Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5295)

Vierailija
201/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Sharp ollu jossain ohjelmassa ennen tätä, vaikuttaa jotenkin tutulta?

Hei, nyt keksin sen ehkä itse: onko siinä K-kaupan mainoksessa, missä ripustaa mainosta kattoon ja pikkutyttö kysyy, että pysyykö se? Johon mies vastaa, että pysyy se. 

Mainoksista puheen ollen,  niin se hottis, joka sukeltaa  uima-altaaseen Etuoven mainoksessa, voisi tulla Love Islandiinkin sukeltelemaan🤤.

Taitaa olla yli-ikäinen se sukeltelija tähän formaattiin 😉

Minusta hän ei näytä yhtään vanhemmalta kuin esim. Sharp, mutta todennäköisesti hän on jo omansa löytänyt, eikä tarvitse rakkautta tv:n kautta etsiä😍.

Vierailija
202/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppiinassa vaivaa, että hän keskeyttää  keskustelukumppaninsa, puhuu päälle tosi paljon, päättää toisen lauseet. 

Portugalissa ihan normi puhua niin.  Samoin Espanjassa ja Italiassa.  Porukassa kaikki huutaa toistensa päälle, ei kukaan jaksa kuunnella toisia loppuun.  Suomalainen keskustelutyyli käy hermoilleni.

Seurustelin italiaden kanssa aikoinaan eikä hänen perheessä puhuttu päälle. Tosi epäkohteliasta puhua päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppiinassa vaivaa, että hän keskeyttää  keskustelukumppaninsa, puhuu päälle tosi paljon, päättää toisen lauseet. 

Portugalissa ihan normi puhua niin.  Samoin Espanjassa ja Italiassa.  Porukassa kaikki huutaa toistensa päälle, ei kukaan jaksa kuunnella toisia loppuun.  Suomalainen keskustelutyyli käy hermoilleni.

Seurustelin italiaden kanssa aikoinaan eikä hänen perheessä puhuttu päälle. Tosi epäkohteliasta puhua päälle. 

Niin sun seurassa😂 hidas suomalainen.

Vierailija
204/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppiinassa vaivaa, että hän keskeyttää  keskustelukumppaninsa, puhuu päälle tosi paljon, päättää toisen lauseet. 

Portugalissa ihan normi puhua niin.  Samoin Espanjassa ja Italiassa.  Porukassa kaikki huutaa toistensa päälle, ei kukaan jaksa kuunnella toisia loppuun.  Suomalainen keskustelutyyli käy hermoilleni.

Seurustelin italiaden kanssa aikoinaan eikä hänen perheessä puhuttu päälle. Tosi epäkohteliasta puhua päälle. 

Niin sun seurassa😂 hidas suomalainen.

Mene nyt naurunaamasi kanssa helv....

Vierailija
205/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo herra Terävä on Lontoosta, mutta opiskelee Jyväskylässä kauppiksessa?

Vierailija
206/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppiinassa vaivaa, että hän keskeyttää  keskustelukumppaninsa, puhuu päälle tosi paljon, päättää toisen lauseet. 

Portugalissa ihan normi puhua niin.  Samoin Espanjassa ja Italiassa.  Porukassa kaikki huutaa toistensa päälle, ei kukaan jaksa kuunnella toisia loppuun.  Suomalainen keskustelutyyli käy hermoilleni.

Seurustelin italiaden kanssa aikoinaan eikä hänen perheessä puhuttu päälle. Tosi epäkohteliasta puhua päälle. 

Niin sun seurassa😂 hidas suomalainen.

Mene nyt naurunaamasi kanssa helv....

En sun käskystä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo herra Terävä on Lontoosta, mutta opiskelee Jyväskylässä kauppiksessa?

Kuopiossa syntynyt

ig kidsharp

Vierailija
208/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ig severikahtava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffrey Lawson2.

Vierailija
210/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppiinalla on tosi jykevä leuka ja miehekkäät leukapielet. samoin pienet silmät. Miehet ei pidä näitä piirteitä viehättävinä, koska ne muistuttaa liikaa miehen piirteitä. Naisen pieni leuka, isot silmät ja pieni selkeä nenä on haluttavimpia. Tutkimusfaktaa ja evoluutiota.

Hohhoijaa. Ja sinä "valistat" meitä syystä että?

Silmä tottuu tosi nopeasti. Mikä näyttää superkauniilta onkin kohta silmään ihan nätti, ja mikä näyttää oudolta ensin onkin kohta ihan tavallista. Tähän liittyy vielä ihmisen mukavuus vahvasti, eli maailman kaunein ja ikävä luonne = äkkiä ruma, ja toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jorma tietää

Vierailija
212/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoko toi sofia että ollut 3kk sinkkuna ja heti seuraavaksi love Islandilla 😅👍

Laittanut paperit seuraavana päivänä kun mennyt poikki, kostotoimi :D ? Eikös näissä ole pitkä valintaprotokolla, ihme että on kerennyt mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina on persoonallisen kaunis ja todella hyvä kroppa. Ihan helmi.

Vierailija
214/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja. 

Miten saat mainokset pois..? Osaatko selittää tähän sen  asetus jätkän?

Jere on kyllä miehistä ainoa, joka ei minussa herätä minkäänlaisia tunteita, vaikuttaa jotenkin tunnekylmältä eikä vetoa edes ulkoisesti, vaikka Elastista muistuttaakin, Ilmari on suosikkkini, vaikuttaa tolkun mieheltä.

Minusta taas Jere on mukavannäköinen, olisi minun ykkösvalinta ulkonäöllisesti. 

 Ilmari toisena, mutta vaikuttaa tylsältä. Vai onko vain kuvattu liian vähän. Aika yksitotinen kyllä niissä mitä on näytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoko toi sofia että ollut 3kk sinkkuna ja heti seuraavaksi love Islandilla 😅👍

Laittanut paperit seuraavana päivänä kun mennyt poikki, kostotoimi :D ? Eikös näissä ole pitkä valintaprotokolla, ihme että on kerennyt mukaan.

Jotkut hakevat tinderistä seuraa, vaikka eivät ole vielä edes sinkkuja. Se se vasta nopeaa toimintaa on. 

Vierailija
216/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on pieni maa mutta miten tonne aina valikoituu tyyppejä jotka tuntee toisensa ennestään?

Ja oli tosi ikävää Samuelilta että naama meni norsun veelle kun joutui Peppiinan pariksi. Olis voinu edes yrittää hillitä pettymyksen noin selvän näkymisen.

Ehkä suurin osa on nähnyt toisensa Tinderissä tai muuten somessa?

Vierailija
217/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi monilla tuolla on silmälasit. Miten pärjäävät ilman, kun vain silloin tällöin käyttävät? 

Käyttävät todennäköisesti linssejä välillä.

Linssit ne on silmälaseissakin. Tarkoitat varmaan piilareita?

Vierailija
218/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja. 

Miten saat mainokset pois..? Osaatko selittää tähän sen  asetus jätkän?

Jere on kyllä miehistä ainoa, joka ei minussa herätä minkäänlaisia tunteita, vaikuttaa jotenkin tunnekylmältä eikä vetoa edes ulkoisesti, vaikka Elastista muistuttaakin, Ilmari on suosikkkini, vaikuttaa tolkun mieheltä.

Minusta taas Jere on mukavannäköinen, olisi minun ykkösvalinta ulkonäöllisesti. 

 Ilmari toisena, mutta vaikuttaa tylsältä. Vai onko vain kuvattu liian vähän. Aika yksitotinen kyllä niissä mitä on näytetty.

Oon kiinnittänyt samaan huomiota, ettei Ilmari katso päinkään kun on juttelee naisen kanssa, todella outoa. Samoin kun nainen valitsee sut pariksi, niin ei lainkaan minkäänlaista hymynhäivääkään saati muuta iloisuuden merkkiä Ilmarin kasvoilla =O  

Mulle noi olis selvä merkki, ettei jäbää kiinnostele.

Vierailija
219/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lina Schiffer on tällä kaudella jotenkin rauhallisempi spiikeissän. Onnistuu nyt paremmin. Tosi miellyttävän kuuloista. 

Etenkin tämän päivän jaksossa oli todella hyvä spiikki kun kundit bondas keskenään ja löysi muurahaisenkin :D

Vierailija
220/5295 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoko toi sofia että ollut 3kk sinkkuna ja heti seuraavaksi love Islandilla 😅👍

Laittanut paperit seuraavana päivänä kun mennyt poikki, kostotoimi :D ? Eikös näissä ole pitkä valintaprotokolla, ihme että on kerennyt mukaan.

Jotkut hakevat tinderistä seuraa, vaikka eivät ole vielä edes sinkkuja. Se se vasta nopeaa toimintaa on. 

Niin onkin, ja ihmetyttää tällaista "Marjattaa".

Mutta siis olen käsityksessä, että ihmisiä haetaan näihin jotain puoli vuotta aiemmin, siihen tuo 3kk ei osu ollenkaan... Ehkä olen ymmärtänyt väärin, tai on valittu mukaan jälkijunassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi