Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (464)

Vierailija
221/464 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasokas mies. No ei ollut vaan ihan tavallinen juntti. Onneksi ostarin kahvilaan tuli hälytys ja pääsi pois

Vierailija
222/464 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut Tinderin naistarjontaa vuosikausia ja voin vain ihmetellä, millaisia naisia sieltä löytyy. 

Pintaliitoihmisiä. Suurin osa asuu pääkaupunkiseudulla. 

Tavallinen suomalainen duunarimies ei tee sellaisella naisella elämässään yhtään mitään. 

Mihin ovat kadonneet vapaat, luonnolliset ja maanläheiset naapurintytöt? Kyllähän heitä arkielämässä tapaa, mutta he ovat kaikki varattuja! 

On aivan käsittämätöntä, miten vaikeaa on nykyään löytää vapaa nainen, jonka kanssa voisi harkita perinteistä parisuhdetta!

Miksi etsit maanläheistä naista tinderistä? Ei me siellä olla. Meillä on katsos ihan elämä ja keskitytään siihen. Olemme myös pitkissä, vakaissa parisuhteissa, kuten fiksuna poikana tajusitkin.

Sitä vaan et tajunnut, että et ole meidän arvoinen. Jos olisit, olisit rengastanut omasi IRL asianmukaisessa pariutumisiässä sen sijaan että roikut vuodesra toiseen paritusappissä. 

Koita takoa kaaliisi, että oikeasti tasokkaat naiset pariutuu ennen kolmeakymppiä ja siinä suhteessa pysytään hautaan asti. Katsos kun tasokas ihminen on sitoutumiskykyinen ja hyvä ihmistuntija.

Oikeasti tasokkaat naiset pariutuvat parikymppisinä, ellei jo aikaisemmin.
Kolmekymppisenä pariutuvat "juoksut on juostu"-tapaukset joilla on kiire saada perhe perustettua.

Niin. Mutta kyllä ne tasokkaatkin naiset eroaa joskus, vaikka olisivat kuinka tasokkaita. Ei pelkkä tasokkuus takaa liiton pysyvyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/464 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selaillut Tinderin naistarjontaa vuosikausia ja voin vain ihmetellä, millaisia naisia sieltä löytyy. 

Tavallinen suomalainen duunarimies ei tee sellaisella naisella elämässään yhtään mitään. 

Mihin ovat kadonneet vapaat, luonnolliset ja maanläheiset naapurintytöt? Kyllähän heitä arkielämässä tapaa, mutta he ovat kaikki varattuja! 

On aivan käsittämätöntä, miten vaikeaa on nykyään löytää vapaa nainen, jonka kanssa voisi harkita perinteistä parisuhdetta!

Miksi etsit maanläheistä naista tinderistä? Ei me siellä olla. Meillä on katsos ihan elämä ja keskitytään siihen. Olemme myös pitkissä, vakaissa parisuhteissa, kuten fiksuna poikana tajusitkin.

Sitä vaan et tajunnut, että et ole meidän arvoinen. Jos olisit, olisit rengastanut omasi IRL asianmukaisessa pariutumisiässä sen sijaan että roikut vuodesra toiseen paritusappissä. 

Koita takoa kaaliisi, että oikeasti tasokkaat naiset pariutuu ennen kolmeakymppiä ja siinä suhteessa pysytään hautaan asti. Katsos kun tasokas ihminen on sitoutumiskykyinen ja hyvä ihmistuntija.

Tästä oikein välittyi sellainen lämmin, tasokas empatia. Kaikki varmasti hyvin siellä?

Minä juuri mietin samaa. Jutun kertoja vaikuttaa kaikelta muulta kuin tasokkaalta eikä varsinkaan maanläheiseltä. Niin ylimielinen ja ilkeä viesti. Tuollaisia ei tasokkaat ihmiset kirjoita edes täällä, saati maanläheiset. 

Vierailija
224/464 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mieleen kun nainen, joka oli minua 5 senttiä lyhyempi, piti minua itselleen liian lyhyenä, koska hän tykkäsi käyttää 10-senttisiä korkoja.

Vierailija
225/464 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 60v ja haetaan max 40v kumppania. Kumminkin päin yhtä naurettava.

Ymmärrän täysin.

Jos nyt eroaisin, etsisin seuraa max 35-V. Tunnin kerrallaan. T. M55

Sun iässä ei kannata paljon yli tunnin suunnitelmia enää tehdäkkään...

Seksitreffeihin voi varata 30 sekuntia.

Ja tuo hetki maksaa noin 150-200 euroa, riippuen palveluntuottajasta.

Montako tonnia menee kuussa?

Eivät laatuun panostavat paneskele montaa kertaa viikossa.

Vierailija
226/464 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

Muuten hyvä, mutta max 25-v pitäisi olla

Ymmärtääkseni viitattiin maksulliseen seuraan. Siinä ei asiakkaan iällä ole mitään merkitystä.

Vierailija
227/464 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

En ole koskaan ymmärtänyt, miten kukaan haluaa harrastaa seksiä yli 5-kymppisen naisen kanssa.

Vierailija
228/464 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

En ole koskaan ymmärtänyt, miten kukaan haluaa harrastaa seksiä yli 5-kymppisen naisen kanssa.

Oi, moni nuorempi mieskin!

Vierailija
229/464 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaistu peräreikä

Vierailija
230/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on olemassa joukko ihmisiä, kenelle toi ikä on elämääkin tärkeämpi kriteeri. Mikään muu ei ole niin tärkeä, mutta se ikä. Ja se on niin tärkeä, että siitä saarnataan ulkopuolisillekin, että hekään eivät saisi alkaa parisuhteeseen jos ikäeroa on tietyn verran. Ikäerovouhottajia on kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa, mutta erityisesti ikävouhottajia alkaa löytymään ryhmästä: naiset 40+. Ja yleisesti vaikka puhutaankin, niin taustalla on toki ajatus, että oman ikäiset miehet eivät saisi olla kiinnostuneita nuoremmista (aikuisista) naisista, vaan mielenkiinnon pitäisi tietenkin osua hänen omaan ikäluokkaansa. Ja jos ei osu, niin miehen täytyy olla jonkunlainen pervo, kun hän kiinnostuu aikuisesta, mutta nuoremmasta, naisesta.

Tuo ärsyttää sen takia naisia, kun siitä on heille niin paljon riesaa. Esim. minulla oli deitti-ilmoitus alustalla, jossa kuka tahansa pystyi laittamaan viestin kenelle vain, eli ei tarvinnut olla ensin matchia. Kerroin ilmoituksessani selkeästi ikähaitarin, jolla etsin miestä. Kuitenkin varmaan puolet yhteydenotoista oli ihan vääränikäisiltä - liian vanhoilta tai sitten liian nuorilta. Esim. yksi oli pikemminkin oman esikoiseni ikäluokkaa. Oli todella ärsyttävää, kun aivan vääränikäiset miehet laittoivat viestejä, koska niiden avaamiseen ja lukemiseen tuhlaantui ihan turhaan aikaa. Moni vanhempi mies joo tuntuu etsivän nuorempaa naista, mutta kun meitä naisia EI KIINNOSTA.

Se ei minua häiritse, jos joku etsii toisenlaista naista kuin mitä itse olen. Tuntematon mies deittisovelluksessa on itselleni yhdentekevä - siitäkin huolimatta, vaikka olisin swaipannut hänet oikealle. Ei ole ongelma, jos swaippasi minut vasemmalle. Mutta se on ärsyttävää, että miehet eivät kunnioita toisen ihmisen preferenssejä, eli jos nainen etsii vaikka max 50-vuotiasta miestä, voi jopa 60-vuotias "ilmoittautua".

"Tuo ärsyttää sen takia naisia, kun siitä on heille niin paljon riesaa. Esim. minulla oli deitti-ilmoitus alustalla, jossa kuka tahansa pystyi laittamaan viestin kenelle vain, eli ei tarvinnut olla ensin matchia. Kerroin ilmoituksessani selkeästi ikähaitarin, jolla etsin miestä. Kuitenkin varmaan puolet yhteydenotoista oli ihan vääränikäisiltä - liian vanhoilta tai sitten liian nuorilta. Esim. yksi oli pikemminkin oman esikoiseni ikäluokkaa. Oli todella ärsyttävää, kun aivan vääränikäiset miehet laittoivat viestejä, koska niiden avaamiseen ja lukemiseen tuhlaantui ihan turhaan aikaa. Moni vanhempi mies joo tuntuu etsivän nuorempaa naista, mutta kun meitä naisia EI KIINNOSTA.

Se ei minua häiritse, jos joku etsii toisenlaista naista kuin mitä itse olen. Tuntematon mies deittisovelluksessa on itselleni yhdentekevä - siitäkin huolimatta, vaikka olisin swaipannut hänet oikealle. Ei ole ongelma, jos swaippasi minut vasemmalle. Mutta se on ärsyttävää, että miehet eivät kunnioita toisen ihmisen preferenssejä, eli jos nainen etsii vaikka max 50-vuotiasta miestä, voi jopa 60-vuotias "ilmoittautua"."

Jep, tuo on yksi isoimmista syistä miksi en ole vuosiin ollut missään netissä etsimässä seuraa (tosin tinderissä en ole koskaan ollutkaan), niin monet miehet tunkee itsensä jatkuvasti sinne missä heitä ei kaivata. On ihan sama millaisen ilmoituksen laittaa, mitä kertoo itsestään ja mitä toivoo löytävänsä ja mitä ei todellakaan halua, niin silti miehet ihan välttämättä haluaa tuhlata omaa ja minun aikaa. He vaan niin sitkeästi uskovat siihen omaan ylivertaisuuteensa että jos vaan antaisin mahdollisuuden ja suostuisin heidän kanssaan juttelemaan tai tapaamaan, niin he hurmaisivat minut välittömästi, vaikka olisivat kaikkea muuta kuin mitä olen etsinyt. Vaikka laittaa että etsin lapsetonta miestä (koska minulla ei ole lapsia, en koskaan hanki lapsia, enkä halua lapsipuolia tms.), niin silti valtaosa viesteistä on isukeilta. Lähes kaikki loput etsii pelkkää seksiseuraa ja heistäkin iso osa on varattuja.

Päättelin että sellainen mies jota etsin ei selvästikään ole netissä etsimässä seuraa, joten turha minunkaan on siellä olla. Jos osuu kohdalle oikeassa elämässä niin sit osuu, jos ei, niin sit ei, parempi silti olla yksin tekemässä jotain mukavampaa, kuin tuhlata aikaa torjumassa ukkoja, jotka olin jo torjunut etukäteen profiilissani.

Vierailija
231/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tasokas mies. No ei ollut vaan ihan tavallinen juntti. Onneksi ostarin kahvilaan tuli hälytys ja pääsi pois

Kävin joskus eliittikumppanissa pyörähtämässä ja siellä oli ihan tavallisia luusereita 50/50 duunareita, jotka kampasivat tukkansa ja kävivät ehkä heiluttelemassa raajojaan golf-radalla. Eivät olleet sivistyneitä, eivät varakkaita, eivät hyvännäköisiä.

Vierailija
232/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on olemassa joukko ihmisiä, kenelle toi ikä on elämääkin tärkeämpi kriteeri. Mikään muu ei ole niin tärkeä, mutta se ikä. Ja se on niin tärkeä, että siitä saarnataan ulkopuolisillekin, että hekään eivät saisi alkaa parisuhteeseen jos ikäeroa on tietyn verran. Ikäerovouhottajia on kaikissa ikäryhmissä ja sukupuolissa, mutta erityisesti ikävouhottajia alkaa löytymään ryhmästä: naiset 40+. Ja yleisesti vaikka puhutaankin, niin taustalla on toki ajatus, että oman ikäiset miehet eivät saisi olla kiinnostuneita nuoremmista (aikuisista) naisista, vaan mielenkiinnon pitäisi tietenkin osua hänen omaan ikäluokkaansa. Ja jos ei osu, niin miehen täytyy olla jonkunlainen pervo, kun hän kiinnostuu aikuisesta, mutta nuoremmasta, naisesta.

Tuo ärsyttää sen takia naisia, kun siitä on heille niin paljon riesaa. Esim. minulla oli deitti-ilmoitus alustalla, jossa kuka tahansa pystyi laittamaan viestin kenelle vain, eli ei tarvinnut olla ensin matchia. Kerroin ilmoituksessani selkeästi ikähaitarin, jolla etsin miestä. Kuitenkin varmaan puolet yhteydenotoista oli ihan vääränikäisiltä - liian vanhoilta tai sitten liian nuorilta. Esim. yksi oli pikemminkin oman esikoiseni ikäluokkaa. Oli todella ärsyttävää, kun aivan vääränikäiset miehet laittoivat viestejä, koska niiden avaamiseen ja lukemiseen tuhlaantui ihan turhaan aikaa. Moni vanhempi mies joo tuntuu etsivän nuorempaa naista, mutta kun meitä naisia EI KIINNOSTA.

Se ei minua häiritse, jos joku etsii toisenlaista naista kuin mitä itse olen. Tuntematon mies deittisovelluksessa on itselleni yhdentekevä - siitäkin huolimatta, vaikka olisin swaipannut hänet oikealle. Ei ole ongelma, jos swaippasi minut vasemmalle. Mutta se on ärsyttävää, että miehet eivät kunnioita toisen ihmisen preferenssejä, eli jos nainen etsii vaikka max 50-vuotiasta miestä, voi jopa 60-vuotias "ilmoittautua".

"Tuo ärsyttää sen takia naisia, kun siitä on heille niin paljon riesaa. Esim. minulla oli deitti-ilmoitus alustalla, jossa kuka tahansa pystyi laittamaan viestin kenelle vain, eli ei tarvinnut olla ensin matchia. Kerroin ilmoituksessani selkeästi ikähaitarin, jolla etsin miestä. Kuitenkin varmaan puolet yhteydenotoista oli ihan vääränikäisiltä - liian vanhoilta tai sitten liian nuorilta. Esim. yksi oli pikemminkin oman esikoiseni ikäluokkaa. Oli todella ärsyttävää, kun aivan vääränikäiset miehet laittoivat viestejä, koska niiden avaamiseen ja lukemiseen tuhlaantui ihan turhaan aikaa. Moni vanhempi mies joo tuntuu etsivän nuorempaa naista, mutta kun meitä naisia EI KIINNOSTA.

Se ei minua häiritse, jos joku etsii toisenlaista naista kuin mitä itse olen. Tuntematon mies deittisovelluksessa on itselleni yhdentekevä - siitäkin huolimatta, vaikka olisin swaipannut hänet oikealle. Ei ole ongelma, jos swaippasi minut vasemmalle. Mutta se on ärsyttävää, että miehet eivät kunnioita toisen ihmisen preferenssejä, eli jos nainen etsii vaikka max 50-vuotiasta miestä, voi jopa 60-vuotias "ilmoittautua"."

Jep, tuo on yksi isoimmista syistä miksi en ole vuosiin ollut missään netissä etsimässä seuraa (tosin tinderissä en ole koskaan ollutkaan), niin monet miehet tunkee itsensä jatkuvasti sinne missä heitä ei kaivata. On ihan sama millaisen ilmoituksen laittaa, mitä kertoo itsestään ja mitä toivoo löytävänsä ja mitä ei todellakaan halua, niin silti miehet ihan välttämättä haluaa tuhlata omaa ja minun aikaa. He vaan niin sitkeästi uskovat siihen omaan ylivertaisuuteensa että jos vaan antaisin mahdollisuuden ja suostuisin heidän kanssaan juttelemaan tai tapaamaan, niin he hurmaisivat minut välittömästi, vaikka olisivat kaikkea muuta kuin mitä olen etsinyt. Vaikka laittaa että etsin lapsetonta miestä (koska minulla ei ole lapsia, en koskaan hanki lapsia, enkä halua lapsipuolia tms.), niin silti valtaosa viesteistä on isukeilta. Lähes kaikki loput etsii pelkkää seksiseuraa ja heistäkin iso osa on varattuja.

Päättelin että sellainen mies jota etsin ei selvästikään ole netissä etsimässä seuraa, joten turha minunkaan on siellä olla. Jos osuu kohdalle oikeassa elämässä niin sit osuu, jos ei, niin sit ei, parempi silti olla yksin tekemässä jotain mukavampaa, kuin tuhlata aikaa torjumassa ukkoja, jotka olin jo torjunut etukäteen profiilissani.

Jep nuo vanhat setämiesisukit ovat yksi hirvein ihmisryhmä mitä maa päällään kantaa. Nuoret sentään aika hyvin lukevat profiilin ja lukevat myös rivien välistä, että en varmaan anna kovin helpolla ja jättävät asian sikseen. Mutta nämä setämiesisukit ovat äärimmäisen röyhkeitä ja jos erehtyy juttelemaan heidän kanssaan niin myös r aiskauskäytös alkaa välittömästi. Jos viisikin viestiä menee ilman viitteitä tähän niin ihme.

Vierailija
233/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan haluaa harrastaa seksiä yhdenkään miehen kanssa. 

Vierailija
234/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi mieleen kun nainen, joka oli minua 5 senttiä lyhyempi, piti minua itselleen liian lyhyenä, koska hän tykkäsi käyttää 10-senttisiä korkoja.

Mitäs huvittavaa tässä on? Olit naiselle liian lyhyt ja sait pakit. Naisen ja miehen genetiikka toimii niin, että n. 15cm naista pidempi mies kantaa samaa pituusgeenivarianttia. Eli todellakin olit geneettisesti naista lyhyempi.

Vierailija
235/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tasokkaat naiset pariutuvat parikymppisinä, ellei jo aikaisemmin.
Kolmekymppisenä pariutuvat "juoksut on juostu"-tapaukset joilla on kiire saada perhe perustettua.

Kaikki "tasokkaat" naiset eivät halua pariutua nuorena, jotkut haluavat keskittyä opiskeluihin, työhön, matkustamiseen, kavereihin tms. Elämässä voi olla muutakin kuin parisuhde, ainakin siis niillä "tasokkaammilla" ihmisillä yleensä on.

Ja en nyt tarkoita sitä että itse olisin jotenkin erityisen "tasokas" nainen, mutta jos nyt pariutuisin, näin kolmenkympin loppupuolella, niin syy ei olisi se että olisi kiire perustaa perhe. Kun ei koskaan ole halunnutkaan lapsia, niin ei ole ollut mitään kelloa tikittämässä ja painostamassa pariutumaan, ihan vain jotta pääsisi lisääntymään, vaan sitä voi katsella ja odotella niin kauan kunnes joku oikeasti itselle sopiva henkilö tulee kohdalle.

Vierailija
236/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun kävelee treffeille puujaloilla ja sanoo, että kyllä täälläkin osataan.

Vierailija
237/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun kävelee treffeille puujaloilla ja sanoo, että kyllä täälläkin osataan.

Niin tai sitten kunnioitat pakkeja ja kokeilet jotain muuta naista. Kaikkia naisia ei haittaa pariutua geneettisesti alaspäin, sellaisia naisia on paljon. Jotenkin absurdia takertua siihen yhteen, joka ei tätä hyväksy.

Vierailija
238/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 50v uskovaiset naiset jotka haluavat uskovaisen miehen. Eikö tuohon ikään ole ehtinyt yhtään tulla suvaitsevaisuutta erilailla ajattelevia kohtaan.

"Nämä 50v uskovaiset naiset jotka haluavat uskovaisen miehen. Eikö tuohon ikään ole ehtinyt yhtään tulla suvaitsevaisuutta erilailla ajattelevia kohtaan."

Vastaus: kyse ei ole suvaisevaisuudesta, vaan yhteisestä hengellisestä vakaumuksesta. 

On paljon helpompaa olla yhdessä samanlaiset hengelliset arvot omaavan kanssa, kuin riidellä esim. ateistin kanssa elämän perusperiaatteista ja moraalista, viikonlopun vietosta, jne.

Raamattukin varoittaa iestymästä yhteen ei - uskovan kanssa samasta syystä.

Vierailija
239/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavin lienee suorat varpaat.

Tuosta ikäerosta. Just tälläkin hetkellä olen korviani myöten rakastunut mieheen, joka 19 vuotta vanhempi. Mielestäni sen jälkeen kun ollaan aikuisia, ikä ei merkitse mitään. Usein olen pitänyt nelikymppisiä jo täysinä papparaisina ja sitten taas tää mun rakas, joka kohta täyttää 60, on niin timmissä kunnossa että kukaan ei kyseenalaista hänen vetovoimaansa. Varmasti parhaimman näköinen mies jonka olen koskaan nähnyt. 

Jokainen määrittää omalla kohdallaan, merkitseekö ikä jotain vai ei. Sinulle ei merkitse, ja se on ok. Mutta jollekin muulle merkitsee, ja se on ihan yhtä ok. Esim. itse en vaan pysty kiinnostumaan, jos on liian iso ikäero. Sillä ei ole merkitystä, kuinka timmissä kunnossa toinen on tai kuinka vetovoimainen. En halua ikäerosuhdetta enkä tunne vetoa ihmisiin, jotka ovat minun näkökulmastani liian nuoria tai liian vanhoja.

Itsellenikin tasa-arvo on tärkeää, samoin se että ikäeroa on korkeintaan kaksi vuotta. On samanlainen kokemusmaailma ja perusperiaatteet elämässä.

Sekä aviomieheni että omilla vanhemmillanikin oli iso ikäero - ja sen kyllä huomasi. Nimenomaan kielteisillä tavoilla.

Vierailija
240/464 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin.

En ikinä voisi kuvitella harrastavani seksiä asennevammaisen turskan kanssa. Siis seksinostajan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan