Vaikea erota talouden vuoksi.
Hyvätuloinen puoliso joka ei anna enää mitään. Silti yhteisiä lapsia jne. Taloudellinen turva ja mahdollisuudet pitää kiinni, vaikka haluaisin ihan muuta. Toinen puolisko ei ole valmis muuttamaan asioita. Ero olisi taloudellinen itsemurha eikä ole taetta, että löytäisin toivomaani. Olen tyytyväinen itseeni mutta tyytymätön parisuhteeseen. Saattaisin katua eroamistakin. Hankala elämä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Hankalaa on myös täällä. Olen täysin riippuvainen mieheni tuloista. Oma ja ehkä teini-ikäisten lastenkin elintaso romahtaisi, jos eroaisin.
Ikävä tuottaa pettymys mutta eroamisella ja uudelleen pariutumisella on kyllä monenlaisia muitakin negatiivisia seurauksia. Ei sitä turhaan ole raamatussa asti kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankalaa on myös täällä. Olen täysin riippuvainen mieheni tuloista. Oma ja ehkä teini-ikäisten lastenkin elintaso romahtaisi, jos eroaisin.
Ikävä tuottaa pettymys mutta eroamisella ja uudelleen pariutumisella on kyllä monenlaisia muitakin negatiivisia seurauksia. Ei sitä turhaan ole raamatussa asti kielletty.
Juuri siksi herramme kristuksemme jeesus ei ikinä mennyt naimisiin vaan harjoitti sodomiaa 12 päisen homo jenginsä kanssa
Vielä vaikeampaa on saada suhdetta taloudellisen tilanteen vuoksi.
Nallekarkit tasan.
Pätijät voisivat SAMAntien poistua keskustelusta!! Antakaa muiden keskustella tästä. Tää ei ole mikään vitsi!!!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään ymmärrä, että miten joku aikuinen ihminen voi olla täysin riippuvainen toisesta. Siis "normaali" ihminen. Miten sellaiseen tilanteeseen on päädytty?
Sen ymmärrän, että ero voi vaikuttaa elintasoon rajustikin, mutta aika avuton saa olla jos ei itse selviä mistään eikä osaa hoitaa asioitaan.
Sivusuhteen otat, niin ne miehetkin ottavat.