Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Lähde vaan ap torstaina baariin. Mutta älä sitten taas valita, kun kohta on velkaa 50 000 euroa. Ei ole mitään halpaa lystiä pääkaupunkiseudulla baareissa ryyppääminen.
Vierailija kirjoitti:
Lähde vaan ap torstaina baariin. Mutta älä sitten taas valita, kun kohta on velkaa 50 000 euroa. Ei ole mitään halpaa lystiä pääkaupunkiseudulla baareissa ryyppääminen.
Ei olekkaan kai mä sen tiedän
Vierailija kirjoitti:
Pakko päästä velkajärjestelyyn ei tässä mitkää muut keinot auta
Et sä pääse velkajärjestelyyn. Sä olet velkaantunut ns kevyistä syistä eli oma vika. Olet pelannut ja ryypännyt. Niissä on tiukat seulat, että kuka pääsee velkajärjestelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekkaan kai mä sen tiedän
Minne, Allu olet menossa? Voin tulla moikkaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä pääse velkajärjestelyyn. Sä olet velkaantunut ns kevyistä syistä eli oma vika. Olet pelannut ja ryypännyt. Niissä on tiukat seulat, että kuka pääsee velkajärjestelyyn.
tuu tänne sanomaa niin lyön vaikka turpaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuu tänne sanomaa niin lyön vaikka turpaan?
tuu tänne sanomaa niin vedän sua niin kovaa pataa et sä itket?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mähän pääsen muuten en saa elämääni kuntoo vaikka tekisin 3 työtä kun on niin isot korot ja en saa ikinä autoa, sehän nähää sekopää
Unelmien nainen saisi olla 188 cm pitkä muodokas kaljamahalla tiukat farkut hyvä tiukka pylly meikkaa ja isot rinnat
Se on ihan se ja sama onko kumppani pitkä ja kivannäköinen, se ei paljon elämässä auta ketään. On oltava älykäs, empaattinen, kyvykäs ja määrätietoinen.
Pituus ei sua auta kun todellisuus on persaukinen ulosottovelkainen, kalju ja lihava, puhumattakaan lisäksi pahasta luonneviastasi, asennevammoistasi ja mielenterveysongelmistasi.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei sua auta kun todellisuus on persaukinen ulosottovelkainen, kalju ja lihava, puhumattakaan lisäksi pahasta luonneviastasi, asennevammoistasi ja mielenterveysongelmistasi.
Sori mutta en oo ulosotossa hiukan on paremmin asiat ja 2 työpaikkaa olet kyl naurettava pelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta en oo ulosotossa hiukan on paremmin asiat ja 2 työpaikkaa olet kyl naurettava pelle :D
uskallappa tulla sanomaa toi naaman eteen tänää kamppiin kello 18, katotaa kumpi saa turpaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks en ole ees lihava, oot kyl hiton naurettava
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan se ja sama onko kumppani pitkä ja kivannäköinen, se ei paljon elämässä auta ketään. On oltava älykäs, empaattinen, kyvykäs ja määrätietoinen.
älykäs mistä ton revit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älykäs mistä ton revit?
Sori mutta en ole älykäs juon alkoholia viikottain runsaasti käy ntöissä mitä sitte hoidan asiani työt ja kaikki, mutta olen amis ja mua ei kiinnosta fiksut naiset ollenkaa pysyn kaukana, mun kaverit myös juo alkoholia ja eivät käy töissä, oletko tosissas?
Puuttuu siis sutsurella!