Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusio-ukolleni ei kelpaa lomalle mukaan poikani 14 v.

Vierailija
05.05.2007 |

Lämmöstä Espanjassa haaveilen. Yhteiset lapset 2 ja 3 v. Innoissani olen surffaillut netissä matkoja etsien. Äsken nyt sitten kuitenkin tuli puheeksi tämä minun ensimmäiseni ja hänen mukana olonsa. Ei kelpaakaan mukaan!

Olen ihan pihalla. Pojan isä kuulemma saisi hoitaa tämän homman, matkailun. Vidu, nyt ottaa pattiin. Parasta jäädä kotosuomeen, niin tosissaan tuntuu ukko asiasta olevan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tarkoituksena oli kärjistää sitä, että myös meillä on oikeus matkustella joskus ihan " oman" porukan kanssa. Koska hän matkustaa paljon myös äitinsä kanssa ja tänään kun hän huusi minulle " ämmää" niin oli hieman tunteet taas pinnassa! En kutsu häntä yleensä " äpäräksi" ja meillä on ihan hyvät välit, mutta nyt murkkuikä on pahimmillaan ja ymmärrystä ei aina meinaa löytyä.

Mikä sen murkun oma perhe on?Hänen isä ja äiti siis ..

Vierailija
22/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne 2-3 vuotiaat jää mielestäni nyt heikompaan asemaan, jos eivät pääse yhtä usein matkalle. Minä ainakin olisin todella pettynyt ja tuntisin itseni syrjäytetyksi, jos olisin lapsi enkä pääsisi oman äitini kanssa matkalle ja perheen kaikki muut lapset pääsisivät.

Ei tuollaisessa tilanteessa lapsi mieti raha-asioita ja sitä, kuinka monta tuntia pitää tienata rahaa lentolippuihin. Ja jos rahat ei riitä kaikkien matkaan, ei sitten sinne muidenkaan pidä mennä.

Miltä tuo tilanne sinusta tuntuisi, lapsena, jos jäisit ulkopuoliseksi?

Ja mitä sitten jos joku teini kerskailee matkoillaan, takuulla avioero on ollut hänelle kipeä asia, ehkä elämän suurin hylkäämiskokemus (sitähän ero lapsellekin on). Samanlaiset defenssit sitä on vielä monilla aikuisillakin käytössä millä yritetään lääkitä elämän tuomia pettymyksiä.

Nythän on tosiaan kyse lapsista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut asiaa tältä kantilta. Olisiko mahdollista, että uusio ukkelisi haluaa seksiä lomalla ja pelkää ettei se onnistu murkun ollessa mukana ( hereillä myöhään yms. )

Pienemmät lapsennehan saatte suht ajoissa nukkumaan ja saisitte miehenne kanssa nauttia lasilliset viiniä ja olla kahden.

14- vuotias poika taasen haluaa valvoa seurassanne pidempään.

Kauan olette olleet yhdessä?

Jos olette olleet pidempään, kuin 7- vuotta on miehesi ihan pelle.

Näinemys siis mieheni ja hän on uusio isi

Vierailija
24/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen ko. kohteessa ensimmäisen viikon ukon ja pienten lasten kanssa. Lennätän 14 v. jonkun kaverinsa kanssa samaan kohteeseen viikon jälkeen ja jään itse heidän kanssa toiseksi viikoksi.

Ukko reissaa koko ajan työnsä takia, joten hänelle tekisi hyvää viikko vain omien lastensa kanssa!

Olisipa minulle kuningataraikaa kaikkien läheisten kanssa! Mitäs sanotte?

ap

Vierailija
25/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole helppoa kuunnella suun soittamista ja myönnetään että joskus kiehahtaa! Tunteet pinnassa vieläkin eli tapu, tapu vaan itselleni!

Vierailija
26/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kertonee senki mitä oot tästä lapsesta mieltä

Vierailija
27/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lapsella on kaksi omaa perhettä: biologisen äitinsä perhe ja biologisen isänsä perhe. Eikö ne kummatkin ole lapsen omia perheitä? VAi eikö lapsella ole yhtään omaa perhettä? Muodostaako lapsi yksin oman perheensä, jos äiti eikä isä hyväksy häntä omaan perheeseensä?

Näin surullisesti kuulemma joidenkin lasten asiat ovat - he ovat niitä huostaanotettuja, sosiaaliviranomaisten huolehtimia lapsia. Näitä uusperheistä hylättyjä lapsia kuulemma on yhä enenevässä määrin.

Minusta sinä 33 nyt suhtaudut aika kummallisesti miehesi lapseen, jos hän ei sinusta ole " omaa porukkaa" .

Vierailija
29/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka seksin saisi hoidettua =)

ap

Vierailija
30/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki osapuolet voittaa.

Vierailija
31/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pysty puhumaan asiasta kunnolla miehesi kanssa - mikä nyt ukkoa mättää, kun lapsi ei kelpaa mukaan? Minusta sinun pitäisi puolustaa lapsesi oikeutta kuulua äitinsä! kanssa samaan perheeseen ja päästä itseoikeutetusti mukaan.

Onko poikasi jotenkin erityisen hankala vai miksi ihmeessä mies ei halua häntä mukaan? Pitäisikö asiaa vähän selvitellä tarkemmin?

Vierailija
32/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poika edellisestä liitosta ja hän ei tapaa koskaan isäänsä (isä ei halua). Mieheni lapsi asuu äidillään ja äiti on reissuhommissa, joten tämä lapsi pääsee maailmalle todella usein. Meillä on yksi yhteinen lapsi.

Kivittäkää vain, mutta me matkustelemme joskus myös ilman tätä mieheni lasta, koska haluamme vaan niin tehdä! Lomatkin on ihan erilaisia, kun saadaan olla ihan " oman" porukan kanssa. Ja lapsemme on on ihan saman ikäisiä, joten haluan minäkin joskus viedä oman poikani reissuun niinkuin mieheni lapsikin reissaa äitinsä kanssa.

Vierailija
33/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että voisihan pojallesi ottaa oman huoneen hotellissa. Keskustele pojan kanssa etukäteen, että onko valmis joustamaan myös ja antamaan tilaa miehellesi ja sinulle.

Oma´ehdotuksesikin on kuulemma hyvä :DD

37

Vierailija
34/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi hyvää.

Eli aion nyt vakavasti ehdottaa itselleni kahden viikon lomaa, mutta aina lapset mukana. Porukka vain vaihtuu välillä. Eli eikä mikään bailuloma, vaan keskittyminen eri-ikäisiin lapsiini.

Tuetteko?

ap

Vierailija
35/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä voisit vielä ukollesi korostaa, ei niinkään pojan oikeutta lomailla sinun kanssasi, vaan sinun oikeutta lomailla oman rakkaan lapsesi kanssa.

Vierailija
36/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä poika ollut pääsääntöisesti kanssani 6 v. lähtien ja vasta 10 v. ikäisestä siirryttiin viikko-viikko systeemiin exäni+pojan haluamasti!

Hirveä luopumisen tuska ei hellittänyt koskaan, siksi päivittäin yhteydenpito edelleenkin!

ap

Vierailija
37/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
38/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain jaksaisin valvoisin aamuun vinkkejänne katsellen.

Nyt on pakko vetäytyä nukkumaan. En tiedä vielä mitkä ovat avaussanat uusio-ukolle (huom. yleisesti asiallinen sellainen)

ap

Vierailija
39/39 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi matkustelee myös äitinsä kanssa, joten minäkin haluan matkustaa omieni kanssa. Joskus mennään koko remmi, mutta aina ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi