. Välillä puhuu ihan normaalisti. Ei vaikuta kovin aidolta.

On tuolla hurjan kivojakin tyttöjä kuten Ella ja Jenni.

Ella vaikuttaa aidoimmalta.

Vierailija
280/5310 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Henrin ja Ellan välillä meni pieleen? 

Tämä muakin kiinnostaa, että mitä siinä tapahtui. Luulin ensin, että Henri olisikin ollut kiinnostunut Sofiasta, mutta oliko sittenkään näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän