Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** TAMMIMAMMAT vko 21 ***

19.05.2008 |

Aloitin uuden pinon kun en nähnyt vielä uutta.

Hyvää alkavaa viikkoa ja plussaonnea!! =)

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on silmät ihan ristissä... Zzzz. Nukuin todella huonosti viime yönä. Varmaan sen takia kun hermoilin tätä alkaako menkat vai ei ja oli hiki ym. Ja eilen nukuin pienten kanssa yli tunnin päikkärit kun niin väsytti. Sen siitä sitten saa. Oisinko muutaman tunnin nukkunut ja silloinkin näin painajaista. Ei mene hyvin. :)

ON: Täti ei ole vielä saapunut, mutta yölläkin jomotti vatsaa ja oli hiki & kuuma. Yleensä mulla on hiki ennen kun menkat alkaa. Mielialastakin voisi jo päätellä, että menkat alkaa: miehen kanssa kinasteltiin ja pinna oli tosi kireällä. Ja itkuherkkä olen myös ollut.

Katsoinvielä tänä aamuna Fertestin testiä jonka tein eilen (ei saisi, tiedän) ja siihen oli tullut roskishaamu! Näkyi ihan selvä mutta haalea viiva. Ei ole kyllä ikinä noita mulla Fertesteihin tullut. Mutta tänä aamuna tuli taas viivanpaikka. Mihin sitä nyt uskoisi...? Kaipa täytyy vaan odotella. Vaikka mietin jo seuraavaa kiertoa.

Mitäs muille kuuluu?

Kp 27/26-30, yk 9

Vierailija
2/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti Onnea Christinalle! Viime viikolla taas hurjan moni putosi, pahoittelut teille kaikille!

Minua nytkin kokoajan nippailee alavatsaa. Jännät päivät on edessä. Edellisestä kierrosta viisastuneena odottelen rauhassa hamaan tulevaisuuteen. Joko olen raskaana tai sitten en. Joskushan se sitten selviää. Viikonloppu meni vilisten ohi, kun siivottiin, leivottiin ja juhlittiin tyttären 3-v synttäreitä.

Toivon sydämmestäni kaikille meille loppukuisille plussia!

Terv. Pötkö kp 28/28-37 dpo 9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Pötkö*: Kiitos onnitteluista. Katsotaan nyt, miten tästä käy. Jännittää kyllä todella paljon! Viime kierron varhainen km kummittelee edelleen mielessä -vähän liikaakin. Plussasta on vielä hyväinen matka odotuspuolelle. Toivotaan parasta, toivottavasti tällä kertaa olisi kunnon tarrasukat, vauvaliimaa ja onnea matkassa :)

Aurinkoista viikkoa ja plussatuulia +++ kaikille!

Christina kp 30/28-33

Vierailija
4/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja paaaaaljon vauvaliimaa mukaan:)

ON: ostin Acon10-testin ja ajattelin huomenaamuna testata, iiks! Huomenna olis kp27 ja on varmaan liian aikaista testata, muutenkin on ihan tätiolo, mutta en malttanu odotella! Tarkotus oli odotella viikon loppupuolelle, mutta jotenki haluttaa testata jo nyt :D

Tänään on palellu koko päivän, tosin kun äsken mittasin lämmön niin oli vaan 36,6 :( Ei vissiin keskellä päivää kannata muutenkaan mittailla. Muistelisin, että normaalisti mun lämpö on pari kymmennystä matalammalla. Ai niin, näin viime yönä unta, että meillä oli ihan pikkunen tyttövauva :)! Toivottavasti oli enneuni.

Taidan ottaa pikku torkut kun väsyttää ihan hulluna. En ymmärrä mistä tämä väsymys tulee! Tosin, nyt oon tehny iltavuoroa aika paljon, liekkö siitä johtuvaa.

bd bd kaikille piinailijoille!

Kitteni

kp26/? yk2

Vierailija
5/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin... välillä viluttaa ja yöllä kauhee hiki. poskia kuumottaa, ja lämmöt 37 pintaan. Mutta niin ne oli viimeksikin oviksen jälkeen. tosin nyt on ollut hieman enemmän koholla. mutta en usko tärppiin. blaah.

keskiviikkona olin tädin tulopäivä... eli testaan aamulla taas...

olen siis testannut negat pe ja su, ja keskiviikko odottelee vielä. *huoh*

lämmöt ei mulla ainakaan viime kierrossa kertoneet mitään, koska laskivat vasta kun vuoto oli alkanut kunnolla.

Valkkaria tuli viime viikolla pari-kolme päivää ihan sikana, mutta nyt ei oo perjantain jälkeen tullut juuri mitään.

rinnat kipeät, mutta niin on ollut joskus hamassa menneisyydessäkin PMS-oireina.

Mulla on sellainen tilanne sit seuraavan tädin tultua, että jätän teille hyvästit. meille ei nyt tässä kohtaa enää just nyt vauvaa alulle saada. :( ehkä sitten joskus...

eli keskiviikkona nähdään. ellei jo ti-iltana ala vuoto.

mutta palailen vielä.

admini78

Vierailija
6/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusi onnenluku on tästä lähtien 10 ja sain siis parhaan mahdollisen nimpparilahjan! Eli yrityskierto kympillä tärppäs, plussaa näyttää.. Oon testin teosta asti tärissyt ja tästä ei meinaa tulla loppua, oon NIIN onnellinen.. Mutta pelkään ettei pysy kyydissä ja jotain sattuu..

Oireita oli huono olo, sitä oli jopa öisin.. menkkakipu tuli tosi aikasin ja ne vasemmanpuoleiset tosi kovat kivut.. Et hiukan pelottaa kohdunulkoinen, mut ei kait se näyttäis noin selkeetä viivaa vie näillä kiertopäivillä.. Haluan uskoa parasta ja noin sen aattelin. Siis oli menkkaolo, mut pahempana.. ei yhtään tämmönen ollu esikoisesta, mut sillon voin tosi hyvin koko taskauden.. ei mitään oireita, et nyt saan varmaan oksentaa, kun nyt jo huonoa oloa, kääk.

Kukas se oli joka mun kaa tunsi noita toispuoleisia kovia kipuja ja ne menkkakivut samoilla kiertopäivillä? Toiv sinäkin plussat! Niinkuin kaikki muutkin, offcourse!!

Emmuli kp 27/30

Vierailija
7/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ihanaa, ootte jo kauan odottaneetkin! Toivotaan kaikkea hyvää odotukseen! Ja hyvää nimpparia

Tunnen sut muuten tuolta msn-yhteisöstä, samanikäiset nappulat meillä :) palstailin silloin toisella nimimerkillä (Gerbera), mutta en enää pääse niillä tunnuksilla tänne.

Mulla menkkakivut sen kun jatkuu ja se painon tunne alavatsassa. Voisin ehkä veikata että olis tärpänny, mutta odotellaan ihan rauhassa ainakin viikko vielä. Huh on tää jännää.

Tsempit muille myös,

T.Jaffa kp 24/26 dpo 10

Vierailija
8/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koko päivän käynyt vilkaisemassa, että onko sun viestiä tullut!!!Onnea Onnea!!!Tosi upeeta.Kerrohan, mitä teit eri tavalla tässä kierrossa kuin muissa? Siis hyvät tärppivinkit kehiin!!!

t.HOPE-a

Vierailija
9/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nimpparilahja siis, onneksi olkoon hurjasti!!! Matka jatkuneen tammikuulle asti, se suotakoon...=)

Se olin muuten minä, joka kärsin vastaavista kivuista vastaavina päivinä...;) Jos se olisi toivonpilkahdus itsellekin!!

Täällä ei vieläkään tätiä näy eikä kuulu. Eilisaamulta on nega, mutta nyt ei ole mitään millä ees testailla, joten taidan odotella keskiviikkoon, että jos silloin testais, jos ei tilassa muutoksia!!

Sofi kp29/28

Vierailija
10/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Admini, toivotaan, että sinun negasi muuttuu vielä plussaksi! Keskiviikko taitaa olla se jännäilyaamu meille aika monelle!!! bd bd bd bd kaikille!

Vierailija
11/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että plussia tulee tänne loppukuisiinkin!

Täällä samoja kipuja myös mitä Sofilla ja Emmulilla. Vasenta puolta on särkenyt nyt viimeiset päivät aika lailla. Ja rinnat on kipeät. Mutta mutta.. Tänään testasin ja nega tuli. Tai viivan paikka, mutta väriä ei kyllä näkynyt, harmaata vain. Kp on vasta 27, torstaina pitäisi tädin kai tulla. Keskiviikkona sitten uudelleen testiä kehiin!

2poj@näidillä on jännät paikat, toivottavasti roskishaamusta tulee vielä kunnon haamu seuraavalla testauskerralla. Milloinkas meinasitkaan testata taas?

Tinttana kp27/32

Vierailija
12/84 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille !! :)

Tinttana: Ei taida enää tarvita testata, kun nyt illalla tulee vaaleanpunaista vuotoa. :( Ja sen verran on sattunut mahaan tänään, että luulen, että menkat alkaa pian. No voihan... Juuri kun oltiin oviksen aikaan vihdoinkin puuhissakin. Se ottaa pattiin kaikista eniten. Ja kun ei enää tässä vaiheessa (iässä) jaksa niin usein puuhailla. No, täytyy katsoa vielä pari päivää. Minulta loppui r.testitkin.

Tsemppiä kaikille! =)

kp 27/26-30, yk 9

Vierailija
13/84 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, pitihän se arvata; menkat alkoi aamulla. Kiitos kaikille tsempeistä. :)Minä poistun nyt helmikuisiin. Ja yk 10 alkaa. Ei kai tässä auta kun vaan yrittää.

Kaikille kovasti plussaonnea ja hyvää kevään jatkoa! =)

Vierailija
14/84 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkansa, että meille syntyisi vielä poika 1.2.´09. Jos ei nyt sitten tässä kierrossa tärppää ja synny n. 1 kk aikaisemmin., heh. No, en usko.

Tsemppiä teille kaikille! =)

Vierailija
15/84 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille tuesta ja tsemppauksesta :)

Omaa napaa (taas ;D): jännittävät päivät käsillä, miten tässä käy. Sinällään se, että menin testaamaan ei harmita. Oireilua oli kuitenkin jatkunut viikonpäivät. Viimeksi varhaisen keskenmenon kivut ja vuodon määrä paljasti selkeästi, mitä oli käynnissä -ei olisi vahingossakaan luullut normimenkoiksi. Vaikka väsymys, oksettava olo, päänsärky ja alavatsanvihlaisut kertovat edelleen omaa kieltään, on raskauteen, ja siihen, että kaikki menisi hyvin, välillä vaikea uskoa -siis siitäkin huolimatta, että toivon sitä niin kovasti.

Christina kp31/28-33

Vierailija
16/84 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo vähän rauhoittunut olo, mut aikas taivaissa vie oon ja toivon, et kaikki menis hyvin. Kauheita menkkakipuja on, mutta toiv ne kuuluu tähän (esikoisesta en muista vie tässä vaiheessa..). Pelottaa kyl, et jotain sattuu.. Mä haluan päästä turvallisesti tammikuulle tän talonmies Pikkaraisen kanssa!!

Paha olo on ja saa nähdä koskas oksennan ekan kerran.. siltä tää jo vaikuttaa.. tänäänkin NIIN huono olo ja on pitänyt syödä heti, kun se iskee..

Hope-a: Enpä tiedä teinkö mitään erilailla tässä kierrossa.. No ne karkit ja sokerihypyt yritin jättää vähän vähemmälle ja enpä paljoo namia syönytkään, mut jätskiä kyllä ;) Sitten otin todellakin rennommin tän kierron, jotenkin olin jo asennoitunut syksyyn ja tutkimuksiin. Ja sitten muutenkin koulukiireet västyi, joten ei ollut niistä ressiä. Et kait se rentoutuminen sit.. ja kun sitä vähiten odotti, niin tärppäs! Kun nyt kaikki menis hyvin!

2pojanäiti, jos se kymppi ois teillekin onnenluku :) Tsemppiä enskiertoon!

Sori omanapaisuus, mut mä oon odottanut tätä hetkeä jo liiankin kauan. Oon niin happy =D

Emmuli kp 28/30 Et menkatkaan ei ois pitänyt vie alkaa, et toiv EI ala!!

Vierailija
17/84 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaffalle vielä isot tsempit.. Kyllä toi kuullostais, et ois voinutkin olla pikkumatkaaja mukana :) Yritähän vie tulla niillä tunnuksilla sinne, kyllä ainakin olit vielä listoilla, kun katsoin ja tarkistin tilanteen.

Vierailija
18/84 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmulille onnea plussasta! Ihanaa, kun vihdoin sait kauan kaipaamasi plussan :)

adminille, Sofille ja Jaffalle isot tsempitykset!

2poj@näiti: Pahoittelut tädistä :( toivotaan, että teilläkin yk10 ois se onnenkierto.

ON: Tein Acon 10 aamulla ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Ei sinänsä ihmekkään kun kp vasta 27. Jos ei vknloppuun mennessä ala menkat niin sitten uusiksi. Tuntuu kyllä etten ole raskaana :( Ei oikein ole selviä oireita, hieman huonoa oloa ja nännit hiukkasen kipeät, mutta se voi ennakoida myös tätiä.

Mutta odotellaan ja katsotaan :)

Kitteni kp27/? yk2

Vierailija
19/84 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun katsoin tuota testiä uudestaan niin siinä on haalea viiva, mutta eikös se oo niin noissa Aconeissa, että tuppaavat tekemään sen viivan testiajan jälkeen ja ei tarkoita yhtään mitään??

Tuo viiva on siis tullut 45-60min testin tekemisen jälkeen eli eipä vissin oo plussa?

Vierailija
20/84 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan jo onnitellut kaikkia plussan saaneita, jos en niin teen sen nyt!=)

Pahoittelut tädistä 2poj@näiti, jospa teillekin se kymppi olis onnenluku!

Täällä mennään vähän sekavissa ajatuksissa! Täti on aina vaan kadoksissa, mutta minkään näkösiä oireita ei ole suuntaan tai toiseen... Tosin ei mulla esikostakaan ollut muita raskausoireita kuin kasvava maha...;) Testejä ei ole yhtään, kun menin ne kaikki jo loppuviikosta käyttämään, nyt mietin pitäiskö vierailla tuolla kotitestin sivuilla... Toisaalta pettymys olisi suuri, jos testien tullessa tätikin tulisi...=/

Jotenkin jännittää se tulos niin lujaa, etten oikein uskaltaisi testiä tehdä... Mutta kai tässä loppuviikosta se on viimeistään tehtävä jos ei muutosta tapahdu. Mies on kyllä ilmoittanut halustaan tulla isiksi ennen 28 synttäriään.. Nyt tulisi la tammikuun loppuun ja mies täyttää helmikuun alussa... Että siinä olisi lahjaa kerrakseen...;)

Tulipas omanapainen... Minkäs teet kun vain tämä yksi ainoa asia pyörii päässä...=)

Sofi kp30/28