Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko tapailla ihmistä joka on huonot hampaat tai hampaita vedetty pois?

Vierailija
22.03.2026 |

Oletaan ettei henki haise kuolemalta ja vaatteet ovat puhtaat sekä on muutenkin kiva tyyppi.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistakaapas yksi asia!

T e r a p i a auttaa ihan kaikessa! Se on ihmelääke. Sitoudutte vain terapiaan! Muistakaa myös syödä lääkkeet!

terpiassa kävijöiden uhrien pitäisi saada ilmaosta terapiaa

Vierailija
42/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistakaapas yksi asia!

T e r a p i a auttaa ihan kaikessa! Se on ihmelääke. Sitoudutte vain terapiaan! Muistakaa myös syödä lääkkeet!

Haista v ja ota ne lääkkees!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä taas tosi typeriä   juttuja.  Nykyään voidaan  puuttuvat hampaat  korvata  hienosti eikä se näy  päällpäin.     Ja kuka muka näkee toisen suusta  hammaskiven. ??? Aikuisilla on aika  kalliisti  hoidetut  hampaat. Nykyään tehdään vaikka mitä hienoa hampaille. Olen amattilainen.

🥳😂🤧

Vierailija
44/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Se on merkki elämänhallinnan menettämisestä. Joskus pari vuosikymmentä sitten treffailin tyyppiä, jolla oli heikolla tolalla hampaat. Näin sen hampaat vuoden aikana vain kerran kun se sattui hymyilemään. Se tosiaan ei pessyt hampaitaan ainakaan sen neljän päivän aikana, kun oltiin samassa paikassa. Ei se käynyt suihkussakaan.

Anteeksi, mutta mun mielestä sekin on merkki elämänhallinnan menettämisestä on, että suostuu vuoden ajan deittailemaan sellaisia tyyppejä, joka ei käy suihkussa eikä pese hampaitaan...

Vierailija
45/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä pitäisi auttaa korjaamaan hampaansa. Ehkei ole tukea tai rahaa.

Vierailija
46/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneellä puolisollani ei ollut ylähampaita, ei omia eikä tekareita.

Hampaattomuus ei haitannut, tupakanhajuinen hengitys haittasi.

Jos löytyy uus kumppani, ei haittaa jos ei ole hampaita tai jos on tekarit. Kunhan henki ei haise.

Vierailija
47/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ikäisillä aika monelta on hammas tai useampi vedetty pois eikä ole varaa implanttiin. Ei haittaa mua.

Minkä ikäinen olet? Kaikki rahasi kuluvat vanhainkotimaksuihon?

Vierailija
48/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisella puolella poistetaan hammas eikä tilalle ole tarjota mitään. Implantit maksaa tonneja. Joten kyllä voisin,ei se hammashygiekiaan liity mitenkään jos hammas lohkeaa syödessä ja pitää poistaa.

Vierailija
49/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin, itse asiassa olen naimisissa miehen kanssa jolla ei ole kaikkia hampaita enää tallella koska niitä on vedetty pois.

Vierailija
50/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että monikaan voisi. Tästä syystä olen asennoitunut loppuelämään yksin, kun hampaat ovat pilalla vaikean masennuksen jäljiltä eikä varaa korjauttaa.

Vierailija
51/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo ja hampaaton poskeenottaja on turvallinen.

Vierailija
52/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Muuten ulkonäölle ei ole kriteereitä mutta hampaiden on oltava edes jotenkin kunnossa. 

Eikö ne edes jotenkin kunnossa ole just myös huonot hampaat. Vai tarkoitettiinko tässä ehkä että kaikki on romuna ja putoaa suusta 

Rikkinäiset, ruskeat tai kusenkeltaiset. Tai ihan järkyttävän vinksallaan.

Jos on luonnostaan hyvin keltainen hammasluu? Muuten hyvät ja ehjät? 

.  No vihertävä hammasluu .

Vierailija
53/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En kykenisi suutelemaan. Hampaat voi aina korjata

Vierailija
54/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä taas tosi typeriä   juttuja.  Nykyään voidaan  puuttuvat hampaat  korvata  hienosti eikä se näy  päällpäin.     Ja kuka muka näkee toisen suusta  hammaskiven. ??? Aikuisilla on aika  kalliisti  hoidetut  hampaat. Nykyään tehdään vaikka mitä hienoa hampaille. Olen amattilainen.

Hammaskiven näkee todella helposti jos sitä on paljon. Varsinkin alahampaista. Jos sitä on paljon niin myös hengitys haisee kuolemalta eikä mikään peseminen sitä hajua vie pois. Työkaverilla on paljon hammaskiveä vaikka elää terveellisemmin kuin minä. Välillä pakko mennä kauemmas koska en voi sietää sitä kuoleman hajua kun hän puhuu. HYI!

Vierailija
55/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolta on otettu hampaita ei voi seurustella miehen kanssa jolta on myös otettu koska naiset on hypergamisia

Vierailija
56/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joutuisi 10 vuotta säästämään ja kituuttamaam niin hampaat kuntoon. Ei voi mitään.

Vierailija
57/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Minulla on huonot hampaat ja inhoan peilikuvaani. En sietäisi kyseistä näkyä seurustelukumppanilla. Siksi olenkin vanhapoika. M66

Kiteytit oikeastaan parisuhdemarkkinoiden ongelman, vaikka oletkin tehnyt toisenlaisen loppuratkaisun. Eli omista puutteista huolimatta kumppanilla niitä ei saisi olla.

Niin, vanhemmiten puolet miehistä alkaa kaljuuntumaan.

Vierailija
58/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen mahtaa aloittaja olla keski ikäisenä ja karkit tuhoaa hampaat . Ne ei ole huonot  vaan tuhoutuu sokerilla.   Tekohampaat saadaan yleensä 40 vuotiaana noin jos ikenissä on tulehduksia karkin takia . Lakritsat toffeet ja muu.  

Vierailija
59/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ikäisillä aika monelta on hammas tai useampi vedetty pois eikä ole varaa implanttiin. Ei haittaa mua.

Suomalaisilla on keskimäärin yksi juurihoidettu hammas.

Vierailija
60/117 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuoret ei nyt ymmärrä että vanhetessa hampaat kuluu .  Värjäytyy myös. Vanhetessa näkö kyky vähenee kuin kuulo myös . Ja hiukset harmaantuu jo 40 vuotiaasta asti.  Hiusväreillä niitä peitellään. Huono ruoka kyllä haisee myös nuorten hengityksestä ja jotkut pahat mausteet.  Joskus joku viina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme