Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuelin isä on kivan näköinen, kelpais ainakin tälle vanhemmalle rouvalle:
https://www.google.com/search?sca_esv=80b6ddbea0f8db41&rlz=1C1GCEA_enFI…;
Joo, kelpais!
Hiuksilla kiitos, munapäät ällötys.
Vierailija kirjoitti:
First lookin perusteella Eetu alkaa salaa muhinoida Peppiinan kanssa.
Luvassa on myös "kiss, marry, pie", jossa Samuel pääsee kunnolla suutelemaan Säteen kanssa.
Paripudotuksessa saarelaisilla on päätösvalta.
Ammad kihisi raivosta🤣
Tarkottaiskoha tää sitä et sanna lähtis kotimatkalle?
Vierailija kirjoitti:
Tarkottaiskoha tää sitä et sanna lähtis kotimatkalle?
Mitenköhän Eetu selviää jos Sanna lähtee 😨🤔
En pidä tuosta kylmästä ja laskelmoivasta Sannasta ollenkaan. Kehonkieli kertoo että häpeää Eetua. Peppiina aidompi.
Näiden tulevien lasten ekat sanat on jeeeb, jäääääb, tiäks, tai silleen, niinku, tunneäly, sait mun huulipunaa, emmä tiä, mut sillee.
Vierailija kirjoitti:
Samuelista juttu YLEn sivulla.
En tiedä, mitä haluan, en tiedä, mitä etsin....
Miksi ei sanota että mennää juttelee tai juteltiin kun pitää sitä tyhmää chättiä käyttää…mennäänkö chätille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei sanota että mennää juttelee tai juteltiin kun pitää sitä tyhmää chättiä käyttää…mennäänkö chätille?
En tiedä, olenko niin vanha, kun mulle tulee chätistä mieleen tietsikalla chättäily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen?
Nimen perusteella on. Samuelin hiusten perusteella on muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen?
Nimen perusteella on. Samuelin hiusten perusteella on muutakin.
Samulin hiuksia näkyy kyllä netissä, kun olivat aikalailla maantienväriset ja lyhyet ja ihan suorat. Ja tosi hyvännäköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten taivutat sanan auringonsäde? Näin auringonsäteen. Vai taivutatko tosiaan "näin auringonsäden" ?
Nykyään näkee kaikenlaista tällaista: pappan auto, Pekkan kengät, Sikken resepti. Ihmiset eivät osaa enää taivuttaa sanoja. Sen huomaa jatkuvasti tällä palstalla ja lehtijutuissa myös.
Aikaa sitten on ketjussa selitetty, että muodolla Säteen halutaan korostaa mitä taustalla on, se säde.
Mulla oli Lumi niminen työkaveri ja sama ongelma kuin nimessä Säde. Lumin, Lumen, Lumilla, Lumella, Lumilta, Lumelta jne. Eihän kukaan tiedä miten tollaisia nimiä taivutetaan, vaan jokaisessa tapauksessa kohde itse päättää sen. Onhan Orpokin ilmoittanut, että haluaa käyttää muotoa Orpon, eikä Orvon.
Oletko nähnyt Lunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten taivutat sanan auringonsäde? Näin auringonsäteen. Vai taivutatko tosiaan "näin auringonsäden" ?
Nykyään näkee kaikenlaista tällaista: pappan auto, Pekkan kengät, Sikken resepti. Ihmiset eivät osaa enää taivuttaa sanoja. Sen huomaa jatkuvasti tällä palstalla ja lehtijutuissa myös.
Aikaa sitten on ketjussa selitetty, että muodolla Säteen halutaan korostaa mitä taustalla on, se säde.
Mulla oli Lumi niminen työkaveri ja sama ongelma kuin nimessä Säde. Lumin, Lumen, Lumilla, Lumella, Lumilta, Lumelta jne. Eihän kukaan tiedä miten tollaisia nimiä taivutetaan, vaan jokaisessa tapauksessa kohde itse päättää sen. Onhan Orpokin ilmoittanut, että haluaa käyttää muotoa Orpon, eikä Orvon.
Oletko nähnyt Lunta?
Lumia. Kuinka tyhmiä täällä ollaan?
Daniel ja Meri menivät tällä viikolla taas eteenpäin, suutelivatkin. Saattaa olla kohta oma lempipari.
SPOILER:
Tällä viikolla yksinpudotuksessa lähti Ronja ja parinpudotuksessa Samuel ja Säde. Parinpudotuksessa saarelaiset pisteyttivät kaikki parit ja vähiten pisteitä sai Ammad ja Peppiina ja Samuel ja Säde, joista Samuel ja Säde vielä vähemmän.
Sanna kyynelehti, kun tajusi että eurot saattavat jäädä saamatta, vaikka alkoi suuteluhommat heti kun Peppiina saapui villalle. Melkoinen feikki.
Spoileri
Nyt on saarella muuten kaks Eetua. Uusi mies tuli, jonka nimi on myös Eetu. :D
Peppina FAS? Käy katsomassa hänen instaa, ei kyllä vanhemmat (äiti) ole juoppo🤣 onhan salkkarit näyttelijä Sara Parikallakin iso otsa.