Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kuntosalilla n 50v. naisen, jolla oli alaselässä

Vierailija
23.03.2026 |

Näin  kuntosalilla pukuhuoneessa naisen, jolla oli alaselässä tribaalitatuointi, ehta tramp stamp.
Noin 50-vuotias, että varmaan oli aitoa tuulahdusta 1990/2000-luvulta.

Olisin nauranut ääneen jos olisin kehdannut. 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän näissä tatskoissa on, että ne vanhevat aika huonosti. Trendit katoavat, värit haalistuvat ja elopainon muutosten ja ihon vanhemisen myötä tietyissä paikoissa kuva muuttuu suorastaan satiiriksi alkuperäisestä. Itse harkitsin tatskaa kasarin lopulla/ysärin alussa. Onneksi en ottanut, eikä pelkästään edellämainituista syistä.

Tottahan tuo on. Toisaalta minä olen nyt viisikymppisenä paremmassa kuosissa kuin nuorena. Silti en pukeudu hihattomiin saati mihinkään mikroshortseihin. Mun tatuoinnit jää vaatteiden alle.

Vierailija
42/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointiväriä se vain on. TiEtyssä järjestyksessä ;)

Allergia voi pompsahtaa vuosien jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee, wanna be coolista wt campiksi.

Katsoin Immun tappeluillasta IS:sta pätkän "upseeri" vastaan "palomies", he olivat oikeasti upseeri ja palomien, nimiä en nyt muista lennosta, mutta upseeri oli koko vartaloltaan kirjava, ei ollut yhtään tilaa missään, ja palomiehellä oli iso selkätatuonti ja myös muuta, naaman olivat jättäneet tatuoimatta, mutta tarvitsevat korkeaa kaulusta peittääkseen kaulatatuoinnit.

Itse vain mietin "upseeria", että oli ollut upseerina, olisi päässyt eläkkeelle 50 vuotiaana (kai edelleen), mutta kai sitten saa leveämmän leivän siviilissä.  Molemmat ovat "somevaikuttajia".  "Palomieskin" oli oikeasti pelastuslaitoksella töissä palomiehenä.

Ei tatuoinneissa nykyään ole mitään ihmeellistä, ihan kunnon ammatit hankkineet ovat vetäneet koko nahkan täyteen.

Ulkopuolinen ei vain tajua niitä tarinoita ja muistoja joita tatuoinneissa on, varmaan keskenään vertailevat ja kertovat tatuointiensa taustoja :) 

Vierailija
44/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, tribalit ovat ehkä yksiä tylsimpiä tatuointeja mitä on olemassa, ihan sama kenellä niitä on.

Vielä kauheampia olise villitys kun otettiin koko ihon peittävää moniväristä tatuointia porukka, joskun kymmenen vuotta sitten. Aivan karmeita. Se joku jenkki tatuointi artisti joka niitä teki TV:ssä lopulta kyllästyi omiinsa niin, maalasi lopulta kätensä ihan mustaksi. 🤣

Samasta syystä on monia tatuointiartisteja jotka kieltäytyvät tekemstä tribaleita. Ne oli sen oman aikansa villitys ja kaikki halusi vain tribalia jonnekin, minulla on tatuointi mutta olen aina inhonnut tribalitatuointeja. Niissä ei ole minkäänlaista persoonallista tai uniikkia juttua.

wt tulee ihan ensimmäisenä kaikista tatuoinneista mieleen. Tai joku paikallisen räkälän röökimuija.

Vierailija
45/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en pitänyt tatuoiduista naisista, mutta nykyisin ei enää haittaa. Makuasioita... ja yleensä tatuoidut naiset ovat ihan mukavia seksikumppaneita. Ja miksei muutenkin, joskin omista existä taisi vain kolmella olla pieni tatska.

Vierailija
46/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä pilalla. Nyt se näköjään yrittää jotain epätoivoista kostokehoa kun afrikkalaisetkin miehet heittää sen menemään.

Vierailija
47/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tatuoitukin ihminen vanhenee.

Vierailija
48/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla kovempi penkkitulos, jos keskitytään kuitenkin oleelliseen? Veikkaan, että se vanha mamma on kuitenkin tiukemmassa iskussa ns. pound for pound kuin oman ja näköjään muidenkin persettä tsekkaavaa nuoriso.

Vierailija
49/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän haaleneekin ja leviää mustelman näköiseksi.

Vierailija
50/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otettu mikä otettu. Loppuelämä sen kanssa, jos ei ole varaa laaseriin.

Sinänsä ihmettelen  mitä se häiritseekään, paikassa mistä se ei näy - edes itselle. 

Vierailija
51/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ TOSSA OLI ERIKOISTA

Kauanko olet treenaillut. Anna kun arvaan

ET OLE IKINÄ KÄYNYT SALILLA

Vierailija
52/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ite se, jolle naureskellaan salilla

Kukaan normaali treenaaja ei arvostele toisia treenaajia mistään syystä.

Huom...KUKAAN NORMAALI

Vierailija
53/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tuon miehelleni kassajonossa niin siinä kyllä nauratti molempia.

AP 

Vierailija
54/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin tuon miehelleni kassajonossa niin siinä kyllä nauratti molempia.

AP 

Ja muut siinä ihmetteli että mitäköhän nuokin hölmöt tuossa höröttää kuin Beavis ja Butt-head.  

Vierailija
55/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? 

Kyllä ne kuusimetsä kello pöllö karppi kukka leijona sleeve tatskatkin näyttää kohta typeriltä...

Vierailija
56/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän näissä tatskoissa on, että ne vanhevat aika huonosti. Trendit katoavat, värit haalistuvat ja elopainon muutosten ja ihon vanhemisen myötä tietyissä paikoissa kuva muuttuu suorastaan satiiriksi alkuperäisestä. Itse harkitsin tatskaa kasarin lopulla/ysärin alussa. Onneksi en ottanut, eikä pelkästään edellämainituista syistä.

Mä kanssa jossain vaiheesssa mietin tatuointia, mutta kun näin miten nopeasti ne joillakin kavereilla haalistui ja reunat menivät epätarkoiksi niin en enää halunnut. Niitä töherryksiä kun pitää sitten katsoa loppuelämä. 
Kiitän nuorta itseäni, etten mennyt ensimmäisen impulssin perässä intoilemaan ja tatuoimaan itseeni mitään sotkuja. Nyt olisi hirveää jos olisi joku 10 vuotta vanha tunkkainen tatuointi.

Vierailija
57/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan kertaa on kaduttanut.

Itsepähän ovat moiseen hullutukseen sortuneet, pitäköövät vain hyvänään.

Vierailija
58/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoteja tulee ja menee, vaatteet ja kampaukset vaihtuvat ja niille voi valokuvista naureskella myöhemmin, että hah, mitkä tukat ja vaatteet meillä oli ja nauraa sen ajan muoti-ilmiöille.  Onneksi vaatteita ja kampauksia voi vaihdella. Mutta tatuointi on ja pysyy. 

Vierailija
59/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koskaan ottaa tatuointia, koska kyllästyisin siihen jo parissa vuodessa. 

Vierailija
60/62 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstan asenneilmapiiristä johtuen alkanut pohtia tatuointia(naisena)... 

Kuva olisi 'Trump stamp'. Ison Oranssin naama SUURENA VÄRIKUVANA. Alaselkään, että kaikki muut näkevät sen paitsi minä. 😂 (Vaikka en kannata Trumpia. Eikä mulla ole tatuointeja entuudestaan)

😁  Olisi se sen arvoista, koska 'tatuoitu nainen' tuubaa tulee vastaan aivan turhan usein palstalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan