Onko ainoa keino ottaa keittiövaaka käyttöön ruokamenojen selvittämiseksi?
Haluaisin että tekisimme molemmat omat ruokamme. Asumme siis yhdessä jo 10:ttä vuotta miehen kanssa. Asumme kahdestaan. Olen pitkällä sairaslomalla ja saan todella vähän rahaa kuussa, myöskään miehellä ei jää yhtään rahaa päinvastoin pitää yleensä nipistää viimeinen viikko ennen palkkaa. Ärsyttää kun joudun maksamaan hänen sillä maksamme puoliksi kulut kaupassa. Hän syö lisäksi töissä omia eväitä toisin kuin minä joka pärjään aika vähällä. Helpointa olisi että molemmat tekisivät ruuat itselleen mutta mies ei halua tehdä itselleen ruokaa kun voi syödä samaa ruokaa kuin minäkin. Ongelma on että ruokakulut ei mene oikein, hän kun syö paljon minua enemmän. Jos teen itselleni keiton, syön sitä 5 päivää. Kun syömme yhdessä niin keitto kestää 2 päivää, tai oikeastaan 1,5 päivää koska ottaa ison annoksen töihin evääksi sitä myös. Pitääkö oikeasti alkaa vaakan kanssa punnitsemaan annokset ja jakamaan kulut? Minua ei haittaa kokata meille ruokaa näin saikulla, kun aikaakin on, mutta ennkyllä molemmille yksin ala kokkaamaan omia ruokia, vaan sitten miehen pitäisi kokata omat syötävänsä itse.
Kommentit (3)
Vain murrettu leipä on kokonainen leipä.
Ymmärrän että on vaikea tehdä kahta ruokaa, mutta tuossa tilanteessa paras.
Eikö kukaan osaisi antaa valiatunutta vinkkiä?
Ap