Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roosa on aika söpö <3
Seinään juossut.
Ei oikein tiedä pitäisikö huvittua vai huolestua tällaisista negaa pursuavista ihmisistä, jotka löytävät ihan jokaisesta rumaa tai valittamista.
Miksi ei etsittäis jokaisesta kaunista mieluummin? Ymmärrän että oma (usein kätketty itseltäkin) paha olo purkautuu joskus tällaisena, mutta voisi koittaa, jos kauniisti puhuminen parantaisi omaakin oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkäyttäytyviä, fiksuja ihania nuoria talo täynnä, ollaan ylpeitä meidän nuorisosta =)
Tämä!
Samaa ei voi sanoa tänne kirjoittavista kateellisista luusereista ;)
Onneksi tässä ketjussa vähemmistönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumin nainen jäi valitsematta.
Mutta kiva että itsetunto kuitenkin kunnossa.
Vai niinkö se pitäisi mennä, että jos et ole missinkaunis, niin näytät masentunutta naamaa, pyytelet kaikilta anteeksi naamaasi ja elämäsi on täysin pilalla?
ruma jolla mielestään kuitenkin oikeus elää jopa onnellisena
Olin ihan varma, että hän rupeaa pillittämään kun ei tullut valituksi, mutta onneksi ei ruvennut.
Kyyneleet valuisivat suoraan hyppyritöpselinenään.
Nyt ei ymmärrys omasta käytöksestä sulla vielä riitä, mutta kun se päivä koittaa, häpeät silmät päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta miksi kaikkien piti ekan jakson pelissä erikseen kysyä hattu kourassa "moi oisko ok jos annan poskipusun..? saanko mä antaa pusun poskelle..?"
Eikö nuo tuohon ohjelmaan hakiessaan ole jo ok sen kanssa että tuolla tehtävissä tapahtuu kaikkea. Tosi kornia jos erikseen pitää kysyä lupa kaikelle koskemiselle ja kontaktin ottamiselle🙄
Miituu on tehnyt tehtävänsä. Kukaan ei uskalla enää tehdä tai sanoa mitään. Ulkkikset sentään vetelevät ventovieraidenkin kanssa vielä suoraan kielareita mitä olen katsonut muiden maiden tuotantoja.
Miksi kukaan normaali haluaisi "vedellä" kielareita ventovieraiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkäyttäytyviä, fiksuja ihania nuoria talo täynnä, ollaan ylpeitä meidän nuorisosta =)
En nyt tiedä voiko erityisen ylpeä olla ihmisistä, jotka viettää aikaansa jossain Love Island -formaatissa sen sijaan, että esimerkiksi opiskelivat tai kävisivät töissä.
Enemmän olen ylpeä nuorista, jotka opiskelee ja/tai tekee töitä.
Onhan moni noista yliopisto-opiskelija ja/ tai töissä. Vai eikö sellainen saa koskaan pitää lomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi monilla tuolla on silmälasit. Miten pärjäävät ilman, kun vain silloin tällöin käyttävät?
Käyttävät todennäköisesti linssejä välillä.
Linssit ne on silmälaseissakin. Tarkoitat varmaan piilareita?
Juuri niin, mutta toisaalta en ole kuullut kenenkään sanovan, että laitan linssit päähäni, jos puhuu silmälaseista.
Minä ainakin olen sanonut. Myös kakkuloista ja kehyksistä olen rillien lisäksi puhunut :D
Mutta olenkin yksi Marjatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hiton takia nuo muijat sutivat kilon pakkelia naamaansa ja kekkuloivat biksuissa?
Samaa mietin. Ei kai tuolla tarvitsisi meikata lainkaan.
Monesti osallistujanaiset ovat kauneimmillaan iltaisin, kun pesevät meikit pois naamastaan ja riisuvat mahd. hiuslisäkkeet ym.
Näillä on kuitenkin luonnollinen meikki.
Onneksi meikkaus on palannut luonnollisempaan suuntaan, ihan niin nokineniä eivät enää ole kuin pari vuotta sitten. Joku roti varjostuksessakin nyt, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virossa asuvalla on iranilaiset juuret.
Mietin, että kauankohan hän on hengissä kauden televisioinnin jälkeen, kun kunnia on tahriintunut julkisen bikinikekkaloinnin myötä.
Iranista lähteneet eivät ole mus*imeja. Suomessakin pari julkkista, Ali Jahangiri ja Arman Alizad esimerkiksi.
On täällä iranilaisia mus *imejakin, tunnen useamman. Mutta Pärnu ei sitä uskontokuntaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Henrin ja Ellan välillä meni pieleen?
Pieleen? Tuossa ajassa?
Tämä. Ei vain lähtenyt lentoon se juttu, mutta ei se tarkoita että mitään olisi varsinaisesti mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkäyttäytyviä, fiksuja ihania nuoria talo täynnä, ollaan ylpeitä meidän nuorisosta =)
En nyt tiedä voiko erityisen ylpeä olla ihmisistä, jotka viettää aikaansa jossain Love Island -formaatissa sen sijaan, että esimerkiksi opiskelivat tai kävisivät töissä.
Enemmän olen ylpeä nuorista, jotka opiskelee ja/tai tekee töitä.
Onhan moni noista yliopisto-opiskelija ja/ tai töissä. Vai eikö sellainen saa koskaan pitää lomaa?
Parhaimmillaan vetelehtivät tuolla pari kuukautta. Mistään työstä ei saa noin paljon lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkäyttäytyviä, fiksuja ihania nuoria talo täynnä, ollaan ylpeitä meidän nuorisosta =)
En nyt tiedä voiko erityisen ylpeä olla ihmisistä, jotka viettää aikaansa jossain Love Island -formaatissa sen sijaan, että esimerkiksi opiskelivat tai kävisivät töissä.
Enemmän olen ylpeä nuorista, jotka opiskelee ja/tai tekee töitä.
Onhan moni noista yliopisto-opiskelija ja/ tai töissä. Vai eikö sellainen saa koskaan pitää lomaa?
Parhaimmillaan vetelehtivät tuolla pari kuukautta. Mistään työstä ei saa noin paljon lomaa.
Jos on joustava työsopimus ja lomia jäljellä niin voi saadakin. Osa lienee palkattomalla. Samoin opiskelut voi joustaa.
Lapsellista tuomita, kun et tiedä näiden tilanteita oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Nii ku silleen... Et nii ku sillee. Mut nii ku silleen. Mitä ihmettä nuo puhuu? Ei yhtään mitään.
Ja aina se "ei ku se on just noin". Joo, joo, joo, joo sama. Ei ku siis just noin. Niiku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hiton takia nuo muijat sutivat kilon pakkelia naamaansa ja kekkuloivat biksuissa?
Samaa mietin. Ei kai tuolla tarvitsisi meikata lainkaan.
Monesti osallistujanaiset ovat kauneimmillaan iltaisin, kun pesevät meikit pois naamastaan ja riisuvat mahd. hiuslisäkkeet ym.
Näillä on kuitenkin luonnollinen meikki.
Onneksi meikkaus on palannut luonnollisempaan suuntaan, ihan niin nokineniä eivät enää ole kuin pari vuotta sitten. Joku roti varjostuksessakin nyt, onneksi.
Jenni kyllä harrastaa niitä.
Eetu ja Roosa on omat suosikit. Peppiina hyvänä kolmosena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo muijat tälläytyvät parinvalintaa varten? Niitähän kuvataan muutenkin koko ajan.😁
Kyllähän pojatkin laittavat parempaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Henrin ja Ellan välillä meni pieleen?
Koska Henriä alkoi Soffe kiinnostamaan.
Henrihän hipsutteli ja pussaili ensin Ellan kanssa. Sitten tuli Soffe myöhemmin taloon ja he päätyivät pariksi. Ei kestänyt kauaa, kun Henri alkoi hipsutella Soffea vuorostaan. Ellalla varmaan meni fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minunkin mielestäni Jere oli parhaimman näköinen, reilun ja mukavan oloinen. Harmi, että hän tippui näin aikaisessa vaiheessa. Jenni valitsi parinvalinnassa Ilmarin. En kyllä ymmärrä, että miksi. Muutenkaan en ole ymmärtänyt villan naisten Ilmari-hypetystä. Hän on mielestäni hieman tylsähkön oloinen "iskätyypi". Eikä edes vaivaudu katsomaan keskustelukumppaneitaan silmiin. Henri ja Samuel taas vaikuttavat pelimiehiltä, jotka odottavat vain jotain parempaa "pommia" talloon ja sillä aikaa pyörittävät heihin ihastuneita naisia, jotta välttyisivät putoamasta. Peliähän tämä on, muta säälittää Ella, Sofia ja varsinkin Roosa.
Osallistujat vaikuttavat jokseekin lapsellisilta. Jere puhui moneen otteeseen 'peliliikkeistä', tai että ei viitsinyt alkaa pelaamaan. No, ihan hyvä niin. Jos kukaan ei saarella kiinnosta, turha siellä on roikkua väkisin. Siitä propsit Jerelle. Osa osallustujista vaikuttaa kyllä tylsistyneille, ja paremman puutteessa vähän hipsuttelevat parejaan. Ehkä nykynuoret ova niin leipääntyneitä tuossa iässä jo deittailuun, että vaikea innostua tutustumaan kehenkään. Aivot on pilattu jatkuvilla dopamiinipiikeillä ja ihmissuhdepeleillä. Normaali tutustuminen ja tavalliset ihmiset tuntuu silloin tylsiltä. Pitäisi jalat mennä heti alta ja perhosia olla samantien vatsassa. Sitten ei jakseta tutustua, jos sitä tunnetta ei tule heti. Niin ei käy usein kuin vain romanttisissa leffoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roosa on aika söpö <3
Seinään juossut.
Jännä, musta taas villan rumin nainen...miten voi ees olla niin pienet silmät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta miksi kaikkien piti ekan jakson pelissä erikseen kysyä hattu kourassa "moi oisko ok jos annan poskipusun..? saanko mä antaa pusun poskelle..?"
Eikö nuo tuohon ohjelmaan hakiessaan ole jo ok sen kanssa että tuolla tehtävissä tapahtuu kaikkea. Tosi kornia jos erikseen pitää kysyä lupa kaikelle koskemiselle ja kontaktin ottamiselle🙄
Miituu on tehnyt tehtävänsä. Kukaan ei uskalla enää tehdä tai sanoa mitään. Ulkkikset sentään vetelevät ventovieraidenkin kanssa vielä suoraan kielareita mitä olen katsonut muiden maiden tuotantoja.
Miksi kukaan normaali haluaisi "vedellä" kielareita ventovieraiden kanssa?
Tämä formaatti ei olekaan tarkoitettu "normaaleille". Pitää tarjota viihdettä katsojille eikä olla kuin jossain körttikokouksessa.
Samaa ei voi sanoa sinusta. Fiksut nuoret eivät osallistu tuollaisiin narsismia ihannoiviin ohjelmiin.