Muuttamassa miesystävän omakotitaloon. Ei kai minun vuokraa tarvi maksaa?
Ajattelin itse, että jos 100€ kuukaudessa antaisin vesi- ja sähkömaksuihin. Tietysti elintarvikkeet puoliksi. Mitään muuta minun ei mielestäni pidä maksaa. Vai miten te ajattelette?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sun siis omasta mielestäsi ei tarvitse muuta maksaa?
En aina ihan ymmärrä tällaisia naisia. Ja siis sillä miehellä on taloudellinen ylivalta, eikö olisi kivempi olla tasavertaisia?
Muutenkin se on vähän niin ja näin, kun muuttaa toisen katon alle. Se on kuitenkin aina ollut hänen koti, jotkut sanoo että ovat aina vähän vieraana kuitenkin tuossa tilanteessa, mieluummin ihan oma kämppä jota maksetaan yhdessä. Itsestä ainakin tuntuisi, että on koko ajan kiitollisuuden velassa, mieluummin maksan tasapuolisesti ja oon ihan yhdenvertainen.
Miksi se ukko haluaisi kustantaa sun elämistä että itse saat säästettyä?
Sama ajatus. Ongelmani on, etten ole vielä tavannut miestä, joka olisi halukas asumaan kanssani, ja vaikka olen ilmoittanut olevani valmis kattamaan kulut, se ei vaikuta kovin houkuttelevalta. Eikö sen pitäisi olla kilpailuetu?
Nainen noin 30v
Älä unohda markkinoida itseäsi: tiukka vagina ja tarkkaavainen suuseksi.
Jos nämäkään eivät vieläkään tarjoa kilpailukykyistä vetovoimaa, mieti uudelleen: pitävätkö miehet tatuoinneistasi? Oletko harkinnut niiden poistamista? Jos poistaisit tatuoinnit, pystyisittekö elämään yhdessä?
Valitettavasti kaikkia näitä itsensä mainostamistaktiikoita on käytetty, enkä ole vieläkään löytänyt miestä, joka olisi halukas antamaan minun muuttaa taloonsa.
T. Sama Nainen noin 30v
Se on sitten varmaan niin että avusi ovat miehille vähän liian laadukkaita, heihin vetoaa yleensä vain kaikenlainen alhainen toiminta. Sellaisille naisille, jotka ovat korkeampia ja parempia kuin miehet, yhteiskunta tarjoaa omat asunnot omilla sängyillä. Saa kunnon yöunetkin, ei tule syöpiä eikä spermamyrkkyjä
yhteiskunta tarjoaa omat asunnot omilla sängyillä.
Kyllä, mielisairaalat, päihdekuntoutuskeskukset, vankilat jne. voivat kaikki tarjota majoitusta vuodepaikoineen.
Muutatko siksi, että haluat itsevsäästää rahaa? Vai siksi, että mies haluaa säästää rahaa?
Ap on palstan vakiprovoaja mies vaki naiset on lokkeja ja miehistä hyötyviä huøria- ketjuineen.
Verottaja ja Kela voi puuttua asiaan. Varsinkin jos olet tuilla elävä. Liian pieni vuokra on veronalainen hyöty. Jos olisitte naimisissa, asia olisi eri.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan teidän välinen asia miten asiat hoidatte.
Se on juuri noin. Yhdessä sopii, niin ei ongelmaa. Minun veljelläni on omakotitalo. Veljelleni toinen suhde. Veljeni sanoi ettei tarvitse maksaa taloon liiittyvistä asioista. Käyt kaupassa silloin tällöin, nin ok. Säästät palkastasi minkä säästät. Talo on minun ja säästöt on sinun. Eli saat säästöön rahaa ison summan aina. Ei tehdä asioita vaikeaksi. Yhdessä eletään jne eikä kauppalaskuja katsella, kunhan eletään.
Hänen naiselle toio maailman paras diili. Jos nyt miettii, niin he ovat olleett 11v yhdessä. Ei se nainen tyhjä taskuksi jää, jos tulee ero.
Oma kokemukseni: Olin valmis kattamaan kustannukset, mutta yhteiselomme silti epäonnistui.