Mikähän on että viime aikoina olen nähnyt unia että sukulaiseni ovat yrittäneet pakottaa seksiin
eli rai s ka ta. Esim viime yönä isäni. Isäni on kyllä oikeasti väkivaltainen mutta koskaan ei ole tuollaista tehnyt. Unessa siis oli humalassa ja yritti tuota. Oikeastikin on todella alkoholisti ja ihan ääliö humalassa.
Sitten yhdessä unessa eno yritti samantapaista, väitti että emme me nyt kovin läheisiä sukulaisia ole.
Kommentit (16)
Isä unessa edustaa naiselle miehen mallia tai ns. unennäkijän mieskuvaa, joka koki kolauksen hänen kohdatessaan valve-elämässään kuvatun kaltaisen brutaalin retkun joka oli täysin tunteeton eikä kyennyt ottamaan unennäkijää huomioon.
Tämä ilmeisesti yllätti unennäkijän jollakin tasolla täysin että mies voi tuolla tavalla käyttäytä.
Uni on varsin yleinen, eli isäkuva-mieskuvan kautta putsataan alitajunnan kaunoja (huonoista) mieskokemuksista.
Varsinkin hyväisäsuhteen omaava psyyke kestää sen ja saa käsiteltyä kokemuksen niin ettei se jää painamaan mieltä tai traumatisoi.
Kun kohtaat mukavampia ja tasapainoisempia sulhoja niin kyseinen kokemus unohtukoon altajunnan kaatopaikalle ikuisesti.
Unethan ovat toiveiden toteutumia.
Vierailija kirjoitti:
Niin en kyllä halunnut unessani sitä eikä se onnistunutkaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Latentti alistumisfetissi.
Että ei johdu stressistä ja hankalasta elämäntilanteestani.
Ennen en ole tällaisia unia nähnyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Isä unessa edustaa naiselle miehen mallia tai ns. unennäkijän mieskuvaa, joka koki kolauksen hänen kohdatessaan valve-elämässään kuvatun kaltaisen brutaalin retkun joka oli täysin tunteeton eikä kyennyt ottamaan unennäkijää huomioon.
Tämä ilmeisesti yllätti unennäkijän jollakin tasolla täysin että mies voi tuolla tavalla käyttäytä.
Uni on varsin yleinen, eli isäkuva-mieskuvan kautta putsataan alitajunnan kaunoja (huonoista) mieskokemuksista.
Varsinkin hyväisäsuhteen omaava psyyke kestää sen ja saa käsiteltyä kokemuksen niin ettei se jää painamaan mieltä tai traumatisoi.
Kun kohtaat mukavampia ja tasapainoisempia sulhoja niin kyseinen kokemus unohtukoon altajunnan kaatopaikalle ikuisesti.
Niin tämä voi pitää paikkaansa, elämässäni on nimittäin eräs mies joka on kohdellut minua huonosti. Isäni ei ole kylläkään mikää malli-isä ollut mutta onhan hän yksi elämääni eniten vaikuttaneista miehistä. Ja lisäksi enot, etenkin yksi eno. Tämä eno joka esiintyi unessani ei ole se sama.
Mutta yksi yö näin tästä tärkeimmästä enosta unta ja hän sanoi että hän on oikeasti minun isäni.
ap
Nuohan on tavallisia unia murrosiässä kun irtaantumisprosessi vanhemmista on käynnissä.
Asutko ap lapsuuskodissa edelleen tai oletko jotenkin epäitsenäinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ne on uhkasimulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Alitajuntasi haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on tavallisia unia murrosiässä kun irtaantumisprosessi vanhemmista on käynnissä.
No en, en ole mikään nuori enää. Enkä nähnyt nuorena tuollaisia unia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Alitajuntasi haluaa.
Höpö höpö jos ne olisi toiveiden toteutumia niin silloinhan isäni olisi oikeasti hyväksikäyttänyt minua mutta nyt sain sen estettyä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en, en ole mikään nuori enää. Enkä nähnyt nuorena tuollaisia unia.
ap
Oliko sun itsenäistymisprosessi aikanaan sitten jotenkin vajavainen? Roikuit pitkään kodin vaikutuspiirissä?
Vierailija kirjoitti:
Heijastavat toiveita tai pelkoja, usein.
Jäi askarruttamaan, pohtiiko ap sitä, voisiko unilla olla jotain totuuspohjaa? Mielihän on jännä vempele, joka suojaa itseään esimerkiksi valikoidulla muistamattomuudella. Mutta kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä pelkästään niiden perusteella ei kannata lähteä tekemään.
Voi olla myös, että sitä on nuorempana pelännyt jotain tapahtuvaksi, ja mieli käsittelee asiaa nyt. Oma isäpuoleni lääppi minua humalassa, ja näin sen seurauksena unta, jossa harrastin seksiä hänen kanssaan. Herätessä päällimmäinen tunne taisi olla vastenmielisyys siitä, että olin ollut moisessa osallisena. Ja outoa kyllä syyllisyys, joka herätti puolustelevansävyisen ajatuksen "en minä tätä halunnut".
Useinhan insestin tai muun seksuaalisen väkivallan uhrit syyttävät itseään tapahtuneesta. En ymmärrä sitä logiikan tasolla edelleenkään, mutta omakohtainen kokemus todistaa mekanismin olevan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heijastavat toiveita tai pelkoja, usein.
Jäi askarruttamaan, pohtiiko ap sitä, voisiko unilla olla jotain totuuspohjaa? Mielihän on jännä vempele, joka suojaa itseään esimerkiksi valikoidulla muistamattomuudella. Mutta kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä pelkästään niiden perusteella ei kannata lähteä tekemään.
Voi olla myös, että sitä on nuorempana pelännyt jotain tapahtuvaksi, ja mieli käsittelee asiaa nyt. Oma isäpuoleni lääppi minua humalassa, ja näin sen seurauksena unta, jossa harrastin seksiä hänen kanssaan. Herätessä päällimmäinen tunne taisi olla vastenmielisyys siitä, että olin ollut moisessa osallisena. Ja outoa kyllä syyllisyys, joka herätti puolustelevansävyisen ajatuksen "en minä tätä halunnut".
Useinhan insestin tai muun seksuaalisen väkivallan uhrit syyttävät itseään tapahtunee
No sen verran voin valaista asiaa että kun olin vielä alaikäinen ja asuin kotona, niin isäni syytti äidin syyttäneen häntä minun seksuaalisesta hyväksikäytöstäni. Mutta silloinkin otin asian isäni epäluuloisuutena, on nimittäin todella epäluuloinen ihminen! Ja puhuu kaikennäköistä sairasta.
En ole senkään jälkeen ajatellut koskaan että isäni olisi tuollaista tehnyt. Ja jotenin vaan uskoisi että sen muistaisi. Olen aina ajatellut vaikka isäni on muuten todella huono eli väkivaltainen alkoholisti mutta eipähän ole seks hyväksikäyttänyt. Mutta voin kyllä myöntää että ehkä sen jälkeen kun heräsin siitä unesta hetken aikaa kävi mielessä että entä jos sellaista onkin tapahtunut jos ne vihjailut ovatkin totta.
ap
Sua vaan panettaa ja haavailet tuntemistasi miehistä.
Järki/moraali kuitenkin kieltää moiset.
Ei siinä muusta ole kyse.
Oletko varastanut heidän alushousuja lähiakoina?