Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5295)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja.
Miten saat mainokset pois..? Osaatko selittää tähän sen asetus jätkän?
Jere on kyllä miehistä ainoa, joka ei minussa herätä minkäänlaisia tunteita, vaikuttaa jotenkin tunnekylmältä eikä vetoa edes ulkoisesti, vaikka Elastista muistuttaakin, Ilmari on suosikkkini, vaikuttaa tolkun mieheltä.
Suomi on pieni maa mutta miten tonne aina valikoituu tyyppejä jotka tuntee toisensa ennestään?
Ja oli tosi ikävää Samuelilta että naama meni norsun veelle kun joutui Peppiinan pariksi. Olis voinu edes yrittää hillitä pettymyksen noin selvän näkymisen.
Samuel on keskenkasvuisen oloinen. Vaikuttaa että harkitsee sanojaan ja yrittää olla kypsä ja herrasmies, sit kuitenkin ajoittain sanoo jotain vähän tökeröä, vaikea selittää mutta energiassa on jotain äkkipikaista.
Miksei toi Roosa tajua vaan kiehnää Samuelin kanssa🥺
Niko on niin teennäinen juontaja, en jaksa. Taustaselostaja ei sen parempi, mutta onneksi ei ole näkyvillä.
Tekeekö tuo englanninkielisten sanojen heitto sen että jokaisella näyttäisi olevan rooli päällä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Jere lähti :/ Eetu on ihan Timo Harakka, nyt sitä ei voi enää olla näkemättä :'D
Jenni on upea, hehkuva, itsevarma nainen. Kaunis meikillä ja ilman<3
Törkeää että kerroit tämän pudotuksen jo heti alussa, en olisi halunnut nähdä :(
Jos haluatte paljastaa, niin voisitteko ystävällisesti laittaa SPOILERI -varoituksen ensin?
Jos että, niin pakko jättää keskusteluryhmä viikonloppuun.
Vierailija kirjoitti:
Niko on niin teennäinen juontaja, en jaksa. Taustaselostaja ei sen parempi, mutta onneksi ei ole näkyvillä.
Tekeekö tuo englanninkielisten sanojen heitto sen että jokaisella näyttäisi olevan rooli päällä.
Minä taas olen sitä mieltä,
Kumpa Suomessakin olisi joku Selostaja / Kertojana Iain Stirling veroinen ääni.
Nokkela ja hauska.
Niko on ihan paikallaan pestissään, enpä tiedä lähtisikö esim Ellen Jokikunnas juontamaan tätä.
Niko on sopivasti hömppä (hyvällä tavalla).
Joku ihmetteli, miten kaikki tuntee kaikki ? No , jostain instastahan nämä on värväytyneet tuonne, joten ei ihme.
Vieläkö saisi tekstityksen puheeseen, tuosta engliskan siansaksasta ei saa mitään selvää ! !
Siellä superfaneissa voisi olla mukana joku vanhempikin ihminen, joka näkee asioita vähän eri vinkkelistä.
Tosi monilla tuolla on silmälasit. Miten pärjäävät ilman, kun vain silloin tällöin käyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Niko on niin teennäinen juontaja, en jaksa. Taustaselostaja ei sen parempi, mutta onneksi ei ole näkyvillä.
Tekeekö tuo englanninkielisten sanojen heitto sen että jokaisella näyttäisi olevan rooli päällä.
Samaa mieltä Nikosta. Eikö tuonne kunnon juontajaa saa? Kenenkähän tuttu tuo on kun saa jatkaa uudellle kaudelle. Ärsyttää tuo keikuttelu ja vinkuminen. Taustaselostajankin vois vaihtaa.
Miten erilaisia me ihmiset olemmekaan. Mun mielestä Jere on noista ehdottomasti kiinnostavin. On mun tyyppiäni. Ulkoisesti mulla ei ole ikinä ollut mitään tyyppiä, vaan tarkoitan, millainen hän on ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monilla tuolla on silmälasit. Miten pärjäävät ilman, kun vain silloin tällöin käyttävät?
Käyttävät todennäköisesti linssejä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja.
Miten saat mainokset pois..? Osaatko selittää tähän sen asetus jätkän?
Jere on kyllä miehistä ainoa, joka ei minussa herätä minkäänlaisia tunteita, vaikuttaa jotenkin tunnekylmältä eikä vetoa edes ulkoisesti, vaikka Elastista muistuttaakin, Ilmari on suosikkkini, vaikuttaa tolkun mieheltä.
Eihän Elastinen edes näytä mieheltä😂 joltain sarjishahmolta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Jere lähti, hän oli lopulta tosi mitäänsanomaton eikä heittäytynyt edes kunnolla juttelemaan kenenkään kanssa. Eetu vaikuttaa super mukavalta. Jenni on älyttömän kaunis ja vaikuttaa kivan rempseältä. Ella ja Sofia menee mulla koko ajan jotenkin sekaisin? :D
Onko pakko spoilata?
Vierailija kirjoitti:
Miten erilaisia me ihmiset olemmekaan. Mun mielestä Jere on noista ehdottomasti kiinnostavin. On mun tyyppiäni. Ulkoisesti mulla ei ole ikinä ollut mitään tyyppiä, vaan tarkoitan, millainen hän on ihmisenä.
No onneksi joku on hänestäkin kiinnostunut, itse en ole, mutta hienoa, että kaikilla ei ole sama maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja.
Miten saat mainokset pois..? Osaatko selittää tähän sen asetus jätkän?
Jere on kyllä miehistä ainoa, joka ei minussa herätä minkäänlaisia tunteita, vaikuttaa jotenkin tunnekylmältä eikä vetoa edes ulkoisesti, vaikka Elastista muistuttaakin, Ilmari on suosikkkini, vaikuttaa tolkun mieheltä.
Eihän Elastinen edes näytä mieheltä😂 joltain sarjishahmolta näyttää.
Onnea elämäsi rakkaufen etsintään, kun näyttää siltä, että valitset ihmisen vierellesi myötä- ja vastoinkäymisiin, hyviin ja huonoihin päiviin, ehkä vakavan sairastumisen hetkiin, kohtaloniskuihin, kaikkeen, mitä elämä tuo eteen ulkonäkö edellä.
Vierailija kirjoitti:
Peppiinassa vaivaa, että hän keskeyttää keskustelukumppaninsa, puhuu päälle tosi paljon, päättää toisen lauseet.
Portugalissa ihan normi puhua niin. Samoin Espanjassa ja Italiassa. Porukassa kaikki huutaa toistensa päälle, ei kukaan jaksa kuunnella toisia loppuun. Suomalainen keskustelutyyli käy hermoilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja.
Miten saat mainokset pois..? Osaatko selittää tähän sen asetus jätkän?
Jere on kyllä miehistä ainoa, joka ei minussa herätä minkäänlaisia tunteita, vaikuttaa jotenkin tunnekylmältä eikä vetoa edes ulkoisesti, vaikka Elastista muistuttaakin, Ilmari on suosikkkini, vaikuttaa tolkun mieheltä.
Eihän Elastinen edes näytä mieheltä😂 joltain sarjishahmolta näyttää.
Onnea elämäsi rakkaufen etsintään, kun näyttää siltä, että valitset ihmisen vierellesi myötä- ja vastoinkäymisiin, hyviin ja huonoihin päiviin, ehkä vakavan sairastumisen hetkiin, kohtaloniskuihin, kaikkeen, mitä elämä tuo eteen ulkonäkö edellä.
Kyllä se on ulkonäkö johon ensin kiinnitetään huomiota😂 kiitos huolenpidostasi, en tarvitse enää etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten erilaisia me ihmiset olemmekaan. Mun mielestä Jere on noista ehdottomasti kiinnostavin. On mun tyyppiäni. Ulkoisesti mulla ei ole ikinä ollut mitään tyyppiä, vaan tarkoitan, millainen hän on ihmisenä.
Mäkin tykkäsin Jerestä eniten ulkonäöllisesti sekä hillitystä luonteesta. En tietty yhtään tiedä millainen oikeasti on ja oli tuolla villalla. Mutta siis ihmeellisesti me tykätään onneksi erilaisista ihmisistä.
Mistä ne naiset väitteli tms. Ella ja Sofia. Meni ohi multa