Mihin käyttäisit ylimääräisen satasen, jos säästää/sijoittaa ei saisi?
Niin. Kysymys otsikossa.
Meikäpoika menis baariin!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin koko rahalla Fazerin suklaalevyjä parisenkymmentä saisi. Ehkä muutaman yli.
Suomen hinnoilla saa satasella vaan muutaman suklaalevyn. Niinkuin oligopolien mainoksessa sanotaan nyt on hullun halpaa!
Nii... hesoissa tolla pääsis baariin sisään, sais narikan ja 2 juomaa... kylmiä katseita naisilta. Ei olis viel kovin kummonen ilta.
Pidä satasesi. En minä halua sellaista satasta. Niitä riittää omasta takaa.
Kävisin kampaajalla tyvivärjäyksessä ja latvojen tasoituksessa.
Ostaisin viikoksi perheelle ruokaa.
Veisin naiseni elokuviin ja ravintolaan syömään.
Lahjoittaisin johonkin luonnonsuojeluun tms
Jos olisi korvamerkittyä ylimääräistä rahaa tuhlata johonkin 150 euroa niin ostaisin Sievin talviturvakengät.
Ostaisin lapselle marsun ja marsulle häkin.
Kampajalla kävisin - en ole käynyt ainakaan 10 vuoteen, kotona keittiösaksilla lyhennän kun on tarve.
Kuiva-ainekaappi täyteen ja lopuilla pakkaseen protskua.
Kovin on erilaisia suomalaisten haaveet. Tavallaan mukavaa ja tavallaan surullista. Toisille tärkeintä satasessa on, ettei se takerru kengänpohjaan ja toisille se on toteutumaton unelma. Ei tämä yhteiskunta pitkään toimi, jos tämä on realiteetti. Itse olen painanut kovaa duunia 38 vuotta, ja alan ihmetellä miksi.
Ostaisin kengät, takin tai farkut ja jos jotain jää alkoholia. Aina ensimmäisenä kenkiä. Mikään ei ota niin päähän, kuin astua olevinaan parhailla talvikengillä jään peittämään loskalammikkoon, ja todeta, etteivät ne kengät enää pitäneetkään vettä.
Syömiseen. Joko ite tekemällä vähän paremmmin kotona, tai käymällä ravintolassa.
Mutta ei pelkkä satanen kyllä auttaisi paljoakaan tässä taloustilanteessa. Naurattaa oikein kun tuli palkan korotukset. Mun tuntipalkkaan tuli 10 senttiä lisää!
HAHHAHHHAA!
tuppurainen on luvannut jakaa mariinin pimittämät vappu sataset ennen vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Kampajalla kävisin - en ole käynyt ainakaan 10 vuoteen, kotona keittiösaksilla lyhennän kun on tarve.
Itse sijoitin reilu 15 vuotta sitten hyviin saksiin sekä saksien teroittajaan enkä sen jälkeen ole kampaajien palveluita kaivannut. Bonuksena vielä se, että hiukseni on vihdoin latvoja myöten hyväkuntoiset ja just sen pituiset mitä niiden haluankin olevan. Kun kävin vielä kampaajalla niin näin ei ollut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin kengät, takin tai farkut ja jos jotain jää alkoholia. Aina ensimmäisenä kenkiä. Mikään ei ota niin päähän, kuin astua olevinaan parhailla talvikengillä jään peittämään loskalammikkoon, ja todeta, etteivät ne kengät enää pitäneetkään vettä.
Mulle kävi just noin hyvien talvikenkien kanssa vaikka ne ei vielä edes olleet mitenkään vanhat. Samoin huomasin eilen, että noista kevyemmistä ulkoilukengistäkin menee hiekoitussepeli pohjista läpi etenkin päkiän kohdalta eli käyttökelvottomat nekin sitten on.
Ostaisin siis kengät.
Jotain töihin sopivaa vaatetta. Siisti paitapusero ainakin on listalla.