Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo herra Terävä on Lontoosta, mutta opiskelee Jyväskylässä kauppiksessa?
Aikoinaan kauppis oli Runeberginkadulla, nykyään Otaniemessä sekä Turussa toinen ja nämä opistot olivat ihan jotain muuta kuin kauppiksia.
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu (JSBE) tarjoaa monipuolista kauppatieteiden ja taloustieteen koulutusta.
https://www.jyu.fi/fi/tule-opiskelemaan/tutustu-aloihimme/kauppatieteet…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko on niin teennäinen juontaja, en jaksa. Taustaselostaja ei sen parempi, mutta onneksi ei ole näkyvillä.
Tekeekö tuo englanninkielisten sanojen heitto sen että jokaisella näyttäisi olevan rooli päällä.
Minä taas olen sitä mieltä,
Kumpa Suomessakin olisi joku Selostaja / Kertojana Iain Stirling veroinen ääni.
Nokkela ja hauska.
Niko on ihan paikallaan pestissään, enpä tiedä lähtisikö esim Ellen Jokikunnas juontamaan tätä.
Niko on sopivasti hömppä (hyvällä tavalla).
Joku ihmetteli, miten kaikki tuntee kaikki ? No , jostain instastahan nämä on värväytyneet tuonne, joten ei ihme.
Vieläkö saisi tekstityksen puheeseen, tuosta engliskan siansaksasta ei saa mitään selvää ! !
Siellä superfaneissa voisi olla mukana joku vanhempikin ihminen, joka näkee asioita vähän eri vinkkelistä.
Samaa mieltä 👍
En usko superfaneihin. Superfanit = tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miten fresh ois jos tällä kaudella täällä ei ois yhtään negatiivista, nillittävää ja nälvivää kommenttia! <3
Samaa mieltä! Ainakin ulkonäköön liittyvä kommentointi on sekä turhaa että usein ilkeää. Tosi-tv-formaattiin tietenkin kuuluu, että ohjelmaan lähtiessään osanottajat altistavat itsensä myös arvostelulle. Tälläkin palstalla voi hyvin arvioida heidän toimintaansa villalla ja spekuloida suhteiden kehittymistä, mutta jätetään vartalot ja sellaiset ominaisuudet rauhaan, joihin ihminen ei voi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miten fresh ois jos tällä kaudella täällä ei ois yhtään negatiivista, nillittävää ja nälvivää kommenttia! <3
Samaa mieltä! Ainakin ulkonäköön liittyvä kommentointi on sekä turhaa että usein ilkeää. Tosi-tv-formaattiin tietenkin kuuluu, että ohjelmaan lähtiessään osanottajat altistavat itsensä myös arvostelulle. Tälläkin palstalla voi hyvin arvioida heidän toimintaansa villalla ja spekuloida suhteiden kehittymistä, mutta jätetään vartalot ja sellaiset ominaisuudet rauhaan, joihin ihminen ei voi itse vaikuttaa.
No ei jätetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tässä jos missä formaatissa on ulkonäöllä merkitystä, ja osanottajien tekemät valinnat perustuvat paljolti ulkonäköön. Ja kyllä vartalon muotoihin voi vaikuttaa. Kasvoihin vähemmän ilman kirurgisia toimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko on niin teennäinen juontaja, en jaksa. Taustaselostaja ei sen parempi, mutta onneksi ei ole näkyvillä.
Tekeekö tuo englanninkielisten sanojen heitto sen että jokaisella näyttäisi olevan rooli päällä.
Veronica oli hyvä juontaja👏🏼
Ihan hirvee oli! Laaaaav ailand, ei sitä kestäny erkkikään katsella ja kuunnella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tässä jos missä formaatissa on ulkonäöllä merkitystä, ja osanottajien tekemät valinnat perustuvat paljolti ulkonäköön. Ja kyllä vartalon muotoihin voi vaikuttaa. Kasvoihin vähemmän ilman kirurgisia toimenpiteitä.
Ulkonäöstäkin voi puhua monella tapaa. On eri asia pohtia, mitkä piirteet tekevät henkilöstä viehättävän toisen silmissä kuin ruotia ulkonäköä rumasti. Ymmärrät varmaan eron. Jopa netin keskustelupalstalla voi muistaa normaalit käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla tulee vaibit että Samuelia kiinnostaa talon kundit enemmön kuin tytöt. Koko ajan roikkuu jonkun miehen kaulassa.
Mun tytär tuntee tuon Samuelin ja sanoi yllättyneensä kun näki hänet tuolla, koska oli kuvitellut tämän olevan homo.
Uusin tulokas, en muista nimeä, hipsutti Samuelin kaulaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla tulee vaibit että Samuelia kiinnostaa talon kundit enemmön kuin tytöt. Koko ajan roikkuu jonkun miehen kaulassa.
Mun tytär tuntee tuon Samuelin ja sanoi yllättyneensä kun näki hänet tuolla, koska oli kuvitellut tämän olevan homo.
Uusin tulokas, en muista nimeä, hipsutti Samuelin kaulaa...
Sellaisia nämä nykyiset nuoret miehet on, eka laajemmin tunne-elämältään terve sukupolvi =)
Olen ylpeä omista pojistani, koska he osaavat kommunikoida tunteistakin, ja heille on luonnollista kertoa niin äidille kuin ystävillensä rakastavansa heitä, myös osoittaa halaamalla tai hipsuttamalla.
Enää emme tarvitse monennessako polvessa sotatraumaisia urahtelijoita, jotka eivät osaa itkeä, vaikka sellainen edelleen osalle tarkoittaakin "oikeaa" miehen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumin nainen jäi valitsematta.
Mutta kiva että itsetunto kuitenkin kunnossa.
Vai niinkö se pitäisi mennä, että jos et ole missinkaunis, niin näytät masentunutta naamaa, pyytelet kaikilta anteeksi naamaasi ja elämäsi on täysin pilalla?
ruma jolla mielestään kuitenkin oikeus elää jopa onnellisena
Olin ihan varma, että hän rupeaa pillittämään kun ei tullut valituksi, mutta onneksi ei ruvennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärnia vamppi leikannu nenänsä Virossa. Iranilaisilla muuten karseet kotkaklyyvarit.
Pänillä oli pari vuotta sitten nenä paketissa, joten hyvinkin on voinut leikkauttaa.
Hän olis tarvinnut leukaimplantin samalla.
Siis eikös Henri ja Ella ollut pari vai missä vaiheessa ei? Superfanitko äänesti toisin? Meni eilinen jakso ohi.
Vierailija kirjoitti:
Virossa asuvalla on iranilaiset juuret.
Mietin, että kauankohan hän on hengissä kauden televisioinnin jälkeen, kun kunnia on tahriintunut julkisen bikinikekkaloinnin myötä.
Henrissä on mun mielestä jotain tosi feminiinistä. Kun katsoin ohimennen ensimmäistä jaksoa, missä kaikki istuivat siinä rivissä, luulin ensin Henrin olevan yksi naisista. Mutta eipä se näytä saaren naisia haittaavan, päinvastoin. Hänellä on jo ollut vientiä, ja uskon että tulee olemaan vielä lisääkin. Veikkaan, että Henri pysyy saarella ihan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumin nainen jäi valitsematta.
Mutta kiva että itsetunto kuitenkin kunnossa.
Vai niinkö se pitäisi mennä, että jos et ole missinkaunis, niin näytät masentunutta naamaa, pyytelet kaikilta anteeksi naamaasi ja elämäsi on täysin pilalla?
ruma jolla mielestään kuitenkin oikeus elää jopa onnellisena
Olin ihan varma, että hän rupeaa pillittämään kun ei tullut valituksi, mutta onneksi ei ruvennut.
Kyyneleet valuisivat suoraan hyppyritöpselinenään.
Vierailija kirjoitti:
Virolaisesta tulee enemmän temppari-vibat. Kaikki naiset tosi kauniita!
Samoin ennen ei ollut LI:ssa tatuoituja. Nyt ei taida enää löytyä tatuoimattomia osallistujia riittävästi tai kohta ollenkaan... :/
Vierailija kirjoitti:
Viisi jaksoa katsottu. Kaikki on tosi kohteliaita. Onko realityssa menty jo osin julkisuuskuvan puolelle. Mutta ei ne koko aikaa jaksa käyttäytyä.
Ja mikä oli se alkoholiton kuohuviini alussa. Farmillakaan ei anneta enää kun mummonmehua.
Ulkomaan versioissa juontaja ei ole paikalla, kun saarelaiset saapuvat villaan ja tapaavat ensin toisensa. Miksi NIko oli heti paikalla vahtimassa kuoharisaavia?
Villa on mielestäni puitteiltaan myös aika vaatimaton verrattuna esim. jenkki- ja brittiversioiden vastaaviin.
Kauppaopistoista käytettiin myös aikoinaan nimitystä kauppis, melko sekavaa.