Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (472)
Jokos näiden ig-tilit löytyy jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Sharp ollu jossain ohjelmassa ennen tätä, vaikuttaa jotenkin tutulta?
Hei, nyt keksin sen ehkä itse: onko siinä K-kaupan mainoksessa, missä ripustaa mainosta kattoon ja pikkutyttö kysyy, että pysyykö se? Johon mies vastaa, että pysyy se.
Ei tod ole.
On se. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Peppiinalla on tosi jykevä leuka ja miehekkäät leukapielet. samoin pienet silmät. Miehet ei pidä näitä piirteitä viehättävinä, koska ne muistuttaa liikaa miehen piirteitä. Naisen pieni leuka, isot silmät ja pieni selkeä nenä on haluttavimpia. Tutkimusfaktaa ja evoluutiota.
Peppiinallahan on hyppyrimäkinenä😮
Lina Schiffer on tällä kaudella jotenkin rauhallisempi spiikeissän. Onnistuu nyt paremmin. Tosi miellyttävän kuuloista.
Naisista suosikkini on Jenni ja miehistä Sharp. Molemmat ovat paitsi hyvännäköisiä myös mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, nyt keksin sen ehkä itse: onko siinä K-kaupan mainoksessa, missä ripustaa mainosta kattoon ja pikkutyttö kysyy, että pysyykö se? Johon mies vastaa, että pysyy se.
Mainoksista puheen ollen, niin se hottis, joka sukeltaa uima-altaaseen Etuoven mainoksessa, voisi tulla Love Islandiinkin sukeltelemaan🤤.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämän näkee? Pitääkö ottaa maksullinen Katsomopalvelu vai tuleeko telkkarista?
Minä katson joka ilta Subilta 20.00, hyvä aika, koska haluan nähdä myös A-studion, joka alkaa 21.00, elämä kun ei saa olla pelkkää hömppää😍.
Vierailija kirjoitti:
Jokos näiden ig-tilit löytyy jostain?
Peppiinan löysin.
Hyviä keskusteluja
hyviä chatteja🤮
Peppiinassa vaivaa, että hän keskeyttää keskustelukumppaninsa, puhuu päälle tosi paljon, päättää toisen lauseet.
Samuelilla on aika järkyttävät korvikset, en tykkää miehellä tuollaisista killuttimista👎
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Jere lähti, hän oli lopulta tosi mitäänsanomaton eikä heittäytynyt edes kunnolla juttelemaan kenenkään kanssa. Eetu vaikuttaa super mukavalta. Jenni on älyttömän kaunis ja vaikuttaa kivan rempseältä. Ella ja Sofia menee mulla koko ajan jotenkin sekaisin? :D
Ella ja Sofia ovat vähän samannäköisiä ainakin kaukaa katsottuna. Peppiinalla on sellainen pikkutytön olemus, voisi olla 10 v.
Voi Roosa juokse pois pleijerin luota.. 😬
Vierailija kirjoitti:
Onko joku kanssani samaa mieltä siitä, että ne Peppiinan lyhyet, jotenkin mitään sanomattomat hiukset pilaavat hänen mahdollisuuksiaan tuolla? Kun tää ulkonäkökeskeistä kuitenkin on. Jos olisi pitkät nätit hiukset, hän näyttäisi paljon viehättävämmltä.
Hän näyttää kasvoilta max. 10-vuotiaalta. Pitkät hiukset voisi auttaa näyttämään vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksista puheen ollen, niin se hottis, joka sukeltaa uima-altaaseen Etuoven mainoksessa, voisi tulla Love Islandiinkin sukeltelemaan🤤.
Taitaa olla yli-ikäinen se sukeltelija tähän formaattiin 😉
Sanoko toi sofia että ollut 3kk sinkkuna ja heti seuraavaksi love Islandilla 😅👍
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hyvännäköisiä. Miehistä en sano mitään.
Kaikkihan nuo ovat kivannäköisiä ja mukaviakin.
Vierailija kirjoitti:
Peppiinassa vaivaa, että hän keskeyttää keskustelukumppaninsa, puhuu päälle tosi paljon, päättää toisen lauseet.
Vähän yli-innokkas.
Mun lemppari on Ella. Vaikuttaa rennolta ja hyvältä tyypiltä.
Siis Ellalla