En soittaisi irtisanojalleni ambulanssia...
Jos karma (tai elämä) ei kosta hänelle niin minä saatan kostaa TILAISUUDEN tullen. Toivon hänelle kaikkea pahaa elämässä.
Kommentit (11)
Minä soittaisin. Asia jäisi muuten vaivaamaan iäksi. Syytteenkin saattaisi saada.
Työ on vain työtä. Ei noin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä soittaisin. Asia jäisi muuten vaivaamaan iäksi. Syytteenkin saattaisi saada.
Lähtisin toiseen suuntaan ja jos joku joskus tulisi kysymään niin en nähny mitään. Näin helppoa se on
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pääsisi helpolla. Mutta ei tietenkään kannata kertoa asiasta kellekään.
Entä hänen perheensä? Etkö ajattele heitä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa hänkään on ajatellut minua tai minun lähipiiriäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kehtasi vielä vittuilla päin naamaa irtisanomistilaisuudessa (kuulemistilaisuudessa) että "toivon sinulla kuitenkin kaikkea hyvää". Harmi kun en älynnyt sanoa että toivon sinulle pelkkää pahaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kehtasi vielä vittuilla päin naamaa irtisanomistilaisuudessa (kuulemistilaisuudessa) että "toivon sinulla kuitenkin kaikkea hyvää". Harmi kun en älynnyt sanoa että toivon sinulle pelkkää pahaa.
Ap
Soita sille, eihän toi vieläkään myöhäistä ole.
Ootko AP tosissasi sitä mieltä että jonkun toisen pitäisi maksaa sinulle palkkaa vuodesta ja kuukaudesta toiseen, vaikka hän ei itse haluaisi tai se ei olisi hänelle taloudellisesti kannattavaa?
Olet aikamoinen loiseläjä jos näin ajattelet.
Työnantaja on ottanut sinut töihin lakia noudattaen ja maksanut sinulle palkkaa työpanostasi vastaan, ja kyllä hänellä on myös oikeus lopettaa työsuhde lainmukaisesti jos sen katsoo aiheelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Soita sille, eihän toi vieläkään myöhäistä ole.
Ei olekaan, olet oikeassa. Minulla pitäisi vanhassa puhelimessa olla nro tallessa lokissa.
Ap
Noin sen pitää ollakin.