Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko teoriaan, jonka mukaan

Vierailija
05.05.2007 |

vain kourallinen ihmisiä on jokaisen kontaktin välissä? Siis esim. 6 ihmistä on sinun ja vaikka USA:n presidentin välillä.

Mä olen alkanut uskoa tähän. Eilen sain tietää, että erään parhaimman kaverini vanhemmat asuvat Juan Pablo Montoyan kanssa samassa rakennuksessa. (tietty Juanilla kasa muitakin kämppiä, mutta silti...)

Tätä tuntuu sattuvan tosi paljon minulle nykyään. Vain muutama kontakti minun ja kenen tahansa välillä. Maailma on pieni!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos muuten tutustunut ilmiöön nimeltä LinkedIn? Googlaa. Se on hupaisa :)

Vierailija
2/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on muistaakseni kuuden kättelyn päässä USA:n presidentistä.

Pitää paikkansa ainakin minun kohdallani :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, tunnenko vain erikoislaatuista sakkia vai onko moinen yleistäkin. Itselläkin on noita yhteyksiä vaikka kehen ja superlähellä. :p

Vierailija
4/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, että ei ole kuin USA:n presidentti kuin neljän kättelyn päässä. Tuttavani äiti tuntee presidentti Halosen, joka on varmasti kätellyt USA:n presidenttiä.

Ja lapsena tuntemani ihminen oli myöhemmin Ahtisaaren kaudella jossain presidenttiä läheisissä töissä, joten taitaa jäädä vain kolmeen.

Lisäksi olen ihan henk. koht. kätellyt yhtä, joka on saattanut kätellä jotain USA:n presidenteistä.

Onhan näitä näemmä.

Vierailija
5/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihme juttu, ei tuota tule edes ajatelleeksi. :)

Morre:

Jokainen on muistaakseni kuuden kättelyn päässä USA:n presidentistä.

Pitää paikkansa ainakin minun kohdallani :D

Vierailija
6/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kolmen kättelyn päässä Bushista :)

Vierailija
7/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin ollut kahden kättelyn päässä Reaganista, sillä olen itse kätellyt Tellervo Koivistoa, joka on kätellyt Reagania... Appivanhemmat puolestaan olivat Vatiaanissa kutsuvieaina ja kättelivät jotain kardinaalia, joka on ihan varmasti kätellyt tai muutoin kohteliaasti tervehtinyt paavia ihan henkilökohtaisesti. hauska ajatus tuo teoria, mutta lienee oikeasti aika vaikea selvittää, pitääkö se paikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme