Saan jatkuvasti kuulla ihmettelyä siroudestani
Miksi joillain ihmisillä on niin kova tarve kommentoida toisen ulkonäköä? Ihan kuin en tietäisi olevani siro ilman, että joku ulkopuolinen sen mulle kertoo
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Se on niin epätavallista nykyään.
Ja siksi sitä pitää ääneen kommentoida?
Ap
Sirous on kaunista.
Ajatteles, jos oisit suhinareisi tai siidukkavalas.
Niin mullekki sanotaan et mulla on isot tissit. Tiedän sen sanomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Sirous on kaunista.
Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, terv. itsekin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ihmiset ovat toisten ajan tuhlaajia. Älkää vastatko tai edes reagoiko.
Ikiaikainen perinne on, että hoikalle voi vittuilla ihan estotta. Lihavalla on jokin sairaus varmaan, ja pitää teeskennellä tahdikasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko niille jo hoitaja katottu?
Vierailija kirjoitti:
Sirous on kaunista.
Mitä sitten? Tiedän sanomattakin, että olen siro.
Ap
Oletko 145-150 cm pitkä eli lapsen pituinen?
HOIKKA NAINEN ON PUNAINEN VAATE! 😡
Vierailija kirjoitti:
Oletko 145-150 cm pitkä eli lapsen pituinen?
En.
Ap
Minulle sanottiin usein että olen liian laiha, kun painoin 52 kg. Mun mielestä 155 cm pitkälle aika ylärajoilla jo. Vieläkin jotkut sanoo hoikaksi kun painan nyt vaihdellen 60-62, rupesi painoa tulemaan 55 ikävuoden jälkeen. Enkä nyt yritä sanoa että olisi lihaksia vaan kyllä minä olen vähän ylipainoinen ja myös näytän siltä. Xs- koon vaate ei enää mahdu. En oikein ymmärrä miten joku näkee hoikkana kun itse näen peilistä että en todellakaan ole hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi sitä pitää ääneen kommentoida?
Ap
Suomalainen ei osaa ottaa kehuja- Eikö ole kiva sanoa toiselle jotain nätti. No sirouteen ei voi itse vaikuttaa, rakenne siis. Lihavankin kehon alla voisi olla siro ihminen. Niin, ei oikein itseaiheutettua toi sirous vaan synnynnäinen juttu. Toisin kuin huippujuoksija on omalla työllään saavuttanut x tason.
Voi karjaista - turpa kiinni, anna olla viimeinen kerta kun...." jos et pidä kommentista.