Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sanna muistuttaa paljon saksalaista näyttelijää Diane Krugeria.
Kyllä Troijan Helena oli kauniimpi.
Musta vai valkoinen versio?
Plääni?
Eikö sentään voisi edellyttää puhuttavan suomea.
Vierailija kirjoitti:
Samuel esiintyy tänään Leijonien kultajuhlassa, on kai saanut toivomaansa näkyvyyttä Love Islandilla.
Ei liity Love Islandiin. Samuelin hittibiisi nousi Spotifyssa listaykköseksi jo maaliskuussa. Samuel esiintyy myös Ruisrockissa. Tuokin on ilmoitettu ennen Love Islandia.
"vie chättiin"
ai siellä saa käyttää tietokonetta ja chattailla ulkopuolisten kanssa.
Niin kyllästyttää tuo chat-sana jaksosta toiseen ja jaksoissakin monen monituista kertaa. Ohjaus on tältä/kin osin täysin epäonnistunut, tylsyyden ohella.
Vierailija kirjoitti:
Eetun ja Peppiinan kemiat on kyllä aivan eri sfääreissä kuin Eetun ja Sannan.
E ja P ärsyttävät katsojia samalla tavalla, ehkä se sitten kuvastaa sitä samankaltaisuutta, kun ei katsojaa naurata niitten jutut sitten niin yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkottaiskoha tää sitä et sanna lähtis kotimatkalle?
Mitenköhän Eetu selviää jos Sanna lähtee 😨🤔
Vaihtaa lennosta Peppiinaan eli ripustautuu tähän, kun olisi ainoa mahdollisuus päästä jatkamaan, katsojien kosiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten taivutat sanan auringonsäde? Näin auringonsäteen. Vai taivutatko tosiaan "näin auringonsäden" ?
Nykyään näkee kaikenlaista tällaista: pappan auto, Pekkan kengät, Sikken resepti. Ihmiset eivät osaa enää taivuttaa sanoja. Sen huomaa jatkuvasti tällä palstalla ja lehtijutuissa myös.
Aikaa sitten on ketjussa selitetty, että muodolla Säteen halutaan korostaa mitä taustalla on, se säde.
Mulla oli Lumi niminen työkaveri ja sama ongelma kuin nimessä Säde. Lumin, Lumen, Lumilla, Lumella, Lumilta, Lumelta jne. Eihän kukaan tiedä miten tollaisia nimiä taivutetaan, vaan jokaisessa tapauksessa kohde itse päättää sen. Onhan Orpokin ilmoittanut, että haluaa käyttää muotoa Orpon, eikä Orvon.
Oletko nähnyt Lunta?
Lumia. Kuinka tyhmiä täällä ollaan?
Eiköhän Lunta ollut vitsi!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei sanota että mennää juttelee tai juteltiin kun pitää sitä tyhmää chättiä käyttää…mennäänkö chätille?
"Chillisti"
"kaa"
"pöllii chätille".
Miten kamalalta kuulostaa, jos jokainen edes ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Samuel esiintyy tänään Leijonien kultajuhlassa, on kai saanut toivomaansa näkyvyyttä Love Islandilla.
Ovatko < työkengät > jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity Love Islandiin. Samuelin hittibiisi nousi Spotifyssa listaykköseksi jo maaliskuussa. Samuel esiintyy myös Ruisrockissa. Tuokin on ilmoitettu ennen Love Islandia.
Saa nähdä esittääkö Hei Supermarion monta kertaa? Ramseshan veivasi sitä yhtä hittiään uudestaan ja uudestaan Leijonien kultajuhlassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä esittääkö Hei Supermarion monta kertaa? Ramseshan veivasi sitä yhtä hittiään uudestaan ja uudestaan Leijonien kultajuhlassa. :D
"Hei Supermario, anna mulle sieni
En kestä sitä, et mun muna on nii pieni
En tiedä mitä haluan, en tiedä mitä etsin
Voinko susta saada pienen seksin, jee"
Nyt sitten "tietoiskuja tiedoksi", että sinne ollaankin menty
voimaantumaan
ja
muuttumaan kokonaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maku meni Samuelista. Ainoa johtopäätös enää on, että hakeutui Love Islandiinkin vain näkyvyyttä, julkisuutta, dippityöpaikkaa, ilmaista mainosaikaa hakemaan,
ei tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Ronjalle oli kyllä todella harmillista tulla Säteen kanssa yhtäaikaa. Hän jäi ihan Säteen varjoon, vaikka on todella mukavan tuntuinen ja nätti tyttö, noista villan naisista kauneimmasta päästä ja vaikuttaa muutenkin kivalta. Harmi, että se meni näin, ettei hän saanut oikein mitään tilaisuutta edes.
Jos Ronja olisi villan naisten kärkipäätä kauneudessa, niin hän olisi kyllä herättänyt miesten keskuudessa kiinnostusta. Tai edes sitä "kuolailua" tyyliin Säteen vastaanotto. MUTTA, valitettavasti Ronja ei ole (komeiden) miesten mielestä kovinkaan kaunis. Tämän tosiasian olemme itse kukin voineet ruudun välityksellä päätellä villan miesten vähäisestä kiinnostuksesta. Ronja on miehen silmin arvioituna ihan ok-tasoa ulkonäöltään, ei enempää eikä vähempää. Ihan mukavan oloinen tyttönen, ei siinä. Mutta Ronja on nyt valitettavasti vähän liian kovassa sarjassa.
Ei tämä mun analyysi kuitenkaan vie teidän mammojen ihailua Ronjan kauneudesta pois mitenkään. Ihailkaa, kehukaa ja samalla ihmetelkää miksei miehet kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan makuasioita. Poikani pitää pitkistä laihoista naisista, ruskeaveriköistä. Pienet blondit eivät ole kaikkien mieleen.
Ajatella että näin on päässyt käymään! Kyllähän jotkut miehet tykkää 200kg painavista naisistakin ja toivoisivat, että saisivat syöttää nämä vieläkin isommiksi.
Mahtaa niitä pieniä sieviä blondeja harmittaa ettei KAIKKI miehet tykkääkään heistä. Miten saavat öisin edes unta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppiinalla on ärsyttävä tapa todeta joo,joo,jep kun toinen osapuoli on vasta selittämässä asiaa. Ei vissiin kiinnosta mitä asiaa toisella edes on.
Sanna keskeyttää myös muiden lauseet tai puhuu ne päälle loppuun.
Tuo on älykkään, mutta vähän sosiaalisesti pelisilmättömän ihmisen merkki. Tietää siis mihin sen toisen osapuolen juttu tulee päättymään, mutta ei jaksa kuunnella sitä loppuun ja sen takia "auttaa" sanomalla sen nopeammin/yksinkertaistetummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maku meni Samuelista. Ainoa johtopäätös enää on, että hakeutui Love Islandiinkin vain näkyvyyttä, julkisuutta, dippityöpaikkaa, ilmaista mainosaikaa hakemaan,
ei tyttöystävää.
Kaikkihan tuolla on julkisuuden takia. Peppiinakin sanoi haastattelussa, että jospa mallintöitä taas löytyisi Love Islandin myötä. Henri tekee musiikkia, joten näkyvyyttä hakemassa. Muutkin hakemassa uusia seuraajia ja mahdollisia yhteistyökumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Meri on hyvä tyyppi. Räväkkä ja sanavalmis.
Jep. Meri on tosi hyvä jätkä.
Sääli vain, että hän on myös heteronainen. Siis jos haluaa löytää miehen kumppanikseen.
Tän viikon jaksot nähtyä olen aika varma, että Pärnian ja Sharp, Henri ja Sofia ja Jenni ja Ilmari ovat loppuun asti yhdessä. Tai siis eivät katso muita. Eetusta ei ikinä tiedä eikä Ammadista, Ammadilla ja Peppiinalla voisi olla jotain niin ehkä sitten Eetu pysyy Sannassa. Tällä uudella, toisella Eetulla oli myös heti kiinnostusta Peppiinaan. Meri ja Daniel tosiaan menivät myös eteenpäin ja suutelivatkin, mutta en tiedä, voisiko siihen mennä joku väliin.
Ajattelen samoin transuista ja muista sukupuolifriikeistä. En mä niiden toiveita kuuntele sen suhteen miten heitä kutsun.
Oletan sun olevan samaa mieltä tästäkin asiasta.