Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (464)

Vierailija
241/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.

Parisuhteissa vain puolella prosentilla on yli 20 vuoden ikäero että melkoinen komistus saa 60- vuotiaana olla jos aikoo vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saada 20 v nuoremman 

Ei siinä tarvii olla muuta komeeta kun pankkitili(en) saldot ja lompakko.  

Vierailija
242/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

Jos nyt eroaisin, etsisin seuraa max 35-V. Tunnin kerrallaan. T. M55

Muuten hyvä, mutta max 25-v pitäisi olla

En ole koskaan ymmärtänyt, miten kukaan haluaa harrastaa seksiä yli 5-kymppisen naisen kanssa.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan haluaa harrastaa seksiä yhdenkään miehen kanssa. 

Tuota olen kyllä itsekkin ihmetellyt. T: M55v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut Tinderin naistarjontaa vuosikausia ja voin vain ihmetellä, millaisia naisia sieltä löytyy. 

Pintaliitoihmisiä. Suurin osa asuu pääkaupunkiseudulla. 

Tavallinen suomalainen duunarimies ei tee sellaisella naisella elämässään yhtään mitään. 

Mihin ovat kadonneet vapaat, luonnolliset ja maanläheiset naapurintytöt? Kyllähän heitä arkielämässä tapaa, mutta he ovat kaikki varattuja! 

On aivan käsittämätöntä, miten vaikeaa on nykyään löytää vapaa nainen, jonka kanssa voisi harkita perinteistä parisuhdetta!

Miksi etsit maanläheistä naista tinderistä? Ei me siellä olla. Meillä on katsos ihan elämä ja keskitytään siihen. Olemme myös pitkissä, vakaissa parisuhteissa, kuten fiksuna poikana tajusitkin.

Sitä vaan et tajunnut, että et ole meidän arvoinen. Jos olisit, olisit rengastanut omasi IRL asianmukaisessa pariutumisiässä sen sijaan että roikut vuodesra toiseen paritusappissä. 

Koita takoa kaaliisi, että oikeasti tasokkaat naiset pariutuu ennen kolmeakymppiä ja siinä suhteessa pysytään hautaan asti. Katsos kun tasokas ihminen on sitoutumiskykyinen ja hyvä ihmistuntija.

Oikeasti tasokkaat naiset pariutuvat parikymppisinä, ellei jo aikaisemmin.
Kolmekymppisenä pariutuvat "juoksut on juostu"-tapaukset joilla on kiire saada perhe perustettua.

Kaikki "tasokkaat" naiset eivät halua pariutua nuorena, jotkut haluavat keskittyä opiskeluihin, työhön, matkustamiseen, kavereihin tms. Elämässä voi olla muutakin kuin parisuhde, ainakin siis niillä "tasokkaammilla" ihmisillä yleensä on.

Ja en nyt tarkoita sitä että itse olisin jotenkin erityisen "tasokas" nainen, mutta jos nyt pariutuisin, näin kolmenkympin loppupuolella, niin syy ei olisi se että olisi kiire perustaa perhe. Kun ei koskaan ole halunnutkaan lapsia, niin ei ole ollut mitään kelloa tikittämässä ja painostamassa pariutumaan, ihan vain jotta pääsisi lisääntymään, vaan sitä voi katsella ja odotella niin kauan kunnes joku oikeasti itselle sopiva henkilö tulee kohdalle.

Itsekin nauroin tuota väitettä. 

Useimmat tuntemani alle kaksikymppisinä pariutuneet ovat olleet niitä joille on tullut yllätysraskaus, ja jotka ovat olleet aktiivisia parinvaihtajia.

En pidä sellaisia kovinkaan älykkäinä, saati tasokkaina. Anteeksi vaan. Useimmat oman ikäluokkani alle 20 - vuotiaina avioituneet ovat kertaalleen eronneita - ja etsivät puntaliitoelämässä kadotettua nuoruuttaan.

Tai lestadiolaisia / muita uskovia nuoria, joiden vakaumus kieltää seksin ennen avioliittoa.

Itse halusin opiskella, matkustella, tehdä työtä ja kerätä säästöjä, sekä tutustua erilaisiin ihmisiin platonisella tasolla ennen vakiintumista.

Halusin saada ikäiseni aviomiehen joka ei olisi eronnut, leski, ja jolla ei olisi lapsia. Joka olisi uskollinen ja perhekeskeinen.

Ja sellaisen myös sain, kun en pitänyt kiirettä, enkä laskenut rimaa.

Vierailija
244/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä luin juuri oudon syyn lopettaaa seukkaaminen.  Jos kuullee että kumpanin viisaudenhampaat on  vedetty pois, hän ainakin haluaa lopettaa suhteen siihen.    Miksi  ihmeessä.   Onko mitään tyhmempää  koskaan kuultu. Olisko tyyppi joku  asperger  tai tms..  joku  vika " päässä". Voihan joku jättää    vaikka  uskonlahkon takia. 

Varmaan luulee että ihmisen älykkyys on niissä viisaudenhampaissa, niin että kun ne on kiskottu pois niin älykkyys lähti mukana!

-N jolla ne viisaudenampaat on tallella ;D

Vierailija
245/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tasokas mies. No ei ollut vaan ihan tavallinen juntti. Onneksi ostarin kahvilaan tuli hälytys ja pääsi pois

Kävin joskus eliittikumppanissa pyörähtämässä ja siellä oli ihan tavallisia luusereita 50/50 duunareita, jotka kampasivat tukkansa ja kävivät ehkä heiluttelemassa raajojaan golf-radalla. Eivät olleet sivistyneitä, eivät varakkaita, eivät hyvännäköisiä.

Pidätkö kaikkia " duunareita "  luusereina? Saatat  olla erehtynyt. Moni  duunari hakkaa palkassa jonkun humanistin ja ei duunarius  estä ihmistä sivistämästä itseään

Vierailija
246/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tasokas mies. No ei ollut vaan ihan tavallinen juntti. Onneksi ostarin kahvilaan tuli hälytys ja pääsi pois

Kävin joskus eliittikumppanissa pyörähtämässä ja siellä oli ihan tavallisia luusereita 50/50 duunareita, jotka kampasivat tukkansa ja kävivät ehkä heiluttelemassa raajojaan golf-radalla. Eivät olleet sivistyneitä, eivät varakkaita, eivät hyvännäköisiä.

Pidätkö kaikkia " duunareita "  luusereina? Saatat  olla erehtynyt. Moni  duunari hakkaa palkassa jonkun humanistin ja ei duunarius  estä ihmistä sivistämästä itseään

Todellakin pidän luuseriutena sitä että katsoo elämää palkkakuitin läpi, ihan sama summasta. Olen antanut pakkeja esim. kirurgeille ja ylilääkäreille.

Vierailija
247/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä 50v uskovaiset naiset jotka haluavat uskovaisen miehen. Eikö tuohon ikään ole ehtinyt yhtään tulla suvaitsevaisuutta erilailla ajattelevia kohtaan.

"Nämä 50v uskovaiset naiset jotka haluavat uskovaisen miehen. Eikö tuohon ikään ole ehtinyt yhtään tulla suvaitsevaisuutta erilailla ajattelevia kohtaan."

Vastaus: kyse ei ole suvaisevaisuudesta, vaan yhteisestä hengellisestä vakaumuksesta. 

On paljon helpompaa olla yhdessä samanlaiset hengelliset arvot omaavan kanssa, kuin riidellä esim. ateistin kanssa elämän perusperiaatteista ja moraalista, viikonlopun vietosta, jne.

Raamattukin varoittaa iestymästä yhteen ei - uskovan kanssa samasta syystä.

Ja sitten hengelliset johtajat kuitenkin suosittelevat pariutumaan arvojen ja moraalin ja nimenomaan ei uskontokuntaan kuulumisen tai kuulumattomuuden perusteella.

Uskoilla on sekin ongelma että pariutumiseen vaaditaan tietyn verran alhaista kipinää ja jos kaikki uskonlahkossa ovat pyhittyneet, sitä ei ole eikä tule. Ja tämähän ei oikeasti ole ongelma vaan rapture, mutta uskot ovat niin tyhmiä etteivät edes tajua mitä itse tekevät, kun noudattelevat vaan sokeasti raamatun ohjeita, ja saattavat silti tietoisesti kokea halua ja kaipuuta niitä alapäätouhuja kohtaan.

Vierailija
248/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän hyvin että ihmiset haluavat edetä suhteessa eri tahtia, eikä siihen ole mitään oikeaa ja väärää tapaa, mutta tuo että deitti-ilmossa aivan erikseen todetaan että "seksiseuran hakijat älkööt vaivautuko" tms on kyllä lähinnä signaali siitä että kyseinen ihminen oikeastaan hakee mieluiten vaan platonista seuraa, tai ainakin pitää koko fyysistä puolta ikävänä velvollisuutena josta parisuhteeseen päästyään pitäisi mahdollisimman pian päästä eroon kokonaan. Siinä mielessä se toki on hyvä maininta, ikään kuin varoituksena että tällaisen ihmisen kanssa ei kannata lähteä hakemaan syvempää suhdetta, mikäli itsellä siis on jotain viettiä enää jäljellä. Jossain vaiheessa se toki meiltä kaikilta sammuu, ja silloin on ihan mukava tietää ettei toinenkaan sitä odota tai halua.

Huomaa kyllä että sulla ei ole yhtään naispuoleisia ystäviä. Jos nainen ei tee itseään epämiellyttäväksi tällaisen seuran etsijöille niin häntä käytännössä verbaalir aiskataan aamusta iltaan deittiapeissa. Joskus kerroin tämän miehelle, ja tämä ei meinannut uskoa. Tosiasia on että suurin osa miehistä on käsittämätöntä sontaa ja loput ehkä juuri ja juuri siedettäviä. Ja sitten teillä on vielä aivan oma tärähtänyt kuvitelmanne "parisuhteesta" joka on käytännössä seksuaalisen hyväskikäytön ilmaissuhde, mistä nainen ei saa mitään, mutta te saatte ilmaisia h uorapalveluja. Puhutte "normaalista fyysisestä puolesta" jonkun poikaporukoissa päättämänne standardin perusteella, joka ei vastaa todellisuutta tai sitä, mitä naiset kumppanuudesta tai elämästä haluavat. 

Mutta joo, hieno juttu jos skippaat, säästät todellakin kaikkien aikaa. Suosittelen avautumaan myös homppeliudelle, sillä käsityksesi "normaalista fyysisestä puolesta" käyvät todennäköisesti paremmin yhteen miehen kuin naisen kanssa.

Vierailija
249/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut Tinderin naistarjontaa vuosikausia ja voin vain ihmetellä, millaisia naisia sieltä löytyy. 

Tavallinen suomalainen duunarimies ei tee sellaisella naisella elämässään yhtään mitään. 

Mihin ovat kadonneet vapaat, luonnolliset ja maanläheiset naapurintytöt? Kyllähän heitä arkielämässä tapaa, mutta he ovat kaikki varattuja! 

On aivan käsittämätöntä, miten vaikeaa on nykyään löytää vapaa nainen, jonka kanssa voisi harkita perinteistä parisuhdetta!

Miksi etsit maanläheistä naista tinderistä? Ei me siellä olla. Meillä on katsos ihan elämä ja keskitytään siihen. Olemme myös pitkissä, vakaissa parisuhteissa, kuten fiksuna poikana tajusitkin.

Sitä vaan et tajunnut, että et ole meidän arvoinen. Jos olisit, olisit rengastanut omasi IRL asianmukaisessa pariutumisiässä sen sijaan että roikut vuodesra toiseen paritusappissä. 

Koita takoa kaaliisi, että oikeasti tasokkaat naiset pariutuu ennen kolmeakymppiä ja siinä suhteessa pysytään hautaan asti. Katsos kun tasokas ihminen on sitoutumiskykyinen ja hyvä ihmistuntija.

Kolmekymppisenä pariutuvat "juoksut on juostu"-tapaukset joilla on kiire saada perhe perustettua.

Lol. Oikeasti tasokas nainen ei edes pariudu vaan valitsee mieleisensä siemenen 40-50v ja hoitaa homman kerralla maaliin ilman sähläävää ja unnuttavaa ukkoa.

Vierailija
250/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli joku ukko, jonka vaatimuksena oli, että naisen vuositulot on vähintään 50 000 euroa tms.

Miten paljastaa että miehellä ei ole aivoja kertomatta sitä. No sillä että matkii naisia ja yrittää olla suhteessa nainen, vaikka ei omaa naisen sukuelimistöä.

Onpa törkeää transfobiaa!

Vierailija
251/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka paasaa ilmoituksessa: Muista, että lapseni ovat minulle elämässäni tärkeintä ja menevät kaiken edelle.

Eli oikein korostetaan, että mies, tiedä paikkasi. Sinulla on vain velvollisuuksia uhrata meille elämäsi ja teet juuri kuten minä määrään minun ja lasteni hyväksi.

Niin? Tiedätkö montakin nisäkäsnaarasta, jotka käyttävät elämänsä aikuisten koiraiden paapomiseen ja hoivaamiseen? Itse en tiedä mitään lajia - en nisäkkäitä tai mitään muutakaan. 

Kannattaisko mieluummin tsekata tuo miesvauva-asenne siis ja katsella, että mikä se aikuisen miehen rooli parisuhteissa ja perheissä voisi olla.

On ihan ok ja ymmärrettävää, koska lapset ovat aina vanhemmalle se prioriteetti nro 1.

Mutta kahta asiaa en ymmärrä: naisia, jotka haluavat miestä, jolle toisen miehen lapset pitäisi ottaa prioriteetiksi nro 1; sekä naista, joka vaatii mieheltä parisuhteessa selkeästi ylipäätään enemmän, kuin pystyy itse tarjoamaan.

Parisuhteen pointti on aamunkoiton ajoista asti ollut se, että nainen synnyttää miehen jälkeläiset. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että miehen perimä tuhoaa naisen kehoa. Diiliin on sitten sen vuoksi kuulunut se, että koiras hallitsee hedelmällistä reviiriä josta naaras syö, tai ihmisten tapauksessa mies elättää ja ruokkii naista oman elintasonsa mukaisesti eikä minään pano-orjana tietty. 

Nykymuotoiset parisuhteet ovat perversoituneet ennemminkin naisen ilmaiseksi seksuaaliseksi hyväksikäytöksi ja vahingoittamiseksi. Miesten omistelu lapsiin on myös erittäin erikoinen perversio, jota esiintyy luonnossa vain alkeellisilla vesieläimillä, kuten kaloilla ja sammakoilla.

Naisen ei ole siis koskaan ollut tarkoituskaan tarjota miehelle yhtään mitään vaan kantaa ja hoivata tämän jälkeläisiä. Parisuhde on sinänsä aivan typerä ja turha konsepti. Kaikki muu on saatavissa muualtakin, kuin parisuhteesta, eikä miehillä ole naisille varsinaisesti mitään sellaista tarjottavaa, mitä varten parisuhde olisi välttämättömyys.

Kirjoitti Irma 46v. joka ei katkeruuden takia ole koskaan saanut miestä.

Vierailija
252/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen helmi varmaan painostais sänkyyn ensitreffeillä ja siinähän oot sit loukussa koska "no ons" :D 

Vierailija
253/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä luin juuri oudon syyn lopettaaa seukkaaminen.  Jos kuullee että kumpanin viisaudenhampaat on  vedetty pois, hän ainakin haluaa lopettaa suhteen siihen.    Miksi  ihmeessä.   Onko mitään tyhmempää  koskaan kuultu. Olisko tyyppi joku  asperger  tai tms..  joku  vika " päässä". Voihan joku jättää    vaikka  uskonlahkon takia. 

Aspergerina tuollaiset junttimaiset virheet kuten sekopäinen välimerkkeily tai lainausmerkit väärän sanan ympärillä saavat kyllä raivon partaalle :D 

Tuota hammasjuttua en kyllä ymmärrä, saattaa olla jotain taikauskoa. Tai ehkä hänellä itsellään on vikaa "hampaissa".

Oudoin juttu, johon itse olen törmännyt oli varmaan se, kun joku mies kirjoitti (englanniksi) kuinka on näyttää pahikselta, mutta on oikeasti "vanha sielu" ja hänelle saa phua vain jos ymmärtää kunnon "vanhanajan romantiikkaa!" Lopuksi hän mainitsi ettei halua satunnaista seksiä tms., tällä tavoin: "No ons/fwb, get the f*ck out of here!" :D Okei...

Niin siis tähän piti kommentoida tuo aiempi.

Vierailija
254/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "tasokkaat" naiset eivät halua pariutua nuorena, jotkut haluavat keskittyä opiskeluihin, työhön, matkustamiseen, kavereihin tms. Elämässä voi olla muutakin kuin parisuhde, ainakin siis niillä "tasokkaammilla" ihmisillä yleensä on.

Ja en nyt tarkoita sitä että itse olisin jotenkin erityisen "tasokas" nainen, mutta jos nyt pariutuisin, näin kolmenkympin loppupuolella, niin syy ei olisi se että olisi kiire perustaa perhe. Kun ei koskaan ole halunnutkaan lapsia, niin ei ole ollut mitään kelloa tikittämässä ja painostamassa pariutumaan, ihan vain jotta pääsisi lisääntymään, vaan sitä voi katsella ja odotella niin kauan kunnes joku oikeasti itselle sopiva henkilö tulee kohdalle.

Tartun tuohon viimeiseen lauseeseen ja siitä heränneeseen ajatukseen. Deittaillessa kävi ilmi, että monelle ikäpolveni miehelle eli noin nelikymppiselle tuntuu olevan mahdoton ajatus, että nainen voisi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä sinkkuna ja silti olla avoin parisuhteelle. Useampi mies ihmetteli, miksi haluan kumppanin, vaikka en tarvitse ketään ja elämäni oli varsin hyvää ja täysipainoista sinkkuna. Tuollainen ajattelu oli niin suuri varoitusmerkki, että kiinnostukseni lopahti heti. Missään nimessä en halua suhdetta, jossa osapuolet tarvitsevat toisensa pärjätäkseen tai ollakseen tyytyväisiä. Haluan (ja löysin) kumppanin, joka rikastuttaa elämääni ja tuo siihen monenlaista hyvää lisää. En silti välttämättä tarvitse häntä eikä hän minua. Sitä tarkoittaa toisen ja parisuhteen valitseminen: valitsen hänet ja meidät, koska haluan enkä ole suhteessa siksi, että ei ole vaihtoehtoja. En halua olla riippuvainen toisesta enkä halua hänen olevan riippuvainen minusta.

Nuorena en ollut täysin sisäistänyt erillisyyden ja itsenäisyyden merkitystä, mutta kun tajusin, että minun ei tarvitse olla vain osa parisuhdeyksikköä, se vapautti ja toi rentoutta myös deittailuun ja tähän uuteen parisuhteeseen.

Vierailija
255/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

Jos nyt eroaisin, etsisin seuraa max 35-V. Tunnin kerrallaan. T. M55

Muuten hyvä, mutta max 25-v pitäisi olla

En ole koskaan ymmärtänyt, miten kukaan haluaa harrastaa seksiä yli 5-kymppisen naisen kanssa.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan haluaa harrastaa seksiä yhdenkään miehen kanssa. 

Tuota olen kyllä itsekkin ihmetellyt. T: M55v

Mä olen ihmetellyt, miksi kukaan haluaa harrastaa seksiä mun kanssa.

Vierailija
256/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan luulee että ihmisen älykkyys on niissä viisaudenhampaissa, niin että kun ne on kiskottu pois niin älykkyys lähti mukana!

-N jolla ne viisaudenampaat on tallella ;D

Entä jos säilyttää niitä hampaita kotonaan purkissa? Silloin älykkyys on tallella, ja jopa lainattavassa muodossa.

Vierailija
257/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan tyyppi vaati biossaan, että hänen aikaansa ei saa tuhlata banaaleilla keskustelunaiheilla. 

Vierailija
258/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 50 - 60 mies vaati, että 'naisella ei sitten saa olla omia haluja eikä omia menoja'.

Sama mies vaati, että 'elämä ei sitten saa muuttua yhtään naisen myötä'.

Oli varmaan jo niin tottunut iltatumputuksiinsa :D

Vierailija
259/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kyllä ihan ymmärrettävää jos mies vielä haluaa lapsia. No, ehkä max 45v naisen kanssa voisi yrittää, että 5 vuodella voisi ikärajaa nostaa.

Vierailija
260/464 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kyllä ihan ymmärrettävää jos mies vielä haluaa lapsia. No, ehkä max 45v naisen kanssa voisi yrittää, että 5 vuodella voisi ikärajaa nostaa.

No ei sen 60-v miehen siittiöt enää niin hyvin liiku. Ja siis kuka haluaisi lapsen vanhan miehen kanssa? Eivät kaikki ole elokuvatähtiä jm. Eivätkä kovin monet haluaisi lapsia noidenkaan papparaisten kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi