Vaikea erota talouden vuoksi.
Hyvätuloinen puoliso joka ei anna enää mitään. Silti yhteisiä lapsia jne. Taloudellinen turva ja mahdollisuudet pitää kiinni, vaikka haluaisin ihan muuta. Toinen puolisko ei ole valmis muuttamaan asioita. Ero olisi taloudellinen itsemurha eikä ole taetta, että löytäisin toivomaani. Olen tyytyväinen itseeni mutta tyytymätön parisuhteeseen. Saattaisin katua eroamistakin. Hankala elämä.
Kommentit (26)
Hankalaa on myös täällä. Olen täysin riippuvainen mieheni tuloista. Oma ja ehkä teini-ikäisten lastenkin elintaso romahtaisi, jos eroaisin.
Mene töihin äläkä maksata kaikkea heikommalla sukupuolella!
Vierailija kirjoitti:
Hankalaa on myös täällä. Olen täysin riippuvainen mieheni tuloista. Oma ja ehkä teini-ikäisten lastenkin elintaso romahtaisi, jos eroaisin.
Elintason vuoksihan sitä kannattaakin olla paskassa parisuhteessa.
Et sinä voi olla tyytyväinen itseesi jos suostut elämään huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Lokkien kohtalo on yleensä tämä
Ota sinä lapset itsellesi kun eroat.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä voi olla tyytyväinen itseesi jos suostut elämään huonossa parisuhteessa.
Kun ei omat tulot riitä hyvää elämään, niin pakko on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet täysin riippuvainen miehesi tuloista? Jätä lapset miehelle ja lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta eihän silloin voi olla tyytyväinen itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota sinä lapset itsellesi kun eroat.
Ei niitä noin vaan oteta, jos mies haluaa 50/50-huoltajuuden.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Pelkkä raha ei tee onnelliseksi, mutta kun siihen korkeampaan elintasoon on ehtinyt tottua, siitä on tietysti vaikea luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet täysin riippuvainen miehesi tuloista? Jätä lapset miehelle ja lähde.
Miten sitten itse eläisin? Olen pienipalkkaisessa työssä.
Köyhimmät naiset ja hyvätuloisimmat miehet päätyvät parisuhteeseen tilastollisesti. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
https://stat.fi/tietotrendit/artikkelit/2021/miehet-ja-naiset-tuloluokk…
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö lapsesi ole miehesi lapsia? Jos ovat, niin miksi heidän elintasonsa pitäisi romahtaa? Voisit jättää heidät isällensä ja lähteä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi hyvää elämää?
Vierailija kirjoitti:
Köyhimmät naiset ja hyvätuloisimmat miehet päätyvät parisuhteeseen tilastollisesti. Jos naisella on kykyä tienata itse, hän ei ota miestä, minkä todistaa tilastokeskuskin.
Ohessa yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset ja yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
Eli naiset ovat miesten kanssa elintason vuoksi. Jos nainen osaa hankkia sen itse, hän ei ota miestä.
Monesti parisuhteet alkavat 20-30V iässä. Ei sitä silloin vielä tiedä, paljonko kukin lopulta tienaa.
Torontossa on eronneita pareja joilla ei ole varaa muuttaa erilleen kalliin asumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kysynnän ja tarjonnan laki. Miehillä on kykyä tienata tekemällä töitä ja naiset myyvät itseään heille.
Miksi, onko teillä avioehto? Jos ei niin, uutta kohti.