Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (471)

Vierailija
181/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on niin kaunis, ihan mielettömän hyvät piirteet. Ja muutkin naiset ovat kyllä varmaan kauneimpia koko ohjelman historiassa. 

Vierailija
182/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppari on Ella. Vaikuttaa rennolta ja hyvältä tyypiltä.

Hyvä huumori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on niin feikki ja olevinaan 🤮

Vierailija
184/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi Sharp ollu jossain ohjelmassa ennen tätä, vaikuttaa jotenkin tutulta?

Hei, nyt keksin sen ehkä itse: onko siinä K-kaupan mainoksessa, missä ripustaa mainosta kattoon ja pikkutyttö kysyy, että pysyykö se? Johon mies vastaa, että pysyy se. 

Mainoksista puheen ollen,  niin se hottis, joka sukeltaa  uima-altaaseen Etuoven mainoksessa, voisi tulla Love Islandiinkin sukeltelemaan🤤.

Taitaa olla yli-ikäinen se sukeltelija tähän formaattiin 😉

No kuuma se ainakin on, iästä ei ole tietoa🤤

Vierailija
185/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne naiset väitteli tms. Ella ja Sofia. Meni ohi multa 

Vierailija
186/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja. 

Miten saat mainokset pois..? Osaatko selittää tähän sen  asetus jätkän?

Jere on kyllä miehistä ainoa, joka ei minussa herätä minkäänlaisia tunteita, vaikuttaa jotenkin tunnekylmältä eikä vetoa edes ulkoisesti, vaikka Elastista muistuttaakin, Ilmari on suosikkkini, vaikuttaa tolkun mieheltä.

Vierailija
187/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pieni maa mutta miten tonne aina valikoituu tyyppejä jotka tuntee toisensa ennestään?

Ja oli tosi ikävää Samuelilta että naama meni norsun veelle kun joutui Peppiinan pariksi. Olis voinu edes yrittää hillitä pettymyksen noin selvän näkymisen.

Vierailija
188/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuel on keskenkasvuisen oloinen. Vaikuttaa että harkitsee sanojaan ja yrittää olla kypsä ja herrasmies, sit kuitenkin ajoittain sanoo jotain vähän tökeröä, vaikea selittää mutta energiassa on jotain äkkipikaista.

Vierailija
189/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Jere lähti.

Vierailija
190/471 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei toi Roosa tajua vaan kiehnää Samuelin kanssa🥺

Vierailija
191/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on niin teennäinen juontaja, en jaksa. Taustaselostaja ei sen parempi, mutta onneksi ei ole näkyvillä.

Tekeekö tuo englanninkielisten sanojen heitto sen että jokaisella näyttäisi olevan rooli päällä.

Vierailija
192/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että Jere lähti :/ Eetu on ihan Timo Harakka, nyt sitä ei voi enää olla näkemättä :'D

Jenni on upea, hehkuva, itsevarma nainen. Kaunis meikillä ja ilman<3

Törkeää että kerroit tämän pudotuksen jo heti alussa, en olisi halunnut nähdä :(

Jos haluatte paljastaa, niin voisitteko ystävällisesti laittaa SPOILERI -varoituksen ensin? 

Jos että, niin pakko jättää keskusteluryhmä viikonloppuun.

Vierailija
193/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko on niin teennäinen juontaja, en jaksa. Taustaselostaja ei sen parempi, mutta onneksi ei ole näkyvillä.

Tekeekö tuo englanninkielisten sanojen heitto sen että jokaisella näyttäisi olevan rooli päällä.

Minä taas olen sitä mieltä,

Kumpa Suomessakin olisi joku Selostaja / Kertojana Iain Stirling veroinen ääni.

Nokkela ja hauska.

Niko on ihan paikallaan pestissään, enpä tiedä lähtisikö esim Ellen Jokikunnas  juontamaan tätä. 
Niko on sopivasti hömppä (hyvällä tavalla).

Joku ihmetteli, miten kaikki tuntee kaikki ?  No , jostain instastahan nämä on värväytyneet tuonne, joten ei ihme.

Vieläkö saisi tekstityksen puheeseen, tuosta engliskan siansaksasta ei saa mitään selvää ! ! 

Siellä superfaneissa voisi olla mukana joku vanhempikin ihminen, joka näkee asioita vähän eri vinkkelistä.

Vierailija
194/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monilla tuolla on silmälasit. Miten pärjäävät ilman, kun vain silloin tällöin käyttävät? 

Vierailija
195/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä Nikosta. Eikö tuonne kunnon juontajaa saa? Kenenkähän tuttu tuo on kun saa jatkaa uudellle kaudelle. Ärsyttää tuo keikuttelu ja vinkuminen.  Taustaselostajankin vois vaihtaa. 

Vierailija
196/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erilaisia me ihmiset olemmekaan. Mun mielestä Jere on noista ehdottomasti kiinnostavin. On mun tyyppiäni. Ulkoisesti mulla ei ole ikinä ollut mitään tyyppiä, vaan tarkoitan, millainen hän on ihmisenä. 

Vierailija
197/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monilla tuolla on silmälasit. Miten pärjäävät ilman, kun vain silloin tällöin käyttävät? 

Käyttävät todennäköisesti linssejä välillä.

Vierailija
198/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tästä Katsomo-sovelluksesta pystyy (ilmaiseksi ja ilman mainoksia) katsomaan viikon kaksi jaksoa. On omaan silmään kaksi lookalikea: Jenni on kuin Scarlett Johansson, Jere kuin Elastinen. Kivan oloista porukkaa, tähän ohjelmaan onneksi ei oteta ihan kalluja. 

Miten saat mainokset pois..? Osaatko selittää tähän sen  asetus jätkän?

Jere on kyllä miehistä ainoa, joka ei minussa herätä minkäänlaisia tunteita, vaikuttaa jotenkin tunnekylmältä eikä vetoa edes ulkoisesti, vaikka Elastista muistuttaakin, Ilmari on suosikkkini, vaikuttaa tolkun mieheltä.

Eihän Elastinen edes näytä mieheltä😂 joltain sarjishahmolta näyttää.

Vierailija
199/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Jere lähti, hän oli lopulta tosi mitäänsanomaton eikä heittäytynyt edes kunnolla juttelemaan kenenkään kanssa. Eetu vaikuttaa super mukavalta. Jenni on älyttömän kaunis ja vaikuttaa kivan rempseältä. Ella ja Sofia menee mulla koko ajan jotenkin sekaisin? :D 

Onko pakko spoilata?

Vierailija
200/471 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten erilaisia me ihmiset olemmekaan. Mun mielestä Jere on noista ehdottomasti kiinnostavin. On mun tyyppiäni. Ulkoisesti mulla ei ole ikinä ollut mitään tyyppiä, vaan tarkoitan, millainen hän on ihmisenä. 

No onneksi joku on hänestäkin kiinnostunut, itse en ole, mutta hienoa, että kaikilla ei ole sama maku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi