Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän on suomalainen TV mennyt

Vierailija
15.09.2023 |

Naked Attraction Suomi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näin miehenä on sanottava, että niin monen (meikattuna) nätin naaman alta löytyy aika sanattomaksi vetäviä kroppia.

Jätän tän vain tähän.

Vierailija
2/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin näin miehenä on sanottava, että niin monen (meikattuna) nätin naaman alta löytyy aika sanattomaksi vetäviä kroppia.

Jätän tän vain tähän.

Pelottaako ihmisen keho?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään kaivannut johdonmukaisuutta näihin nimeämiskäytäntöihin. On Silent Library Suomi, Snackmasters Suomi, Ultimate Escape Suomi jne... Miksi ei ole The Voice of Finland Suomi -nimistä laulukilpailus?

Vierailija
4/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitkään kaivannut johdonmukaisuutta näihin nimeämiskäytäntöihin. On Silent Library Suomi, Snackmasters Suomi, Ultimate Escape Suomi jne... Miksi ei ole The Voice of Finland Suomi -nimistä laulukilpailus?

Tai paremminkin The Voice of Britain Suomi? Tai mikä sitten olikin se originaali? Eikös tuo ole niitä Cowellin bisneksiä, että ehkä siis britti?

Vierailija
5/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näkyvässä jaksossa tuo pyöreämpi finalisti silmäili jatkuvasti miespuolisen kikkeliä. Miekkonen näköjään viehättyy hoikemmista naisista. Eikä naisilla ollut karvapensasta kenelläkään. Liekö ohjelmaa varten kaltanneet?

Vierailija
6/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai paremminkin The Voice of Britain Suomi? Tai mikä sitten olikin se originaali? Eikös tuo ole niitä Cowellin bisneksiä, että ehkä siis britti?

Tuo on totta. Pitäisikö myös selkeyden vuoksi alkaa nimetä kotimaista tuotantoa lisänimellä Suomi, esim. Eränkävijät Suomi. Ruotsalaiset voisivat sitten ostaa formaatin ja tehdä Eränkävijät Sverige -nimisen version.

Vierailija
7/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Pitäisikö myös selkeyden vuoksi alkaa nimetä kotimaista tuotantoa lisänimellä Suomi, esim. Eränkävijät Suomi. Ruotsalaiset voisivat sitten ostaa formaatin ja tehdä Eränkävijät Sverige -nimisen version.

Täsmälleen noin se pitää tehdä. Mutta yritäpä saada se hyväksytyksi kansainvälisen levitystahon prosesseissa.

Vierailija
8/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän tän vain tähän.

Samaan olen kiinnittänyt huomiota. Mutta kiva että viihtyvät itse siinä niin hyvin että voivat mennä telkkariin asti näyttämään.

Vierailija
9/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen noin se pitää tehdä. Mutta yritäpä saada se hyväksytyksi kansainvälisen levitystahon prosesseissa.

Joten ilmeisesti Eränkävijät on englanninkieliseltä nimeltään Periodvisitors. Periodhan on erä ja kävijä eli vierailija on visitor. Jollei kävijä (siis se joka käy) ole fermentee tjsp.

Vierailija
10/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun siinä Voice offissa on jo nimessä mukana se maan nimi. Varmaan on Voice of Norway ja kaikki muut vastaavasti. Noissa muissa ei ole.

Vierailija
11/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo juontaja on väärän tyyppinen tuollaiseen ohjelmaan. Olkoon vaikka miten koulutuksellisesti sopiva. Kovin kalsea fiilis jää.

Vierailija
12/14 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy Naked Attraction Famous Edition? Vain julkkiksia tussut ja kellit paljaallaan.

Vierailija
13/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näkyvässä jaksossa tuo pyöreämpi finalisti silmäili jatkuvasti miespuolisen kikkeliä. Miekkonen näköjään viehättyy hoikemmista naisista. Eikä naisilla ollut karvapensasta kenelläkään. Liekö ohjelmaa varten kaltanneet?

Samaa ihmetellyt! Kenen mielestä tuollainen tulehtuneille näppylöille rääsitty pillu voi olla haluttava..?  6.10 oli kaunis luomukarvainen silmälasipäinen nainen mukana, ai että silmä lepäsi!

Vierailija
14/14 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas niitä sa-atanan ohjelmaformaatteja joilla pohjustetaan tietä lampaiden uhraamiseen ja veren juomiseen pentagrammialttarin äärellä.