Näin kuntosalilla n 50v. naisen, jolla oli alaselässä
Näin kuntosalilla pukuhuoneessa naisen, jolla oli alaselässä tribaalitatuointi, ehta tramp stamp.
Noin 50-vuotias, että varmaan oli aitoa tuulahdusta 1990/2000-luvulta.
Olisin nauranut ääneen jos olisin kehdannut.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs arvelet, kuinka nsurettavia ne sinun tatuoinnit ovat 20 vuoden päästä?
Varmasti olisivat naurettavia. Mutta olenkin niin älykäs, etten ota tatuointeja. Jossain vaiheessa ne näyttävät aina naurettavilta. Joko ovat sottaisia ja kulahtaneita tai muoti on ajanut ohi.
Eli sinua nautattavat siis myös uunituoreet 2026 mallin tatskat? Vai mikä tuossa kyseisessä tarskassa oli se erityisen naurattava piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otettu mikä otettu. Loppuelämä sen kanssa, jos ei ole varaa laaseriin.
So what? Minulla olisi varaa laseroida ysärillä ottamani tatuoinnit, mutta kun en halua. Ne ovat minun.
Varmaan tosi kivoja sinertäviä läiskiä, joista ei mikään enää selvää.
Mitä hänen tatuoinnit sulle kuuluu?
Itse en niistä kanssa pidä,mutta itsepä leimansa kantavat.
Muutenkin tatuoinnit ei tee kenestäkään kuumempaa, siskoni tekee niitä ja itseasiassa ne ovat rumia. Hänkin tatuoitu ja tulee enemmän trashy -vaikutelma +miehekäs,varsinkin naisesta,jos tatuointeja on liikaa.
Plus näyttää kauhealta,kun olet iäkkäämpi.
Yhtä pöljältä näyttää tulevaisuudessa kaikki reisi- ja kaulatatuoinnitkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs arvelet, kuinka nsurettavia ne sinun tatuoinnit ovat 20 vuoden päästä?
Varmasti olisivat naurettavia. Mutta olenkin niin älykäs, etten ota tatuointeja. Jossain vaiheessa ne näyttävät aina naurettavilta. Joko ovat sottaisia ja kulahtaneita tai muoti on ajanut ohi.
Eli sinua nautattavat siis myös uunituoreet 2026 mallin tatskat? Vai mikä tuossa kyseisessä tarskassa oli se erityisen naurattava piirre.
Kyllä se on toi koko tatuointijuttu. Yritetään olla jotenkin erityisiä, vaikka tatuoinnit ovat masojen muotijuttu. Joku tramp stamp aikoinaan, olla muka niin uniikki, vau.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää, miksi sellaisia jotkut naiset hankkii. Se on tarkoitettu miehen pällisteltäväksk, kun mies vetää naista takaapäin. Netissä oli joku nainen jolla oli tramp stamppinä Audin logo.
No silloin vikaa on miehessäkin jos Audin logo saa munan pystyyn.
Paras tramp stamp on ne tassunkuvat, paikka mistä pitää kiinni kun vetää takaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Yhtä pöljältä näyttää tulevaisuudessa kaikki reisi- ja kaulatatuoinnitkin
Näyttää jo nyt, saati 20 vuoden kuluttua. Sama kuin joku tramp stamp tänä päivänä.
Voihan se olla siirtotatska. Mä käytän paria kun käyn uimassa, se on peittona ihottumalle, rumalle sellaiselle.
Mun 30vuotta vanha tatska vain paranee. Ohut ruusuköynnös hauiksen ympärillä.
Itse laseroin alaselän nuorena ottamani alaselän tatuointini pois, ymmärsin että puhdas vaalea tahraton iho on kaunis.
Ai niinku ne kiinalaisetkin nauraa välillä niitä tarmtuointeja. Tai ex menee juttelemaan, kun tunnistaa vankilatatuoinnin. Eikä juteltavaa ole saanut koskaan edes sakkoja.
Exä on tosi mielenkiintoinen apeehen verrattuna. Kasva isoksi tatskavammasu kanssa. Muuta vaikka Japaniin.
Kaksi mun kaveria silloin ihan yliopistossa opiskelevia otti noi tatskat, silloin olivat 25 v, nyt viiskybäsiä, en oo enää ollut tekemisissä. Mutta että olivat ihan fiksuja silloin mutta pakko oli saada noi. Pystyvät varmaan elämään asian kanssa.
Noh, tribalit ovat ehkä yksiä tylsimpiä tatuointeja mitä on olemassa, ihan sama kenellä niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Noh, tribalit ovat ehkä yksiä tylsimpiä tatuointeja mitä on olemassa, ihan sama kenellä niitä on.
Vielä kauheampia olise villitys kun otettiin koko ihon peittävää moniväristä tatuointia porukka, joskun kymmenen vuotta sitten. Aivan karmeita. Se joku jenkki tatuointi artisti joka niitä teki TV:ssä lopulta kyllästyi omiinsa niin, maalasi lopulta kätensä ihan mustaksi. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää, miksi sellaisia jotkut naiset hankkii. Se on tarkoitettu miehen pällisteltäväksk, kun mies vetää naista takaapäin. Netissä oli joku nainen jolla oli tramp stamppinä Audin logo.
Yhdellä luki "Mercedes drivers only".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kauheampia olise villitys kun otettiin koko ihon peittävää moniväristä tatuointia porukka, joskun kymmenen vuotta sitten. Aivan karmeita. Se joku jenkki tatuointi artisti joka niitä teki TV:ssä lopulta kyllästyi omiinsa niin, maalasi lopulta kätensä ihan mustaksi. 🤣
Samasta syystä on monia tatuointiartisteja jotka kieltäytyvät tekemstä tribaleita. Ne oli sen oman aikansa villitys ja kaikki halusi vain tribalia jonnekin, minulla on tatuointi mutta olen aina inhonnut tribalitatuointeja. Niissä ei ole minkäänlaista persoonallista tai uniikkia juttua.
Ajattelin nuorena kun otin tatuointeja, että jos tatuoinnit on elämäni suurin virhe, niin mulla menee hyvin. Edelleen ajattelen näin. Ensimmäisestä tatuoinnistani on lähes 30 vuotta. Ainoatakaan en enää ottaisi, mutta toisaalta eipä mua moni vähissä vaatteissa katselekaan, niin paljonko väliä.
Tatuointiväriä se vain on. TiEtyssä järjestyksessä ;)
Sehän näissä tatskoissa on, että ne vanhevat aika huonosti. Trendit katoavat, värit haalistuvat ja elopainon muutosten ja ihon vanhemisen myötä tietyissä paikoissa kuva muuttuu suorastaan satiiriksi alkuperäisestä. Itse harkitsin tatskaa kasarin lopulla/ysärin alussa. Onneksi en ottanut, eikä pelkästään edellämainituista syistä.