Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille

Vierailija
22.03.2026 |

Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa

Kommentit (799)

Vierailija
541/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu siis sutsurella! 

Vierailija
542/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaan ap torstaina baariin. Mutta älä sitten taas valita, kun kohta on velkaa 50 000 euroa. Ei ole mitään halpaa lystiä pääkaupunkiseudulla baareissa ryyppääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde vaan ap torstaina baariin. Mutta älä sitten taas valita, kun kohta on velkaa 50 000 euroa. Ei ole mitään halpaa lystiä pääkaupunkiseudulla baareissa ryyppääminen.

Ei olekkaan kai mä sen tiedän

Vierailija
544/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päästä velkajärjestelyyn ei tässä mitkää muut keinot auta

Vierailija
545/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaat. Mutta tuskin kelpaan sulle

Vierailija
546/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais moniki tavis pullero meikkaava kaljamahallaki

Vierailija
547/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut naiset on nykyää aika vaativia, ei voi mitään

Vierailija
548/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä pääse velkajärjestelyyn. Sä olet velkaantunut ns kevyistä syistä eli oma vika. Olet pelannut ja ryypännyt. Niissä on tiukat seulat, että kuka pääsee velkajärjestelyyn.

Vierailija
549/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekkaan kai mä sen tiedän

Minne, Allu olet menossa? Voin tulla moikkaamaan! 

Vierailija
550/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä pääse velkajärjestelyyn. Sä olet velkaantunut ns kevyistä syistä eli oma vika. Olet pelannut ja ryypännyt. Niissä on tiukat seulat, että kuka pääsee velkajärjestelyyn.

tuu tänne sanomaa niin lyön vaikka turpaan?

Vierailija
551/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuu tänne sanomaa niin lyön vaikka turpaan?

tuu tänne sanomaa niin vedän sua niin kovaa pataa et sä itket?

Vierailija
552/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mähän pääsen muuten en saa elämääni kuntoo vaikka tekisin 3 työtä kun on niin isot korot ja en saa ikinä autoa, sehän nähää sekopää

Vierailija
553/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien nainen saisi olla 188 cm pitkä muodokas kaljamahalla tiukat farkut hyvä tiukka pylly meikkaa ja isot rinnat

Vierailija
554/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan se ja sama onko kumppani pitkä ja kivannäköinen, se ei paljon elämässä auta ketään. On oltava älykäs, empaattinen, kyvykäs ja määrätietoinen.

Vierailija
555/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei sua auta kun todellisuus on persaukinen ulosottovelkainen, kalju ja lihava, puhumattakaan lisäksi pahasta luonneviastasi, asennevammoistasi ja mielenterveysongelmistasi.

Vierailija
556/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ei sua auta kun todellisuus on persaukinen ulosottovelkainen, kalju ja lihava, puhumattakaan lisäksi pahasta luonneviastasi, asennevammoistasi ja mielenterveysongelmistasi.

Sori mutta en oo ulosotossa hiukan on paremmin asiat ja 2 työpaikkaa olet kyl naurettava pelle :D

Vierailija
557/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta en oo ulosotossa hiukan on paremmin asiat ja 2 työpaikkaa olet kyl naurettava pelle :D

uskallappa tulla sanomaa toi naaman eteen tänää kamppiin kello 18, katotaa kumpi saa turpaan?

Vierailija
558/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks en ole ees lihava, oot kyl hiton naurettava

Vierailija
559/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama onko kumppani pitkä ja kivannäköinen, se ei paljon elämässä auta ketään. On oltava älykäs, empaattinen, kyvykäs ja määrätietoinen.

älykäs mistä ton revit?

Vierailija
560/799 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älykäs mistä ton revit?

Sori mutta en ole älykäs juon alkoholia viikottain runsaasti käy ntöissä mitä sitte hoidan asiani työt ja kaikki, mutta olen amis ja mua ei kiinnosta fiksut naiset ollenkaa pysyn kaukana, mun kaverit myös juo alkoholia ja eivät käy töissä, oletko tosissas?