Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset verhot muodikkaat keittiöön?

Vierailija
05.05.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiväriset, hyvän väriset pellavaverhot?

Varmaan keittiön tyyli vaikuttaa, eri aikauden rakennuksiin ja sisustustyyleihin sopivat eri asiat.

Vierailija
2/3 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän aika rauhallisista sisustuksista ja siten suosin aika eleettömiä verhoja, materiaali, väri ja tekstuuri ovat minulle tärkeimmät (kangasverhoissa). Mutta varmasti jopa huomiotaherättävät kuviotkin sopivat joihinkin keittiöihin.

Ehkä miettisin myös näkymiä ulos - että verhojen väri sopii myös avautuvaan ulkonäkymään. Ehkä yksiväriset tai muuten eleettömät sopivat tähän erityisen hyvin rajaamaan näköalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika matalaa ja ikkuna on suurikokoinen. Vain toisella puolella on seinätilaa (noin metri, toisella puolella ehkä 30 cm), siksi laitoin vain toiselle puolelle suorakaiteen muotoisen, pitkän yksinkertaisen malliset verhon ilman mitään kommervenkkejä. Väriltään se on keltavihreä ( ei mikään imelä sävy). Mielestäni se sopii hyvin valkoisen ja keskiruskean pähkinäpuun kanssa, mitä meillä on lipastossa ja radiossa.

Mielestäni mittasuhteet ovat tärkeät, verhoa pitää olla sopiva määrä suhteessa ikkunan kokoon ja seinän pinta-alaan (yms. kaikkeen muuhun ympäröivään). En pidä itse siitä että verho peittää ikkunaa ja näkymiä, kapat ikkunan yläpuolella tekevät huoneesta usein matalamman näköisen ja raskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi