Olen ollut 6 päivää vesipaastolla
Ei tunnu missään. Ei ole enää nälkä eikä ole mielihaluja mihinkään syötävään. Tämä on yllättävän helppoa.
Kommentit (57)
Ei mitään järkeä pelleillä terveydellään.
Sitten kun makaa arkussa se syömättömyys vasta helppoa onkin. Eikä tarvita sitä vettäkään enää!
Vierailija kirjoitti:
No, sitä kun jatkat vielä pari viikkoa, niin siihen sitten tottuukin niinkuin se musti.laisen hevonen.
Voishan tuo kokeilla käviskö niinku sille hepslle kävi.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on klinikka, missä hoidetaan sairauksia hyvin tuloksin vesipaastolla. Ei se ole vaarallista.
Miksi?
Mä en pystyisi, nukkuminen kärsii niin kovasti ilman ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksikäs ei? Hyvä lähtölaukaus painonpudotukselle ja keho puhdistuu kaikesta kuona-aineesta. Mielikin on pirteämpi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tuo on ajatusvirhe. Pelkäät nälkää, mutta jos vain kohtaan pelkosi niin huomaat, että nälkä tuntuu vain hyvälle ja se menee ohi nopeasti.
Minäkin olen kokeillut. Se on yllättävän helppoa. Miten pitkään ajattelit jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on klinikka, missä hoidetaan sairauksia hyvin tuloksin vesipaastolla. Ei se ole vaarallista.
Ai no jos venäjällä on sellainen, niin sittenhän sen on pakko olla mahtavaa, toimivaa ja totta. Voi vttu.
Onko sun tytär kans, se joka tekee önlyfanssia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tuo on ajatusvirhe. Pelkäät nälkää, mutta jos vain kohtaan pelkosi niin huomaat, että nälkä tuntuu vain hyvälle ja se menee ohi nopeasti.
Juuri näin. Nälkä on kiva kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Sulla on syömishäiriö ja lisäksi ei edes alkeellista käsitystä elimistön tarpeista ja toiminnasta.
Kunnes taju lähtee, niin hyvin menee natrium huuhtoutuu elimistöstä, mutta kyllä ne keittosuolalla sitten sairaalassa kuntoon saavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai no jos venäjällä on sellainen, niin sittenhän sen on pakko olla mahtavaa, toimivaa ja totta. Voi vttu.
Niin kun länsimaissa työnnetään vaan pilleriä suuhun, koska lääketeollisuus. Ei kerrota näinkin hienosta hoitomuodosta ettei rahavirrat lopu.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kokeillut. Se on yllättävän helppoa. Miten pitkään ajattelit jatkaa?
Ainakin 10 päivää, ehkä 14.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Jaahas.
Niinno oon syömishäiriöinen ja anoreksian ajoilla oli normaalia syödä kolmen päivän välein. Edelleen opettelen syömään joka päivä. Nälkää en juuri tunne edelleenkään. Ylipainoa ei ole ja tykkään myös urheilla, ei oikein pysty nollakaloreilla. Syömättömyys vie unet ja vaikuttaa mielenterveyteenkin.
Miksi opastat asiaan mikä on vaarallista?
Vierailija kirjoitti:
Kunnes taju lähtee, niin hyvin menee natrium huuhtoutuu elimistöstä, mutta kyllä ne keittosuolalla sitten sairaalassa kuntoon saavat
Käytän elektrolyyttejä ja merisuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kuulostatpa sairaalta
No, sitä kun jatkat vielä pari viikkoa, niin siihen sitten tottuukin niinkuin se musti.laisen hevonen.