Kauheeta. Sisustin mökkiolkkarin joku vuosi sitten tyylillä joka ei enää miellytäkään
Ja olen rakastanut tuota tyyliä jo varmaan 15 vuotta. Onkohan joku iän mukana tullut isompi tyylimuutos vai olisiko väliaikaista. Toisaalta se on ihana mutta samaan aikaan kaipaan jotain ihan erilaista. Ei kuitenkaan ole aikeita ihan äkkiä alkaa kaikkea tekemään alusta. Onneksi kyseessä "vain" mökin olohuone, joten se ei ole koko aikaa mielessä.
Kommentit (3)
Taitaa menmä mökki myyntiin, ei tuosta muuten selviä
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyyliä tuo mökkiolohuone edustaa ja mikä tyyli sua nyt kiinnostaa? Mulla myös vähän samaa, maku muuttunut vuosien aikana täysin.
Se on sellaista aika tummaa ja koristeellista. Sametti/silkkiverhoja, persialaismattoja, tummia antiikkihuonekaluja, runsautta jne. Nyt viehättää suoraviivaisempi ja vaaleampi skandinaavinen tai japanilainen tyyli, ei ihan kaikkein koruttomimmillaan kumminkaan mutta huomattavasti selkeämpi mitä tämä entinen.
Mitä tyyliä tuo mökkiolohuone edustaa ja mikä tyyli sua nyt kiinnostaa? Mulla myös vähän samaa, maku muuttunut vuosien aikana täysin.